Elke puber krijgt awkward boners als ie staat te slowen met zijn vriendinnetje op het gala. Maar dat is niet op nationale tv en dan komt er niet een van de begeleiders even naar je boner wijzen zodat iedereen kan llachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef seto het volgende:
niks awkwards aan vriend
toen ik puber was dacht ik ook dat het erg was als chicks konden voelen dat ik stijve had maar dan weten ze gwn waar ze aan toe zijn
hahah wtfquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:23 schreef seto het volgende:
toen ik puber was dacht ik ook dat het erg was als chicks konden voelen dat ik stijve had
haha omg!!xdddquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah wtf
ik heb dat nog steeds
Je bent ook nog een puber toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah wtf
ik heb dat nog steeds
Mooi toch, kun je lekker de grootste bro van de gym zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Drinky het volgende:
Je maakt wel grappen over 70kg deadlifts maar dat is vaak het meeste wat ik mensen zie liften in mijn gym.
wordt tegenaan geklapt dan daar ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Drinky het volgende:
Je maakt wel grappen over 70kg deadlifts maar dat is vaak het meeste wat ik mensen zie liften in mijn gym.
Lekker curlen en massief worden. Zouden meer mensen hier moeten doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jonge dan donder je toch lekker op die pecdec van je
kaaooolooo
Nee dat niet, maar als je grote kerels ziet strugglen met 100kg deadlifts met straps ga je je toch wel even flink achter de oren krabben.quote:
Tenzij je in Limburg woontquote:
Duur man, en met een shirt wil ik ook wel buiten rondlopen, dat ga ik niet doen met een shirt waar Fok! op staatquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:01 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al een FOK!beer? http://shop.spreadshirt.nl/foknl/
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:01 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie al een FOK!beer? http://shop.spreadshirt.nl/foknl/
Such bullshit, much money, very lame, mweh.quote:
Gemiste kans inderdaad, samen met 'haha ja tog, laters'.quote:
misgunnerquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
het begint nu wel sad te worden met fok
maar ik ga alsnog geen cent eraan uitgeven
Als je pik al online staat kan de rest er ook wel bij jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:57 schreef Questular het volgende:
Deuce heeft foto's van zn fysiek neergezet wat dat betreft heeft hij een een streepje voor op alle zogenaamde gymmers hier.
Neuh veel te crimineel en teveel bananenrepubliek.quote:
Portugal is zeker een optie. Lekker ergens aan de kust. Goed eten, goede wijn en geen last van dobbernegers. Ja daar zou ik wel kunnen wonen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gokje: villa aan de Atlantische kust bij Porto en elke dag verse vis eten aan het strand / op de boulevard.
Denken dat ik 70kg deadliftquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:46 schreef seto het volgende:
denk niet dat dat snel gaat gebeuren met een 70kg deadlift
Topic is weg, misgunnersquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:35 schreef Klokov het volgende:
Hey Faeroer: http://forum.fok.nl/topic/2277882
Is toch juist logisch om wel te doen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Denken dat ik 70kg deadlift![]()
Kreeg wel de tip om mn knieen niet te buigen tijdens het deadliften
Precies, bij conventional deadlift gewoon knieen buigen. Stiff legged kan idd ook, maar dat is meer voor hamstrings, had vandaag rug biceps dagjequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch juist logisch om wel te doen?
[ afbeelding ]
Of was het een broscience tip?
Je kunt straight leg doen, maar dan ben je alweer andere spieren aan het trainen (minder glutes, meer hamstrings).quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is toch juist logisch om wel te doen?
[ afbeelding ]
Of was het een broscience tip?
dat is echt niet goedquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zag er gisteren trouwens een die het volledig vanuit zijn onderrug deed. Van kamelenbult tot lumbar hyperextension. Die kan waarschijnlijk snel Ray op gaan zoeken in snap city.
Dat is makkelijker, omdat je er dan aan kunt gaan hangen. Maar het schijnt erg slecht te zijn voor je onderrug.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie vooral mensen een zieke lockout doen waarbij ze enorm naar achteren buigen. Zeg maar zoals op die helemaal links
[ afbeelding ]
Echt driekwart van de mensen die ik zie deadliften doen dat.
ff rustig vriend ik zeg toch niet dat jij dat doet :squote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Denken dat ik 70kg deadlift![]()
Kreeg wel de tip om mn knieen niet te buigen tijdens het deadliften
Het voelt idd al slecht als ik zo sta zonder 160 kilo in mn hand.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is makkelijker, omdat je er dan aan kunt gaan hangen. Maar het schijnt erg slecht te zijn voor je onderrug.
kan je nagaan hoe het voelt als ik sta te pissenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het voelt idd al slecht als ik zo sta zonder 160 kilo in mn hand.
Branderig?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe het voelt als ik sta te pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |