abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159260531
30 januari, vanaf tien uur, locatie is Eilandsteede in Utrecht. Alle OUD users zijn welkom, met of zonder kind :)

30 januari
SaskiaR
Malteser
Krisvc
MissBliss
Lunapuella
Gevalletje
Limone
Sicilia
Pinquit
Kazy
Bloesem
Selvaria
LuDann
Snoek
Susie
Kyara
Shandaly
L-E
Omentielvo
Cholula
FlyingFish

[ Bericht 6% gewijzigd door Cassandra87 op 21-01-2016 06:51:58 ]
pi_159261083
*O*
pi_159261693
Is het mogelijk om een kleedje mee te nemen om de baby's op te leggen? Ik weet niet hoe schoon de vloer is enzo? Lijkt me leuk als er zo een beetje interactie kan zijn. :Y En Wolk is het soms zat op schoot. :P
pi_159262433
In het verleden werd er vaak op een meet een picknick kleed of iets dergelijks meegenomen. En speelgoed.
Ik nam dan ook een ballenbak mee.
pi_159262711
Was deze locatie nou ook zelf eten en drinken meenemen? Ja he?
pi_159266090
Ik heb wel een groot zacht en dik-ish kleed, neem ik wel mee :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_159266670
Mag ik ook in het lijstje?
O+ lijstjes.

Wij komen met het ov, langer dan tien minuten is volgens Frits namelijk pure kindermishandeling.
pi_159267219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:23 schreef Cholula het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
O+ lijstjes.

uiteraard O+
pi_159267262
In de herhaling
Hoe is dat vorige keer gegaan met ruimte betalen? Niet dat ik alles voorschiet en dat de helft op het laatste moment afhaakt, zodat ik met t restant van de kosten zit opgescheept :@
pi_159268290
Ja wat zullen we doen? Gewoon delen en van te voren overmaken naar jou?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_159269359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In de herhaling
Hoe is dat vorige keer gegaan met ruimte betalen? Niet dat ik alles voorschiet en dat de helft op het laatste moment afhaakt, zodat ik met t restant van de kosten zit opgescheept :@
Daar heb ik het niet geregeld maar tijdens eerdere meets heb ik het voorgeschoten en later uitgerekend wie er nou geweest waren en die het bedrag laten overmaken.

Maar je kan ook daar een pot neerzetten. Ik vond voorschieten geen probleem en zo wist ik het exacte aantal.

Nu weet ik bv zelf nog niet of ik kom. Dus hoe ga je het dan verdelen zeg maar.
pi_159272223
Ik sta niet op het lijstje maar ben er ook bij! Met de auto, rond een uur of 11.
pi_159273272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:04 schreef pinquit het volgende:
Ik heb wel een groot zacht en dik-ish kleed, neem ik wel mee :)
Jeuj. O+
pi_159273289
Ik denk dat vooraf afrekenen inderdaad lastig is omdat je niet weet hoeveel mensen er gaan komen. Misschien kun je wel bij benadering uitrekenen hoeveel iedereen kwijt is en als dat 7 euro is bijvoorbeeld om vast 5 euro over te laten maken en later het verschil uitrekenen. Mja, das wel veel gedoe.

Ik wil trouwens wel een dappere poging wagen om iets te bakken om op te eten. Appeltaart ofzo? Is het een idee dat een paar mensen wat eten en drinken mee nemen voor meerdere mensen? Of is het ieder voor zich?
pi_159273366
Ik bedoel meer, niet dat iedereen van vijf euro uit gaat, de helft niet komt opdagen, de kosten acht euro blijken te zijn en dat niemand wil bijleggen omdat ze op minder hebben gerekend ;) voorschieten is geen probleem :) als iedereen ook akkoord is met een eventuele verhoging achteraf bij veel afzeggers
pi_159273555
Ik ga akkoord met een evt verhoging ;) Wil je dat contant hebben daar Cassandra?
pi_159273578
Ik vind dat ook geen probleem hoor, later bijleggen. :)

Ik probeer er tegen half 11 te zijn.
pi_159273596
Als ik kom wil ik wel weer arretjescake maken.
pi_159273718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In de herhaling
Sorry, ik had je vraag niet eerder gezien. Ik heb het de vorige keer voorgeschoten (toen was het 50 euro) en de meesten hebben mij contant betaald op de meet, de rest heeft het overgemaakt.

Ik had geloof ik een paar dagen van tevoren een 'wie komt er lijstje' gemaakt en het bedrag door die mensen gedeeld. Maar ik kende het grootste deel van de mensen die kwamen al dus ik vond het voorschietrisico geen probleem.
pi_159274556
Ik vind later bijleggen ook geen probleem. En als ik tijd heb/Ketel het toelaat bak ik ook wat lekkers. :)
pi_159274757
Zeg maar hoe je het wil met geld, ik betaal wel :) en ik wil ook wel wat bakken.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159278566
Ik neem ook wel wat lekkers mee! Het lijkt me ook wel handig af te spreken wie drinken meeneemt, voordat we straks met allemaal lekkers en een droge mond zitten. :P
pi_159278977
En plastic bekertjes is dan ook wel handig :)

Ik zal een fles cola light, pak appelsap en een zak rozijntjes meenemen.
pi_159279783
Bekertjes en servetjes heb ik nog liggen, gooi ik wel in mijn tas!
pi_159279803
Ik neem mandarijntjes en soepstengels mee.

Eventueel extra bijleggen is ook geen probleem. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')