SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mja, verder zit er niet echt donker haar op mijn bovenbenen dat weg moet. Onderbenen zou ik ook wel mee laten nemen denk ik. Okselhaar vind ik niet zo erg om te scheren, is 2 seconden en gaat nooit mis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo binnenkant?en de rest niet?
Ik mag dat niet doen van mijn moeder, bij mijn okselsquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, verder zit er niet echt donker haar op mijn bovenbenen dat weg moet. Onderbenen zou ik ook wel mee laten nemen denk ik. Okselhaar vind ik niet zo erg om te scheren, is 2 seconden en gaat nooit mis.
Dus?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Supersof geeft echt veel kusjes....
ja maar niet aan jouquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Supersof geeft echt veel kusjes....
Wat niet, okselhaar laseren? Ik heb het daar echt nog nooit over gehad met mijn moeder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag dat niet doen van mijn moeder, bij mijn oksels
Voor de rest zou ik overal wel haarloos willen zijn
geen snor voor sofje?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt mooi hoofdhaarquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja, mijn moeder had kanker en toen hebben ze ook lymfeklieren daar weggehaald en ze heeft gehoord als je dat daar lasert, dat je dan kanker kan krijgen ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat niet, okselhaar laseren? Ik heb het daar echt nog nooit over gehad met mijn moeder.
ja dat natuurlijk niet hequote:
wat komt door mijquote:
Wist dat helemaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja, mijn moeder had kanker en toen hebben ze ook lymfeklieren daar weggehaald en ze heeft gehoord als je dat daar lasert, dat je dan kanker kan krijgen ofzo.
Dus ja doe het maar niet, vind oksels toch niet erg om te scheren
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zeg moet jij niet al slapen, kleuter.
Ja dan gaan je lymfeklieren kapot ofzo, ik weet het niet. Maarja, heb niet eens geld voor laseren dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wist dat helemaal niet.
Maar inderdaad, het lijkt me de moeite van het laseren ook niet eens waard.
zeker heel de tijd boeren later gadverquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:49 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Ik heb net n heel blikje Cola naar achteren gedonderd Wietparkiet. Ik heb Haze gehaald....Krijg je egt vet veel dorst van.
beter gewoon water drinkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:49 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Ik heb net n heel blikje Cola naar achteren gedonderd Wietparkiet. Ik heb Haze gehaald....Krijg je egt vet veel dorst van.
Nou ja eerst noem je me een dropstaaf,toen moest je huilen om mij,en nu ben ik n kleuter????quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zeg moet jij niet al slapen, kleuter.
dan blow je niet genoeg poserquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:51 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Nou ja eerst noem je me een dropstaaf,toen moest je huilen om mij,en nu ben ik n kleuter????
Ik heb n heel goed geheugen hoor....
Huilen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:51 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Nou ja eerst noem je me een dropstaaf,toen moest je huilen om mij,en nu ben ik n kleuter????
Ik heb n heel goed geheugen hoor....
Niet waar!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
zeker heel de tijd boeren later gadver
BAHquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou nu eigenlijk zo'n geluidsclip van een boer moeten whatsappen maar heb geen frisdrank
ik geloof niet dat jij 30 bentquote:
Boeren zijn ook maar mensen hoor. Wat ben jij toch een onaardige user zeg. Zonder boeren waren er geen aardappel,en zonder aardappelen geen frites ...snap jequote:
Wow. Dat zeg je niet tegen Sof.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:52 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Wat ben jij toch een onaardige user zeg
wanneer kinderen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen geloven soms ook niet dat ik 26 ben hehe.
je komt echt over als 14quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:54 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
IK ben 33jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik wordt meestal veel jonger geschat....
ik heb niksquote:
ach mannen kunnen dat heel hun leven nog wel doenquote:
ben je al in dublin?quote:
Misschien wat vaker zeggen danquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wordt boos als je roept dat hij een kloon is.
Vertel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel vet net al wat gedaan wat ik normaal nooit zou doen
Ja wel kk veel uitgegeven eerste dagquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Hey gappie.....Ben je veilig aangekomen daaro?
Nee. Niet meer. Ik lach daar nu gwn om,joh. Dat is het minste wat ze kunnen zeggen. Fok.nl is helemaal in 2 the kloons.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wordt boos als je roept dat hij een kloon is.
Neem je kaartje voor me mee?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel kk veel uitgegeven eerste dag
nicequote:
Nee,jongetjes als jij mag ik niet op ingaan heb ik altijd geleerd. Vandaar dat ik je maar lkkr laat schelden en pseudo-leuk laat doen.quote:
En jij bent 33?quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:59 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Nee,jongetjes als jij mag ik niet op ingaan heb ik altijd geleerd. Vandaar dat ik je maar lkkr laat schelden en pseudo-leuk laat doen.
Ik ben in de middag alleen in de kroeg gaan zitten. Maar ik ben met drank op en goede muziek best extravert dus vroegen ieren of ik bij hun kwam. Ik was dronken na een tijdje dus ging naar huis. Was het zeven uur.quote:
Klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben in de middag alleen in de kroeg gaan zitten. Maar ik ben met drank op en goede muziek best extravert dus vroegen ieren of ik bij hun kwam. Ik was dronken na een tijdje dus ging naar huis. Was het zeven uur.Toen kwam ik in hostel helemaal naar de klote. Vroeg een Italiaan of ik zin had om biertje met hem te drinken. Doe ik normaal nooit.
wat dan>? Je bent toch niet naar de hoeren gwst he? Dat moet je alleen doen in je laatste dagen van je vakantie, als je toch weet dat er niet veel meer in zit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel kk veel uitgegeven eerste dag
Nou oke.....slaap lkkr knul.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef McGrath het volgende:
Zo de knetter, ik ben slapen. Trusten
Is goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Herinner mij even vaker komende dagen.
Ik heb al 7 likes op tinder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:01 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
wat dan>? Je bent toch niet naar de hoeren gwst he? Dat moet je alleen doen in je laatste dagen van je vakantie, als je toch weet dat er niet veel meer in zit.
quote:
Binnenkort wahed gekke 3d printers tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:04 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]![]()
Of niet mattie? Jammer dat ik jou geen piecie van deze lkkre haze kan geven die ik net heb gehaald....![]()
Bestond er maar n soort van ¨overdrachts-kopieer apparaat¨ waarin je voorwerpen naar elkaar kunt versturen en zenden.
or they just don't care :squote:Op donderdag 7 januari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Grappig dat veel blowers niet eens merken dat er 4/20 onder mijn naam staat.
setje potloden bij de hema kost nog geen 5 euroquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:06 schreef Amarantha het volgende:
60 potloden in blik 73 euro, 120 in blik 170 euro en de kist hierboven zijn ook 120 potloden en die is 225 euro.
Die zijn niet zo goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
setje potloden bij de hema kost nog geen 5 euro
Heb ik al op mn eerste dag al gezien hier hoor. Maar ik was te druk met Fylax toen,die mij toen geheel onterecht beschuldigde van een kloon te zijn ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Grappig dat veel blowers niet eens merken dat er 4/20 onder mijn naam staat.
Dussseeeequote:Op donderdag 7 januari 2016 01:07 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Heb ik al op mn eerste dag al gezien hier hoor. Maar ik was te druk met Fylax toen,die mij toen geheel onterecht beschuldigde van een kloon te zijn ofzo.
Dussse ik heb eggg wel gezien hoor.
Die zijn er toch al??quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Binnenkort wahed gekke 3d printers toch
Ik heb dure smaak. Mijn stiften zijn van het zelfde merk. Maar die koop ik per 20, anders te duur in 1xquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
zitten ongeveer 10 in zo'n setje
dus als je 60 potloden bij de hema haalt ben je maar 30 euro kwijt ipv 73
Als je een echte smoker bent weetje dat wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:08 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Dussssse.....wat betekent et dan?
Nein!! Of het moet n nieuw wietje zijn ofzzooooquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je een echte smoker bent weetje dat wel.
jezusquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Nein!! Of het moet n nieuw wietje zijn ofzzoooo
Zoek maar op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Nein!! Of het moet n nieuw wietje zijn ofzzoooo
Leuk dat je bent terug gekomen pikquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:10 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ik ook van jullie Tjacka...egg lief bro
Doe nou niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk dat je bent terug gekomen pik
Ja...De meeste hebben mij hier uitgekotst maar ik ben n echte Marokkaanse Nederlander. Ik blijf!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk dat je bent terug gekomen pik
Alle Turken en pubers moeten het land uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Ja...De meeste hebben mij hier uitgekotst maar ik ben n echte Marokkaanse Nederlander. Ik blijf!!
Vind het egt gezellig hier. Vooral als ze gaan roepen dat ik weg moet/.
Ga zelf lekker.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle Turken en pubers moeten het land uit
Willen jullie meer of minder Amaranthaquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen Fylax of Mocro.. Dan toch Fylax.
Meerquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Amarantha
Wat goed van jequote:Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hoef niet meer ,ik weet et al.
Iets met weed en tijd.
Dat vroeg ie toch niet.....???quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen Fylax of Mocro.. Dan toch Fylax.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Amarantha![]()
Slaap lekker Tjackaquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef Tjacka het volgende:
Welterusten vrienden en beste vrienden en pinos
Slaap lkkr pik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:21 schreef Tjacka het volgende:
Welterusten vrienden en beste vrienden en pinos
Totaal overbodig.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ama houdt van simpel
kijk maar naar haar ex
hahah hardopquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ama houdt van simpel
kijk maar naar haar ex
ga een boekje lezen ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:23 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Wietparkiet als jij gaat slapen ga ik ook weg hier...
Al mijn Fok_Forum matties zijn weg.
Lees jij boeken als je stoned bent?quote:
Welke series volg je op Netflix?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:28 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Lees jij boeken als je stoned bent?
Ik ga zo n serie kijken op netflix...even nog reageren in mijn andere topic... Of bedoel je dat ik n boekje moet gaan lezen?
stripboeken wel eens jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:28 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Lees jij boeken als je stoned bent?
Ik ga zo n serie kijken op netflix...even nog reageren in mijn andere topic... Of bedoel je dat ik n boekje moet gaan lezen?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke series volg je op Netflix?
Hahaha,cool dude.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stripboeken wel eens ja
of kijk series of pest vrienden ofzo
sons of anarchy is godquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]Nou Narco´s heb ik gezien. Ik was even begonnen aan Sons of Anarchy maar daar ben ik na 5 afleveringen mee gestopt. ( zwaar overdreven en onrealistisch).
Suits vond ik saai. Ray Donovan ook. Ripper Street is wel n leuke serie,4 afleveringen van gezien.
Voor de rest heb ik veel series die ik wil gaan kijken maar weet elke keer niet te kiezen haha.
En jij,volg jij ook series via Netflix?
[..]
Hahaha,cool dude.
Maar momenteel volg ik Making a murderer.. Die is echt erg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke series volg je op Netflix?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sons of anarchy is god
wij zijn geen fok matties meer
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 2 of 3x abo gekregen van Bondage god
Nee. Wel geweest trouwens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is hij ook niet getrouwd ofzo
quote:
Ja zeker. Sons of Anarchy is de serie die ik op dit moment helemaal aan het kijken ben. Verder best veel gezien. Bates Motel is een aanrader.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Nou Narco´s heb ik gezien. Ik was even begonnen aan Sons of Anarchy maar daar ben ik na 5 afleveringen mee gestopt. ( zwaar overdreven en onrealistisch).
Suits vond ik saai. Ray Donovan ook. Ripper Street is wel n leuke serie,4 afleveringen van gezien.
Voor de rest heb ik veel series die ik wil gaan kijken maar weet elke keer niet te kiezen haha.
En jij,volg jij ook series via Netflix?
Heey schat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Nee. Wel geweest trouwens.
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn Netflix serie lijstje trouwens.Your beauty never ever scared me.
Bates Motel ziet er wel goed uit. Ik ga m gelijk ff checken.. Thanks....quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker. Sons of Anarchy is de serie die ik op dit moment helemaal aan het kijken ben. Verder best veel gezien. Bates Motel is een aanrader.
Ben benieuwd of je dit echt meentquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Bates Motel ziet er wel goed uit. Ik ga m gelijk ff checken.. Thanks....
Notif.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
- Lilyhammer
- Narcos
- Orange Is The New Black
- Grace & Frankie
- House *mee bezig*
- Sons of Anarchy *mee bezig*
- Pretty Little Liars
- Nashville
- Jessica Jones
- Modern Family
- Bates Motel
- Unbreakable Kimmy Schmidt
- American Horror Story
- Gossip Girl
Dit is mijn Netflix serie lijstje trouwens.
Ja je bent best wel lief voor mij geweest meerdere kerenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Kwam je posts tegen in Mycroft, lief
Graag gedaan, was gezelligquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je bent best wel lief voor mij geweest meerdere kerenIk kom zeker een keer je nieuwe huisje checken trouwens!
Mag je in je nieuwe huis binnen wel roken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan, was gezelligDeur staat voor je open, laat graag mijn nieuwe aanwinst zien
Nee, maar er zit wel een schuurtje aan het huis met verwarming. Daar mag het welquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag je in je nieuwe huis binnen wel roken?
Ooh maar dat is ook wel chillquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een schuurtje aan het huis met verwarming. Daar mag het wel
Uhm volgens de site moet ik overstappen in borger of gieten. Kan kiezen. Maar via borger lijkt sneller te gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga je dan direct naar het dorp of kom je dan via Assen?
durf te wedden dat bondage geen bank in zijn schuur heeft staanquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen met Bondage in een schuurtje
Ah zo. In het dorp zit bushalte op loopafstand. Maar ophalen in Assen is ook geen probleem, kwartiertje met de auto.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm volgens de site moet ik overstappen in borger of gieten. Kan kiezen. Maar via borger lijkt sneller te gaan.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
durf te wedden dat bondage geen bank in zijn schuur heeft staan
Daar weet jij niets vanquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
durf te wedden dat bondage geen bank in zijn schuur heeft staan
Oh maar naar Assen toe met de bus is voor mij langer. Ik kan in 43 minuten daar zijn met de bus zie ik netquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. In het dorp zit bushalte op loopafstand. Maar ophalen in Assen is ook geen probleem, kwartiertje met de auto.
Dan kun je beter gewoon in het dorp uitstappen iddquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar naar Assen toe met de bus is voor mij langer. Ik kan in 43 minuten daar zijn met de bus zie ik net
Komt goed. Eerst even verhuizen, al mag je gerust eerder komen, is alleen rommeltje ivm klussenquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar Bondage je hebt mijn nummer, spreek mij binnenkort gerust even aan want ik zeg dit allemaal wel leuk zo stoned 's nachts maar ben bang dat ik dit ga vergeten(maar ik wil wel langskomen, is al weer lang geleden).
Laat maar weten als het klaar isquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt goed. Eerst even verhuizen, al mag je gerust eerder komen, is alleen rommeltje ivm klussen
kan ze mooi helpen met klussen tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt goed. Eerst even verhuizen, al mag je gerust eerder komen, is alleen rommeltje ivm klussen
Nou ik ben niet zo'n klusser.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ze mooi helpen met klussen toch
Ik wist hetquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb nog een bank over dus kan er zo iets neerzetten als ik zou willen.
Dat is wel chill.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb nog een bank over dus kan er zo iets neerzetten als ik zou willen.
Ja, ik ook. Laatste keer dat ik daar ben geweest was erg gezelligquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik moet binnenkort ook weer eens naar Moira en MonoIk mis hun
Komt goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar weten als het klaar isDan spreken we even wat af.
Ik heb ze al sowieso een jaar niet gezienquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Laatste keer dat ik daar ben geweest was erg gezellig
Ga je ook naar hun bruiloft?quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze al sowieso een jaar niet gezienOh man. Ik ga Moira binnenkort bellen. Had eigenlijk eerder moeten zijn want kerstvakantie. In voorjaarsvakantie maar weer wat afspreken als ze kunnen.
Misschien keer samen naar Moira. en Mono, vinden ze vast we leukquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze al sowieso een jaar niet gezienOh man. Ik ga Moira binnenkort bellen. Had eigenlijk eerder moeten zijn want kerstvakantie. In voorjaarsvakantie maar weer wat afspreken als ze kunnen.
Ik was wel uitgenodigd voor huwelijksaanzoek maar ik was ziek enz. Als ik uitgenodigd word voor huwelijk ga ik wel heen, ook als ik ziek ben. Maar ik ga voor die tijd eerst maar weer eens op visite bij die schatjes.quote:
Dat is wel een leuk idee ja. Maar dan rij ik wel meteen naar Groningen met de bus.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien keer samen naar Moira. en Mono, vinden ze vast we leuk
Tuurlijk, geen probleem, wat voor jou het makkelijkste isquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee ja. Maar dan rij ik wel meteen naar Groningen met de bus.
Is goed, slaap lekker. Spreek je snel weer!quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen probleem, wat voor jou het makkelijkste is
Ik ga slapen trouwens, morgen weer werken en het is eigenlijk al veel te laat. Wou nog even reageren op je posts
Jij ook alvast en tot snelquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed, slaap lekker. Spreek je snel weer!![]()
Welterusten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed, slaap lekker. Spreek je snel weer!![]()
Waar maak je quizzen voor?quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben weer uren quizjes gaan maken in plaats van op tijd naar bed gegaan.
In het weekend maar weer bijslapen.
Nog exact 880 posts en je hebt een reden om gelukkiger te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:34 schreef Fera het volgende:
Goedemorgen. Het is me gelukt om ruim 6 uur te slapen. Maar vannacht wel zwaar overgegeven. De buren werden er wakker van.
Grappig wel, ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog exact 880 posts en je hebt een reden om gelukkiger te zijn
Ohjeequote:Op donderdag 7 januari 2016 08:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig wel, ja.![]()
Maar hoop toch voor die tijd uit het ziekenhuis te zijn.
Blindedarm is eruit.quote:
Oh, nou ja. Daar heb je toch niks aan. Hopelijk voel je je snel weer de oudequote:
Hij is gesprongen tijdens de operatie, dus nog drie dagen voor de antibiotica kuur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, nou ja. Daar heb je toch niks aan. Hopelijk voel je je snel weer de oude
Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven?
Aii, sterktequote:Op donderdag 7 januari 2016 08:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is gesprongen tijdens de operatie, dus nog drie dagen voor de antibiotica kuur.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is gesprongen tijdens de operatie, dus nog drie dagen voor de antibiotica kuur.
Ah wat balen, sterkte!quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen dat. Niersteen was een verkeerde diagnose.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
Jeetje, had je ook blindedarmsontsteking? Je hebt wel echt pech.
Gelukkig is hij er nu uit.
Jawel komt wel goedquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:34 schreef Fera het volgende:
Goedemorgen. Het is me gelukt om ruim 6 uur te slapen. Maar vannacht wel zwaar overgegeven. De buren werden er wakker van.
Sorry hoor. Net wakker en gelijk geen trek meer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:32 schreef Fera het volgende:
[..]
hou je mond joh debielquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:55 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor. Net wakker en gelijk geen trek meer.
Sterkte ,maar wel ranzig om dit op een lege maag te moeten lezen...
Over twee weken, zit nu alleen tegen een paper aan te hikken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel komt wel goedheb jij ook bijna tentamens?
Waarom gelijk schelden? Ik geef alleen aan wat ik ervaar nu bij het nalezen van dit topic.quote:
Neem eens een moment om te beseffen wat er allemaal in je eigen lichaam zit. Eetsmakelijk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:57 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Waarom gelijk schelden? Ik geef alleen aan wat ik ervaar nu bij het nalezen van dit topic.
Ik wens haar toch sterkte?
Zij kan er toch ook niks aan doen dat dat is gebeurd. En dat jij nu pas ontbijt en het leest is dan maar je eigen schuld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:57 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Waarom gelijk schelden? Ik geef alleen aan wat ik ervaar nu bij het nalezen van dit topic.
Ik wens haar toch sterkte?
Oh ja ik ook over twee weken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Over twee weken, zit nu alleen tegen een paper aan te hikken.
Ik wacht even voor ik ga eten als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neem eens een moment om te beseffen wat er allemaal in je eigen lichaam zit. Eetsmakelijk!
Klopt daarom wens ik haar ook sterkte.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij kan er toch ook niks aan doen dat dat is gebeurd. En dat jij nu pas ontbijt en het leest is dan maar je eigen schuld.
+ ik dacht dat je hier nooit meer zou komen
Niet zo groot, ongeveer 10 pagina's inhoud.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik ook over twee weken.
Ah bah ja, dat lijkt me ook niet leuk. Hoe groot moet het zijn?
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet zo groot, ongeveer 10 pagina's inhoud.
leukquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
HRM, al zit ik nu in een internationale minor.
Haha neee, zit wel met ''Erasmus'' studenten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk
zit je dan ook in het buitenland nu dan?
Jij en kuauuuiuaui kennen elkaar toch in het echt ofzo? Of hoe zit dat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:22 schreef FrauMilena het volgende:
Ik was even aan het nadenken of ik je dat zou DMen ja of nee, maar anoniem ben ik toch al niet meer.![]()
[..]
Haha neee, zit wel met ''Erasmus'' studenten.
Via via, paar jaar terug zouden we meeten maar is er niet van gekomen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij en kuauuuiuaui kennen elkaar toch in het echt ofzo? Of hoe zit dat?
Haha grappigquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Via via, paar jaar terug zouden we meeten maar is er niet van gekomen.
Jij zit in de hulpverlening?
Echt hequote:Op donderdag 7 januari 2016 13:25 schreef Sked het volgende:
je hebt gelijk sof
het voelt extra koud op de markt
Nice.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha grappig
Ja klopt, sociaal juridische, tweede jaar nu.
eetsmakelijkquote:
gelukkig zit ik nog lekker in mijn badjas binnenquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Net ook nog zo'n vies windje erbij
Mn ogen begonnen helemaal te tranen
mijn badjas is helemaal versletenquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig zit ik nog lekker in mijn badjas binnen
Ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:53 schreef Sked het volgende:
[..]
mijn badjas is helemaal versleten
moet een nieuwe kopen eigenlijk
Was geen reet aan hoor. Bates Motel heb ik 2afleveringen gezien. Niks voor mij. En die serie is bovendien boven de 12 jaar. Had ik niet gezien. Maar thanks voor het delen anyway..quote:
waar staan jullie op dat plaatjequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:14 schreef Sked het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)m-centraal-1.5601908
kijk hoe hot we zijn Sof
in het openbaar mag je toch praten tegen wie je wilquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus man dit is een OPENBAAR forum
doe even aardig of ik doe TR
correctquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
in het openbaar mag je toch praten tegen wie je wil
lekker insquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Zometeen boodschappen doen voor de wraps Ets
wauwquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:14 schreef Sked het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)m-centraal-1.5601908
kijk hoe hot we zijn Sof
14quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
http://brightside.me/arti(...)re-turning-30-72305/
ik heb hier maar twee boeken van gelezen
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:32 schreef Etsu het volgende:
moet je ook weer 200 kilometer rijden voor de supermarkt ins?
groningen loopt echt achter wat dat betreftquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik heb hier binnen 5 minuten meerdere 24/7 supermarkten
wat praat jequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
groningen loopt echt achter wat dat betreft
quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
wat praat je
In centrum zijn alleen al 8 ah's en 2 jumbo's en een Aldi
wow rustigquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Calcio het volgende:
[..]