Ja dat gaf ik ook later aan. Was sws geen kritiek. Maar mooie wenkbrauwen doet haar gezicht goed.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
Het stimo nohomo maar je hebt wel gelijk over dat wenkbrauwpotlood maar je kan nog beter poeder nemen denk ik.

Ja precies, mag wel iets voller. Maar is sowieso zo'n probleem van Nederlanders, van die nauwelijks zichtbare wenkbrauwen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat gaf ik ook later aan. Was sws geen kritiek. Maar mooie wenkbrauwen doet haar gezicht goed.

Vertel jij het dan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, mag wel iets voller. Maar is sowieso zo'n probleem van Nederlanders, van die nauwelijks zichtbare wenkbrauwen.

Nee. Ze moet ze netjes kammen op zijn minst.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef Klokov het volgende:
Typische Turkenreactie met hun donkere wenkbrauwen.

Ja dat is de andere kant van het spectrum natuurlijk, dat je na een week niet epileren erbij loopt als Bert uit sesamstraat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef Klokov het volgende:
Typische Turkenreactie met hun donkere wenkbrauwen.

Niks mis met er goed uitzienquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
wenkbrauwen kammen
pls go met die wijvenshit hier jezus
ga lekker ergens anders je 'beauty'crap posten

als je als man je wenkbrauwen moet kammen om er goed uit te zien kun je misschien beter cupcakes gaan bakken met je bff'squote:Op donderdag 21 januari 2016 16:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks mis met er goed uitzien

Mwoah, hangt van je wenkbrauwen afquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
wenkbrauwen kammen

Ik bepaal dat liever zelf, dank je.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
wenkbrauwen kammen

Alle gebouwen toegankelijk voor gehandicaptenquote:De Kamer keurde een internationaal verdrag uit 2006 voor mensen met een beperking goed. Dat verdrag van de Verenigde Naties wil dat mensen met een handicap volledig mee kunnen doen in de maatschappij. Nederland telt ongeveer 2 miljoen mensen met een beperking.

Ow wow die lijken wel op elkaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:48 schreef seto het volgende:
lijkt asha ten broeke op clumsy?
[ afbeelding ]

Ja ben ah afvallen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:47 schreef Klokov het volgende:
Hey Stimo, pas je al met Clumsy door 1 deur?

Ik bedoel of jullie met elkaar kunnen opschieten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ben ah afvallen hoor.
Fitbit

Owquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoel of jullie met elkaar kunnen opschieten.

geweldig ja hoe je dankzij een stappenteller extra snel afvalt!!quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ben ah afvallen hoor.
Fitbit

is dat arya van got?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

nee dat is een zeer vervelende femnazi en fattyquote:

Is geen stappenteller?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geweldig ja hoe je dankzij een stappenteller extra snel afvalt!!

quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

Een beperking is volgens mij vrij ruim genomen. Zal wel alles onder vallen van autisme tot reuma en fibromyalgie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:48 schreef Klokov het volgende:
Wat, 2 miljoen?
[..]
Alle gebouwen toegankelijk voor gehandicapten

en gescheurde pees?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een beperking is volgens mij vrij ruim genomen. Zal wel alles onder vallen van autisme tot reuma en fibromyalgie.

Het geeft ook verbruik weer, is wel zo handig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja zit ook een kcalteller en hartslagmeter op. En een leuk appje.

Die zou wel op de stoep mogen staan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:
wow mennnn
1500 pk 2000+ n/m torq en één versnelling

extreem ding maar ik zou dan toch liever een Ferrari FF willen. Daar kan je wel een weekendtas in kwijt. Btw die Koenigsegg klinkt als een motorboot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:
wow mennnn
1500 pk 2000+ n/m torq en één versnelling

quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
extreem ding maar ik zou dan toch liever een Ferrari FF willen. Daar kan je wel een weekendtas in kwijt. Btw die Koenigsegg klinkt als een motorboot.

Nee klopt maar toch. Vind een Ferrari zwz mooiere sound hebben. Lamborghini idem.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]die twee zijn toch totaal niet vergelijkbaar

Wat is dit? Ik kan niets op google vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een beperking is volgens mij vrij ruim genomen. Zal wel alles onder vallen van autisme tot reuma en fibromyalgie.

quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik kan niets op google vinden.

Maar toepassing van dat verdrag komt volgens mij vooral neer op rolstoeltoegankelijkheid.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]

Aston Martin ftw qua geluidquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee klopt maar toch. Vind een Ferrari zwz mooiere sound hebben. Lamborghini idem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |