Duren de meeste operaties zo lang, of is het lopende band werk?quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier op Curaçao zijn pauzes nogal heilig (neem antillianen hun eten niet af) en gaan dingen zo traag dat je meestal wel tijd hebt tijdens het wachten, maar in NL dronk ik regelmatig m'n eerste glas water rond 13 - 14 uur. En 's avonds en 's nachts is het nog erger.
Allebeiquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Duren de meeste operaties zo lang, of is het lopende band werk?
nou nee juist logischquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:52 schreef seto het volgende:
wel bizar indd dat sommige mensen dan nog steeds obees kunnen worden
Precies, want zonder water kan je vet ook niet losweken.quote:
Kutgebouw en kutleerlingen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is dat voor een aftands gebouw waar je lesgeeft als er niet eens een kraan in de buurt is. En wat voor kinderen geef je les als je die niet even 2 minuten alleen kan laten als ze aan het werk zijn?
omdat ze westers zijn zekerquote:Op donderdag 21 januari 2016 11:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kutgebouw en kutleerlingen.
Ja. Vieze blanke onderdrukkers met hun privilege en machtspositie. Dan durven ze nog te klagen wanneer ze in elkaar gemept worden door een stel Marokkanen. Dat hebben ze volledig te wijten aan zichzelf omdat ze allemaal racisten zijn. Bovendien moeten ze gewoon respect hebben, dat is onderdeel van de cultuur van die jongens.quote:
Vandaar die emo-sig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kutgebouw en kutleerlingen.
Ook bij 1 wijntje?quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Van alcohol ga je niet beter slapen. Je slaapt makkelijker in, maar de kwaliteit van de slaap is veel lager.
Mensen die zo'n ding dragen om iets te compenserenquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Echt zo'n hipster/wijvending. Beter neem je een XXL Nutrition eindbaasbidon (2,2 liter).
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?quote:
quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?
Niet weten wanneer dima iets copy+paste of zelf iets postquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef Klokov het volgende:
Hoop nog steeds dat Dima en Jahr00n beide trolls van Awesome zijn oid.
Uw zoekbewerking - Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust ... - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet weten wanneer dima iets copy+paste of zelf iets post
Mastruberenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van ochtendgeil en dan grind ik mn deken en matras onbewust. Gisterochtend deed ik een ochtendfap en daarna in de middag deed ik er nog een en toen deed mn piemel al een beetje pijn en was ook echt hard, alsof ie zou gaan knappen. Tijdens mastruberen begon het opeens te steken en ik zag dat ik aan de onderzijde van mijn penis een bloeduitstorting had van paar cm lang en een mm breed. Sinds gister voel ik dus soms wat steken in mijn piemel. Heb ik een penisbreuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |