SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
bizar!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er ook een app voor die het telkens zo achter elkaar voor je timet.
Ik vind het wel chillquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, dat hebben ze mij ook ooit willen laten doen
Ik raak door die pauzes zodanig uit concentratie dat het daarna 10-15 minuten duurt voordat ik weer optimaal bezig benquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill
zet die app aan en krijg ook geen meldingen van andere apps ofzo
Oh mij lukt het wel, ben echt goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik raak door die pauzes zodanig uit concentratie dat het daarna 10-15 minuten duurt voordat ik weer optimaal bezig ben
Oh nee ik kan dat niet zo langquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe meestal gewoon paar uur achter elkaar.
Dan paar uur niets en daarna weer paar uur
succesquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanochtend 3 uur gedaan, nu paar uurtjes andere dingen straks weer verder
McGrathquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef McGrath het volgende:
Ik had de wasmachine gereserveerd om 2 uur, ben ik natuurlijk de tijd vergeten
Naar een onrealistische toekomst (of verleden) waar ik Keizer van de wereld ben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
Dood hier.
Waar kijken jullie nu naar uit?
30 januariquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
Dood hier.
hoe ging het maandag?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maandag en donderdag
had afgelopen maandag 1tje
Ahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naar een onrealistische toekomst (of verleden) waar ik Keizer van de wereld ben.
Dan zijn je tentamens voorbij?quote:
quote:
Ja en dan vier ik mijn verjaardag samen met mijn broertjes, dus opa's en oma's komen dan, vind ik wel gezelligquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aha
[..]
Dan zijn je tentamens vorbij?
Ah leukquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan vier ik mijn verjaardag samen met mijn broertjes, dus opa's en oma's komen dan, vind ik wel gezellig
De dag dat het weer 25 graden isquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
Dood hier.
Dankjequote:
Ik vind 20 al genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |