Echte Tilburgse humor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, Piet is weer binnen en dát merk je.
Hoezo? Heb je interesse?quote:
Begint het te lekken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik toch stilletjes hier weg moet gaan
Wat grappig weer hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als Stille Trillie op de markt brengen. Piet, handel!
Joh, ik kom hier voor mijn eigen vermaak en ik lachte me suf om mijn eigen opmerking.quote:
Je bent serieus een naar ventjequote:
Oh ja joh? Vertel eens waarom je morgen je recept in mijn topic gaat zetten dan?quote:
Fijn dat je kan lachen, ik vind je een eikelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, ik kom hier voor mijn eigen vermaak en ik lachte me suf om mijn eigen opmerking.Wie niet beter weet, lacht om zijn eigen scheet hè.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja joh? Vertel eens waarom je morgen je recept in mijn topic gaat zetten dan?
Daar zal ik aankomende nacht wel flink van wakker liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat je kan lachen, ik vind je een eikel
Dat vroeg ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zal ik aankomende nacht wel flink van wakker liggen.
Latersquote:
Je begint net op gang te komen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik toch stilletjes hier weg moet gaan
niet hier iigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je begint net op gang te komen?
Jij kent mij te goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht had dat Fann het al opgegoogled zou hebben
Nee, vertel eens waarom je dat ding niet trekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef FANN het volgende:
Topic is stil gevallen? ik had hier nog niet teruggelezen
gewoon niet... maar van mij mag je erop gaan zitten met je togusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, vertel eens waarom je dat ding niet trekt.
Mooi is andersquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij kent mij te goed![]()
en wat een vreselijk ding
Fijn, kan je meteen weer gaan behangen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nèh, geen behoefte aan. Maar ik heb er vrouwen op zien klaarkomen tot het behang van de muren kwam zetten.
Of betimmeren met fineer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, kan je meteen weer gaan behangen.
Tsja, voor sommige is een foto van Tom Jones al genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nèh, geen behoefte aan. Maar ik heb er vrouwen op zien klaarkomen tot het behang van de muren kwam zetten.
Dat fineertrauma wil maar niet weg.quote:
Ja verdomd, die wijven die met onderbroeken gaan gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, voor sommige is een foto van Tom Jones al genoeg.
Gaat nog wel even duren vrees ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat fineertrauma wil maar niet weg.
Ga dan voor je kwaliteit... grenen schrootjes bijvoorbeeldquote:
Zou dat nog bestáánquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ga dan voor je kwaliteit... grenen schrootjes bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat fineertrauma wil maar niet weg.
Bij L2B wel.... die wil alleen maar kwaliteit... geen fineerafvalquote:
Mijn chalet zit er vol mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ziet er toch ook een beetje uit als fineerafvalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bij L2B wel.... die wil alleen maar kwaliteit... geen fineerafval
Tering Jantje wat erg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er toch ook een beetje uit als fineerafval![]()
[ afbeelding ]
Jaren 70
Gamma of Praxis hebben dat toch wel in een of andere (nep)aanbieding?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Beter plan ja, ik wacht wel op een aanbieding.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind schrootjes helemaal niks, dat is net alsof je in een sigarenkistje woont.
De muren komen op je af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind schrootjes helemaal niks, dat is net alsof je in een sigarenkistje woont.
Afgrijselijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er toch ook een beetje uit als fineerafval![]()
[ afbeelding ]
Jaren 70
Een ruimte lijkt er veel kleiner door.quote:
Zal best, maar het behang hier zit nog keurig op z'n plek hoor. De enige die daar stoom uitbraakt ben ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gamma of Praxis hebben dat toch wel in een of andere (nep)aanbieding?
Hier doet ie het nog...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:09 schreef Mickeys het volgende:
Heb ik een megaslechte internet verbinding of is FOK! het volgende media dat plat gaat?
Brabantiaquote:
Ik weet niet eens dat die er wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, weet jij waar dat retro 70's topic gebleven is? Ik heb geen zin om te zoeken.
Ik kreeg melding dat ik te snel 2 posts achter elkaar deed en vervolgens pleurde fok me eraf....quote:
Van een 10 mndn geleden, ik weet niet meer in welk sub forum dat stond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat die er was![]()
maar ik ga voor je kijken!
Mijn ouders hebben op zolder zo'n puntkamertje met die troep. Als je niet claustrofobisch bent aangelegd, dan heb je het na een nacht op dat kamertje zeker. Klein, benauwd en je stoot overal je kop aan. Verschrikkelijk. En het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een ruimte lijkt er veel kleiner door.
Je typt net zo snel als je SMÓEL! zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kreeg melding dat ik te snel 2 posts achter elkaar deed en vervolgens pleurde fok me eraf....Ik kan redelijk vlot typen maar zo snel nu ook weer niet
Omdat mijn muis klote is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
En waarom posten jullie vaak de quote's dubbel?
Perongelukkies.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
ik kan niks vinden zo snelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van een 10 mndn geleden, ik weet niet meer in welk sub forum dat stond.
Jij hebt er ook gepost.
Jezus Mo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, weet jij waar dat retro 70's topic gebleven is? Ik heb geen zin om te zoeken.
Bij mij blijft er vaak een andere quote staan, dan moet ik refreshen en kan ik pas weer posten...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
Ah oke.....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij blijft er vaak een andere quote staan, dan moet ik refreshen en kan ik pas weer posten...
Ja, ze kennen je door en door.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging nog zoeken ookmaar ik kan niks vinden
Is dat niet naar MLN verhuisd?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
godskolerequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben te lang op Fok misschienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze kennen je door en door.
Ik heb even gezocht, maar kan ook niks vinden, dat was een leuk topic, boordevol met foto's.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging nog zoeken ookmaar ik kan niks vinden
In zo'n Z-film... met van die nep actrices met nep tieten en nep orgasmen en zo...quote:
Ik weet nu wel welke je bedoeldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar kan ook niks vinden, dat was een leuk topic, boordevol met foto's.
Ik weet niet meer of het een 40+ topic was.quote:
jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of het een 40+ topic was.
Dat is al een stap verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nu wel welke je bedoeldmaar geen idee meer hoe het heette .....
Maak een nieuwequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ga maar eens op zo'n ding zitten, er is geen vrouw die er direct afstapt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In zo'n Z-film... met van die nep actrices met nep tieten en nep orgasmen en zo...
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, ga maar eens op zo'n ding zitten, er is geen vrouw die er direct afstapt.Ding doet zijn werk er goed.
Zo reageren alle vrouwen voor de buitenwereld, maar ik ken ze inmiddels aardig.quote:
ga es ff naar sex lucky2, met je gore praatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, ga maar eens op zo'n ding zitten, er is geen vrouw die er direct afstapt.Ding doet zijn werk er goed.
Ja.. ik wist ook meteen wat zo'n sybinogwattes was... en zo... nogmaalsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo reageren alle vrouwen voor de buitenwereld, maar ik ken ze inmiddels aardig.
Maar dan wel met je kwaliteitsgrenenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik een meubelzaak ga beginnen en dat noem ik dan Fineermeneer.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar dan wel met je kwaliteitsgrenen
Zoiets als deze?:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gore praat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff naar sex lucky2, met je gore praat
Nee, ging over inrichtingen jaren 70 was wél in 40 plusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoiets als deze?:
FHF / Era 70's Fotocamera's
Nope, het was een topic met pics van allerlei 'lelijk' oranje/bruin 70's spul.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoiets als deze?:
FHF / Era 70's Fotocamera's
of rustieke bakstenen aan de muurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar dan wel met je kwaliteitsgrenen
DDM heeft er toen ook behoorlijk gepost dacht ik, die is helemaal into dat spul.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ging over inrichtingen jaren 70 was wél in 40 plus
nou ik ga niet meer zoeken hoor, gewoon een nieuwe openen of vergetenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
DDM heeft er toen ook behoorlijk gepost dacht ik, die is helemaal into dat spul.
Denk dat je dan eerst eens op je gemak terug moet lezen over wat jullie zelf soms posten. Maar ik zal je een handje helpen.quote:
Of mijn eigen, maar het is een tijd terug 40+ werd begin april 2015 opgedoekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je diens posthistory er even op scannen
o bah... dat topic ga ik niet lezen... ging over dat fotoboek van mijn moederquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
40+ / [40+ SC #288] oude Foto's kan ook nog
Mooie dromen!quote:
doe geen moeitequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je dan eerst eens op je gemak terug moet lezen over wat jullie zelf soms posten. Maar ik zal je een handje helpen.
was dat jouw nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Mickeys het volgende:
Zit even te zoeken op FOK! en kom "mijn" oude nieuwsbericht weer tegen... Ben nog steeds trots op alle donateurs
BREIN: betalen anders kost het geld
Ja... We zijn bijna nu bij de finaleslag .... Je moet een lange adem hebben met dat k*t Breinquote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel van snap, mensen die hier een ondertiteling hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... We zijn bijna nu bij de finaleslag .... Je moet een lange adem hebben met dat k*t Brein
Waar ging dat over?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef Mickeys het volgende:
Zit even te zoeken op FOK! en kom "mijn" oude nieuwsbericht weer tegen... Ben nog steeds trots op alle donateurs
BREIN: betalen anders kost het geld
Vertalers kregen dat. ook de website bierdopje moest het van de website afhalenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel van snap, mensen die hier een ondertiteling hebben
of hadden kregen een rekening van Brein?
ah... zet het bericht eens hier voor MM?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vertalers kregen dat. ook de website bierdopje moest het van de website afhalen
Over de wanpraktijken van Brein en "boetes" opleggen aan hobby vertalers (Suurtje bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Mijn iPad moet de frontpage niet, dan knalt Chrome...
Als je een film download en je mist de ondertitels kan je die apart downloaden. En er zijn mensen die de ondertiteling maken en dat mag volgens brein niet verspreid worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel van snap, mensen die hier een ondertiteling hebben
of hadden kregen een rekening van Brein?
Stichting BREIN, die onlangs niet alleen sites sommeerde te stoppen met het aanbieden van ondertitels - want als je ondertitels verspreidt is dat immers hetzelfde als wanneer je een complete film verspreidt, volgens Tim Kuik logica althans - maar makers van ondertitels botweg een rekening van ¤ 1500 euro stuurde, blijkt mensen vooral te dwingen te betalen door ze enorme juridische kosten in het vooruitzicht te stellen als ze NIET akkoord gaan met de draconische eisen van dit enge clubje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zet het bericht eens hier voor MM?
Aan jou de eer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik begrijp er niks van...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Over de wanpraktijken van Brein en "boetes" opleggen aan hobby vertalers (Suurtje bijvoorbeeld)
Dank!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Stichting BREIN, die onlangs niet alleen sites sommeerde te stoppen met het aanbieden van ondertitels - want als je ondertitels verspreidt is dat immers hetzelfde als wanneer je een complete film verspreidt, volgens Tim Kuik logica althans - maar makers van ondertitels botweg een rekening van ¤ 1500 euro stuurde, blijkt mensen vooral te dwingen te betalen door ze enorme juridische kosten in het vooruitzicht te stellen als ze NIET akkoord gaan met de draconische eisen van dit enge clubje.
Uit een van de verzonden brieven, die in het bezit is van FOK.nl, blijkt dat BREIN maar wat graag de kleine mens een rekening stuurt die wettelijk gezien niet betaald hoeft te worden, maar die dermate is opgesteld dat duidelijk is dat men de maximale juridische kosten - die kunnen oplopen tot maximaal ¤ 25.000 euro - zal proberen te behalen. Daarnaast zal bij niet volledig voldoen aan alle eisen ook een aparte zaak worden gestart waarin BREIN een enorme schadevergoeding zal eisen.
Het komt er uiteindelijk op neer dat BREIN mensen - met steun van de entertainmentindustrie - torenhoge bedragen in het vooruitzicht stelt en dat het maar beter is 1500 euro over te maken. De ondertitelaars, die dit puur als hobby doen zonder enige financiële compensatie - kunnen zich hier maar nauwelijks tegen verzetten. Een rechtsgang betekent een enorme financiële strop, en dus kan men bijna niet anders dan de BREIN-'afpersing' inwilligen.
De ondertitelaars in kwestie zamelen momenteel geld in om in ieder geval de maximale proceskosten (exclusief eventuele schadevergoedingen) bij elkaar te sprokkelen en op die manier in verweer te gaan tegen deze asociale praktijken van dit enge clubje. Doneren kan hier. Doen!
(document is plaatje)
Nederlandse voor onder een film.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
Maar om wat voor ondertitels gaat het dan?
Als het aan mij ligt en aan de vertalers en de website beheerders is Kuikentjepiep binnenkort kaal... Onze advocaten hopen hem ook "kaal" te kunnen plukken...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Kuik is een mafkees, sowieso, ik ben een kale kip, hij doet zijn best maar...
en seriesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlandse voor onder een film.
ah... ik dacht die ondertitels die je hier onder je account hebt staanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlandse voor onder een film.
lol.. breng BREIN nu niet op ideeën ! foei!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht die ondertitels die je hier onder je account hebt staan![]()
ik snapte er al geen zak van
dat ik een boete krijg voor mijn link naar een YTquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol.. breng BREIN nu niet op ideeën ! foei!
De regel erboven geen citaat toevallig? Heb je daar wel auteursrechten voor betaald?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik een boete krijg voor mijn link naar een YT![]()
ik wilde hem al weghalen
Op wat voor grond ga je claimen dan? Gemiste inkomsten van een hobby?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt en aan de vertalers en de website beheerders is Kuikentjepiep binnenkort kaal... Onze advocaten hopen hem ook "kaal" te kunnen plukken...
jij wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De regel erboven geen citaat toevallig? Heb je daar wel auteursrechten voor betaald?
Wat denk je van de proceskosten die we nu al gemaakt hebben? en alle zogenaamde boetes die we betaald hebben voor de vertalers en websites?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op wat voor grond ga je claimen dan? Gemiste inkomsten van een hobby?
hehehe... nee, maar ik ben heus niet bang voor Kuikentjepiep (is klein miezerig mannetje)quote:
Vertalingen zijn in principe herschreven en rechtenvrij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De regel erboven geen citaat toevallig? Heb je daar wel auteursrechten voor betaald?
lijkt me niet.........quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... nee, maar ik ben heus niet bang voor Kuikentjepiep (is klein miezerig mannetje)
Dat vind ik dus ook, maar Brein denkt daar anders over Piet... waarom denk je dat ik de strijd ben gestart ruim 2 jaar geleden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vertalingen zijn in principe herschreven en rechtenvrij.
Dit is de jouwequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vertalingen zijn in principe herschreven en rechtenvrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal gemaakt voor de actie
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Hahaha... geweldigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
Ooit had ik deze als ondertitel
Wie gaat slapen met een jeukende kont wordt wakker met een stinkende vinger.
van Confucius
Sleep around with dogs dearquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
Ooit had ik deze als ondertitel
Wie gaat slapen met een jeukende kont wordt wakker met een stinkende vinger.
van Confucius
Mooie!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sleep around with dogs dear
And you'll for sure will catch their fleas
Van Lara Chedraoui.
Ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
anyways.... ik vind het een beetje ongemakkelijk zo...
ik ga effe zappen
Proceskosten mag Brein betalen verder zal er weinig uitkomen wanneer rechter ze ongelijk geeft, zijn die boetes van tafel, doe ze nog een hoog beroepje en zo werken die.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat denk je van de proceskosten die we nu al gemaakt hebben? en alle zogenaamde boetes die we betaald hebben voor de vertalers en websites?
Is een tekst van de zangeres van een Belgische band.quote:
Eh.. wij gaan Brein aanklagen dus de proceskosten zijn voor ons.. en wat dacht je van de advocaatkosten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Proceskosten mag Brein betalen verder zal er weinig uitkomen wanneer rechter ze ongelijk geeft, zijn die boetes van tafel, doe ze nog een hoog beroepje en zo werken die.
Kun je toch beter niet betalen en laat Brein je maar voor de rechter slepen dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.. wij gaan Brein aanklagen dus de proceskosten zijn voor ons.. en wat dacht je van de advocaatkosten?
Daarnaast zijn de zogenaamde boetes (officieel "gemaakte kosten") al betaald
Verhaal zit iets complexer in elkaar... ik/wij ben/zijn al ruim 2 jaar bezig... niet met stilzitten in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je toch beter niet betalen en laat Brein je maar voor de rechter slepen dan.
Hier staan vaak wel goeie tipsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
Ben me dipje weer te boven...
Eens kijken of ik nog een nieuwe Oscar genomineerde film, met ondertitels kan vinden.. De meesten heb ik inmiddels gezien en moeten hier nog in de bioscoop uitkomen...
De meeste Oscar films vind ik echt helemaal niksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
Ben me dipje weer te boven...
Eens kijken of ik nog een nieuwe Oscar genomineerde film, met ondertitels kan vinden.. De meesten heb ik inmiddels gezien en moeten hier nog in de bioscoop uitkomen...
Ben tegenwoordig redelijk braaf maar no way dat ik ooit boete aan Brein zou betalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Verhaal zit iets complexer in elkaar... ik/wij ben/zijn al ruim 2 jaar bezig... niet met stilzitten in ieder geval.
Ah... daar kan ik ook wel wat meequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier staan vaak wel goeie tips![]()
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXLII
Stel dat ze zich bij je komen melden, dan hoor ik het graag....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig redelijk braaf maar no way dat ik ooit boete aan Brein zou betalen.
Eh.. ik ben net weer terug sweetie..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?daar kijk ik vaak
Maar dat bestaat al héél lang johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.. ik ben net weer terug sweetie..
Mochten die zich melden wordt het 100% zeker rechtszaak.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Stel dat ze zich bij je komen melden, dan hoor ik het graag....Ik ben gek op extra voer om aan te leveren bij de zaak
Klopt idd .. The Revenant bv ... niet de moeite waard, vond ik Creed leukerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De meeste Oscar films vind ik echt helemaal niks
ik weet niet of deze een oscar had, maar wat had ik een hekel aan die ventquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd .. The Revenant bv ... niet de moeite waard, vond ik Creed leuker
nah.. dan ben je niet lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
8.3, dan vind ik er niet veel aan waarschijnlijk.
Van die slechtgemaakte B Movies.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. dan ben je niet lekker![]()
welke films hou je van dan?
die zijn er zatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van die slechtgemaakte B Movies.
spannend!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:32 schreef Mickeys het volgende:
En dan krijg je om half 11 (nu net dus) een mail van de advocaat..... de dagvaarding is vandaag opgehaald en wordt deze week nog aan Brein aangeboden.
Gaat een openbare zitting worden dus kan nog, met een beetje mazzel, een spektakel worden...
#zinin
Zeker wel... Heb Danny ook maar meteen even ingeseindquote:
oe...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeker wel... Heb Danny ook maar meteen even ingeseind
Mpogen we komen kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:32 schreef Mickeys het volgende:
En dan krijg je om half 11 (nu net dus) een mail van de advocaat..... de dagvaarding is vandaag opgehaald en wordt deze week nog aan Brein aangeboden.
Gaat een openbare zitting worden dus kan nog, met een beetje mazzel, een spektakel worden...
#zinin
Jah.. kom je dan ook?quote:
Hahaha.. jij weet duidelijk niet wat je wilquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
We hebben nog 1 week Netflix en dan stopt het...
Die Griek kijkt een serie die mij niet kan boeienmaar ik kan TV kijken in de slaapkamer
heb ik eigenlijk ook geen zin in
Hoezo Danny over de rooie? Die staat zo 100% achter deze actiequote:
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha.. jij weet duidelijk niet wat je wil
Niet tegen jou tegen die mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoezo Danny over de rooie? Die staat zo 100% achter deze actie
Fok! GeenStijl en Somertijd hebben deze actie mede "gedragen". Echt... zonder hen had ik echt niets kunnen beginnen. Werd eens tijd dat Brein eens tot de orde geroepen gaat worden en eens ophoudt met die "maffia" achtige praktijkenquote:
Amsterdam vermoeden we (Brein is nl gevestigd in Hoofddorp)quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Fok! GeenStijl en Somertijd hebben deze actie mede "gedragen". Echt... zonder hen had ik echt niets kunnen beginnen. Werd eens tijd dat Brein eens tot de orde geroepen gaat worden en eens ophoudt met die "maffia" achtige praktijken
Hoezo? Het is toch jullie zaak? Laat ze naar een uithoek gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Amsterdam vermoeden we (Brein is nl gevestigd in Hoofddorp)
Hefvun dearquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
Ah.. we gaan iets anders kijken, die Griek vindt het ongezellig alleen![]()
see you later!
wet zit iets anders in elkaar Piet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch jullie zaak? Laat ze naar een uithoek gaan.
Wie weetquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Amsterdam vermoeden we (Brein is nl gevestigd in Hoofddorp)
Jullie advocaten zullen er ook in de buurt wonen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
wet zit iets anders in elkaar Piet...
Utrecht is hun thuisbasisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jullie advocaten zullen er ook in de buurt wonen waarschijnlijk.
Zaak bevat 2 delen. Handelwijze van Brein aan de kaak stellen alsmede een Verklaring van/voor Recht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat normaal gesproken de zaak daar behandeld worden, het is toch een civiele?
Doe je goed.. Lukt mij nog niet iig... Slaap zequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:58 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga een poging wagen om te gaan slapen.
Nightynight
Betaalde afkoopsom terug is civiel, die ander Europees recht denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zaak bevat 2 delen. Handelwijze van Brein aan de kaak stellen alsmede een Verklaring van/voor Recht.
Truste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:58 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga een poging wagen om te gaan slapen.
Nightynight
Ik ga niet pitten, ik mot nog iets eten....quote:
Ik werk net een dubbele boterham chocopasta met pindakaas weg...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga niet pitten, ik mot nog iets eten....
Ik lust geen zoetigheid op brood.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werk net een dubbele boterham chocopasta met pindakaas weg...
quote:
Ik pleur er werkelijk alles op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen zoetigheid op brood.
Ik wel, maar eet het slechts heel soms..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen zoetigheid op brood.
Neuh, ik heb liever iets hartigs, en nog beter iets warms zoals spek met ei en zo of worst.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pleur er werkelijk alles op.
En kaasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik heb liever iets hartigs, en nog beter iets warms zoals spek met ei en zo.
Ga gerust midden in de nacht wentelteefjes bakken met basterdsuiker en kaneel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik heb liever iets hartigs, en nog beter iets warms zoals spek met ei en zo.
Een tosti met ham kaas vind ik heerlijk, smaakt beter dan een gewone boterham met hetzelfde erop.quote:
Appelstroop smeer ik alleen op een boterham met kaas en in de jus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Boterham met jam of appelstroop ook heerlijk.
Appelstroop op kaas? Ik smeer er mosterd op.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Appelstroop smeer ik alleen op een boterham met kaas.
Kaas met stroop is een typisch Limburgse gewoonte, probeer maar eens, prima combi.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Appelstroop op kaas? Ik smeer er mosterd op.
Pindakaas met suiker is wat veel Indo's doen, tenminste, door hen heb ik het als kind leren kennen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pindakaas met suiker ken ik dan weer wel maar doe liever sambal.
Teen knoflook door de pindakaas op een boterham, of liever nog 2 tenen en dan plakjes komkommer erop.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pindakaas met suiker ken ik dan weer wel maar doe liever sambal.
Niet alles meteen uitproberen danquote:
Dat is je iets te gezond lijkt mequote:Op woensdag 20 januari 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rucolo, komkommer, tomaat op het brood?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die knoflook was wel goed idee.
Veel te groen voor je.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rucolo, komkommer, tomaat op het brood?
Nee, veel te veel werk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Wel komkommer erop gedaan hoop ik
Het teentje knoflook snijden was niet teveel werk? Van dat poeder is lang niet zo lekker.quote:
Gebakken spruitjes, bloemkool, boontjes in de sambal of kerrie vind ik heerlijk maar dat rauw spul eet ik gewoon niet.quote:
Heb een knoflookpers, dat is ff teentje schoonmaken en klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Het teentje knoflook snijden was niet teveel werk? Van dat poeder is lang niet zo lekker.
En zonder komkommer mis je wel de smaakcombi.
Fietsers boeien niet, die mogen doorrijden.quote:
Ik ga wel lopen bij zo'n overgang danquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fietsers boeien niet, die mogen doorrijden.
Ik heb het 1 keer meegemaakt met een auto onder de trein, heb toen even buiten gekeken, mocht eigenlijk niet, maar het zag er niet fris uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel lopen bij zo'n overgang dan
Je kunt altijd snel de fiets voor trein gooien dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel lopen bij zo'n overgang dan
Hier heeft een automobilist het niet overleefd toen de spoorbomen niet dichtgingen en de trein wel reed, regelmatig storen die krengen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer meegemaakt met een auto onder de trein, heb toen even buiten gekeken, mocht eigenlijk niet, maar het zag er niet fris uit.
Onderweg doe ik andere dingen dan op internet zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:23 schreef drakin het volgende:
Of in de trein zitten op mijn wekelijkse Fokplek
Ik wissel af, heb ook gelezen, naar buiten zitten staren, ontbijt gehad en foto's gemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg doe ik andere dingen dan op internet zitten.
Je hebt dan uren vertraging en zit te wachten in die trein en je mag niet weg, waar moet je ook heen, midden tussen de velden..quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier heeft een automobilist het niet overleefd toen de spoorbomen niet dichtgingen en de trein wel reed, regelmatig storen die krengen.
O en een fietser die zichzelf eronder reed vlakbij het station, ook suf want die trein gaat daar echt met een boemelgangetje. Ze heeft het dus overleeft wat ze helamaal niet wilde.
In de trein zitten is voor mij beetje naar buiten kijken, verveel me er suf.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wissel af, heb ook gelezen, naar buiten zitten staren, ontbijt gehad en foto's gemaakt.
Slapen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de trein zitten is voor mij beetje naar buiten kijken, verveel me er suf.
Heb het nog nooit meegemaakt maar na 10 minuten stilstaan ga ik al kijken hoe er andere manieren zijn om verder te komen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt dan uren vertraging en zit te wachten in die trein en je mag niet weg, waar moet je ook heen, midden tussen de velden..
Het was te koud buiten om te gaan uitvogelen hoe je anders thuiskomt, en dat kost je dan ook weer geld, terwijl mijn reis betaald was..quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het nog nooit meegemaakt maar na 10 minuten stilstaan ga ik al kijken hoe er andere manieren zijn om verder te komen.
Hallo mijnheer, deze trein gaat niet meer verder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan je bestemming voorbij rijden..
In de velden naast het station van een redelijke stad?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt dan uren vertraging en zit te wachten in die trein en je mag niet weg, waar moet je ook heen, midden tussen de velden..
Ik woon op het eindstation van de tram.. Ook altijd wel handigquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo mijnheer, deze trein gaat niet meer verder.
Ach af en toe mediteren kan ik ook. Afgelopen weekend voor de afwisseling eens niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de trein zitten is voor mij beetje naar buiten kijken, verveel me er suf.
Nee, het was niet vlakbij een station, er waren velden waar een provinciale weg doorheen liep met overgang.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
In de velden naast het station van een redelijke stad?
Auto was ook in de stad waar de trein al vrij snel langsrijd.
Dan was ik snel die trein uit wanneer die langer stilstaat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, het was niet vlakbij een station, er waren velden waar een provinciale weg doorheen liep met overgang.
Ik mediteer in de ochtend meestal.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach af en toe mediteren kan ik ook. Afgelopen weekend voor de afwisseling eens niet.
Je zal het wel over een andere hebben, maar je quotte mij en dat ging toch echt over een gebeurtenis in deze stad.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, het was niet vlakbij een station, er waren velden waar een provinciale weg doorheen liep met overgang.
Dan kan je ook in de trein zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mediteer in de ochtend meestal.
Te vroeg, Piet is een middagreiziger.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kan je ook in de trein zitten.
Nu met die vorst is het wat rustig maar na de meditatie in de ochtend is het over de hei crossen met knol ook erg verhelderend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te vroeg, Piet is een middagreiziger.
Da's een ouwe.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
Over foutjes gesproken![]()
[ afbeelding ]
Een mug die prikt toch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel grappig, maar ongeschikt voor kinderen onder de 12.quote:
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn pik....quote:
Toch vraag ik me af of het niet zo bedoeld is, een prik heeft ook tamelijk negatieve lading.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met zijn pik....
Oh nee, dat stond er niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |