abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159374604
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:27 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Gelukkig dat je geen interesse hebt, je viel ook niet in de categorie 'welkom' ;)
Nounou, niet zo onaardig zeg. Zal je nog 's veel plezier wensen!
Ja doei.
  maandag 25 januari 2016 @ 13:34:03 #52
409579 LuDann
All the way
pi_159379885
MB voelt kennelijk de noodzaak om weer eens ongevraagd naar voren te brengen dat zij gewenst kinderloos is, en blijft. Prima hoor, maar die drang om dat elke keer zo nadrukkelijk naar voren te brengen op de meest random momenten vind ik nogal vreemd. Vraag me af of ze op straat ook ouders benadert om even aan te geven dat zij nooit kinderen zal krijgen. Tis wel essentieel dat iedereen hiervan op de hoogte is, tenslotte.
pi_159383078
Ik had toch ook in de op gezet, meldt hier je desinteresse? Turfen wie niet heeft gereageerd,veel handiger!

Geen eindtijd, ik dacht dat merken we wel. Als man nou eindelijk zijn laptop mee neemt op een schappelijk tijdstip kan ik op een rijtje zetten wie komt en wie wat mee neemt :')
pi_159419263
:W ik kom met mijn peuter. De baby doe ik helaas geen plezier met een autoritje. :X Moet ik nog iets meenemen? Een zak appels?
pi_159419591
Ik hou nog heel even een kleine slag om de arm maar ik denk dat ik afhaak. Dinsdag belangrijk gesprek en dit weekend alleen zaterdag mogelijkheid om dat voor te bereiden
pi_159419989
Ik vrees dat ik ook af ga haken... het zou het zoveelste (te) drukke weekend voor ons worden, en ik ben zelf allesbehalve fit. Alruim een week keelpijn enzo. Naast dat ik eigenlijk toe ben aan een dagje rust, wil ik ook de aanwezige babies niet opzadelen met mijn bacillen/virusjes. En dat zijn er nogal wat (zowel babies als bacillen ;) )

Ik voel me wel lullig om zo last-minute af te haken... Cassandra, zou je me je rekeningnummer kunnen pmmen zodat ik wel een kleine bijdrage kan leveren?
pi_159420113
Niet allemaal afhaken hè, reis ik dadelijk met Twix naar Utrecht voor een meet met onszelf :+
pi_159420296
Utrecht is leuk, je kan het slechter treffen. ;) Maar wij hebben het nog steeds in de planning hoor!
pi_159420425
Ik begrijp niet dat mensen afhaken als ze de kans hebben de Grote Indrukwekkende Sticker irl te aanschouwen, maar oke. Hij doet zelfs een dansje!
pi_159420545
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef lunapuella het volgende:
Utrecht is leuk, je kan het slechter treffen. ;) Maar wij hebben het nog steeds in de planning hoor!
^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159420577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen afhaken als ze de kans hebben de Grote Indrukwekkende Sticker irl te aanschouwen, maar oke. Hij doet zelfs een dansje!
Ja, dat had me ook heel erg leuk geleken! Om jullie weer te zien. -O-
pi_159420581
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef L-E het volgende:
Hahahaha, ik verheug me erop!
pi_159420584
Ik haak ook af
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer -O-
pi_159420754
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Malteser het volgende:

[..]

^O^
SPOILER
SPOILER
pi_159421012
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef lunapuella het volgende:

[..]

SPOILER
DM :)
pi_159421216
Andere vraag, om een beetje in de lijn van Fap's vraag te blijven. Wat kan ik verwachten zaterdag? Qua locatie? En hebben we voldoende eten en drinken? En parkeren was het handigst bij Praxis toch?

Ik kom met Twix maar zonder man en ik vind het heel erg spannend :@.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:44:52 #67
335643 faptist
Maakt fouten
pi_159424035
Wat malteser vraagt dus :D
pi_159424258
Prikjes voor de dreumes zijn verplaatst! Ik heb nu wel veel snot en harde buiken maaaaarrr dat is voor zaterdag vast over dus wij komen heel heel heel waarschijnlijk gewoon!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159424369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Malteser het volgende:
Andere vraag, om een beetje in de lijn van Fap's vraag te blijven. Wat kan ik verwachten zaterdag? Qua locatie? En hebben we voldoende eten en drinken? En parkeren was het handigst bij Praxis toch?

Ik kom met Twix maar zonder man en ¡ik vind het heel erg spannend :@.
Ik ook! Gelukkig gaat Frits mee en samen kunnen we de hele wereld aan.
pi_159428607
Ik vind 't lastig om in m'n eentje zo'n eindje te reizen met m'n kleintje. Weet niet of ik 't al gevraagd had, maar komt er toevallig iemand uit de buurt van Leiden?
pi_159429430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't lastig om in m'n eentje zo'n eindje te reizen met m'n kleintje. Weet niet of ik 't al gevraagd had, maar komt er toevallig iemand uit de buurt van Leiden?
SaskiaR komt daar langs met de trein.

Oh ik ben dus niet de enige die het engig vind. Ben blij dat mijn man mij komt afzetten en installeren O+

Ik heb geen idee wat te verwachten, maar er zuinig dames al eens geweest. Man heeft heel lief zijn laptop mee maar is zo laat thuis dat ik of al slaap, of G slaapt net bovenop mij dan kan ik niet op de laptop. Kan slecht eea op een rijtje zetten. Er zijn in ieder geval 12 parkeerplekken gereserveerd voor ons
Hopelijk zeggen niet te veel mensen af
  woensdag 27 januari 2016 @ 07:05:11 #72
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159429785
Moet ik nog iets meenemen?
pi_159429975
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 04:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige die het engig vind. Ben blij dat mijn man mij komt afzetten en installeren O+

Ik heb geen idee wat te verwachten, maar ...
Twee jaar geleden hebben we daar dus ook al eens een Fok OUD meet gehouden, en dat ziet er dan ongeveer zo uit:

Gezellige chaos met veel te veel eten (want iedereen neemt (te) veel mee, en niemand eet veel ;) ) en heel veel kindjes O+ O+

:o Wat waren ze daar allemaal nog klein! O+
pi_159430009
De ikea kinderstoelen hadden we toen zelf meegenomen. Dus mocht je dat handig vinden die staan dus niet daar.

Net als het speelgoed.
pi_159430540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Ik kan je op Utrecht centraal meeten, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')