Nounou, niet zo onaardig zeg. Zal je nog 's veel plezier wensen!quote:Op maandag 25 januari 2016 09:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen interesse hebt, je viel ook niet in de categorie 'welkom'
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef lunapuella het volgende:
Utrecht is leuk, je kan het slechter treffen.Maar wij hebben het nog steeds in de planning hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had me ook heel erg leuk geleken! Om jullie weer te zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen afhaken als ze de kans hebben de Grote Indrukwekkende Sticker irl te aanschouwen, maar oke. Hij doet zelfs een dansje!
Hahahaha, ik verheug me erop!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef L-E het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen afhaken als ze de kans hebben de Grote Indrukwekkende Sticker irl te aanschouwen, maar oke. Hij doet zelfs een dansje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef lunapuella het volgende:
[..]DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook! Gelukkig gaat Frits mee en samen kunnen we de hele wereld aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Malteser het volgende:
Andere vraag, om een beetje in de lijn van Fap's vraag te blijven. Wat kan ik verwachten zaterdag? Qua locatie? En hebben we voldoende eten en drinken? En parkeren was het handigst bij Praxis toch?
Ik kom met Twix maar zonder man en ¡ik vind het heel erg spannend.
SaskiaR komt daar langs met de trein.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't lastig om in m'n eentje zo'n eindje te reizen met m'n kleintje. Weet niet of ik 't al gevraagd had, maar komt er toevallig iemand uit de buurt van Leiden?
Twee jaar geleden hebben we daar dus ook al eens een Fok OUD meet gehouden, en dat ziet er dan ongeveer zo uit:quote:Op woensdag 27 januari 2016 04:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige die het engig vind. Ben blij dat mijn man mij komt afzetten en installeren
Ik heb geen idee wat te verwachten, maar ...
Ik kan je op Utrecht centraal meeten, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk denk ik?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't lastig om in m'n eentje zo'n eindje te reizen met m'n kleintje. Weet niet of ik 't al gevraagd had, maar komt er toevallig iemand uit de buurt van Leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |