quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef V1z0R het volgende:
Hey CripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een Fok-break nemen na m'n idioterie kom ik daar mensen van fok tegen...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
geen dank vriend, ik ben er gewoon voor jequote:Op donderdag 21 januari 2016 08:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een stage en bij mijn vorige baan ging ik zo rond deze tijd slapen, maar thnx voor je nutteloze bijdrage verder setor.
Dus als ik stop met waterdrinken blijf ik m'n powerlift gainz behouden?quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:47 schreef Questular het volgende:
Veel water zorgt er voor dat je vet aan de binnenkant van je lichaam zacht wordt en los gaat laten. Door te plassen verwijder je dit losgelaten vet en wordt je shredded van binnenuit.
Iedereen weet dit toch?
Echt super stoer jouw ritme!!!! Vooral dat je dan om 2 uur wakker wordt en post GOEIEMORGEN!! HAHA hilariesquote:Op donderdag 21 januari 2016 07:00 schreef Drinky het volgende:
Ik moet echt eens gaan slapen. Hey weissman.
Stop je die in je kont? No homoquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze gekke ding gehaald![]()
[ afbeelding ]
Late night wijntje/whisky helpt ook welquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:21 schreef fathank het volgende:
Altijd en overal kunnen slapen masterrace
Misschien komt het omdat hij slaapt op een tweedehands matras.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:15 schreef seto het volgende:
ja volgens mij is slapeloosheid oplossen indd zo makkelijk etha
Van alcohol ga je niet beter slapen. Je slaapt makkelijker in, maar de kwaliteit van de slaap is veel lager.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Late night wijntje/whisky helpt ook wel
Dat is wel erg denigrerend over zijn vriendin.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:29 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat hij slaapt op een tweedehands matras.
Dit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:31 schreef fathank het volgende:
of gewoon omdat je natuurlijke slaapritme volledig naar de klote is
tijd om een paar weken full amish te gaan in een hutje op de veluwe. binnen no-time heb je weer een normaal ritme.
Echt zo'n hipster/wijvending. Beter neem je een XXL Nutrition eindbaasbidon (2,2 liter).quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze gekke ding gehaald![]()
[ afbeelding ]
^^quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Van alcohol ga je niet beter slapen. Je slaapt makkelijker in, maar de kwaliteit van de slaap is veel lager.
En dan op je 35 een hernia omdat je 40 per week niet van je bureaustoel afkomt en heel de dag stilzit. Hallo uitdroging van je wervelschijven.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:19 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon koffiemachine op je bureau tog
Nee. Zie reactie van Fathank hierboven. Hij heeft wederom gelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:19 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon koffiemachine op je bureau tog
Ja, tijdens de les even die kinderen achterlaten terwijl ik naar het andere gebouw ren om een glas water te halen. En dat telkens als mijn keel droog wordt van het praten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:13 schreef fathank het volgende:
wat is er mis met een glaasje water uit de kraan
Mensen die een fles water van anderhalf liter op hun bureau zetten.
Beter loop je gewoon naar de kraan. Ben je ook weer ff van je bureaustoel af en weg van je beeldscherm.
Wat is dat voor een aftands gebouw waar je lesgeeft als er niet eens een kraan in de buurt is. En wat voor kinderen geef je les als je die niet even 2 minuten alleen kan laten als ze aan het werk zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, tijdens de les even die kinderen achterlaten terwijl ik naar het andere gebouw ren om een glas water te halen. En dat telkens als mijn keel droog wordt van het praten.
Hij staat ws. veel tijdens zijn werk. Dat is al een stuk beter dan zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is dat voor een aftands gebouw waar je lesgeeft als er niet eens een kraan in de buurt is. En wat voor kinderen geef je les als je die niet even 2 minuten alleen kan laten als ze aan het werk zijn?
Gewoon een leerling sturen, het kan zo makkelijk zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, tijdens de les even die kinderen achterlaten terwijl ik naar het andere gebouw ren om een glas water te halen. En dat telkens als mijn keel droog wordt van het praten.
Opmerkingen hierboven hebben betrekking op zittende kantoorklerken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Gewoon een leerling sturen, het kan zo makkelijk zijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Zie reactie van Fathank hierboven. Hij heeft wederom gelijk.
En dan in je glas water laten tuffen zekerquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Gewoon een leerling sturen, het kan zo makkelijk zijn.
ik zou me pener in dat glas hangen hahaquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan in je glas water laten tuffen zeker
Een beetje werkgever biedt zijn mensen een verse bonenmachine aan die regelmatig onderhouden en afgesteld wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]Koffieapparaat op je bureau = 8 uur zitten baan? Gewoon geen zin in pauperingrediënten in m'n drinken en eten, lekker m'n eigen zooi meenemen ja tog. Als er wel iets tantoe goor is, is het die koffieapparaten die na massa gebruik amper worden onderhouden door 1 of andere vmbo schoonmaker die er geen zin in heeft.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een beetje werkgever biedt zijn mensen een verse bonenmachine aan die regelmatig onderhouden en afgesteld wordt.
Cor leeft nog in de tijd dat er voor het kantoorpand een schoenenpoetser op de stoep te vinden was, en je nog achter je bureau mocht roken.quote:
Klopt wel, schoonbroer is arts in opleiding en die heeft ook nauwelijks tijd om te eten en drinken op het werk. Bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit zou zo'n moment zijn dat ossum zou zeggen 'hey wisten jullie al dat cc in de zorg werkt'.
Issie weer dood?
Hier op Curaçao zijn pauzes nogal heilig (neem antillianen hun eten niet af) en gaan dingen zo traag dat je meestal wel tijd hebt tijdens het wachten, maar in NL dronk ik regelmatig m'n eerste glas water rond 13 - 14 uur. En 's avonds en 's nachts is het nog erger.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Klopt wel, schoonbroer is arts in opleiding en die heeft ook nauwelijks tijd om te eten en drinken op het werk. Bizar eigenlijk.
Hey setoquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:52 schreef seto het volgende:
wel bizar indd dat sommige mensen dan nog steeds obees kunnen worden
Duren de meeste operaties zo lang, of is het lopende band werk?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier op Curaçao zijn pauzes nogal heilig (neem antillianen hun eten niet af) en gaan dingen zo traag dat je meestal wel tijd hebt tijdens het wachten, maar in NL dronk ik regelmatig m'n eerste glas water rond 13 - 14 uur. En 's avonds en 's nachts is het nog erger.
Allebeiquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Duren de meeste operaties zo lang, of is het lopende band werk?
nou nee juist logischquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:52 schreef seto het volgende:
wel bizar indd dat sommige mensen dan nog steeds obees kunnen worden
Precies, want zonder water kan je vet ook niet losweken.quote:
Kutgebouw en kutleerlingen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is dat voor een aftands gebouw waar je lesgeeft als er niet eens een kraan in de buurt is. En wat voor kinderen geef je les als je die niet even 2 minuten alleen kan laten als ze aan het werk zijn?
omdat ze westers zijn zekerquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kutgebouw en kutleerlingen.
Ja. Vieze blanke onderdrukkers met hun privilege en machtspositie. Dan durven ze nog te klagen wanneer ze in elkaar gemept worden door een stel Marokkanen. Dat hebben ze volledig te wijten aan zichzelf omdat ze allemaal racisten zijn. Bovendien moeten ze gewoon respect hebben, dat is onderdeel van de cultuur van die jongens.quote:
Vandaar die emo-sig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kutgebouw en kutleerlingen.
Ook bij 1 wijntje?quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Van alcohol ga je niet beter slapen. Je slaapt makkelijker in, maar de kwaliteit van de slaap is veel lager.
Mensen die zo'n ding dragen om iets te compenserenquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Echt zo'n hipster/wijvending. Beter neem je een XXL Nutrition eindbaasbidon (2,2 liter).
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?quote:
quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?
Niet weten wanneer dima iets copy+paste of zelf iets postquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef Klokov het volgende:
Hoop nog steeds dat Dima en Jahr00n beide trolls van Awesome zijn oid.
Uw zoekbewerking - Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust ... - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet weten wanneer dima iets copy+paste of zelf iets post
Mastruberenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?
Echt super stoer jouw druksverslaving!!!! Vooral dat je dan dit topic opent en post HOE LEUK DRUKS ZIJN!! HAHA hilariesquote:Op donderdag 21 januari 2016 09:18 schreef Ethanolic het volgende:
Als je werkelijk lijdt aan insomnia ga je naar een arts en krijg je temazepam, seto. Trust me, I know.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hjb en zeg dat normaal.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:50 schreef Questular het volgende:
En dat kom je hier vertellen? Tyf lekker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |