En dan klokov wel? De man die een note verwijderd is van een mental breakdown?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is sigmaterial, gvd wat jammer dat precies jij dat nu weer moet posten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
Mmmmm klokov zet FF lkre gijle spreadsheet in op mmmmmmmmm wil geniete
Ik ga hier natuurlijk niet een schaduwdiscussie voeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...
Net nog een gyle spreadsheet met 6000 klanten geëxporteerd. Ejaculatus spontanus.quote:
Ja, maar dat is grappig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan klokov wel? De man die een note verwijderd is van een mental breakdown?
Et tu, brute?
Ik werd gister wel benaderd door een homo op instaquote:
Heerlijk van zon Latijns Amerikaanse beerquote:Youre cute tío
zolang je maar niet nog een crisis aan het opzetten bent ethan. Ik ben nog aan het herstellen van de negatieve rente op mijn lening.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Net nog een gyle spreadsheet met 6000 klanten geëxporteerd. Ejaculatus spontanus.
Een beetje hipsterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben je ook al van de insta-selfies dan? Icm met die baard wordt dat wel een beetje te hipsterig, vind je niet?
ik heb twee monitors op werk vriendjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[ afbeelding ]
Hey seto ben jij dat in die plaatje
Skinny jeans en alles, the full shebang?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een beetje hipster
Ik ben de definitie van hipster (voordat get mainstream werd)
Nee mss toch maar doen, voor de likes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |