Ja dat gaf ik ook later aan. Was sws geen kritiek. Maar mooie wenkbrauwen doet haar gezicht goed.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
Het stimo nohomo maar je hebt wel gelijk over dat wenkbrauwpotlood maar je kan nog beter poeder nemen denk ik.

Ja precies, mag wel iets voller. Maar is sowieso zo'n probleem van Nederlanders, van die nauwelijks zichtbare wenkbrauwen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat gaf ik ook later aan. Was sws geen kritiek. Maar mooie wenkbrauwen doet haar gezicht goed.

Vertel jij het dan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, mag wel iets voller. Maar is sowieso zo'n probleem van Nederlanders, van die nauwelijks zichtbare wenkbrauwen.

Nee. Ze moet ze netjes kammen op zijn minst.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef Klokov het volgende:
Typische Turkenreactie met hun donkere wenkbrauwen.

Ja dat is de andere kant van het spectrum natuurlijk, dat je na een week niet epileren erbij loopt als Bert uit sesamstraat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef Klokov het volgende:
Typische Turkenreactie met hun donkere wenkbrauwen.

Niks mis met er goed uitzienquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
wenkbrauwen kammen
pls go met die wijvenshit hier jezus
ga lekker ergens anders je 'beauty'crap posten

als je als man je wenkbrauwen moet kammen om er goed uit te zien kun je misschien beter cupcakes gaan bakken met je bff'squote:Op donderdag 21 januari 2016 16:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niks mis met er goed uitzien

Mwoah, hangt van je wenkbrauwen afquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
wenkbrauwen kammen

Ik bepaal dat liever zelf, dank je.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:38 schreef fathank het volgende:
wenkbrauwen kammen

Alle gebouwen toegankelijk voor gehandicaptenquote:De Kamer keurde een internationaal verdrag uit 2006 voor mensen met een beperking goed. Dat verdrag van de Verenigde Naties wil dat mensen met een handicap volledig mee kunnen doen in de maatschappij. Nederland telt ongeveer 2 miljoen mensen met een beperking.

Ow wow die lijken wel op elkaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:48 schreef seto het volgende:
lijkt asha ten broeke op clumsy?
[ afbeelding ]

Ja ben ah afvallen hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:47 schreef Klokov het volgende:
Hey Stimo, pas je al met Clumsy door 1 deur?

Ik bedoel of jullie met elkaar kunnen opschieten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ben ah afvallen hoor.
Fitbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |