SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
bizar!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er ook een app voor die het telkens zo achter elkaar voor je timet.
Ik vind het wel chillquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, dat hebben ze mij ook ooit willen laten doen
Ik raak door die pauzes zodanig uit concentratie dat het daarna 10-15 minuten duurt voordat ik weer optimaal bezig benquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill
zet die app aan en krijg ook geen meldingen van andere apps ofzo
Oh mij lukt het wel, ben echt goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik raak door die pauzes zodanig uit concentratie dat het daarna 10-15 minuten duurt voordat ik weer optimaal bezig ben
Oh nee ik kan dat niet zo langquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe meestal gewoon paar uur achter elkaar.
Dan paar uur niets en daarna weer paar uur
succesquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanochtend 3 uur gedaan, nu paar uurtjes andere dingen straks weer verder
McGrathquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef McGrath het volgende:
Ik had de wasmachine gereserveerd om 2 uur, ben ik natuurlijk de tijd vergeten
Naar een onrealistische toekomst (of verleden) waar ik Keizer van de wereld ben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
Dood hier.
Waar kijken jullie nu naar uit?
30 januariquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
Dood hier.
hoe ging het maandag?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag en donderdag
had afgelopen maandag 1tje
Ahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naar een onrealistische toekomst (of verleden) waar ik Keizer van de wereld ben.
Dan zijn je tentamens voorbij?quote:
quote:
Ja en dan vier ik mijn verjaardag samen met mijn broertjes, dus opa's en oma's komen dan, vind ik wel gezelligquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aha
[..]
Dan zijn je tentamens vorbij?
Ah leukquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan vier ik mijn verjaardag samen met mijn broertjes, dus opa's en oma's komen dan, vind ik wel gezellig
De dag dat het weer 25 graden isquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
Dood hier.
Dankjequote:
Ik vind 20 al genoegquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan vier ik mijn verjaardag samen met mijn broertjes, dus opa's en oma's komen dan, vind ik wel gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond de zomer die mensen al noemden een hele goedequote:Op woensdag 20 januari 2016 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
waar kijk jij naar uit Paxco P Coltrane?
typ je dit vanuit de lesauto?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
1km gerend samen met mn laptop en handtas om rijles niet te missen
Hashtag kut ov
Onze dag heeft overeenkomsten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
1km gerend samen met mn laptop en handtas om rijles niet te missen
Hashtag kut ov
Hou van jou ja niet ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Onze dag heeft overeenkomsten.
Ben ook helemaal klaar met vandaag. /hvjjn
aahquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iets met een vraag en een weet
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:40 schreef McGrath het volgende:
[..]stommerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jij jaquote:
ben je calcio ofzoquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je calcio ofzo
posten tijdens ban mag niet he
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je calcio ofzo
posten tijdens ban mag niet he
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:31 schreef Paxcon het volgende:
Laten we hopen dat hij hier snel weer komt posten
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:31 schreef Paxcon het volgende:
Laten we hopen dat hij hier snel weer komt posten
wat danquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb Calcio trouwens definitief ontmaskerd vanmorgen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb Calcio trouwens definitief ontmaskerd vanmorgen
Hij zei om 10 uur sochtends dat hij naar huis ging voor een tussenuurquote:
ABSOLUTELY REKT.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zei om 10 uur sochtends dat hij naar huis ging voor een tussenuur
Uurtje of 2 snachts in Amerika
wtfquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hardop lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ABSOLUTELY REKT.
Zijn hier beelden van
Wat een sukkel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ABSOLUTELY REKT.
Zijn hier beelden van
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:36 schreef Calcio het volgende:
Maar ik spreek jullie vanmiddag ofzo wel weer, heb tussenuur dus kga fiets ff naar huis. Fijne dag jongens en Fylax succes met je presentatie je kan het!!!!!
Inderdaadquote:
waar is jouw reactie dan of had je niks geplaatst?quote:
Denk je dat ik in ONZ ga posten. Ben gekke henkie nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
waar is jouw reactie dan of had je niks geplaatst?
Dus hij weet nog niet dat jij hem hebt ontmaskerd?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat ik in ONZ ga posten. Ben gekke henkie niet
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc Voor de die-hard FOK! fans.
Denk het niet neequote:Op woensdag 20 januari 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus hij weet nog niet dat jij hem hebt ontmaskerd?
Je bent sowieso echt heel lame als je een trui gaat kopen met die fok-uitspraken eropquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
ik vind het fok logo echt heel lelijk
er zitten 2 mensen op die accountquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Calcio zijn kaart uit Amerika ontvangen.
Serieus??quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zitten 2 mensen op die account
Hoe kan ie anders om 9:30 nederlandse tijd op school zitten :Squote:
Dat moet haast welquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zitten 2 mensen op die account
Oja, dat weet ik nog wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet haast wel
Want hij zei begin januari ook dat hij z'n oom naar Schiphol bracht
Het is in Amerika eerder of later dan hier? (vergeet het steeds)quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan ie anders om 9:30 nederlandse tijd op school zitten :S
toch zeker minimaal een uur of 6 vroegerquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is in Amerika eerder of later dan hier? (vergeet het steeds)
dit kan ook gewoon in nl zijnquote:
je gelooft hem nog steeds ja? Lekker naiefquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Calcio zijn kaart uit Amerika ontvangen.
Het zou daar rond die tijd midden in de nacht zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is in Amerika eerder of later dan hier? (vergeet het steeds)
Oh hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
toch zeker minimaal een uur of 6 vroeger
misschien had ie het al een keer gemaaktquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:44 schreef Sked het volgende:
[..]
hij postte het op aanvraag om half 9 onze tijd
quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:16 schreef Calcio het volgende:
Ik moet m'n broer ophalen en hem afzetten op Schiphol voor z'n reis naar Ghana. Jezus wat ben ik moe zeg.
2 keer op een dag zelfs.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
helaas niet ik moet m'n oom wegbrengen naar Schiphol die gaat naar Turkije en ik ben de beroerdste niet dus ik doe het wel
Laten we hopen dat hij in het echt niet zulke achterlijke opmerkingen heeft inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:44 schreef Fera het volgende:
Of hij zit gewoon links en rechts iedereen te trollen.
Mja. Niets wat hij zegt is waar dus.quote:
Misschien wel een gamevriendje uit de USA laten sturen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is mijn kaartje in Amerika afgestempeld dan?
Iemand anders?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Je kan toch niet doen alsof hij uit Amerika verstuurd is?
en z'n oom ook alquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
helaas niet ik moet m'n oom wegbrengen naar Schiphol die gaat naar Turkije en ik ben de beroerdste niet dus ik doe het wel
adres kan je toch gewoon even wegwerken in paintquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef supersof het volgende:
doe eens foto van die kaart dan ama zonder adres of kan dat niet
Gewoon even met paint doorstrepen lijkt me?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef supersof het volgende:
doe eens foto van die kaart dan ama zonder adres of kan dat niet
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef Sked het volgende:
[..]
adres kan je toch gewoon even wegwerken in paint
misschien zit dit stempel op het adresquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon even met paint doorstrepen lijkt me?
Dat is logisch wel. Als ik met iemand meega als bijrijder zeg ik ook dat ik iemand moet wegbrengenquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:46 schreef supersof het volgende:
Hoe kan hij dan iemand wegbrengen, hij is 17 en mag niet alleen rijden toch
of vind hij meegaan iemand wegbrengen ook al: ik moet iemand wegbrengen
hmm okequote:Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is logisch wel. Als ik met iemand meega als bijrijder zeg ik ook dat ik iemand moet wegbrengen
hoe weet je datquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Adres komt wel overeen met de foto verder.
Zeg je dan ook: "helaas niet ik moet m'n oom wegbrengen naar Schiphol die gaat naar Turkije en ik ben de beroerdste niet dus ik doe het wel"?quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is logisch wel. Als ik met iemand meega als bijrijder zeg ik ook dat ik iemand moet wegbrengen
Zeker midden in de nachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:50 schreef Fera het volgende:
Vind ik wel apart als je alleen bijrijder bent.
Nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg je dan ook: "helaas niet ik moet m'n oom wegbrengen naar Schiphol die gaat naar Turkije en ik ben de beroerdste niet dus ik doe het wel"?
ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:50 schreef Fera het volgende:
Vind ik wel apart als je alleen bijrijder bent.
Adres en foto komen wel overeen. Dus dat zou kunnen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Of hij zit echt in Amerika en loopt gewoon in elke SC een ander verhaal op te hangen
Calcio is nu naar College Basketball en daarna moet hij zijn oom ophalen van Schipholquote:
ook wel beetje matige troll als je binnen 2 weken door de mand valtquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel een goede troll.
Kan apprecieren.
Dat weten wequote:Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
de plek waar hij studeert is 6 uur vroeger dan NL
Dat bedoel ik. Hij trollt links en rechts gewoon iedereen. Niets wat hij zegt is waar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Of hij zit echt in Amerika en loopt gewoon in elke SC een ander verhaal op te hangen
hahahaha omgquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Calcio is nu naar College Basketball en daarna moet hij zijn oom ophalen van Schiphol
Maar de plek waar hij woont is wel een kaart vanaf gestuurd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hij trollt links en rechts gewoon iedereen. Niets wat hij zegt is waar.
Dat is wel te fixen als je iemand uit de VS kent. Maar ja, of je dan die moeite gaat doen ... Lijkt me ook weer sneu ergens.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de plek waar hij woont is wel een kaart vanaf gestuurd.
CURIEUS.
Dat is logishc, dat doet hij al dagen als mensen hem terecht wijzen op fouten in zijn trollquote:
Heeft hij daar in ieder geval gelijk inquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb hem gedmd, maar hij bang dat niemand op zn komst zit te wachten
Pas maar op, straks komt een blauwe je weer op de vingers tikken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij daar in ieder geval gelijk in
Hij fokt gewoon door en negeert dm`s dus laat lekker gaan die sneuneusquote:
Stuur eens.quote:
Waarom heb je een tussenuur om 03:36quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:36 schreef Calcio het volgende:
Maar ik spreek jullie vanmiddag ofzo wel weer, heb tussenuur dus kga fiets ff naar huis. Fijne dag jongens en Fylax succes met je presentatie je kan het!!!!!
Die post stond hier alquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom heb je een tussenuur om 03:36
Die EXIF-data komt wel overeen verder.quote:
Kan je daarmee klooien?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die EXIF-data komt wel overeen verder.
Is toen gemaakt, en op de juiste plek.
Ik had hem al binnen, maar bedankt.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit correspondeert ook niet met dat je in je tussenuur naar huis zegt te fietsen
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
Nu is Calcio opeens wel interessant?
ik dacht dat sardientjesov een russische naam was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vertel me niet wat te doen
Sardientjesov
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat sardientjesov een russische naam was.
quote:
Mijn hemelquote:
Ik ben gewoon blij dat de SC helemaal opleeft nu.quote:
Dacht dat ie Groningen woonde in Nederland???quote:Op maandag 21 december 2015 04:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
geboren in Friesland, opgegroeit in Amsterdam en woon nu in zuid Nederland. Ben dus absoluut geen Belg
Dit slaat wel echt alles jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht dat ie Groningen woonde in Nederland???
Dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Opgegroeid in Amsterdam![]()
Hij is zo wereldvreemd als de pest verder
wat? opleeft?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat de SC helemaal opleeft nu.
Jij hoort er ook niet bij inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier ook maar een select aantal eigenlijk.
Die zijn vaak wereldvreemdquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Genoeg wereldvreemde Amsterdammers hoor. Zeker die nooit een stap buiten de ring hebben gezet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zijn vaak wereldvreemd
omdat ze alleen amsterdam kennen
Tuurlijk wel. Of je in een gehucht of de randstad woont is een heel verschilquote:
Wow, GTMAquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg wereldvreemde Amsterdammers hoor. Zeker die nooit een stap buiten de ring hebben gezet.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, genoeg wereldvreemden in de randstad hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of je in een gehucht of de randstad woont is een heel verschil
Ja. Iedereen is er maar druk mee.quote:
Zou bijzonder zijn als dat wel zo was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij hoort er ook niet bij inderdaad
Verder haatte ie nogal veel op amsterdam.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Paxcon het volgende:
Hij kende ook allemaal dingen in Groningen stad dus ik denk dat hij daar wel echt is opgegroeid
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of je in een gehucht of de randstad woont is een heel verschil
Oke fair enoughquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zijn vaak wereldvreemd
omdat ze alleen amsterdam kennen
ik ken ook best veel dingen in stad, maar ben er niet opgegroeid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Paxcon het volgende:
Hij kende ook allemaal dingen in Groningen stad dus ik denk dat hij daar wel echt is opgegroeid
Mierenneuker.quote:
Zeker die amsterdammers die op blanke montessorischolen met mees en sterre hebben gezettenquote:
Sorry, eigen ervaringenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Mierenneuker.
Iedereen behalve jij en Frau dan.
Hij is geen Groninger zegt mijn gevoel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe is het in het ZH gegaan eigenlijk?
Die denken dat ze helemaal de man zijn omdat ze nu in Amsterdam wonen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar die zijn er vaak ook niet geboren.
Ja uh jumbo euroborg bijvoorbeeld, was een keer toch vaak in nieuwsquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik sta bij mijn pa zijn huis. Volgens mij is hij het vergeten.
Al gebeld?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik sta bij mijn pa zijn huis. Volgens mij is hij het vergeten.
Zo vatte ik het ook niet op!quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld hoor.
Ging hartstikke goed. Ik hoef niet meer terug te komen. Ik kreeg nog wat verbandspul mee voor de wond. Maar alles zag er prima uit verder.
Lekker werelds in Mokum in je veel te dure studentenkamer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Die denken dat ze helemaal de man zijn omdat ze nu in Amsterdam wonen.
Die van mij is nog steeds sigaretten halen. Duurt lang man.quote:
Nee heb geen belminuten meer. Wel geappt. Zit op zijn draadloos nu.quote:
hij zei ook vaak oosterpark en daarna euroborg te zijn geweestquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja uh jumbo euroborg bijvoorbeeld, was een keer toch vaak in nieuws
Nope.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook niet op!
Aaah gelukkig. Geen infectie dus.
Allemaal "bekende" plekjes in stad heur. Als hij nou iets zei van speeltuintje daarzo bij noorderplantsoen ..quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij zei ook vaak oosterpark en daarna euroborg te zijn geweest
maar hij reageert toch niet meer
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:08 schreef Calcio het volgende:
Geachte inwoners van het Koninkrijk Der Nederlanden,
Er is een Sinterklaasintocht gaande dichtbij mijn huis. Er zijn ontzettend veel toeschouwers aanwezig, wat mij ontzettend stoort. Niet alleen is Sinterklaas een onzinnig feestje, het is ook nog eens vrij racistisch.
Maargoed, ik kan nu niet eens meer naar de Albert Heijn omdat alle straten zijn afgezet door dat belachelijke feest.
Ik wilde een paar zakken pepernoten halen (die dingen zich echt heerlijk), omdat ik ze straks een half jaar lang niet kan kopen.
Klacht: Albert Heijn is niet te bereiken door dit belachelijke, racistische feest.
Mooi zo. Hoeveel cm?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.Dat ik dus 'lekte' was verder ook niet erg. Moet er toch uit.
Maar voorlopig dus nog geen pics van het litteken.
ik ga ook ooit een poging wagenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Calcio heeft het in ieder geval leuk geprobeerd
Precies.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
quote:
In Amerika welquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn er sinterklaasintochten 5 december?
Zal straks alles even lezen. Toch zo weer naar huis denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
omdat je wanhopig begint te worden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je voor als een knappe blonde nieuwe fok!ker. Ik zou happen.
Uh nee. Ik heb LMIbæ tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je wanhopig begint te worden?
wat doen zequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef supersof het volgende:
huisgenoot en zijn scharrel zijn zo irritant, erger me rot
Maak ze kapot.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef supersof het volgende:
huisgenoot en zijn scharrel zijn zo irritant, erger me rot
zij praat echt heel hard en ik vind het irritant hoe hij over haar praat met mij. En als ze gaan koken duurt het super lang en stinkt het en moet ik wachtenquote:
Kom je helpen?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
zij praat echt heel hard en ik vind het irritant hoe hij over haar praat met mij. En als ze gaan koken duurt het super lang en stinkt het en moet ik wachten
Zeg er wat van als hij weer over haar begint tegen je.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
zij praat echt heel hard en ik vind het irritant hoe hij over haar praat met mij. En als ze gaan koken duurt het super lang en stinkt het en moet ik wachten
Hoe praat hij over haar met jou dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 10 en 15 cm? Geen idee precies.quote:
Dat hebben wel meer mensen.quote:
Oh dat is nog best flink.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 10 en 15 cm? Geen idee precies.
nee totaal nietquote:
dmquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe praat hij over haar met jou dan?
Wat koken ze dan dat het stinkt? Of laten ze alles aanbranden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Vis van de markt waar je de graten nog uit moet halen en de resten laten ze dan liggen tot de volgende dagquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat koken ze dan dat het stinkt? Of laten ze alles aanbranden?
Hij lijkt op een dolfijn, heb ik gehoord.quote:
met visrestenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jou altijd.Waar zullen we ze mee bekogelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |