Of een Zara, maar dan zonder duur imago.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een soort Primark, maar dan niet hip.
Aldus de leider van het kabinet VVD/PvdA.quote:Premier Mark Rutte wil dat er de komende zes à acht weken veel minder vluchtelingen naar Europa komen. Dit heeft hij woensdag gezegd in het Europees Parlement.
De premier, die in Straatsburg een toelichting gaf op de prioriteiten die Nederland het komend half jaar heeft als EU-voorzitter, schaart zich aan de zijde van de vele EU-kopstukken die de afgelopen dagen op korte termijn concrete stappen beloofden om de vluchtelingencrisis aan te pakken.
Tegelijk lijkt het erop dat Rutte zijn eigen ambities op een lager pitje heeft gezet. Eind vorig jaar vond hij nog dat de vluchtelingenstroom ‘richting nul’ moest.
http://fd.nl/economie-pol(...)-vluchtelingenstroom
De komende 6 tot 8 weken minder vluchtelingen. Wat een holle retoriek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aldus de leider van het kabinet VVD/PvdA.
Wibra is toch van de onderbroeken? Of is dat Zeeman.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een soort Primark, maar dan niet hip.
Waarom zou je geen fan kunnen zijn van oude muziek? Ik luister toch wel bijna dagelijks naar nummers van voor mijn geboorte. Alsof alles wat er in de loop der jaren bijkomt de al bestaande muziek minder goed maakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef Tchock het volgende: [..] Fan zijn van oude muziek snap ik nooit zo.
Weet je hoe veel er is gemaakt. Past in hetzelfde rijtje als mensen die zeggen dat er tegenwoordig niets goeds meer wordt geproduceerd.
Die zijn echt inwisselbaar. Lelijke, goedkoper kleding voor bodemprijzen in een winkelpand dat ingericht is als een monument aan Oost-Duitsland.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wibra is toch van de onderbroeken? Of is dat Zeeman.
Ik bedoel dat je niet fan kunt zijn van "oude muziek" als geheelquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fan kunnen zijn van oude muziek? Ik luister toch wel bijna dagelijks naar nummers van voor mijn geboorte. Alsof alles wat er in de loop der jaren bijkomt de al bestaande muziek minder goed maakt.
Hij bedoelt toelaten natuurlijk. Wat die snuiters tussen hun Syrische huisje en de Griekse grens willen doen kan niemand boeien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Gutmensch het volgende:
"Ja jongens, stop eens met vluchten"
Oude muziek = <2000 meestal. Voor mij persoonlijk jaren 90, 80 en 50.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fan zijn van oude muziek snap ik nooit zo.Weet je hoe veel er is gemaakt. Past in hetzelfde rijtje als mensen die zeggen dat er tegenwoordig niets goeds meer wordt geproduceerd.
Nee, je bent in de war. Je had eerst de Shibra en de Hibra, en dat is toen de Wibra geworden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wibra is toch van de onderbroeken? Of is dat Zeeman.
Voor mensen met een smalle beurs is het wel fijn dat zulke zaken er zijn. Ik denk alleen dat die kleding niet lang meegaat, dus dat je uiteindelijk toch weer duur uit bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn echt inwisselbaar. Lelijke, goedkoper kleding voor bodemprijzen in een winkelpand dat ingericht is als een monument aan Oost-Duitsland.
Bestaan die mensen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet fan kunt zijn van "oude muziek" als geheelDan heb je geen smaak.
Wat? Daar heb ik nou nog echt nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war. Je had eerst de Shibra en de Hibra, en dat is toen de Wibra geworden.
The Whoquote:
Wat is oude muziek?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fan kunnen zijn van oude muziek? Ik luister toch wel bijna dagelijks naar nummers van voor mijn geboorte. Alsof alles wat er in de loop der jaren bijkomt de al bestaande muziek minder goed maakt.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Daar heb ik nou nog echt nooit van gehoord
Er is toch wel een algemene soort muzikaal genre te herkennen in deze tijden, wat een gezeur weer om niets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ketchup houdt van oude muziek. Om precies te zijn drie decennia aan werk.
In tegenstelling tot de volksstammen die luisteren naar wat ze niet leuk vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er is toch wel een algemene soort muzikaal genre te herkennen in deze tijden, wat een gezeur weer om niets.
En nee, ik heb geen favoriet genre of favoriete band, ik luister naar wat ik leuk vind.
Whehe.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp heeft er destijds nog een liedje over gemaakt.
Zelf ook wel een stiekeme liefde voor The Kinks gehad. Weet niet wat het is, maar al die nummers vond ik als klein ventje tof en nu nog steeds.quote:
Bob Dylan.quote:
Keiharde muziek maar met een goede vocalist is wat mij betreft wel echtquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de volksstammen die luisteren naar wat ze niet leuk vinden.
Sorry hoor. Vind het gewoon leuk als mensen een onderbouwde mening hebben over muziek.
Vind dat The Kinks wel een paar toffe nummers hebben. Sowieso revolutionair qua geluid natuurlijk, maar over het algemeen toch gedateerd. Kun je ze ook lastig kwalijk nemen vijftig jaar na dato natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zelf ook wel een stiekeme liefde voor The Kinks gehad. Weet niet wat het is, maar al die nummers vond ik als klein ventje tof en nu nog steeds.
Ja, ook wel aardig. Maar ik denk dat het bij mij toch vooral te maken heeft met onbewuste indoctrinatie van mijn ouders. Die hadden een top2000-cd-box in de auto waar al die nummers van the Kinks op stonden. En dat is me dan altijd bijgebleven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind dat The Kinks wel een paar toffe nummers hebben. Sowieso revolutionair qua geluid natuurlijk, maar over het algemeen toch gedateerd. Kun je ze ook lastig kwalijk nemen vijftig jaar na dato natuurlijk.
Dan vind je The Troggs zeker ook wel tof?
Nooit fan geweest van GnR en Airborne ken ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Keiharde muziek maar met een goede vocalist is wat mij betreft wel echt
Guns N Roses, the Who, Arctic Monkeys, Black Keys, Airborne.
quote:The next time that I caught my own reflection
It was on it's way to meet you
Thinking of excuses to postpone
You never look like yourself from the side
But your profile did not hide
The fact you knew I was approaching your throne
With folded arms you occupy the bench like toothache
Stood and puff your chest out like you never lost a war
And though I try so not to suffer the indignity of a reaction
There was no cracks to grasp or gaps to claw
Zeg je nu dat De Likt geen muziek is?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
Waarom zou je naar muziek luisteren als je daar De Likt kan luisteren.
Het gaat veel verderquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeg je nu dat De Likt geen muziek is?
Nice. Hoe gaan de afsplitsingen heten?quote:
D'16 en LibDem.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nice. Hoe gaan de afsplitsingen heten?
EUSSR2016, als ze gevoel voor humor hebben.quote:
Iets met veel bas doet het altijd wel goed bij me, maar zeker niet alleen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de volksstammen die luisteren naar wat ze niet leuk vinden.
Sorry hoor. Vind het gewoon leuk als mensen een onderbouwde mening hebben over muziek.
Toen was de economie minder vrij dan nu, beste tijger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
Muziek uit de late jaren 60 en 70. Beter wordt het niet. Toen was er nog ruimte voor creativiteit.
Precies.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Als mensen naar een bepaald decennium verwijzen om hun muzieksmaak aan te geven, luisteren ze enkel de popmuziek uit die tijd.
Ik luister alle goede muziek. Te beginnen met de stukken die Beethoven heeft geschreven voor onze unie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Als mensen naar een bepaald decennium verwijzen om hun muzieksmaak aan te geven, luisteren ze enkel de popmuziek uit die tijd.
Kijk, iemand die het snapt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
Muziek uit de late jaren 60 en 70. Beter wordt het niet. Toen was er nog ruimte voor creativiteit.
Sinds die tijd zijn er alleen maar regels bijgekomen o vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Toen was de economie minder vrij dan nu, beste tijger.
Duurde nog lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |