Echte Tilburgse humor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, Piet is weer binnen en dát merk je.
Hoezo? Heb je interesse?quote:
Begint het te lekken?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik toch stilletjes hier weg moet gaan
Wat grappig weer hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als Stille Trillie op de markt brengen. Piet, handel!
Joh, ik kom hier voor mijn eigen vermaak en ik lachte me suf om mijn eigen opmerking.quote:
Je bent serieus een naar ventjequote:
Oh ja joh? Vertel eens waarom je morgen je recept in mijn topic gaat zetten dan?quote:
Fijn dat je kan lachen, ik vind je een eikelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, ik kom hier voor mijn eigen vermaak en ik lachte me suf om mijn eigen opmerking.Wie niet beter weet, lacht om zijn eigen scheet hè.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja joh? Vertel eens waarom je morgen je recept in mijn topic gaat zetten dan?
Daar zal ik aankomende nacht wel flink van wakker liggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat je kan lachen, ik vind je een eikel
Dat vroeg ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zal ik aankomende nacht wel flink van wakker liggen.
Latersquote:
Je begint net op gang te komen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:43 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat ik toch stilletjes hier weg moet gaan
niet hier iigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je begint net op gang te komen?
Jij kent mij te goedquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht had dat Fann het al opgegoogled zou hebben
Nee, vertel eens waarom je dat ding niet trekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef FANN het volgende:
Topic is stil gevallen? ik had hier nog niet teruggelezen
gewoon niet... maar van mij mag je erop gaan zitten met je togusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, vertel eens waarom je dat ding niet trekt.
Mooi is andersquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij kent mij te goed![]()
en wat een vreselijk ding
Fijn, kan je meteen weer gaan behangen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nèh, geen behoefte aan. Maar ik heb er vrouwen op zien klaarkomen tot het behang van de muren kwam zetten.
Of betimmeren met fineer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, kan je meteen weer gaan behangen.
Tsja, voor sommige is een foto van Tom Jones al genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nèh, geen behoefte aan. Maar ik heb er vrouwen op zien klaarkomen tot het behang van de muren kwam zetten.
Dat fineertrauma wil maar niet weg.quote:
Ja verdomd, die wijven die met onderbroeken gaan gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, voor sommige is een foto van Tom Jones al genoeg.
Gaat nog wel even duren vrees ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat fineertrauma wil maar niet weg.
Ga dan voor je kwaliteit... grenen schrootjes bijvoorbeeldquote:
Zou dat nog bestáánquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ga dan voor je kwaliteit... grenen schrootjes bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat fineertrauma wil maar niet weg.
Bij L2B wel.... die wil alleen maar kwaliteit... geen fineerafvalquote:
Mijn chalet zit er vol mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ziet er toch ook een beetje uit als fineerafvalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bij L2B wel.... die wil alleen maar kwaliteit... geen fineerafval
Tering Jantje wat erg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er toch ook een beetje uit als fineerafval![]()
[ afbeelding ]
Jaren 70
Gamma of Praxis hebben dat toch wel in een of andere (nep)aanbieding?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Beter plan ja, ik wacht wel op een aanbieding.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind schrootjes helemaal niks, dat is net alsof je in een sigarenkistje woont.
De muren komen op je af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind schrootjes helemaal niks, dat is net alsof je in een sigarenkistje woont.
Afgrijselijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er toch ook een beetje uit als fineerafval![]()
[ afbeelding ]
Jaren 70
Een ruimte lijkt er veel kleiner door.quote:
Zal best, maar het behang hier zit nog keurig op z'n plek hoor. De enige die daar stoom uitbraakt ben ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gamma of Praxis hebben dat toch wel in een of andere (nep)aanbieding?
Hier doet ie het nog...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:09 schreef Mickeys het volgende:
Heb ik een megaslechte internet verbinding of is FOK! het volgende media dat plat gaat?
Brabantiaquote:
Ik weet niet eens dat die er wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, weet jij waar dat retro 70's topic gebleven is? Ik heb geen zin om te zoeken.
Ik kreeg melding dat ik te snel 2 posts achter elkaar deed en vervolgens pleurde fok me eraf....quote:
Van een 10 mndn geleden, ik weet niet meer in welk sub forum dat stond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat die er was![]()
maar ik ga voor je kijken!
Mijn ouders hebben op zolder zo'n puntkamertje met die troep. Als je niet claustrofobisch bent aangelegd, dan heb je het na een nacht op dat kamertje zeker. Klein, benauwd en je stoot overal je kop aan. Verschrikkelijk. En het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een ruimte lijkt er veel kleiner door.
Je typt net zo snel als je SMÓEL! zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kreeg melding dat ik te snel 2 posts achter elkaar deed en vervolgens pleurde fok me eraf....Ik kan redelijk vlot typen maar zo snel nu ook weer niet
Omdat mijn muis klote is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
En waarom posten jullie vaak de quote's dubbel?
Perongelukkies.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
ik kan niks vinden zo snelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van een 10 mndn geleden, ik weet niet meer in welk sub forum dat stond.
Jij hebt er ook gepost.
Jezus Mo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, weet jij waar dat retro 70's topic gebleven is? Ik heb geen zin om te zoeken.
Bij mij blijft er vaak een andere quote staan, dan moet ik refreshen en kan ik pas weer posten...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Mickeys het volgende:
Ah oke.....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij blijft er vaak een andere quote staan, dan moet ik refreshen en kan ik pas weer posten...
Ja, ze kennen je door en door.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging nog zoeken ookmaar ik kan niks vinden
Is dat niet naar MLN verhuisd?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
godskolerequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben te lang op Fok misschienquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze kennen je door en door.
Ik heb even gezocht, maar kan ook niks vinden, dat was een leuk topic, boordevol met foto's.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging nog zoeken ookmaar ik kan niks vinden
In zo'n Z-film... met van die nep actrices met nep tieten en nep orgasmen en zo...quote:
Ik weet nu wel welke je bedoeldquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar kan ook niks vinden, dat was een leuk topic, boordevol met foto's.
Ik weet niet meer of het een 40+ topic was.quote:
jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of het een 40+ topic was.
Dat is al een stap verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nu wel welke je bedoeldmaar geen idee meer hoe het heette .....
Maak een nieuwequote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ga maar eens op zo'n ding zitten, er is geen vrouw die er direct afstapt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In zo'n Z-film... met van die nep actrices met nep tieten en nep orgasmen en zo...
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, ga maar eens op zo'n ding zitten, er is geen vrouw die er direct afstapt.Ding doet zijn werk er goed.
Zo reageren alle vrouwen voor de buitenwereld, maar ik ken ze inmiddels aardig.quote:
ga es ff naar sex lucky2, met je gore praatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, ga maar eens op zo'n ding zitten, er is geen vrouw die er direct afstapt.Ding doet zijn werk er goed.
Ja.. ik wist ook meteen wat zo'n sybinogwattes was... en zo... nogmaalsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo reageren alle vrouwen voor de buitenwereld, maar ik ken ze inmiddels aardig.
Maar dan wel met je kwaliteitsgrenenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik een meubelzaak ga beginnen en dat noem ik dan Fineermeneer.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar dan wel met je kwaliteitsgrenen
Zoiets als deze?:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gore praat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:22 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff naar sex lucky2, met je gore praat
Nee, ging over inrichtingen jaren 70 was wél in 40 plusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoiets als deze?:
FHF / Era 70's Fotocamera's
Nope, het was een topic met pics van allerlei 'lelijk' oranje/bruin 70's spul.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoiets als deze?:
FHF / Era 70's Fotocamera's
of rustieke bakstenen aan de muurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar dan wel met je kwaliteitsgrenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |