Echt super stoer jouw druksverslaving!!!! Vooral dat je dan dit topic opent en post HOE LEUK DRUKS ZIJN!! HAHA hilariesquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:18 schreef Ethanolic het volgende:
Als je werkelijk lijdt aan insomnia ga je naar een arts en krijg je temazepam, seto. Trust me, I know.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?
Hjb en zeg dat normaal.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:50 schreef Questular het volgende:
En dat kom je hier vertellen? Tyf lekker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |