Of een Zara, maar dan zonder duur imago.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een soort Primark, maar dan niet hip.
Aldus de leider van het kabinet VVD/PvdA.quote:Premier Mark Rutte wil dat er de komende zes à acht weken veel minder vluchtelingen naar Europa komen. Dit heeft hij woensdag gezegd in het Europees Parlement.
De premier, die in Straatsburg een toelichting gaf op de prioriteiten die Nederland het komend half jaar heeft als EU-voorzitter, schaart zich aan de zijde van de vele EU-kopstukken die de afgelopen dagen op korte termijn concrete stappen beloofden om de vluchtelingencrisis aan te pakken.
Tegelijk lijkt het erop dat Rutte zijn eigen ambities op een lager pitje heeft gezet. Eind vorig jaar vond hij nog dat de vluchtelingenstroom ‘richting nul’ moest.
http://fd.nl/economie-pol(...)-vluchtelingenstroom
De komende 6 tot 8 weken minder vluchtelingen. Wat een holle retoriek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aldus de leider van het kabinet VVD/PvdA.
Wibra is toch van de onderbroeken? Of is dat Zeeman.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een soort Primark, maar dan niet hip.
Waarom zou je geen fan kunnen zijn van oude muziek? Ik luister toch wel bijna dagelijks naar nummers van voor mijn geboorte. Alsof alles wat er in de loop der jaren bijkomt de al bestaande muziek minder goed maakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef Tchock het volgende: [..] Fan zijn van oude muziek snap ik nooit zo.
Weet je hoe veel er is gemaakt. Past in hetzelfde rijtje als mensen die zeggen dat er tegenwoordig niets goeds meer wordt geproduceerd.
Die zijn echt inwisselbaar. Lelijke, goedkoper kleding voor bodemprijzen in een winkelpand dat ingericht is als een monument aan Oost-Duitsland.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wibra is toch van de onderbroeken? Of is dat Zeeman.
Ik bedoel dat je niet fan kunt zijn van "oude muziek" als geheelquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fan kunnen zijn van oude muziek? Ik luister toch wel bijna dagelijks naar nummers van voor mijn geboorte. Alsof alles wat er in de loop der jaren bijkomt de al bestaande muziek minder goed maakt.
Hij bedoelt toelaten natuurlijk. Wat die snuiters tussen hun Syrische huisje en de Griekse grens willen doen kan niemand boeien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Gutmensch het volgende:
"Ja jongens, stop eens met vluchten"
Oude muziek = <2000 meestal. Voor mij persoonlijk jaren 90, 80 en 50.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fan zijn van oude muziek snap ik nooit zo.Weet je hoe veel er is gemaakt. Past in hetzelfde rijtje als mensen die zeggen dat er tegenwoordig niets goeds meer wordt geproduceerd.
Nee, je bent in de war. Je had eerst de Shibra en de Hibra, en dat is toen de Wibra geworden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wibra is toch van de onderbroeken? Of is dat Zeeman.
Voor mensen met een smalle beurs is het wel fijn dat zulke zaken er zijn. Ik denk alleen dat die kleding niet lang meegaat, dus dat je uiteindelijk toch weer duur uit bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn echt inwisselbaar. Lelijke, goedkoper kleding voor bodemprijzen in een winkelpand dat ingericht is als een monument aan Oost-Duitsland.
Bestaan die mensen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet fan kunt zijn van "oude muziek" als geheelDan heb je geen smaak.
Wat? Daar heb ik nou nog echt nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war. Je had eerst de Shibra en de Hibra, en dat is toen de Wibra geworden.
The Whoquote:
Wat is oude muziek?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fan kunnen zijn van oude muziek? Ik luister toch wel bijna dagelijks naar nummers van voor mijn geboorte. Alsof alles wat er in de loop der jaren bijkomt de al bestaande muziek minder goed maakt.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Daar heb ik nou nog echt nooit van gehoord
Er is toch wel een algemene soort muzikaal genre te herkennen in deze tijden, wat een gezeur weer om niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ketchup houdt van oude muziek. Om precies te zijn drie decennia aan werk.
In tegenstelling tot de volksstammen die luisteren naar wat ze niet leuk vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er is toch wel een algemene soort muzikaal genre te herkennen in deze tijden, wat een gezeur weer om niets.
En nee, ik heb geen favoriet genre of favoriete band, ik luister naar wat ik leuk vind.
Whehe.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp heeft er destijds nog een liedje over gemaakt.
Zelf ook wel een stiekeme liefde voor The Kinks gehad. Weet niet wat het is, maar al die nummers vond ik als klein ventje tof en nu nog steeds.quote:
Bob Dylan.quote:
Keiharde muziek maar met een goede vocalist is wat mij betreft wel echtquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de volksstammen die luisteren naar wat ze niet leuk vinden.
Sorry hoor. Vind het gewoon leuk als mensen een onderbouwde mening hebben over muziek.
Vind dat The Kinks wel een paar toffe nummers hebben. Sowieso revolutionair qua geluid natuurlijk, maar over het algemeen toch gedateerd. Kun je ze ook lastig kwalijk nemen vijftig jaar na dato natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zelf ook wel een stiekeme liefde voor The Kinks gehad. Weet niet wat het is, maar al die nummers vond ik als klein ventje tof en nu nog steeds.
Ja, ook wel aardig. Maar ik denk dat het bij mij toch vooral te maken heeft met onbewuste indoctrinatie van mijn ouders. Die hadden een top2000-cd-box in de auto waar al die nummers van the Kinks op stonden. En dat is me dan altijd bijgebleven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat The Kinks wel een paar toffe nummers hebben. Sowieso revolutionair qua geluid natuurlijk, maar over het algemeen toch gedateerd. Kun je ze ook lastig kwalijk nemen vijftig jaar na dato natuurlijk.
Dan vind je The Troggs zeker ook wel tof?
Nooit fan geweest van GnR en Airborne ken ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Keiharde muziek maar met een goede vocalist is wat mij betreft wel echt
Guns N Roses, the Who, Arctic Monkeys, Black Keys, Airborne.
quote:The next time that I caught my own reflection
It was on it's way to meet you
Thinking of excuses to postpone
You never look like yourself from the side
But your profile did not hide
The fact you knew I was approaching your throne
With folded arms you occupy the bench like toothache
Stood and puff your chest out like you never lost a war
And though I try so not to suffer the indignity of a reaction
There was no cracks to grasp or gaps to claw
Zeg je nu dat De Likt geen muziek is?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
Waarom zou je naar muziek luisteren als je daar De Likt kan luisteren.
Het gaat veel verderquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeg je nu dat De Likt geen muziek is?
Nice. Hoe gaan de afsplitsingen heten?quote:
D'16 en LibDem.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nice. Hoe gaan de afsplitsingen heten?
EUSSR2016, als ze gevoel voor humor hebben.quote:
Iets met veel bas doet het altijd wel goed bij me, maar zeker niet alleen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de volksstammen die luisteren naar wat ze niet leuk vinden.
Sorry hoor. Vind het gewoon leuk als mensen een onderbouwde mening hebben over muziek.
Toen was de economie minder vrij dan nu, beste tijger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
Muziek uit de late jaren 60 en 70. Beter wordt het niet. Toen was er nog ruimte voor creativiteit.
Precies.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Als mensen naar een bepaald decennium verwijzen om hun muzieksmaak aan te geven, luisteren ze enkel de popmuziek uit die tijd.
Ik luister alle goede muziek. Te beginnen met de stukken die Beethoven heeft geschreven voor onze unie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Als mensen naar een bepaald decennium verwijzen om hun muzieksmaak aan te geven, luisteren ze enkel de popmuziek uit die tijd.
Kijk, iemand die het snapt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
Muziek uit de late jaren 60 en 70. Beter wordt het niet. Toen was er nog ruimte voor creativiteit.
Sinds die tijd zijn er alleen maar regels bijgekomen o vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Toen was de economie minder vrij dan nu, beste tijger.
Duurde nog lang.quote:
Er is voor, tijdens en na de jaren 60-70 hele goede muziek gemaakt. Waarom jezelf zo beperken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
Belastingregels allicht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds die tijd zijn er alleen maar regels bijgekomen o vriendelijke vriend.
Lekker op je zelfgemaakte trompet toeteren omdat je toch niets te vreten hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik luister alleen Ethiopische jazz. Die leeft nu echt op.
Met hun stinkkoffie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik luister alleen Ethiopische jazz. Die leeft nu echt op.
Zo ontstaat echte creativiteit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker op je zelfgemaakte trompet toeteren omdat je toch niets te vreten hebt.
Kinderen hebben er geen idee van. Nu wordt alles platgemixed en produced. Platenmaatschappijen laten de artiesten geen ruimte voor experimenten. Waar zijn de nummers van een hele kant van de lp gebleven?quote:
Dat jij het niet kent - en het niet in de top 40 staat - wil niet zeggen dat het niet gemaakt wordtquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kinderen hebben er geen idee van. Nu wordt alles platgemixed en produced. Platenmaatschappijen laten de artiesten geen ruimte voor experimenten. Waar zijn de nummers van een hele kant van de lp gebleven?
Doe eens wat meer je best op je disposts. Deze is niet zo humoristisch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Met hun stinkkoffie.
Mooi wel dat Afrikanen zelf amper koffie blijken te drinken. Daarom zijn ze zo lui.
En natuurlijk hun cultuur, maar dit spreekt voor zich.
Niet alles hoeft grappig te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe eens wat meer je best op je disposts. Deze is niet zo humoristisch.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:08 schreef Ryon het volgende:
Ik luister nu:
Boten Anna - gebroeders Ko.
Dat zijn pas de hitjes.
Ik sta open voor nieuwe bands maar dat is het tijdvak met de beste muziek. Voordat de loudness war begon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is voor, tijdens en na de jaren 60-70 hele goede muziek gemaakt. Waarom jezelf zo beperken?
Hulde.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:08 schreef Ryon het volgende:
Ik luister nu:
Boten Anna - gebroeders Ko.
Dat zijn pas de hitjes.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe bands maar dat is het tijdvak met de beste muziek. Voordat de loudness war begon.
Niet geheel verrassend dat die liedjes nog steeds populair zijn nu danquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Niet zo in vroeger blijven hangen opa.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe bands maar dat is het tijdvak met de beste muziek. Voordat de loudness war begon.
Ik heb geen enkele interesse in wat er in de top 40 staatquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat jij het niet kent - en het niet in de top 40 staat - wil niet zeggen dat het niet gemaakt wordt
De popmuziek uit elke tijd is nog populairquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend dat die liedjes nog steeds populair zijn nu dan.
Terwijl we dit schrijven zit ik naar techno te luisteren. Dat is wel lekker ritmisch, maar ik mis een hart.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kinderen hebben er geen idee van. Nu wordt alles platgemixed en produced. Platenmaatschappijen laten de artiesten geen ruimte voor experimenten. Waar zijn de nummers van een hele kant van de lp gebleven?
Klopt, hele bijzondere bands springen daar nu als paddestoelen uit de grond. Erg mooi.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt zo. Uit Mali komt de meest bijzondere en mooie muziek.
De val van christelijk Europa.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PT was erbij toen het allemaal begon, in Sarajevo.
Noem er twee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, hele bijzondere bands springen daar nu als paddestoelen uit de grond. Erg mooi.
En ze zijn altijd zo hypocriet, want ze vinden de meisjes van de decennia na die van henzelf opeens -wel- leuker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:11 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat ik niet in het patroon verzak van veel volwassenen die alleen nog maar muziek uit hun eigen jeugd kunnen waarderen. Probeer er goed op te letten veel nieuwe dingen te luisteren.
Erger gaat het niet worden.quote:
Met mijzelf als uitzondering kan ik stellen dat er weinig opwindends zit aan een oud lijf.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ze zijn altijd zo hypocriet, want ze vinden de meisjes van de decennia na die van henzelf opeens -wel- leuker.
Is je vrouwtje niet de andere uitzondering?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met mijzelf als uitzondering kan ik stellen dat er weinig opwindends zit aan een oud lijf.
Ik post ook in de IndieSC in MUZ, daar zit een user die je echt van elk Afrikaans land meerdere interessante bands kan vertellen. En een duidelijke voorkeur heeft tussen, bijvoorbeeld, Malinese en Senegalese muziek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ngubuwa en Mgabibwebwe gaan het helemaal worden in 2017.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit fan geweest van GnR en Airborne ken ik niet.Arctic Monkeys wel
Vind Turner's teksten echt briljant.
[..]
Z'n vrouwtje is 30.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is je vrouwtje niet de andere uitzondering?
Het is bijna onvermijdelijk, gewoon omdat die muziek samengaat met zeer belangrijke gebeurtenissen in je leven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:11 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat ik niet in het patroon verzak van veel volwassenen die alleen nog maar muziek uit hun eigen jeugd kunnen waarderen. Probeer er goed op te letten veel nieuwe dingen te luisteren.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ngubuwa en Mgabibwebwe gaan het helemaal worden in 2017.
Nee, omdat mensen lui worden en geen nieuwe muziek meer gaan luisterenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is bijna onvermijdelijk, gewoon omdat die muziek samengaat met zeer belangrijke gebeurtenissen in je leven.
Die is veel jonger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is je vrouwtje niet de andere uitzondering?
Salif Keite en Toumani Diabete. En een mooie zangeres is Oumou Sangare. Misschien ken je ook de blinden Amadou en Mariam nog wel.quote:
Muziek is voor sommige mensen gewoon echt een passie. En dan is het lastig voor te stellen dat het anderen niet interesseert. Jij zult iets anders hebben waar ik me niet in kan vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik weet niet wat het is met mij en muziek (en maak er geen cultuurbarbaar ding van, in het Midden-Oosten en Anatolie hadden ze al prachtige muziek voor het fenomeen in de Lage Landen bekend was) maar ik onthoud nooit artiesten en praat er ook nooit over. Raak ook snel verveeld als t erover gaat.
Voor veel mensen lijkt het zo'n identiteitsdingetje. Zeker in deze SC.
Maar goed de meeste mensen hebben wel duidelijke voorkeuren en artiesten enzo.
Ik doe soms wat lounge achtergrondmuziek of iets waar ik vrolijk van wordt en dat is het dan wel weer.
Walking in the Sun lalala.
Haha, jouw posts zijn soms echt genieten Kosmo. Zonder je naam links ervan zou ik ook wel doorhebben wie dit schreef.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik weet niet wat het is met mij en muziek (en maak er geen cultuurbarbaar ding van, in het Midden-Oosten en Anatolie hadden ze al prachtige muziek voor het fenomeen in de Lage Landen bekend was) maar ik onthoud nooit artiesten en praat er ook nooit over. Raak ook snel verveeld als t erover gaat.
Ik doe soms wat lounge achtergrondmuziek of iets waar ik vrolijk van wordt en dat is het dan wel weer.
Ik luister de hele dag muziek. Nieuw en oud.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat mensen lui worden en geen nieuwe muziek meer gaan luisterenKan prima als je er je best voor doet.
Mijn vader is wat dat betreft lichtend voorbeeld. Die knalt op vrijdagmiddag Tame Impala en Queens of the Stone Age door het huis als hij de kans krijgt.
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dan vraag ik me heel sterk af wat je luistert, als je het hebt over dat alles platgeproduceerd wordt en the loudness war.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik luister de hele dag muziek. Nieuw en oud.
Ja, ik vind het gewoon grappig omdat ik hierin wel een uitzondering lijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muziek is voor sommige mensen gewoon echt een passie. En dan is het lastig voor te stellen dat het anderen niet interesseert. Jij zult iets anders hebben waar ik me niet in kan vinden.
Ga ik even wat van neerladen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Salif Keite en Toumani Diabete. En een mooie zangeres is Oumou Sangare. Misschien ken je ook de blinden Amadou en Mariam nog wel.
Ach welnee. Hele volksstammen die "van alles" luisteren wat bij nader inzien gewoon blijkt te zijn wat er op de radio voorbij komt zonder dat ze enig idee hebben wat ze luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon grappig omdat ik hierin wel een uitzondering lijk.
Wel lekker kosmopolitisch inderdaad. Ik word er een beetje depressief vanquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik snap al niet eens dat mensen muziek kunnen luisteren op hun computer of smartphone.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muziek is voor sommige mensen gewoon echt een passie. En dan is het lastig voor te stellen dat het anderen niet interesseert. Jij zult iets anders hebben waar ik me niet in kan vinden.
Is dat Scrutinizer?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik post ook in de IndieSC in MUZ, daar zit een user die je echt van elk Afrikaans land meerdere interessante bands kan vertellen. En een duidelijke voorkeur heeft tussen, bijvoorbeeld, Malinese en Senegalese muziek.
Diabate. Ik moest al lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Salif Keite en Toumani Diabete. En een mooie zangeres is Oumou Sangare. Misschien ken je ook de blinden Amadou en Mariam nog wel.
Wat luister jij dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Eens.
Lekker boeiend wat iedereen hier luistert verder. Dat is voor de user en zijn buren.
Dat heb ik wel bij veel mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, jouw posts zijn soms echt genieten Kosmo. Zonder je naam links ervan zou ik ook wel doorhebben wie dit schreef.
Maar muziek doet toch wel iets met je? Ik vind niet dat je een kenner hoeft te zijn. Zo vind ik Arabische muziek erg passievol en mooi, maar ik versta het niet en kan ook vrijwel geen artiesten onthouden. Muziek is trouwens het mooist als ze je ineens overvalt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:24 schreef Tchock het volgende:
Ondertussen hier gewoon weer David Bowie aan.
Ja dat wel, en dan luister ik 600keer en dan is het weer klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar muziek doet toch wel iets met je? Ik vind niet dat je een kenner hoeft te zijn. Zo vind ik Arabische muziek erg passievol en mooi, maar ik versta het niet en kan ook vrijwel geen artiesten onthouden. Muziek is trouwens het mooist als ze je ineens overvalt.
Ja hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Is er nog wat boeiends te doen in Frankfurt, zonder als aanrander te worden gezien door de Polizei?
Dat is zo jammer van hits: ze gaan vervelen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja dat wel, en dan luister ik 600keer en dan is het weer klaar.
quote:
Wim Sonneveld is de grootste zeikerd van de Nederlandse muziek voordat Herman van Veen door Satan op deze wereld werd gezet.quote:
Wat zal Hillary blij zijn met zo'n Nederlandse muts in haar team.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)verlaat-tweede-kamer
Hoor je ook niet vaak. Nooit eigenlijk.
Details zijn mij reeds ontgaan. Ik raad aan om daar gewoon google aan te slingeren. Het is een prima stad in ieder geval.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zeg eens wat leuks dan. Ik ben er volgend weekend twee dagen.
Eind 2016 komt er een soort bezoekersdeel bij de ECB. Jammer dat dat er nu nog niet is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Details zijn mij reeds ontgaan. Ik raad aan om daar gewoon google aan te slingeren. Het is een prima stad in ieder geval.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wim Sonneveld is de grootste zeikerd van de Nederlandse muziek voordat Herman van Veen door Satan op deze wereld werd gezet.
Dit hitje kan ik alleen waarderen als er voldoende bier mee gemoeid is en in karaoke versie.
Hulde. Welk album.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:24 schreef Tchock het volgende:
Ondertussen hier gewoon weer David Bowie aan.
Ho ho, dit is wel een member of the Second Chamber of the Netherlands. Een zwaargewicht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat zal Hillary blij zijn met zo'n Nederlandse muts in haar team.
Second Chamber klinkt echt tweederangs.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho, dit is wel een member of the Second Chamber of the Netherlands. Een zwaargewicht.
Dat zijn de betere sights.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Eind 2016 komt er een soort bezoekersdeel bij de ECB. Jammer dat dat er nu nog niet is.
Lower house niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Second Chamber klinkt echt tweederangs.
Dat lijkt me niet best, als PVV en Leefbaar de handen ineen slaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)e-in-Rotterdam.dhtml
Dit zou na het kerstreces zogenaamd uit de hand lopen. Ben benieuwd.
We zijn gezegend met al die Europese instellingen om de hoek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
EP en EC zijn ook heel leuk in Brussel.
Ik ben benieuwd wat het potentieel is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet best, als PVV en Leefbaar de handen ineen slaan.
Netherlands dan.quote:
Spuit 14.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:27 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)verlaat-tweede-kamer
Hoor je ook niet vaak. Nooit eigenlijk.
Of dat het weer tot LPF-taferelen gaat leiden. Besturen met de PVV lijkt me knap lastig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het potentieel is.
Dus of ze elkaar te klein maken, of juist dat ze samen kunnen besturen.
Zuur dagje ouwe homo van me?quote:
Zij is echt cool.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
En Rotterdam verliest deze mevrouw aan de Kamer.
http://www.bndestem.nl/al(...)-rotterdam-1.5643944
Niet volgens Westboroquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Netherlands dan.
Nederigheid zit al in onze naam godverdomme.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer beschonken in de metro bij het Stadhuis.
Die zurigheid merk je anders niets van bij Piet. Oh wacht..quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Homo's zijn oud vanaf hun 20e.
quote:
Goed dat de naam van Anneke Poelma nog even expliciet vermeld staat in de filename.quote:
Herman van Veenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wim Sonneveld is de grootste zeikerd van de Nederlandse muziek voordat Herman van Veen door Satan op deze wereld werd gezet.
Dit hitje kan ik alleen waarderen als er voldoende bier mee gemoeid is en in karaoke versie.
80's popquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Daar heb ik ook hard om moeten lachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:59 schreef Gutmensch het volgende:
The Most Mystifying Lines of Sarah Palin’s Endorsement Speech
En dat zijn nog alleen de quotes die men überhaupt kon verstaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb ik ook hard om moeten lachen.
Ik vind haar zo'n belediging voor de vrouwenemancipatie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En dat zijn nog alleen de quotes die men überhaupt kon verstaan
Dit is natuurlijk an sich al hilarisch, maar in het licht van de uitleg van Ryon net over speeches wordt het nog ietsje leuker.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:59 schreef Gutmensch het volgende:
The Most Mystifying Lines of Sarah Palin’s Endorsement Speech
Ze is gewoon het bewijs dat ook vrouwen zo gek als een deur kunnen zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n belediging voor de vrouwenemancipatie.
Ja maar toch hè, je snapt het niet: hoe is het in godsnaam mogelijk dat figuren als zij en Trump zoveel bewondering weten te genereren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze is gewoon het bewijs dat ook vrouwen zo gek als een deur kunnen zijn
Ja toch. Leuk gezicht en ze kan de juiste dingen zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die Palin blijft ook maar terugkeren.
Omdat domheid aantrekt. Er is een beweging die wegtrekt van de intellectuele elite en zoekt naar mensen die ofwel zelf achterlijk zijn, ofwel standpunten uitdragen die achterlijk zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch hè, je snapt het niet: hoe is het in godsnaam mogelijk dat figuren als zij en Trump zoveel bewondering weten te genereren.
Omdat heel veel mensen duidelijke en krachtige taal willen horen. ''We doen dit, dan gebeurt er dat''.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch hè, je snapt het niet: hoe is het in godsnaam mogelijk dat figuren als zij en Trump zoveel bewondering weten te genereren.
Gebeurt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen duidelijke en krachtige taal willen horen. ''We doen dit, dan gebeurd er dat''.
Dat maakt voor de peilingen/stemmen niet uit. Wilders roept dat de grenzen dicht gaan en mensen juichen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gebeurt.
Maar als die plannen niet uitvoerbaar zijn heb je er geen ruk aan natuurlijk.
Ja, ik weet dat het aan de gang is, ook hier. De domheid heeft een stem gekregen, en wel een hele luide. En toch kan ik niet begrijpen waarom je je vrijwillig overgeeft aan achterlijkheid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat domheid aantrekt. Er is een beweging die wegtrekt van de intellectuele elite en zoekt naar mensen die ofwel zelf achterlijk zijn, ofwel standpunten uitdragen die achterlijk zijn.
Dat zie je in Nederland toch ook. Intelligente politici worden weggezet met termen als "policor", "ivoren toren", "grachtengordelsocialisme", en de populistische/simpelere ideeën scoren in de peilingen.
Ik vraag me altijd af waar het argument dat de grenzen niet dicht kunnen (of tenminste beveiligd kunnen worden) vandaan komt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat maakt voor de peilingen/stemmen niet uit. Wilders roept dat de grenzen dicht gaan en mensen juichen.
Nog afgezien van alle ideologische punten is volgens mij elk weldenkend mens het er over eens dat de Nederlandse grenzen niet "dicht" kunnen, dat een muur bouwen financieel en praktisch zeer onhaalbaar is en dat we ook nog een gigantische zeegrens hebben die we niet kunnen bewaken.
Maar dat hindert niet.
Het frappante is alleen dat de achterlijkeid en de grote bek helemaal nergens een antwoord op hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen duidelijke en krachtige taal willen horen. ''We doen dit, dan gebeurt er dat''.
Dom is ook maar een relatief begrip.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het aan de gang is, ook hier. De domheid heeft een stem gekregen, en wel een hele luide. En toch kan ik niet begrijpen waarom je je vrijwillig overgeeft aan achterlijkheid.
Ja en?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dom is ook maar een relatief begrip.
Omdat Nederland voor het overgrote deel geen grens meer over heeft. Ja, je kunt de miljoenen auto's die de grens passeren (theoretisch) controleren, maar wat doe je met de rest? Om de honderd meter een soldaatje neerzetten? En zo ja, helpt dat tegen de instroom van groepen vluchtelingen die in de Balkan laten zien zich niet eens tegen te laten houden door hekken en treinen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar het argument dat de grenzen niet dicht kunnen (of tenminste beveiligd kunnen worden) vandaan komt.
Wat een lege post dit. Natuurlijk is het een relatief begrip, net als "veel", "weinig", "donker", "hard"... Wat is je punt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dom is ook maar een relatief begrip.
Dat iemand of iets dom noemen een nietszeggend argument is en veel te veel gebruikt wordt om politieke spelletjes te voeren in plaats van in te gaan op de argumenten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een lege post dit. Natuurlijk is het een relatief begrip, net als "veel", "weinig", "donker", "hard"... Wat is je punt?
Wat een gelul om het lullen zeg. Mijn post was duidelijk en helder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat iemand of iets dom noemen een nietszeggend argument is en veel te veel gebruikt wordt om politieke spelletjes te voeren in plaats van in te gaan op de argumenten.
Alle PVV'er dom noemen is geen haar beter dan alle Tweede Kamerleden zakkenvullers noemen.
Ze doen het in de VS ook, die grens is alleen iets groter. Wat ze aan illegaliteit tegenhouden, is nog steeds beter dan helemaal niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Nederland voor het overgrote deel geen grens meer over heeft. Ja, je kunt de miljoenen auto's die de grens passeren (theoretisch) controleren, maar wat doe je met de rest? Om de honderd meter een soldaatje neerzetten? En zo ja, helpt dat tegen de instroom van groepen vluchtelingen die in de Balkan laten zien zich niet eens tegen te laten houden door hekken en treinen?
Niemand noemt alle PVV'ers dom. Maar ik ben het er absoluut niet mee eens dat je mensen niet dom kunt noemen; laten we Sarah Palin als voorbeeld er bij halen, de vrouw die niet uit elkaar kan houden of Noord Korea of Zuid Korea de aardige is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:19 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat iemand of iets dom noemen een nietszeggend argument is en veel te veel gebruikt wordt om politieke spelletjes te voeren in plaats van in te gaan op de argumenten.
Alle PVV'er dom noemen is geen haar beter dan alle Tweede Kamerleden zakkenvullers noemen.
Natuurlijk heb je domme mensen, maar het gaat meer om het demoniseren van de hele groep die achter haar staat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand noemt alle PVV'ers dom. Maar ik ben het er absoluut niet mee eens dat je mensen niet dom kunt noemen; laten we Sarah Palin als voorbeeld er bij halen, de vrouw die niet uit elkaar kan houden of Noord Korea of Zuid Korea de aardige is.
Heb je enig idee dat de VS uitgeeft aan haar grensbewaking? Ik denk het niet, dus heb het even voor je opgezocht: zo'n 11,7 miljard dollar, aldus dit document.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ze doen het in de VS ook, die grens is alleen iets groter. Wat ze aan illegaliteit tegenhouden, is nog steeds beter dan helemaal niets.
In de Balkan trekken de vluchtelingen trouwens verder naar een ander land waar de grenzen nog wel open staan. Hongarije bijvoorbeeld is al lange tijd geen toevluchtsoord meer.
Wat klets je nou toch. Lees je wel wat ik schreef, of gaat de alarmbel in jouw hoofd al af bij een enkel woordje? Kan hoor, je bent immers een adolescent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je domme mensen, maar het gaat meer om het demoniseren van de hele groep die achter haar staat.
Uiteraard spreek je altijd in meer of mindere zin in generalisaties. Ook niet elke stemmer van de SGP is een gereformeerde christen uit de Biblebelt. Als je precies wil zijn moet je iedereen benoemen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je domme mensen, maar het gaat meer om het demoniseren van de hele groep die achter haar staat.
Achter iemand staan die de personificatie van stompzinnigheid is, lijkt me toch vrij dom.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dit ja. En voor Trump geld hetzelfde. Natuurlijk zullen er hele intelligente mensen hem steunen, om talloze redenen. Maar iemand die beweert Mexico te gaan laten betalen voor een muur langs hun gemeenschappelijke grens is gewoon lastig heel serieus te nemen, dus mensen die dat wel doen hebben of een andere reden om in hem te geloven, of beseffen niet waarom dat een slecht idee is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Achter iemand staan die de personificatie van stompzinnigheid is, lijkt me toch vrij dom.
Mijn hemel, wat zegt die man een hoop idiote dingen. Echt griezelig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:30 schreef Monolith het volgende:
Overigens betekent dom niet gelijk dat je helemaal niets kan. Carson bewijst dat je echt vreselijk dom en onnozel kunt zijn, maar toch een prima neurochirurg.
Denk trouwens toch niet dat ik het nog zo prettig zou vinden als hij mijn neurochirurg zou zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:30 schreef Monolith het volgende:
Overigens betekent dom niet gelijk dat je helemaal niets kan. Carson bewijst dat je echt vreselijk dom en onnozel kunt zijn, maar toch een prima neurochirurg.
Denk dat dat puur tussen je oren zit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk trouwens toch niet dat ik het nog zo prettig zou vinden als hij mijn neurochirurg zou zijn.
Denk dat hij gepensioneerd is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Denk dat dat puur tussen je oren zit.
Zou goed kunnen.quote:
Nee, sommige zeer prominente Amerikanen zijn gewoon dom. Daar hoeven we geen andere labeltjes aan te plakken of excuusjes voor te bedenken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef Heilwasser het volgende:
Al die mensen zeggen wat ze zeggen om bepaalde redenen. Als je de reden weet is het volkomen logisch.
Soms heb je van die hilarische momenten zoals Palin die geen kranten kan benoemen, maar over het algemeen hebben ze prima nagedacht. De mensen in die contreien willen nu eenmaal andere dingen dan de gemiddelde Nederlander. En ze willen andere dingen horen.
Dat geloof ik inzake Palin niet. Trump verdenk ik nog van enige slimheid als hij mensen naar de mond praat, maar Palin is volledig overtuigd van haar uitspraken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef Heilwasser het volgende:
Al die mensen zeggen wat ze zeggen om bepaalde redenen. Als je de reden weet is het volkomen logisch.
Soms heb je van die hilarische momenten zoals Palin die geen kranten kan benoemen, maar over het algemeen hebben ze prima nagedacht. De mensen in die contreien willen nu eenmaal andere dingen dan de gemiddelde Nederlander. En ze willen andere dingen horen.
Laten we er vanuit gaan dat de kosten voor de Nederlandse grensbewaking gelijk staan aan die van de USA (ik kan je nu al zeggen dat dat niet zo is, omdat de Nederlandse grens in een veel dichterbevolkt gebied is geplaatst). Hierbij ben ik alleen uitgegaan van de Mexicaanse grensbewaking.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je enig idee dat de VS uitgeeft aan haar grensbewaking? Ik denk het niet, dus heb het even voor je opgezocht: zo'n 11,7 miljard dollar, aldus dit document.
Trump is wat dat betreft wel enigmatisch. Ja, hij is natuurlijk geboren met een gouden lepel in zijn mond, maar wel steen- en steenrijk geworden. Je zou toch zeggen dat je wel wat in je moet hebben om zo'n succesvol zakenman te zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geloof ik inzake Palin niet. Trump verdenk ik nog van enige slimheid als hij mensen naar de mond praat, maar Palin is volledig overtuigd van haar uitspraken.
Hij is in elk geval slim genoeg om een imperium in de lucht te houden. Al vermoed ik dat die slimheid er voor een deel uit bestaat de juiste mensen om zich heen te verzamelen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump is wat dat betreft wel enigmatisch. Ja, hij is natuurlijk geboren met een gouden lepel in zijn mond, maar wel steen- en steenrijk geworden. Je zou toch zeggen dat je wel wat in je moet hebben om zo'n succesvol zakenman te zijn.
Maar hij reageert soms op vragen - politiek en daarbuiten - dat je je afvraagt of er iets is onder dat kapsel van hem.
Direct invoeren dus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat de kosten voor de Nederlandse grensbewaking gelijk staan aan die van de USA (ik kan je nu al zeggen dat dat niet zo is, omdat de Nederlandse grens in een veel dichterbevolkt gebied is geplaatst). Hierbij ben ik alleen uitgegaan van de Mexicaanse grensbewaking.
Dat zou Nederland zo'n ¤3.5 miljard Euro per jaar kosten, mits Nederland niet geholpen wordt door de Belgische of Duitse regering.
Er zijn vorig jaar 50.000 vluchtelingen binnengekomen die per persoon gemiddeld zo'n ¤26.509,- per jaar kosten. Dat is ¤1.325 miljard Euro per jaar.
Schattingen zijn dat er volgend jaar tussen de 60.000 - 90.000 nieuwe asielzoekers zullen komen. Dat betekent nog eens een paar miljard bovenop die ¤1.325 miljard. Verder is het gros van de asielzoekers laagopgeleid (iets waar we niet echt om staan te springen in Nederland) en is de kans dus groot dat zij ook, mochten zij hier blijven, niet aan de bak raken op de arbeidsmarkt.
Maar dan reken je de opbrengsten van asielzoekers niet mee. Die zijn er namelijk ook. Niet dat ik nu ga beweren dat we er winst op maken, allesbehalve.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat de kosten voor de Nederlandse grensbewaking gelijk staan aan die van de USA (ik kan je nu al zeggen dat dat niet zo is, omdat de Nederlandse grens in een veel dichterbevolkt gebied is geplaatst). Hierbij ben ik alleen uitgegaan van de Mexicaanse grensbewaking.
Dat zou Nederland zo'n ¤3.5 miljard Euro per jaar kosten, mits Nederland niet geholpen wordt door de Belgische of Duitse regering.
Er zijn vorig jaar 50.000 vluchtelingen binnengekomen die per persoon gemiddeld zo'n ¤26.509,- per jaar kosten. Dat is ¤1.325 miljard Euro per jaar.
Schattingen zijn dat er volgend jaar tussen de 60.000 - 90.000 nieuwe asielzoekers zullen komen. Dat betekent nog eens een paar miljard bovenop die ¤1.325 miljard. Verder is het gros van de asielzoekers laagopgeleid (iets waar we niet echt om staan te springen in Nederland) en is de kans dus groot dat zij ook, mochten zij hier blijven, niet aan de bak raken op de arbeidsmarkt.
Ze voert hetzelfde toneelstukje op als toen ze in de 'gemeenteraad' van haar eigen dorpje zat. Het is een actrice die zegt wat ze moet zeggen om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geloof ik inzake Palin niet. Trump verdenk ik nog van enige slimheid als hij mensen naar de mond praat, maar Palin is volledig overtuigd van haar uitspraken.
Laatste debat was weer prachtig. Jeb Bush kwam met een verrassend genuanceerd verhaal over dat je de Chinesen niet zomaar tot staatsvijand kon bombarderen en gaf daar allerlei argumenten bij, waarop Donald Trump alleen maar hoefde te reageren met "Americans don't need weakness". Iedereen juichen en in het kamp Trump. Hoppa!quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump is wat dat betreft wel enigmatisch. Ja, hij is natuurlijk geboren met een gouden lepel in zijn mond, maar wel steen- en steenrijk geworden. Je zou toch zeggen dat je wel wat in je moet hebben om zo'n succesvol zakenman te zijn.
Maar hij reageert soms op vragen - politiek en daarbuiten - dat je je afvraagt of er iets is onder dat kapsel van hem.
Het hoeft allemaal niet zo potdicht hoor, als het maar moeilijk gemaakt wordt. Dan zul je al vrij snel zien dat men zich naar een ander gebied zal vertoeven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan reken je de opbrengsten van asielzoekers niet mee. Die zijn er namelijk ook. Niet dat ik nu ga beweren dat we er winst op maken, allesbehalve.
Nog steeds ga je voorbij aan praktische problemen. Nederland heeft een grens van meer dan 1000 kilometer. Dat betekent dat als we de landmacht zouden gebruiken voor grensbewaking, 17 militairen full-time een kilometer grens moeten bewaken. Ondoenlijk! Er moet dus een nieuwe grensbewaking komen, die groter is dan ons huidige leger.
Het probleem is veel complexer dan het sommetje dat je nu maakt.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatste debat was weer prachtig. Jeb Bush kwam met een verrassend genuanceerd verhaal over dat je de Chinesen niet zomaar tot staatsvijand kon bombarderen en gaf daar allerlei argumenten bij, waarop Donald Trump alleen maar hoefde te reageren met "Americans don't need weakness". Iedereen juichen en in het kamp Trump. Hoppa!
Ze heeft het bij de vorige verkiezingen niet ver geschopt door al haar blunders, dus op zijn minst is ze iemand die niet goed in leren is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze voert hetzelfde toneelstukje op als toen ze in de 'gemeenteraad' van haar eigen dorpje zat. Het is een actrice die zegt wat ze moet zeggen om zieltjes te winnen.
Doet me denken aan:quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatste debat was weer prachtig. Jeb Bush kwam met een verrassend genuanceerd verhaal over dat je de Chinesen niet zomaar tot staatsvijand kon bombarderen en gaf daar allerlei argumenten bij, waarop Donald Trump alleen maar hoefde te reageren met "Americans don't need weakness". Iedereen juichen en in het kamp Trump. Hoppa!
Ben jij voor een dergelijke oplossing?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het hoeft allemaal niet zo potdicht hoor, als het maar moeilijk gemaakt wordt. Dan zul je al vrij snel zien dat men zich naar een ander gebied zal vertoeven.
De politiestaat doet het goed bij dergelijke typesquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij voor een dergelijke oplossing?
Mooi is dat, inderdaad. Gewoon erin met die oneliners, hoppa!quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is geen echte oplossing, maar bij het uitblijven van Europees ingrijpen en schreeuwen van meneer Tusk als ''we moeten echt een oplossing vinden binnen twee maanden'' terwijl heel Europa met elkaar overhoop ligt en zelfs landen als Zweden immigranten niet meer binnenlaten zie ik niet zo snel een ander uitvoerbaar plan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij voor een dergelijke oplossing?
Deftige woorden utiliseren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:52 schreef Monolith het volgende:
Zich naar een ander gebied vertoeven nog wel.
Jippie. NIMBY-gedachtes zijn zo heerlijk simpel dat ik er helemaal blij van word. Ongeveer hetzelfde als ik naar een mongooltje kijk; ergens heb ik wel medelijden met ze maar ik ben vooral blij dat zij in hun gedachtegang niet gestoord worden door de realiteit maar gewoon lekker zichzelf kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het hoeft allemaal niet zo potdicht hoor, als het maar moeilijk gemaakt wordt. Dan zul je al vrij snel zien dat men zich naar een ander gebied zal vertoeven.
Whehe iddquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/we(...)rs-ontdekt-be2c0880/
Daar was Janneke dus al die tijd mee bezig.
Ik was er al bang voor. Zo'n simpel stukje en dan nog een fout maken.quote:Priemgetallen laten zich enkel door zichzelf en 1 delen. Hoeveel er zijn, is niet bekend.
Ik vond haar al zo stil.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/we(...)rs-ontdekt-be2c0880/
Daar was Janneke dus al die tijd mee bezig.
Ik ben anti-EU dus de hele vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jippie. NIMBY-gedachtes zijn zo heerlijk simpel dat ik er helemaal blij van word. Ongeveer hetzelfde als ik naar een mongooltje kijk; ergens heb ik wel medelijden met ze maar ik ben vooral blij dat zij in hun gedachtegang niet gestoord worden door de realiteit maar gewoon lekker zichzelf kunnen zijn.
Volgens mij snap je niet echt wat Euri bedoelt, pro- of anti-EU.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben anti-EU dus de hele verklaring slaat nergens op.
Je weet niet wat een NIMBY is dus? Jammer weer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben anti-EU dus de hele vergelijking slaat nergens op.
NIMBY - wel gebruik willen maken van voorzieningen (EU), maar er geen hinder van willen ondervinden in de eigen omgeving (Nederland)quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet echt wat Euri bedoelt, pro- of anti-EU.
Straks ff Burgertrut.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je weer niet wat een NIMBY is dus? Jammer weer.
En jij maar klagen dat ze zo weinig burgers hadden op de kaart.quote:
Vluchtelingen komen naar Europa, of er nou een Unie op dat continent is of niet. En geen enkel land wil ze graag hebben. Zeggen dat je een muur moet bouwen en dat ze dan wel ergens anders heen gaan ("not in my back yard") is dus veel te simplistisch en geen oplossing voor wat dan ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
NIMBY - wel gebruik willen maken van voorzieningen (EU), maar er geen hinder van willen ondervinden in de eigen omgeving (Nederland)
Neem gewoon elke keer dezelfde, hihi.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat ze zo weinig burgers hadden op de kaart.
Niet als elk Europees land zo zou denkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vluchtelingen komen naar Europa, of er nou een Unie op dat continent is of niet. En geen enkel land wil ze graag hebben. Zeggen dat je een muur moet bouwen en dat ze dan wel ergens anders heen gaan ("not in my back yard") is dus veel te simplistisch en geen oplossing voor wat dan ook.
Klinkt prima.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neem gewoon elke keer dezelfde, hihi.
Laten we deze maand nog even een biertje pakken dan, maar dan zonder die autist.
Dan gaan ze weer terug? Of hoop je gewoon dat ze allemaal verhongeren tussen twee grensmuren?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet als elk Europees land zo zou denken.
Prima, ondernemen doet men toch wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Direct invoeren dus.
Dichte grenzen hebben overigens vooral hoge verborgen/indirecte kosten voor het bedrijfsleven, doordat alles dat de grens over moet dan veel extra tijd kost.
Denk je als je door 7 landen moet reizen waar de grens gesloten is, dat het makkelijk is om Nederland te bereiken? Verhongeren zullen ze sowieso niet, daar wordt genoeg geld voor uitgetrokken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan gaan ze weer terug? Of hoop je gewoon dat ze allemaal verhongeren tussen twee grensmuren?
Zo is het.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, ondernemen doet men toch wel.
En anders kan je altijd nog wat voedselpakketjes over het hek om Nederland gooien. Vervolgens moeten ze zichzelf maar redden, beetje eigen verantwoordelijkheid bij die vluchtelingen mag ook wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Denk je als je door 7 landen moet reizen waar de grens gesloten is, dat het makkelijk is om Nederland te bereiken? Verhongeren zullen ze sowieso niet, daar wordt genoeg geld voor uitgetrokken.
Al die arme Algerijnse en Marokkaanse vluchtelingen al helemaal niet, trouwens.
NIMBY is het erkennen van een probleem maar zelf ook niet maar de minste bijdrage aan een oplossing willen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
NIMBY - wel gebruik willen maken van voorzieningen (EU), maar er geen hinder van willen ondervinden in de eigen omgeving (Nederland)
Wauw, dus jij denkt echt dat het probleem opgelost is als elk Europees land de grenzen sluit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Denk je als je door 7 landen moet reizen waar de grens gesloten is, dat het makkelijk is om Nederland te bereiken? Verhongeren zullen ze sowieso niet, daar wordt genoeg geld voor uitgetrokken.
Al die arme Algerijnse en Marokkaanse vluchtelingen al helemaal niet, trouwens.
Ik stel altijd voor om dan maar de bootjes waarop die vluchtelingen arriveren lek te schieten. Vinden al die hardliners dan weer onmenselijk en grof van mij. Maar wat wil je dan vraag ik me af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog wat voedselpakketjes over het hek om Nederland gooien. Vervolgens moeten ze zichzelf maar redden, beetje eigen verantwoordelijkheid bij die vluchtelingen mag ook wel.
Niets mis mee trouwens, dit geldt voor 99% van Nederland want anders zou iedereen wel politicus, vrijwilliger of wat voor geks dan ook zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
NIMBY is het erkennen van een probleem maar zelf ook niet maar de minste bijdrage aan een oplossing willen doen.
Gaat wel een preventieve werking van uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel altijd voor om dan maar de bootjes waarop die vluchtelingen arriveren lek te schieten. Vinden al die hardliners dan weer onmenselijk en grof van mij. Maar wat wil je dan vraag ik me af.
Dat is het andere uiterste.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niets mis mee trouwens, dit geldt voor 99% van Nederland want anders zou iedereen wel politicus, vrijwilliger of wat voor geks dan ook zijn.
Volgens mij is het een probleem van 's werelds leukste regio: Het Midden-Oosten, maar daar zijn ze (op een paar landen na) een beetje terughoudend met het helpen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
NIMBY is het erkennen van een probleem maar zelf ook niet maar de minste bijdrage aan een oplossing willen doen.
Beetje zoals er in Deventer geen enkele pedoseksueel mag wonen ondanks het feit dat die mensen toch ergens moeten wonen of in verschillende weilanden geen windmolens mogen staan van lokale bewoners ondanks dat we de energievoorziening moeten verduurzamen.
Nederland kan niet tegen de EU zeggen dat ze het maar uitzoeken met hun vluchtelingenprobleem, het is een Europees probleem en moet Europees worden opgelost. Net zoals gemeentes die helemaal uit hun plaat gaan vanwege een eventueel AZC andere gemeentes alleen maar meer benadelen, die mensen moeten namelijk toch ergens worden opgevangen.
Of we schieten al die vluchtelingen gewoon dood. Dan hebben we al die lastige problemen verder ook niet en kunnen we weer gewoon gaan zeiken over onze lage uitkering.
Voor Europa wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, dus jij denkt echt dat het probleem opgelost is als elk Europees land de grenzen sluit.
Natuurlijk doe je dat niet zelf, veel te veel gedoe. Beter betaal je anderen om vuile handen te maken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik stel altijd voor om dan maar de bootjes waarop die vluchtelingen arriveren lek te schieten. Vinden al die hardliners dan weer onmenselijk en grof van mij. Maar wat wil je dan vraag ik me af.
In mijn stad wonen überhaupt geen Nederlanders, maar kan je wel lekker eten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste.
Ik zou het helemaal niet erg vinden als er asielzoekers in de buurt komen wonen. Die zijn er al in mijn wijk, maar meer of dichterbij: prima.
Het enige waar we ons nog op moeten richten is het terugduwen van bootjes rond Griekenland.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij is het een probleem van 's werelds leukste regio: Het Midden-Oosten, maar daar zijn ze (op een paar landen na) een beetje terughoudend met het helpen.
[..]
Voor Europa wel.
Neuh. Genoeg mensen die dan nog een grotere overlevingskans hebben dan als ze blijven in het land van herkomst.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat wel een preventieve werking van uit.
Correct. Uit het zicht van de camera's.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat niet zelf, veel te veel gedoe. Beter betaal je anderen om vuile handen te maken.
Ook maar wat zeemijnen erbij dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh. Genoeg mensen die dan nog een grotere overlevingskans hebben dan als ze blijven in het land van herkomst.
Nee, dit geldt alle PVVers in Nederland. De rest denkt namelijk wel gewoon normaal na wat dit betreft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niets mis mee trouwens, dit geldt voor 99% van Nederland want anders zou iedereen wel politicus, vrijwilliger of wat voor geks dan ook zijn.
Wat we allemaal wel niet doen om het volk tevreden te houden. Ze zouden wel eens wat dankbaarder mogen zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct. Uit het zicht van de camera's.
Wat doe jij dan aan alle problemen waarvan je het bestaan erkent? Niks. Sterker nog: je vergroot ze alleen maar door op de PvdA te stemmen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dit geldt alle PVVers in Nederland. De rest denkt namelijk wel gewoon normaal na wat dit betreft.
Ga me niet vertellen dat 99% van de Nederlanders redeneert als een 4 -jarige, alsjeblieft.
Beter houden we alvast een grote schoonmaak in de landen waar eventueel vluchtelingen vandaan zouden kunnen komen. Dat moet de aantallen ook fors doen dalen.quote:
We kunnen best wel hulp bieden aan gezinnen als het maar op een geordende en structurele manier gaat en tot een bepaalde hoogte: 1 miljoen in Duitsland alleen al is van der zotten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het enige waar we ons nog op moeten richten is het terugduwen van bootjes rond Griekenland.
Jammer, ik vond Sting nog best te pruimen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef eriksd het volgende:
Waarom reageert niemand op dat bericht van Sting en Peter Gabriel.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan alle problemen waarvan je het bestaan erkent? Niks. Sterker nog: je vergroot ze alleen maar door op de PvdA te stemmen.
Ga je erheen, als ze in de buurt optreden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef eriksd het volgende:
Waarom reageert niemand op dat bericht van Sting en Peter Gabriel.
Nee, precies. Waarom zou ik er iets aan moeten doen? Dat is de taak van de politici die ik gekozen heb. Het is slechts mijn taak om te controleren of die functioneren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan alle problemen die je erkent? Niks. Sterker nog: je vergroot ze alleen maar door op de PvdA te stemmen.
Als ze niet in Duitsland zitten, gaan ze wel elders heen. Sowieso vind ik het raar dat je nu de drukte in Duitsland gebruikt als argument om te stellen dat het sluiten van de Nederlandse grenzen het probleem oplost.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
We kunnen best wel hulp bieden aan gezinnen als het maar op een geordende en structurele manier gaat en tot een bepaalde hoogte: 1 miljoen in Duitsland alleen al is van der zotten.
Opvang in de regio is as we speak geen ding nee? Misschien moet je eens gaan praten met wat mensen in die regio (of anders gewoon eens een krant openslaan).quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij is het een probleem van 's werelds leukste regio: Het Midden-Oosten, maar daar zijn ze (op een paar landen na) een beetje terughoudend met het helpen.
[..]
Voor Europa wel.
Wat nu als het een escortbedrijf is? Komen ze alsnog onze vrouwen en dochters volpompen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Heilwasser het volgende:
Jongemannen zijn welkom als ze reeds een contract hebben bij een bedrijf.
Lezen is moeilijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Opvang in de regio is as we speak geen ding nee? Misschien moet je eens gaan praten met wat mensen in die regio (of anders gewoon eens een krant openslaan).
Wel opmerkelijk als 80% jongeman is ja. Daar hebben we er nu wel genoeg van.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze niet in Duitsland zitten, gaan ze wel elders heen. Sowieso vind ik het raar dat je nu de drukte in Duitsland gebruikt als argument om te stellen dat het sluiten van de Nederlandse grenzen het probleem oplost.
Daarnaast alleen gezinnen natuurlijk. Jonge mannen die vluchten kunnen in de stront zakken.
Vrijwillig laten volpompen is geen probleem.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat nu als het een escortbedrijf is? Komen ze alsnog onze vrouwen en dochters volpompen.
Ja, dat jij in VWO 6 nog niet uit de Avi-leesniveaus bent is wel treurig inderdaad.quote:
Ik had het eerder over jou.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat jij in VWO 6 nog niet uit de Avi-leesniveaus bent is wel treurig inderdaad.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat jij in VWO 6 nog niet uit de Avi-leesniveaus bent is wel treurig inderdaad.
Kinderen toch.quote:
Vluchtelingen neem je niet op omdat het leuke mensen zijn, of precies de demografische groep die je tekort kwam, of omdat ze financieel winst opleveren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk als 80% jongeman is ja. Daar hebben we er nu wel genoeg van.
Als je als land slim bent zet je aan het begin van de crisis de grenzen open voor gezinnen en hoogopgeleiden. Maar goed, nuance is soms lastig en de gedachte alleen al aan zoiets geeft menig PVV'er koude rillingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vluchtelingen neem je niet op omdat het leuke mensen zijn, of precies de demografische groep die je tekort kwam, of omdat ze financieel winst opleveren.
Blijkbaar bestaat Syrië - of menig ander land waar vluchtelingen vandaan komen - voor 80% uit mannen dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vluchtelingen neem je niet op omdat het leuke mensen zijn, of precies de demografische groep die je tekort kwam, of omdat ze financieel winst opleveren.
Ik was de eerste die Avi-uit was uit mijn klas hoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat moet zeggen
Of, of, of...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Blijkbaar bestaat Syrië - of menig ander land waar vluchtelingen vandaan komen - voor 80% uit mannen dan.
Met al die PVVers bij jou op school is groep 8 nog steeds een prestatie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik was de eerste die Avi-uit was uit mijn klas hoor
Bijna bedtijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor kinderen voor kinderen fittie?
Ik plaag maar joh. En bovendien ben ik al zo oud dat ik niet weet wat een Avi isquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik was de eerste die Avi-uit was uit mijn klas hoor
Duh. En dat is maar goed ook want als we aan gezinshereniging gaan doen komen er nog meer. Oh wacht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of, of, of...
Misschien laten ze vrouwen en kinderen al dan niet expres achter tussen hier en het oorlogsgebied. Omdat jonge mannen beter zijn in zwemmen/varen/vechten/klimmen/uitgehongerd op straat zwerven.
Filmpjes formaat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik plaag maar joh. En bovendien ben ik al zo oud dat ik niet weet wat een Avi is
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor kinderen voor kinderen fittie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |