Eén van de redenen dat ik mijn kop kaal schoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:19 schreef Mickeys het volgende:
of met zo'n muntje moeten douchen... zit net je cremespoeling in je haar... is je tijd om en komt er alleen nog ijsblokjes uit de kraan.. brrrr
Dat had ik op zijn minst verwacht.quote:
zo'n chemisch toiletje? ook lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
![]()
wel met eigen wc hoor en geen tent, heb wel eisen
2 jaar geleden in een stacaravanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
dan wil ik nu weten wanneer jullie voor het laatst gekampeerd hebben
1981 in mil. dienst. 1 dag/nacht op de Veluwequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
2007quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
poeeeeeeeeeeeee..........quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
Is ie in het écht ook zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bertje ken ik dan weer wel persoonlijk
Telt in de auto slapen na op festival draaien ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is een show van 'm waar hij chocola aan de 1e rij uitdeelde. Wereldshow en nergens meer te vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
35 Jaar terug, pure horror!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
ow... in de auto slapen op weg naar Griekenland ken ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Telt in de auto slapen na op festival draaien ook?
quote:
Ergens in de vorige eeuw nog, tijdens bachelor-weekend in Koln naast deRijnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
Zoiets ga je ook niet voor je lol doen, lijkt me.quote:
Massage brent normaal wat meer rustquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
we waren al weer 3 onderwerpen verder
In het echt is ie wel wat rustiger meen ik me te herinneren van vroegen... Maar ja toen bestond ADHD nog niet..quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:27 schreef drakin het volgende:
Maar Groningers zijn eigenlijk koppige Friezen.
Hoi ik ben een Fries
Toen dacht ik nog dat dat leuk was, slapen in de natuur en zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets ga je ook niet voor je lol doen, lijkt me.
dat ligt ook niet eh lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je een tent opzetten wanneer je ook in auto kunt slapen?
Die fysiodinges masseert ook, geldt als behandeling, ga ik doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Massage brent normaal wat meer rust
ehh, ik denk een festival een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
De fysio masseert niet fijn hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Die fysiodinges masseert ook, geldt als behandeling, ga ik doen
Ow... dat klinkt ook niet positief dan, ik probeer het gewoon 1xquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De fysio masseert niet fijn hoor!
Alhoewel ik wel goede aanwijzingen kan geven zodat het heel fijn kan worden
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, denk dat het 1995 was dat ik voor het laatst in zo'n kut tentje sliep. Kom je met je brakke harses 's morgens vroeg je nest uit gekropen, zit daar je overbuurman met een pens van plus minus 57 kilo, een bal uit zijn korte broek, halve liter in zijn jat én met de vraag, "Moggùh buurman, biertje?"
En het kindeke kon in de krib geboren worden...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:32 schreef drakin het volgende:
Sas en ik zouden bijna in Zweden kamperen, maar toen bleek er toch plek te zijn waar we naartoe wilden.
Gelukkig maar, want het weer was niet elke dag fijn
Maar je mag maar 9 behandelingen, of mag je meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dat klinkt ook niet positief dan, ik probeer het gewoon 1x
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo ging het in de praktijk wel en de avonden wil je niet weten.
Dat ziet er toch uit alsof je regelrecht in de hel bent belandt.quote:
Kinderen lieten we gewoon thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het kindeke kon in de krib geboren worden...
Dat die hele kudde zit te loeren hoe je loopt te kloten met het opzetten van je voortent.quote:
De laatste keer met tent had ik zo'n iglo ding op Belgisch festival. Ben de hele nacht bezig geweest om ding terug te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat die hele kudde zit te loeren hoe je loopt te kloten met het opzetten van je voortent.
12 xquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je mag maar 9 behandelingen, of mag je meer.
Ik heb expres een aanvullende verzekering die me onbeperkt naar fysio laat gaan.
Ik train 1 of 2 keer per week, en kan zelfs 2 keer een massage halen, wel maar een half uur.
En bij de verkeerde mensen de tent in kruipen zeker,,, Die Iglos lijken allemaal op elkaar in het donker zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste keer met tent had ik zo'n iglo ding op Belgisch festival. Ben de hele nacht bezig geweest om ding terug te vinden.
Had een aantal jaar terug de stoute schoenen aangetrokken en een ticket voor Lowlands aangeschaft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste keer met tent had ik zo'n iglo ding op Belgisch festival. Ben de hele nacht bezig geweest om ding terug te vinden.
hoezoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb 17,5 jaar in Groningen gewoond... ben blij dat ik weer redelijk "thuis" ben
Had aan de mijne een ballonnetje gemaakt maar een onverlaat had 'm lek geprikt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En bij de verkeerde mensen de tent in kruipen zeker,,, Die Iglos lijken allemaal op elkaar in het donker zeker
Ja die 8 moeten dan wel te overbruggen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
12 x
dan 8 zelf betalen en dan onbeperkt, tenminste zolang het nodig is.
Of ik moet een nóg duurdere verzekering nemen, maar dan scheelt het eigenlijk niks
kan ik die 8 behandelingen net zo goed zelf betalen, maar misschien valt er iets te regelen,
gaan ze kijken
Ah joh, ze waren onafgebroken dronken, deden als volwassenen allerlei kinderspelletjes, zoals elkaar bont en blauw meppen met natte lakens, karaoke.quote:
Komt wel goed drakinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die 8 moeten dan wel te overbruggen zijn.
Let dan straks wel op dat je nooit 2 fysiodingen op 1 dag doet, dat wordt niet vergoed.
Wat een eikel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had aan de mijne een ballonnetje gemaakt maar een onverlaat had 'm lek geprikt.
Je verwacht het niet ...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Piet had elders al 6 ballonnen lekgeprikt, omdat het anders te verwarrend zou worden om z'n eigen tent terug te vinden...quote:
en toen lag je ineens naast een vreemde vrouw?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet had elders al 6 ballonnen lekgeprikt, omdat het anders te verwarrend zou worden om z'n eigen tent terug te vinden...
En door het lekke ballonnetje was ze later nog zwanger ook...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen lag je ineens naast een vreemde vrouw?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet had elders al 6 ballonnen lekgeprikt, omdat het anders te verwarrend zou worden om z'n eigen tent terug te vinden...
Alleen die met dezelfde kleur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
zie je welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen die met dezelfde kleur.
Omdat westerlingen toch net iets anders zijn dan noorderlingen (en sommige Groningers zijn toffe gasten hoor)quote:
Toen het licht werd, heb ik goede tent gevonden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen lag je ineens naast een vreemde vrouw?
Ligt eraan waar je hebt gewoond.. in de stad is t weer anders dan een dorpjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat westerlingen toch net iets anders zijn dan noorderlingen (en sommige Groningers zijn toffe gasten hoor)
Delfzijl is een stad, toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je hebt gewoond.. in de stad is t weer anders dan een dorpje
Beide gedaan. Heb nog wel contact met een paar Groningers hoor, maar het verdere volkje daar is helaas niet mijn soort humor/omgangs stijlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je hebt gewoond.. in de stad is t weer anders dan een dorpje
In de stad zelf heb ik gewoond (Helpman en Beijum) en later in Aduardquote:
ja begrijp ik ..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Beide gedaan. Heb nog wel contact met een paar Groningers hoor, maar het verdere volkje daar is helaas niet mijn soort humor/omgangs stijl
Is dat nog Nederlands Groningen of het deel in Duitsland?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In de stad zelf heb ik gewoond (Helpman en Beijum) en later in Aduard
Dat deel heet bijna Friesland dus technisch gezien dus op de grens met het buitenlandquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nog Nederlands Groningen of het deel in Duitsland?
Ik versta dat binnenmondse geknauw niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat deel heet bijna Friesland dus technisch gezien dus op de grens met het buitenland
ooooowquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had een aantal jaar terug de stoute schoenen aangetrokken en een ticket voor Lowlands aangeschaft.
Naarmate dat weekend dichterbij kwam kreeg ik het steeds benauwder vanwege dat vluchtelingenkamp waar je moest slapen en uiteindelijk heb ik mijn ticket verkocht...
Had ik dat geweten, dan was ik wel gegaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ooooowde allereerste keer Lowlands
![]()
naar toe gegaan zonder iets, gewoon bij iemand in de tent gekropen
Er is helemaal geen Gronings deel in Duitsland, of denk je dat Groningers half Duits praten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat nog Nederlands Groningen of het deel in Duitsland?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ooooowde allereerste keer Lowlands
![]()
naar toe gegaan zonder iets, gewoon bij iemand in de tent gekropen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is helemaal geen Gronings deel in Duitsland, of denk je dat Groningers half Duits praten?
Ik heb geen idee wat ze spreken, ik versta het niet...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is helemaal geen Gronings deel in Duitsland, of denk je dat Groningers half Duits praten?
Mijn ex-schoonpaps sprak wel hoor... kan mij de ruzie nog herinneren als de dag van gisteren omdat ik een glas per ongeluk stuk liet vallen. Zegt hij: Dat is niet slim...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonpaps sprak wel hoor... kan mij de ruzie nog herinneren als de dag van gisteren omdat ik een glas per ongeluk stuk liet vallen. Zegt hij: Dat is niet slim...
Nee... dat vond ik ook niet slim inderdaad... de lummel....
Hoorde ik later dat schoonpaps in de Nederlandse vertaling het volgende zei: Dat is niet erg
Nah.. met Aap zal het ook anders zijn, voor kinderen is het sowieso paradijs denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kampeer elk jaar hiero
http://stortemelk.nl/verblijfoptie/kamperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |