Als je neus goed verstopt zit, dan helpt het doorgaans wel om je slijmvliezen wat te stimuleren.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:48 schreef Ryon het volgende:
WGR / Politiek ingaan zonder recente wo-diploma
Goed topic. Helaas wel een troll.
Wellicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef Gutmensch het volgende:
Ede ziet af van voorlichtingsavond over het AZC dat er komt.
Kunnen ze wel bijna 100.000 inwoners hebben, maar het blijft gewoon een kutdorp.
Smeerlappen inderdaad, die bejaarden.quote:
Unox ontkent dat ie van hun is, maar ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)wilders-unox-reclame
Ik vind hem wel grappig![]()
Ik denk ook dat ie wel van hun is. Hij is gewoon te goed gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Unox ontkent dat ie van hun is, maar ik betwijfel dat.
Grappig is hij iig wel.
Maar dit is zonder doorklikken via die matige RTL Nieuws website.quote:
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.quote:
Deed die net iets raars op het nieuws ofzo? Ik zag overigens pas na mijn post van net dat jij het ook over dit machtige land had.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef Kowloon het volgende:
Wat een treurigheid toch die Marieke de Vries als correspondent in China.
Nou en?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het GDP/capita van China is nu al hoger dan van diverse Oost-Europese landen viel me zojuist op. Terwijl die Europese economieën amper groeien en China - zelfs nu het vertraagt - nog enorm vooruit spurt.
Precies. Misschien eens gaan afstuderen, met je interesses.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon nergens interesse in hebben joh, veel makkelijker!
Nee, zoveel heeft het hier niet gevroren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook al geschaatst, met de kleine?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies. Misschien eens gaan afstuderen, met je interesses.
Geen Unox reclame / product in ieder geval. Ik gok op een projectje van twee Amsterdamse komieken en een filmacademiescholier die aan het afstuderen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |