abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159231418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef redbull666 het volgende:

[..]

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Als dat project niet vol komt, dan krijg die man z'n geld niet. Het feit dat investeringen gedekt worden door een lokale partner is belangrijk, maar het is nog steeds een keuze aan wie je je geldt geeft. Op de lange termijn zal een lokale partner waarvan alleen goede projecten vol komen het beter doen dan anderen.

Maar ja, verder valt er ook niet zoveel over te discussieren :)
Ik denk inderdaad dat er hier weinig tot geen mensen zijn die enig idee hebben hoe het gaat met de zzp transportindustrie in Mongolie.. :D
pi_159232180
weer eentje die stopt met betalen via GVE: nummer 009011

Ben helemaal klaar met crowdfunding
pi_159232347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef noppenkoning het volgende:

Even de gegevens in een spoiler zetten zodat deze in de OP kan.
pi_159232560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef noppenkoning het volgende:

Dat is toch Fishpoint? Al paar keer eerder besproken de afgelopen weken, zat er al aan te komen gezien "drama" op Symbid ook.
pi_159236222
Ja dat was fishpoint, ze hebben precies 12 maanden betaald, nog 48 maanden te gaan eigenlijk, mijn rendement is helemaal naar de gallemieze nu

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159237225
En ook de andere is gestopt met betalen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hiermee is mijn uitvalpercentage bij GVE nu gestegen naar 36%, doordat bij mij de relatief grote projecten uitvallen. Meer dan een derde van mijn maandelijkse aflossing moet ik helaas missen!

En dan heb ik het nog niets eens over de waarschijnlijk waardeloos geworden aandelen in hetzelfde bedrijf bij Symbid.

Ik krijg steeds meer spijt....
pi_159237383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef Rottie99 het volgende:
En ook de andere is gestopt met betalen

SPOILER
En hiermee is mijn uitvalpercentage bij GVE nu gestegen naar 36%, doordat bij mij de relatief grote projecten uitvallen. Meer dan een derde van mijn maandelijkse aflossing moet ik helaas missen!

En dan heb ik het nog niets eens over de waarschijnlijk waardeloos geworden aandelen in hetzelfde bedrijf bij Symbid.

Ik krijg steeds meer spijt....
Maar dan heb je uiteindelijk ook niet echt gespreid, als je het uiteindelijk allemaal via verschillende projecten in hetzelfde bedrijf stopt...
pi_159237725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:08 schreef MT10 het volgende:

[..]

Maar dan heb je uiteindelijk ook niet echt gespreid, als je het uiteindelijk allemaal via verschillende projecten in hetzelfde bedrijf stopt...
Dat is niet het geval, alleen bij dit bedrijf heb ik zowel via Symbid als via GVE er redelijk wat ingestopt. Maar ook andere projecten bij andere bedrijven (welke ook al via dit Forum aan de orde zijn gekomen) zijn in grote problemen gekomen. Wel zou ik nu kleinere bedragen investeren, en meer geduld tonen bij het selecteren van projecten. Maar achteraf kijk je een koe in haar kont.....

Kennelijk heb ik een goed talent om projecten te kiezen die voortijdig in de problemen komen. Misschien valt daar nog wat mee te verdienen, haha.
pi_159237926
Zou ik mogen vragen naar de classificatie toen der tijd van Fishpoint?
pi_159238059
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:26 schreef noppenkoning het volgende:
Ja dat was fishpoint, ze hebben precies 12 maanden betaald, nog 48 maanden te gaan eigenlijk, mijn rendement is helemaal naar de gallemieze nu

SPOILER
Ik blijf het apart vinden dat zij (hij?) zichzelf zo vaag blijft wegzetten. Je kunt toch gewoon je naam er onder zetten. Ik heb toen het project op GvE kwam informatie geprobeerd te zoeken maar de eigenaar doet erg haar best om anoniem te blijven.
pi_159238072
.

[ Bericht 99% gewijzigd door didi80 op 19-01-2016 20:28:59 ]
pi_159238139
heeft iemand de pitch nog van Fishpoint? Zou 'm graag lezen en kijken of we er iets uit kunnen leren. Lijkt me een zinvolle discussie hier.
pi_159238370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:30 schreef rockenfeller het volgende:
heeft iemand de pitch nog van Fishpoint? Zou 'm graag lezen en kijken of we er iets uit kunnen leren. Lijkt me een zinvolle discussie hier.
Ben 'm al voor een halfuur aan het zoeken..
pi_159238674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:37 schreef Popolo het volgende:

[..]

Ben 'm al voor een halfuur aan het zoeken..
GVE - Fish Point B.V. - ¤145.000 - 5s - BBB - 60 - 8%: 211 investeerders (gemiddeld: ¤687,20)
pi_159238706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef marc020 het volgende:

[..]

GVE - Fish Point B.V. - ¤145.000 - 5s - BBB - 60 - 8%: 211 investeerders (gemiddeld: ¤687,20)
Thank you!!!
pi_159238755
quote:

[..]

Heb je de tekst misschien ook nog?
pi_159238792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:48 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Heb je de tekst misschien ook nog?
WGR / Crowdfunding #22 - Rente, ratings en risico
pi_159238857
Pecunia non olet
pi_159239180
quote:

[..]

Is er iemand die hier vanuit Symbid in zat? Ben wel benieuwd naar de berichtgeving.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_159239275
Het is overigens wel apart dat ze als een van de eerste stations (Breda) een station nemen waar ze al jaren aan het verbouwen zijn. Dan weet je dat je tegen een hele hoop gezeik gaat aanlopen aangezien tijdens zo een verbouwing natuurlijk om de haverklap van alles mis gaat.

Wat was er trouwens bekend over het contract met NS tijdens de pitch? Het feit dat ze eenzijdig de samenwerking na een jaar kunnen opzeggen geeft natuurlijk een raar gevoel. Ik zou toch op z'n minst willen dat een eenzijdige opzegging door de NS niet mogelijk zou zijn voor de looptijd van het project. Wellicht moeilijk te eisen van een partij als de NS, maar zoals je nu kunt zien moet je jezelf wel beschermen tegen de machtspositie van zo'n grote partij. (Al heeft een verhaal natuurlijk altijd twee kanten en weet je ook niet precies of het exact gelopen is zoals geschetst wordt door de eigenaars.)
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:19:41 #71
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_159239905
Jongens hoeveel geld zou er vanuit dit topic eigenlijk uitstaan bij crowdfund projecten op het moment, denk dat dat echt een flinke som is op het moment.

We zouden vanuit hier zo een fiks project kunnen funden als een soort inner fok! circle.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_159240073
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:19 schreef Rottie99 het volgende:

[..]

Dat is niet het geval, alleen bij dit bedrijf heb ik zowel via Symbid als via GVE er redelijk wat ingestopt. Maar ook andere projecten bij andere bedrijven (welke ook al via dit Forum aan de orde zijn gekomen) zijn in grote problemen gekomen. Wel zou ik nu kleinere bedragen investeren, en meer geduld tonen bij het selecteren van projecten. Maar achteraf kijk je een koe in haar kont.....

Kennelijk heb ik een goed talent om projecten te kiezen die voortijdig in de problemen komen. Misschien valt daar nog wat mee te verdienen, haha.
Rottie,

Je bent niet de enige met dat talent hoor.
Het talent begint zich bij mij ook al aardig te ontwikkelen.
Iets meer dan een jaar bezig, maar met deze van vandaag erbij kom ik inmiddels aan default nummer 3 (van de 41, allen GVE). Zat niet heel fors in die van vandaag, maar als er maar 12 maanden van de 60 worden betaald, dan is dat toch een aardige verliespost.
pi_159240148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens hoeveel geld zou er vanuit dit topic eigenlijk uitstaan bij crowdfund projecten op het moment, denk dat dat echt een flinke som is op het moment.

We zouden vanuit hier zo een fiks project kunnen funden als een soort inner fok! circle.
Hoeveel mensen zijn er daadwerkelijk actief in dit topic? Ik denk dat dat wel meevalt.. Een mannetje of 15-20?

Anders maken we toch meteen ons CF platform, zijn we ook meteen van het gezeik af dat we niet genoeg info van de platforms krijgen ;)
pi_159240193
Er lezen heel veel mensen mee (en periodes wel/niet posten) die ook investeren :)
pi_159240214
En die jullie overwegingen meenemen in beslissen om wel/niet te investeren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')