Zonder die geen etenquote:
Dat zekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
En of het nu letterlijk heikneuter betekent of niet, Herman Finkers blijft baas
waarom denk je dat ik abo heb?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Trevland het volgende:
Fox lapo hoer
[..]
Zonder die geen eten
[..]
Dat zeker
het meeste hier, maar ook echt regelmatig daarquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:44 schreef Arch-Indar het volgende: [..] Maar je post alleen hier....
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zei je op het moment supreme ook
100 kg kan prima op een trampoquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Vijzel het volgende:
Ik bedenk mij net dat man en uk binnenkort samen de 100kg gaan aantikken. Einde van het samen springen op de trampoline.
Ik wil ook alleen erop, niet met jou samen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Lol.. zeg jijquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ransaapje. Is je pauze alweer over?
Ik heb een date zie ik nuquote:
de 50kilo pp?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Vijzel het volgende:
Ik bedenk mij net dat man en uk binnenkort samen de 100kg gaan aantikken. Einde van het samen springen op de trampoline.
Zoals ik al zei, op voor een nieuwequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Vijzel het volgende:
Om te kunnen huntenquote:
Moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ransaapje. Is je pauze alweer over?
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een date zie ik nuBetekent dat dan dat ik je 2 weken achter elkaar date?
![]()
Snel uk op dieet zetten dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef Vijzel het volgende:
superfast en super goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, op voor een nieuwe
[..]
Om te kunnen hunten
[..]
Moet jij nodig zeggen
Volgens de specs is dat toch echt de grens voor ons speeltuig.quote:
De liefdequote:
Hai Solquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Volgens de specs is dat toch echt de grens voor ons speeltuig.
Accu leeg
Douchen, druppelen en bed in.
ach de grenzen zijn voor veiligheid daarboven kunnen ze niks verzekerenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Accu leeg
Slaap lekker Vijzeltje!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Accu leeg
Solquote:
Je weet dat dat een aanbeveling is die getest moet wordenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Accu leeg
Marijkequote:
Hier welquote:
hier denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, nou ja, ik ging door het slotje heen, maar waar is dan een goede OP
Moloquote:
Trevquote:
Voetjes goed afbinden, scheelt schoenen kopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:50 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Staat al op dieet, scheelt kleertjes kopen.
Schoenen, wat zijn dat?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Voetjes goed afbinden, scheelt schoenen kopen
nee, er miste blijkbaar iemand in en zoals jaren geleden is er dan weer heibelquote:
ik heb mensen al toegevoegd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, er miste blijkbaar iemand in en zoals jaren geleden is er dan weer heibel
Kloptquote:
moet om 3 uur opstaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om op tijd te gaan slapen?
5 uur slaap is anders prima te doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik moet er om 3 uur uit dus denk dat het beter is om wakker te blijven
Zegt mij nog steeds niksquote:
Dan zeker snel naar bed toe gaan, een uur of 5 maakt een groot verschilquote:
Voor zo'n jonge god als jij misschienquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
5 uur slaap is anders prima te doen.
helaas niet ik moet m'n oom wegbrengen naar Schiphol die gaat naar Turkije en ik ben de beroerdste niet dus ik doe het welquote:
Daar ben ik het toch niet mee eensquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef tailfox het volgende:
7-8 uur optimaal.
5 uur is nog te slapen alles daar onder zou ik doorhalen
maar om het door te halen is nog minderquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zo'n jonge god als jij misschienIk heb meer nodig
ik ga m'n oom wegbrengen naar Schiphol voor z'n reis naar Turkije. En jij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooowh. ik ook!
Waarom jij zo vroeg?
vertel?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet mee eens
ben bang dat ik door m'n wekker heen slaap hahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
5 uur slaap is anders prima te doen.
Flesje voor mijn 1 week oude dochter.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik ga m'n oom wegbrengen naar Schiphol voor z'n reis naar Turkije. En jij?
Ja dat is waarquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar om het door te halen is nog minder
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mensen al toegevoegd.
ik ben tailfox, snailgod en failmod.
ik kan alles.
Ook niet als je het hoort?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zegt mij nog steeds niks
[..]
Dan zeker snel naar bed toe gaan, een uur of 5 maakt een groot verschil
Oh gefeliciteerd met je kind.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Flesje voor mijn 1 week oude dochter.
Ah dat is aardig van je!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik ga m'n oom wegbrengen naar Schiphol voor z'n reis naar Turkije. En jij?
3 wekkers zetten 10 minuten apart met een snooze van 1 minquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
ben bang dat ik door m'n wekker heen slaap haha
Ik zal toch proberen te slapen, zeker 3 uur of meer. En of die 7 a 8 goed is verschilt ook per persoon.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook niet als je het hoort?
Ik heb 192 TV opstaan, allemaal oude muziek. Ken bijna alles, alleen niet bij naam.
Mijn pa had vroeger best wel goede muzieksmaak
Er gewoon uitgaan als die afgaatquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
3 wekkers zetten 10 minuten apart met een snooze van 1 min
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
achja hij regelde altijd peuken en drank voor me toen ik 15 was dus ik doe eens wat terug
Huh, hoe wat waar waarom?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:56 schreef Solique het volgende:
Mijn ava in foto formaat is goed ontvangen
Wat is het?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:56 schreef Solique het volgende:
Mijn ava in foto formaat is goed ontvangen
ik vind zelf 3 uur de grens daar onder moeer dan voorheenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal toch proberen te slapen, zeker 3 uur of meer. En of die 7 a 8 goed is verschilt ook per persoon.
[..]dat kanaal heb ik hier ook niet.
[..]
Er gewoon uitgaan als die afgaat
kerstverlichting ?quote:
Geplaatst op foto site en veel views en favorites, wat nieuwe mensen die mijn pagina watchen.quote:
Dit:quote:
quote:
Tof hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Geplaatst op foto site en veel views en favorites, wat nieuwe mensen die mijn pagina watchen.
Het verschilt ook per keer, soms kan ik het ook goed af met 2 uur en dan slaap je ruim 8 en voel je verrot. Dus echt een richtlijn is er niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vind zelf 3 uur de grens daar onder moeer dan voorheen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Geplaatst op foto site en veel views en favorites, wat nieuwe mensen die mijn pagina watchen.
[..]
Dit:
[..]
Tof!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Dit:
[..]
http://pre09.deviantart.n(...)oliquenl-d9mzp0i.pngquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof hoor!Doe eens een linkje, kan ik hem ook even bekijken
het hangt er ook vanaf in welk deel van je slaap de wekker afgaatquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het verschilt ook per keer, soms kan ik het ook goed af met 2 uur en dan slaap je ruim 8 en voel je verrot. Dus echt een richtlijn is er niet.
Ik gebruik zon app nu.... die zorgt dat de wekker gaat als je in lichte slaap zit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
het hangt er ook vanaf in welk deel van je slaap de wekker afgaat
Gaaf!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
http://pre09.deviantart.n(...)oliquenl-d9mzp0i.png
hoe weet die app datquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik gebruik zon app nu.... die zorgt dat de wekker gaat als je in lichte slaap zit.
Werkt wel een beetje volgensmij.
Ik denk ook dat het daar voor het grootste deel vanaf hangt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
het hangt er ook vanaf in welk deel van je slaap de wekker afgaat
Ik blijf bij mijn wekker die veel lawaai maakt en ga er dan gewoon uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik gebruik zon app nu.... die zorgt dat de wekker gaat als je in lichte slaap zit.
Werkt wel een beetje volgensmij.
Mooie foto zeg!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
nice hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:
quote:
Thanksquote:
Tja, aan mijn beweeg patroon, aan mijn hartslag, aan mijn ademhaling...quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Beweringen die je maakt o.a., valt dat uit op te makenquote:
dus jij slaapt met toeters en bellen aan je body....?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, aan mijn beweeg patroon, aan mijn hartslag, aan mijn ademhaling...
Nee, de telefoon ligt naast mijn kussen..... En neemt alles op. Hartslag kan eventueel met horloge, meer niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij slaapt met toeters en bellen aan je body....?
lijkt me niet gezond
Nee joh, zit in iPhone.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij slaapt met toeters en bellen aan je body....?
lijkt me niet gezond
maar dan moet je toch iets van sensoren op je lichaam hebben, die foon kan dat niet ruikenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Beweringen die je maakt o.a., valt dat uit op te maken
Ik vind dat je wel wat meer tail en minder fox mag zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef tailfox het volgende:
ik moet ook een nieuwe ui mensen iddeen?
Jawel..quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
maar dan moet je toch iets van sensoren op je lichaam hebben, die foon kan dat niet ruiken
trillingen je legt je telefoon naast je.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
maar dan moet je toch iets van sensoren op je lichaam hebben, die foon kan dat niet ruiken
dus dat dingt staat dan rechtop en de cam is continu actief ?quote:
Nope. Zitten gewoon geluids- en bewegingssensors in.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
vind ik ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel wat meer tail en minder fox mag zijn
Zou bijna gifje voor je maken van een bus die rondjes blijft rijdenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef tailfox het volgende:
ik moet ook een nieuwe ui mensen iddeen?
Nee, ligt plat naast kussen, geen camera, wel microfoon en bewegingsensoren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
dus dat dingt staat dan rechtop en de cam is continu actief ?
weet je dat het slecht is om met die meuk te slapenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel..
Als ik beweeg, beweegt mijn matras, als ik snurk maak ik geluid, en als mijn adem stokt dan ga ik ggrggrkkr ggrkkgkr geluidjes maken.
Ligt je telefoon dan niet de volgende ochtend 1,5 meter naast je bed, krom?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de telefoon ligt naast mijn kussen..... En neemt alles op. Hartslag kan eventueel met horloge, meer niet.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou bijna gifje voor je maken van een bus die rondjes blijft rijden
Hij staat uit, geeft geen licht verder...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
weet je dat het slecht is om met die meuk te slapen
bij mij ligt mijn foon in een andere kamer. ding komt mijn slaapkamer niet in
Nog niet.... Maar we zijn er al wel achter dat ik niet de enige ben die snurkt!quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ligt je telefoon dan niet de volgende ochtend 1,5 meter naast je bed, krom?
Hier wel
als die uit staat doet ie niksquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij staat uit, geeft geen licht verder...
Hij moest minder vos zijn toch?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog niet.... Maar we zijn er al wel achter dat ik niet de enige ben die snurkt!
Minder ja, niet geenquote:
Die lijkt heel erg op zo'n game ding...Sonic the hedgehog?quote:
uit is bij mij echt uit en niet airplane mode of vibratorstand of wat dan ook.quote:
als je er een vosje in kan zetten en een staart dealquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou bijna gifje voor je maken van een bus die rondjes blijft rijden
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die lijkt heel erg op zo'n game ding...Sonic the hedgehog?
nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef fietsie het volgende:
En jullie gaan snel
Hoe kan ik nou Blacklist kijken en dit tempo volgen...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
is ook wijsquote:
Kenner, goeroequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In 60x60 is dat bijna niet te zien dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je er een vosje in kan zetten en een staart deal
dembe laten kjken en veralag laten doenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef fietsie het volgende:
En jullie gaan snel
Hoe kan ik nou Blacklist kijken en dit tempo volgen...
En ik heb het niet twee keer gezegdquote:
Je hebt uit (scherm uit) en uit uit.. Dan is ie echt uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
uit is bij mij echt uit en niet airplane mode of vibratorstand of wat dan ook.
of een vosje die achter een bus aanrentquote:
Een vossenstaart.quote:
2 staarten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik heb het niet twee keer gezegd
dat is dus wel een vosquote:
WTFquote:
quote:
Weer wat geleerdquote:
uit is bij mij in jouw woorden uituitquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt uit (scherm uit) en uit uit.. Dan is ie echt uit.
Dembequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dembe laten kjken en veralag laten doen
Vroeger veel gegamedquote:
Een Voxsje!quote:
street fighter?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vroeger veel gegamedWas master in dat ene vechtspel
Kom er niet op
Mijn hoofd
donkey kong ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom er niet op
Mijn hoofd
Wazig nummer uit 1972.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
WTF
[..]
[..]
Weer wat geleerd, dat op een donderdag avond
Bijna goed. Sonic is de blauwequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tekken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom er niet op
Mijn hoofd
Ja die! Echt awesomequote:
Bestond dat al in de jaren 90?quote:
Ook!quote:
Vooral op Lanparty's/ Ik zou zo graag weer een keer. Een weekend, maffe chaos, vierkante ogenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooowh.
Veel gespeeld, op Gamepoint toen nog.
Jaaaaaa jij weetsquote:
Dat wist ik niet, dacht ook een Eenkhoorn.quote:
Die heeft wel toffe muziekquote:
Niet FUCKENmet KRIBYquote:
Yoshiquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
Kirby is nog steeds cool. Epic Yarn. Yoshi's Woolly World
Ik heb een vosjes draagzak voor de baby gekochtquote:
is die te koop in NL?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, nog even mijn dagelijkse shot Hatsune Miku doen op 3DS. gewoon, omdat het kan en verslavend en zulks.
Ik ben pas bij 'hard'
Op ons werk hebben we een PS4. Veel collega's kende Mortal Kombat nog niet. En MKX is echt erg uh, bloederig, zeg maar. Sindsdien vragen ze liever niet meer wat ik game als hobbyquote:
klinkt zo foutquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook!Die was echt cool, alles opzuigen enzo
quote:
picquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een vosjes draagzak voor de baby gekocht
En ben jaloers op jouw jurk en jurkmaakskills
de tweede is niet een Kirby spel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Pheno het volgende:
Kirby is nog steeds cool. Epic Yarn. Yoshi's Woolly World
Mijn agressieve neef speelde dat altijdquote:
Moet ik nog steeds eens halenquote:
Vergeet UT classic nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
Vond Worms geniaal met flying super sheep vroeger
Muur bij ons op de gang:quote:
Elk jaar nog 1 weekend ik hoor. PC onder de arm en gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vooral op Lanparty's/ Ik zou zo graag weer een keer. Een weekend, maffe chaos, vierkante ogen
Helaas heeft men kinderen tegenwoordig.
dit is tetrisssquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dacht ook een Eenkhoorn.
[..]
Die heeft wel toffe muziek
[..]
Niet FUCKENmet KRIBY![]()
Kenden het nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op ons werk hebben we een PS4. Veel collega's kende Mortal Kombat nog niet. En MKX is echt erg uh, bloederig, zeg maar. Sindsdien vragen ze liever niet meer wat ik game als hobby
Misschien beter dat ik of mijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muur bij ons op de gang:
[ afbeelding ]Ook Kirby
Das ook niet de goede remix maar kan hem zo niet vindenquote:
ik heb Luigi en verder spaar ik nog te spelen games.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muur bij ons op de gang:
[ afbeelding ]Ook Kirby
geen idee welke je zoektquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das ook niet de goede remix maar kan hem zo niet vinden
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
pic![]()
en ja dat is reuze handig. Geen gedoe met zoeken naar het juiste, gewoon maken. Wat ook wel eens misgaat btw
Wij deden het altijd bij iemand thuis, of in een grote ruimte. Groot scherm aan de muur, overal banken. Overal snoeren ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elk jaar nog 1 weekend ik hoor. PC onder de arm en gaan.
Ik niet meer sinds laatste jaren, laptop gaat makkelijkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elk jaar nog 1 weekend ik hoor. PC onder de arm en gaan.
Al een tijd niet meer gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wij deden het altijd bij iemand thuis, of in een grote ruimte. Groot scherm aan de muur, overal banken. Overal snoeren ooken gaan. 24/7 en dan maar zien of je wilde slapen
Vind pc toch fijner dan laptopquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds laatste jaren, laptop gaat makkelijker
Pc is zeker fijner, maar mijn pc weegt nogal watquote:
Holy shit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muur bij ons op de gang:
[ afbeelding ]Ook Kirby
Truste Marijkequote:
Leuke draagzakquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen niet zo'n lijf als zij
En mocht je tijd over hebben mag je altijd voor mij een zwangerschapsjurk in die stof in maat tent maken![]()
![]()
![]()
Jij ookquote:
Dat zijn de betere murenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muur bij ons op de gang:
[ afbeelding ]Ook Kirby
nee, die vind ik te duurquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Holy shit.
Heb je ook die mega wollen Yoshi ergens?
Slaap ze Marijkequote:
Full atx tower zeker? Ben terug naar matxquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Pc is zeker fijner, maar mijn pc weegt nogal wat
Het is te funny. Mijn vrouw en ik proberen alles te unlocken. Super hard krijg je pas als je hard kunt, en dat is al achterlijk Japans moeilijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
keertje buiten komen dan. ziet er leuk uit
Trustenquote:
De mijne valt wel mee maar moet een nieuwe hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Pc is zeker fijner, maar mijn pc weegt nogal wat
Fullquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
Full atx tower zeker? Ben terug naar matx
knopjes rammenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is te funny. Mijn vrouw en ik proberen alles te unlocken. Super hard krijg je pas als je hard kunt, en dat is al achterlijk Japans moeilijk
Laatst mijn neefje van 8 uitgelegd dat dit nummer heel erg 'in' was toen ik jonger wasquote:
gabberr blijf je voor altijdjddquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst mijn neefje van 8 uitgelegd dat dit nummer heel erg 'in' was toen ik jonger was![]()
Hij geloofde het niet![]()
Maar dat nummer is ook baasquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst mijn neefje van 8 uitgelegd dat dit nummer heel erg 'in' was toen ik jonger was![]()
Nee joh muppet, ik koop wel wat, ga jij lekker leukere dingen doen met je tijdquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuke draagzak
ehm..daar zitten haken en ogen aan: vooral ook: eigenlijk vind ik het maken maar vervelend, veel gedoe en zo het hebben daarentegen![]()
Ik ga er over denken
Maar dat koppetje toen ik het liet horenquote:
Die stof kan je kopen op textielstad.nl fox on grey heet het.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh muppet, ik koop wel wat, ga jij lekker leukere dingen doen met je tijd
Bazennummerquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Catquote:
Dat snap ik. Heb een keer vol gehouden om op elke poing te kunnen springenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dat koppetje toen ik het liet horen![]()
Hij geloofde er echt niets van, hahahaha.
Bazennummer ja!
Ik kan niks qua naaiwerk maar misschien wel leuk voor een kussen of kwijldoekjes of dat soort zut.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die stof kan je kopen op textielstad.nl fox on grey heet het.
Ik twijfel iedere keer. Heb ook niet gekeken of hij iets echt anders doet dan die andere wollen amiibo trouwens.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik. Heb een keer vol gehouden om op elke poing te kunnen springenmaar wat wil je met een jaar of 6 a 7
. En kapot dat je dan bent
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan niks qua naaiwerk maar misschien wel leuk voor een kussen of kwijldoekjes of dat soort zut.
Dat moet ik zelfs kunnen toch?
Was een idee van mijn ma, zij zei moet je eens proberenquote:
Trustenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
Ga naar bed. Immer an die arbeit, ook vrijdags. Morgen alweer een week thuis, voelt als langer geleden terwijl ik vorige week vrijdagochtend nog door de Morvan wandelde
quote:
Snel weer nieuwe reis plannen, kun je daar naar uit kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
Ga naar bed. Immer an die arbeit, ook vrijdags. Morgen alweer een week thuis, voelt als langer geleden terwijl ik vorige week vrijdagochtend nog door de Morvan wandelde
Binnenkort eens bestellenquote:
Trustenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Snel weer nieuwe reis plannen, kun je daar naar uit kijken
Check, daarom Rome-midweek plannen voor meiquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Trusten
Snel weer reisje plannen dus
Ik mag je weer knuffelennnnnquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
Cat zonde besmettelijke faeces, jeeeeej!
Was jij dan besmettelijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag je weer knuffelennnnn![]()
Hallo allen
En *burp*
Jeej voor knuffelsquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag je weer knuffelennnnn![]()
Hallo allen
En *burp*
Het is nu bewezen dat ik niet besmet benquote:
Ik heb vanavond een 12 jarige bier gevoerdquote:
Er ligt nog 1-tje in de vriezer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is een ramp, een ramp van de grootste orde
Ga naar Grunn.quote:
Disco-fever?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is nu bewezen dat ik niet besmet ben
Of ik ooit besmet ben geweest zullen we nooit weten.
Maar ik ben wel in contact geweest met besmet volk
Dan was ik nu deaud geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Disco-fever?
Dan blij dat een revival voorkomen is.
smetje op de reis dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit nog in het koude deel van Friesland he? Die halve Friezen die zich Grunnigers noemen hebben we niet nodig voor extra kouquote:
Oh, Oregon Trail gespeeld?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan was ik nu deaud geweest.
Nee joh, alleen een gevalletje dysenterie-achtig iets.
Vis een optie?quote:
Dat is wel minderquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gij ontaarde tantequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een 12 jarige bier gevoerd
Hij vond het smerig
Gelukkig was de rest van zijn bordje een stuk beter, vond hij. Cola bewaarde hij voor tussen de gangen, anders spoelden de smaakjes weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Japs. Maar mogelijk wel kans op geld terug voor de vliegvertragingquote:
Extra cadeautjequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Maar mogelijk wel kans op geld terug voor de vliegvertraging
Jouw neefjequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een 12 jarige bier gevoerd
Hij vond het smerig
Gelukkig was de rest van zijn bordje een stuk beter, vond hij. Cola bewaarde hij voor tussen de gangen, anders spoelden de smaakjes weg
Ja die heb ik ook nog, blikje begint al te bollenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vis een optie?
Je drakenkleed is wel baas geworden chick
Nice.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Maar mogelijk wel kans op geld terug voor de vliegvertraging
Ik las even dat jij ijsdraakje was, oepsiequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog, blikje begint al te bollen![]()
Drakenkleed?
Zit ik me nu op een drakenkleed te verheugenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las even dat jij ijsdraakje was, oepsie![]()
Maaruh, ook hoi
Moet je ijsdraakje even DM sturenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit ik me nu op een drakenkleed te verheugen
Echt geweldig als er weer een bord kwam. Dan eerst goed kijken, dan een hap en dan lichtten zijn ogen weer opquote:
Zo tof datquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt geweldig als er weer een bord kwam. Dan eerst goed kijken, dan een hap en dan lichtten zijn ogen weer op![]()
Pauzes tussen happen door 'om te genieten'
![]()
Sowieso eerst twee rondes amuses: 'is dit nu de eerste gang?' 'Nog steeds niet?'
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:47 schreef fietsie het volgende:
Fucking goede muziek in The Blacklist..
Houd er dan rekening mee dat de rest van je nest niks lustquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tof dat
Ik hoop heel erg dat mijn mini ook zo wordt
En foto liet ze alleen in dm zien?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je ijsdraakje even DM sturen
Foto was epic
Kruissteekshizzle kleed
Zal ik toch ook maar eens met die serie beginnen, dan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:47 schreef fietsie het volgende:
Fucking goede muziek in The Blacklist..
hey, waar is die eigenlijk gebleven... nooit meer gezien hierquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las even dat jij ijsdraakje was, oepsie![]()
Maaruh, ook hoi
truste kerelquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor
Bis Later Lui
Staat gewoon op netflixquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat seizoen twee nou gewoon op netflix,of via omweg?
Ik vrees voor bijdehand pokkekind zonder smaakquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Houd er dan rekening mee dat de rest van je nest niks lust
Alle smaakgevoel van de ouders lijkt in dit exemplaar te zitten.
Maar ach, daar doen we dan dagjes uit mee.
Ik spreek haar regelmatig via whatsappquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En foto liet ze alleen in dm zien?
McFanquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vrees voor bijdehand pokkekind zonder smaak
Geen idee, weinig op fok denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, waar is die eigenlijk gebleven... nooit meer gezien hier
Trustequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:50 schreef Trevland het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor
Bis Later Lui
Dat helpt dus nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik spreek haar regelmatig via whatsapp
Istie wel van jou dan? Heb jij een vreemd ei ingeslikt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vrees voor bijdehand pokkekind zonder smaak
een zoekopdracht leert dat ze vandaag nog op het bordurentopic en de dieetclub gepost heeftquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, weinig op fok denk ik.
En lekker niet scheren, gewoon niet doen dan
En Tukse Trev
Trustequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
Ik ga mijn bed weer in duiken. Morgen weer naar Bos town
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:54 schreef Molo het volgende:
Ik ga mijn bed weer in duiken. Morgen weer naar Bos town
Misschien wel een donorfoetusquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Istie wel van jou dan? Heb jij een vreemd ei ingeslikt?
Want zo ben jij heulemaal niet
Ah kiek eens aanquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een zoekopdracht leert dat ze vandaag nog op het bordurentopic en de dieetclub gepost heeft
Ik had hier NIETSSSSS mee te makenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien wel een donorfoetus![]()
Hehehe
1 cmquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:56 schreef fietsie het volgende:
Groningen ondergesneeuwd...
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_pak_sneeuw__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |