Eén van de redenen dat ik mijn kop kaal schoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef Mickeys het volgende:
of met zo'n muntje moeten douchen... zit net je cremespoeling in je haar... is je tijd om en komt er alleen nog ijsblokjes uit de kraan.. brrrr
Dat had ik op zijn minst verwacht.quote:
zo'n chemisch toiletje? ook lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
![]()
wel met eigen wc hoor en geen tent, heb wel eisen
2 jaar geleden in een stacaravanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
dan wil ik nu weten wanneer jullie voor het laatst gekampeerd hebben
1981 in mil. dienst. 1 dag/nacht op de Veluwequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
2007quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
poeeeeeeeeeeeee..........quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
Is ie in het écht ook zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bertje ken ik dan weer wel persoonlijk
Telt in de auto slapen na op festival draaien ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is een show van 'm waar hij chocola aan de 1e rij uitdeelde. Wereldshow en nergens meer te vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
35 Jaar terug, pure horror!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
ow... in de auto slapen op weg naar Griekenland ken ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Telt in de auto slapen na op festival draaien ook?
quote:
Ergens in de vorige eeuw nog, tijdens bachelor-weekend in Koln naast deRijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
Zoiets ga je ook niet voor je lol doen, lijkt me.quote:
Massage brent normaal wat meer rustquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
we waren al weer 3 onderwerpen verder
In het echt is ie wel wat rustiger meen ik me te herinneren van vroegen... Maar ja toen bestond ADHD nog niet..quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:27 schreef drakin het volgende:
Maar Groningers zijn eigenlijk koppige Friezen.
Hoi ik ben een Fries
Toen dacht ik nog dat dat leuk was, slapen in de natuur en zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets ga je ook niet voor je lol doen, lijkt me.
dat ligt ook niet eh lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je een tent opzetten wanneer je ook in auto kunt slapen?
Die fysiodinges masseert ook, geldt als behandeling, ga ik doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Massage brent normaal wat meer rust
ehh, ik denk een festival een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
De fysio masseert niet fijn hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Die fysiodinges masseert ook, geldt als behandeling, ga ik doen
Ow... dat klinkt ook niet positief dan, ik probeer het gewoon 1xquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De fysio masseert niet fijn hoor!
Alhoewel ik wel goede aanwijzingen kan geven zodat het heel fijn kan worden
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, denk dat het 1995 was dat ik voor het laatst in zo'n kut tentje sliep. Kom je met je brakke harses 's morgens vroeg je nest uit gekropen, zit daar je overbuurman met een pens van plus minus 57 kilo, een bal uit zijn korte broek, halve liter in zijn jat én met de vraag, "Moggùh buurman, biertje?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |