klopt het is ook nog eens koud als de klapperkanker godverdomme allemaal zwervers hier negers asielzoekers allochtonen zigeuners polen enz flink gevaarlijk hierquote:Op maandag 21 december 2015 04:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In de stoep slapen lijkt me niet erg fijn.
goede tip zal het overwechenquote:Op maandag 21 december 2015 04:17 schreef Gerard_Geit het volgende:
zoek een politiebureau, schreeuw ALLAH AKBAR en je hebt gegarandeerd onderdak vannacht
mijn vriendin een stinkhoer noemenquote:
die muts gaat als passagier mee als de chauffeur kkr stoned isquote:Op maandag 21 december 2015 04:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
mijn vriendin een stinkhoer noemen![]()
![]()
Ze is lekkere blonde vrouw uit Tsjechië met een dikke kont en dikke tieten
ninja editquote:Op maandag 21 december 2015 04:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
mijn vriendin een stinkhoer noemen![]()
![]()
Ze is lekkere blonde vrouw uit Tsjechië met een dikke kont en dikke tieten
ja ik woon dus niet in zuidquote:Op maandag 21 december 2015 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kom ons ff ophalen aub Parijs is slechts 4uurtjes rijden vanaf zuid nl
pak de thalys ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kom ons ff ophalen aub Parijs is slechts 4uurtjes rijden vanaf zuid nl
Buiten de Randstad wonenquote:Op maandag 21 december 2015 04:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
niet in zuid nl wonen
Nephollander
Niet in het beschaafde deel van de Randstad wonenquote:Op maandag 21 december 2015 04:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
de allochtonenrandstadaka marokko2.0
vlakbij Eiffeltoren ook goedquote:Op maandag 21 december 2015 04:41 schreef schvvmert het volgende:
Naast de Eiffeltoren staat geen hotel.
denken dat er een beschaafd deel in de randstad isquote:Op maandag 21 december 2015 04:41 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Niet in het beschaafde deel van de Randstad wonen
Niet eens in Noord- of Zuid-Holland wonen, en vervolgens anderen nephollander noemen![]()
Importbelgquote:Op maandag 21 december 2015 04:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
denken dat er een beschaafd deel in de randstad isalleen maar allochtonen, tokkies en paupers
denken dat je een hollander bent als je in de randstad woondechte Hollanders wonen in zuid nederland
geboren in Friesland, opgegroeit in Amsterdam en woon nu in zuid Nederland. Ben dus absoluut geen Belgquote:
Opgegroeitquote:Op maandag 21 december 2015 04:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
geboren in Friesland, opgegroeit in Amsterdam en woon nu in zuid Nederland. Ben dus absoluut geen Belg
Nee, zit nu in een internetcafe met m'n vriendin, te wachten tot het ochtend wort. Ik ga haar zo even verwennen op de wc's.quote:Op maandag 21 december 2015 04:48 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Opgegroeit
Dit topic![]()
Het feit dat mij dit boeit om 4:55![]()
![]()
Heb je al een hotel?
In dit topic (digitale versie van kanker) posten ipv die stinkhoer er van langs geven op de pleequote:Op maandag 21 december 2015 04:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee, zit nu in een internetcafe met m'n vriendin, te wachten tot het ochtend wort. Ik ga haar zo even verwennen op de wc's.
op deze kankertopic regeren terwijl je ook kunt slapen. Waar je prioriteiten liggen om 5 uur 'z nachtsquote:Op maandag 21 december 2015 04:50 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
In dit topic (digitale versie van kanker) posten ipv die stinkhoer er van langs geven op de plee![]()
Je hebt gelijk, ik ga naar bed nuquote:Op maandag 21 december 2015 04:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
op deze kankertopic regeren terwijl je ook kunt slapen. Waar je prioriteiten liggen om 5 uur 'z nachts
Zoek een park met bankjes.quote:Op maandag 21 december 2015 04:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
op deze kankertopic regeren terwijl je ook kunt slapen. Waar je prioriteiten liggen om 5 uur 'z nachts
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 21 december 2015 04:52 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga naar bed nu
De Notre dame is ook altijd open.quote:
De Notre dame is ook altijd open.quote:Op [/quote] 21 december 2015 04:55 schreef Adolf Hitler het volgende:
[..]
en dan berooft worden door z'n kankerneger uit Eritrea zekermooi niet
moet ik die wel eerst vinden he stuk schuimgebak die je bentquote:Op maandag 21 december 2015 04:58 schreef Osama Bin Laden de poep volgende:
[..]
Spring de Seine in.sukkel.
Dat ding loopt dwars erdoor, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 21 december 2015 04:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
moet ik die wel eerst vinden he stuk schuimgebak die je bent
ik zit ergens in een internetcafe in een buitenwijk 8ik heb dus geen idee waar die kutrivier precies isquote:Op maandag 21 december 2015 05:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat ding loopt dwars erdoor, hoe moeilijk kan het zijn?
Naast de Eiffeltoren.quote:Op maandag 21 december 2015 05:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zit ergens in een internetcafe in een buitenwijk 8ik heb dus geen idee waar die kutrivier precies is
fokken terwijl je haar ook zou kunnen neukenquote:Op maandag 21 december 2015 05:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
Verzonnen topic, ts's chick ligt naast me in bed
Al gedaanquote:Op maandag 21 december 2015 05:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
fokken terwijl je haar ook zou kunnen neuken_____!
Niet iedereen spuit 3x een brommert plat.quote:Op maandag 21 december 2015 05:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
fokken terwijl je haar ook zou kunnen neuken_____!
Hotel al gevonden of ergens op een bankje?quote:Op maandag 21 december 2015 06:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
vooral haar tieten zijn echt geweldig. Vind het heerlijk om daar lekke aan te Likken
Wie is hier nou de domme pauper? Ga jij maar lekker op de stoep slapen met je hoogstaande afkomst. Sneue kutlimburger.quote:Op maandag 21 december 2015 04:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
denken dat er een beschaafd deel in de randstad isalleen maar allochtonen, tokkies en paupers
denken dat je een hollander bent als je in de randstad woondechte Hollanders wonen in zuid nederland
Je had vooraf een offline kaart kunnen downloaden op zowe Google Maps als een derdepartij app, sukkel. Speciaal voor dit soort gevallen in 't buitenland.quote:
Dat zei Abdeslam ook heel braaf, om uiteindelijk met bommen en een kalashnikov in de auto stappen. TS, hoe kunnen wij jou vertrouwen?quote:Op maandag 21 december 2015 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kom ons ff ophalen aub Parijs is slechts 4uurtjes rijden
want er lopen appels door je wifiquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 11:47 schreef Aiciu het volgende:
De eiffeltoren zie je toch door de hele stad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |