klopt het is ook nog eens koud als de klapperkanker godverdomme allemaal zwervers hier negers asielzoekers allochtonen zigeuners polen enz flink gevaarlijk hierquote:Op maandag 21 december 2015 04:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In de stoep slapen lijkt me niet erg fijn.
goede tip zal het overwechenquote:Op maandag 21 december 2015 04:17 schreef Gerard_Geit het volgende:
zoek een politiebureau, schreeuw ALLAH AKBAR en je hebt gegarandeerd onderdak vannacht
mijn vriendin een stinkhoer noemenquote:
die muts gaat als passagier mee als de chauffeur kkr stoned isquote:Op maandag 21 december 2015 04:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
mijn vriendin een stinkhoer noemen![]()
![]()
Ze is lekkere blonde vrouw uit Tsjechië met een dikke kont en dikke tieten
ninja editquote:Op maandag 21 december 2015 04:21 schreef Calcio het volgende:
[..]
mijn vriendin een stinkhoer noemen![]()
![]()
Ze is lekkere blonde vrouw uit Tsjechië met een dikke kont en dikke tieten
ja ik woon dus niet in zuidquote:Op maandag 21 december 2015 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kom ons ff ophalen aub Parijs is slechts 4uurtjes rijden vanaf zuid nl
pak de thalys ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 04:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kom ons ff ophalen aub Parijs is slechts 4uurtjes rijden vanaf zuid nl
Buiten de Randstad wonenquote:Op maandag 21 december 2015 04:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
niet in zuid nl wonen
Nephollander
Niet in het beschaafde deel van de Randstad wonenquote:Op maandag 21 december 2015 04:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
de allochtonenrandstadaka marokko2.0
vlakbij Eiffeltoren ook goedquote:Op maandag 21 december 2015 04:41 schreef schvvmert het volgende:
Naast de Eiffeltoren staat geen hotel.
denken dat er een beschaafd deel in de randstad isquote:Op maandag 21 december 2015 04:41 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Niet in het beschaafde deel van de Randstad wonen
Niet eens in Noord- of Zuid-Holland wonen, en vervolgens anderen nephollander noemen![]()
Importbelgquote:Op maandag 21 december 2015 04:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
denken dat er een beschaafd deel in de randstad isalleen maar allochtonen, tokkies en paupers
denken dat je een hollander bent als je in de randstad woondechte Hollanders wonen in zuid nederland
geboren in Friesland, opgegroeit in Amsterdam en woon nu in zuid Nederland. Ben dus absoluut geen Belgquote:
Opgegroeitquote:Op maandag 21 december 2015 04:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
geboren in Friesland, opgegroeit in Amsterdam en woon nu in zuid Nederland. Ben dus absoluut geen Belg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |