Daar heb ik het niet geregeld maar tijdens eerdere meets heb ik het voorgeschoten en later uitgerekend wie er nou geweest waren en die het bedrag laten overmaken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In de herhaling
Hoe is dat vorige keer gegaan met ruimte betalen? Niet dat ik alles voorschiet en dat de helft op het laatste moment afhaakt, zodat ik met t restant van de kosten zit opgescheept
Jeuj.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:04 schreef pinquit het volgende:
Ik heb wel een groot zacht en dik-ish kleed, neem ik wel mee
Sorry, ik had je vraag niet eerder gezien. Ik heb het de vorige keer voorgeschoten (toen was het 50 euro) en de meesten hebben mij contant betaald op de meet, de rest heeft het overgemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In de herhaling
Hoe is dat vorige keer gegaan met ruimte betalen? Niet dat ik alles voorschiet en dat de helft op het laatste moment afhaakt, zodat ik met t restant van de kosten zit opgescheept
En bericht terugquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef LuDann het volgende:
Ja, de wagen zou dan wel mee gaan als backup, maar ze vindt dat de wagenbak is om in te feesten en niet om te slapen.Om die reden gebruiken we hem eigenlijk nooit.
Ik heb Gevalletje een PM gestuurd.
heldinquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
En bericht terugIk kom met de auto en woon in de buurt, dat moet wel gaan lukken
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:57 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
En bericht terugIk kom met de auto en woon in de buurt, dat moet wel gaan lukken
Gelukkig dat je geen interesse hebt, je viel ook niet in de categorie 'welkom'quote:Op maandag 25 januari 2016 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, sorry, geen interesse. Veel plezier gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |