Ik denk inderdaad dat er hier weinig tot geen mensen zijn die enig idee hebben hoe het gaat met de zzp transportindustrie in Mongolie..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Als dat project niet vol komt, dan krijg die man z'n geld niet. Het feit dat investeringen gedekt worden door een lokale partner is belangrijk, maar het is nog steeds een keuze aan wie je je geldt geeft. Op de lange termijn zal een lokale partner waarvan alleen goede projecten vol komen het beter doen dan anderen.
Maar ja, verder valt er ook niet zoveel over te discussieren
Even de gegevens in een spoiler zetten zodat deze in de OP kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef noppenkoning het volgende:
weer eentje die stopt met betalen via GVE: nummer 009011
Ben helemaal klaar met crowdfunding
Dat is toch Fishpoint? Al paar keer eerder besproken de afgelopen weken, zat er al aan te komen gezien "drama" op Symbid ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef noppenkoning het volgende:
weer eentje die stopt met betalen via GVE: nummer 009011
Ben helemaal klaar met crowdfunding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hiermee is mijn uitvalpercentage bij GVE nu gestegen naar 36%, doordat bij mij de relatief grote projecten uitvallen. Meer dan een derde van mijn maandelijkse aflossing moet ik helaas missen!
En dan heb ik het nog niets eens over de waarschijnlijk waardeloos geworden aandelen in hetzelfde bedrijf bij Symbid.
Ik krijg steeds meer spijt....
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef Rottie99 het volgende:
En ook de andere is gestopt met betalenMaar dan heb je uiteindelijk ook niet echt gespreid, als je het uiteindelijk allemaal via verschillende projecten in hetzelfde bedrijf stopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hiermee is mijn uitvalpercentage bij GVE nu gestegen naar 36%, doordat bij mij de relatief grote projecten uitvallen. Meer dan een derde van mijn maandelijkse aflossing moet ik helaas missen!
En dan heb ik het nog niets eens over de waarschijnlijk waardeloos geworden aandelen in hetzelfde bedrijf bij Symbid.
Ik krijg steeds meer spijt....
Dat is niet het geval, alleen bij dit bedrijf heb ik zowel via Symbid als via GVE er redelijk wat ingestopt. Maar ook andere projecten bij andere bedrijven (welke ook al via dit Forum aan de orde zijn gekomen) zijn in grote problemen gekomen. Wel zou ik nu kleinere bedragen investeren, en meer geduld tonen bij het selecteren van projecten. Maar achteraf kijk je een koe in haar kont.....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:08 schreef MT10 het volgende:
[..]
Maar dan heb je uiteindelijk ook niet echt gespreid, als je het uiteindelijk allemaal via verschillende projecten in hetzelfde bedrijf stopt...
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:26 schreef noppenkoning het volgende:
Ja dat was fishpoint, ze hebben precies 12 maanden betaald, nog 48 maanden te gaan eigenlijk, mijn rendement is helemaal naar de gallemieze nuIk blijf het apart vinden dat zij (hij?) zichzelf zo vaag blijft wegzetten. Je kunt toch gewoon je naam er onder zetten. Ik heb toen het project op GvE kwam informatie geprobeerd te zoeken maar de eigenaar doet erg haar best om anoniem te blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben 'm al voor een halfuur aan het zoeken..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:30 schreef rockenfeller het volgende:
heeft iemand de pitch nog van Fishpoint? Zou 'm graag lezen en kijken of we er iets uit kunnen leren. Lijkt me een zinvolle discussie hier.
GVE - Fish Point B.V. - ¤145.000 - 5s - BBB - 60 - 8%: 211 investeerders (gemiddeld: ¤687,20)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:37 schreef Popolo het volgende:
[..]
Ben 'm al voor een halfuur aan het zoeken..
Thank you!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef marc020 het volgende:
[..]
GVE - Fish Point B.V. - ¤145.000 - 5s - BBB - 60 - 8%: 211 investeerders (gemiddeld: ¤687,20)
Heb je de tekst misschien ook nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef marc020 het volgende:
[..]
GVE - Fish Point B.V. - ¤145.000 - 5s - BBB - 60 - 8%: 211 investeerders (gemiddeld: ¤687,20)
WGR / Crowdfunding #22 - Rente, ratings en risicoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:48 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Heb je de tekst misschien ook nog?
Is er iemand die hier vanuit Symbid in zat? Ben wel benieuwd naar de berichtgeving.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:46 schreef marc020 het volgende:
[..]
Rottie,quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:19 schreef Rottie99 het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, alleen bij dit bedrijf heb ik zowel via Symbid als via GVE er redelijk wat ingestopt. Maar ook andere projecten bij andere bedrijven (welke ook al via dit Forum aan de orde zijn gekomen) zijn in grote problemen gekomen. Wel zou ik nu kleinere bedragen investeren, en meer geduld tonen bij het selecteren van projecten. Maar achteraf kijk je een koe in haar kont.....
Kennelijk heb ik een goed talent om projecten te kiezen die voortijdig in de problemen komen. Misschien valt daar nog wat mee te verdienen, haha.
Hoeveel mensen zijn er daadwerkelijk actief in dit topic? Ik denk dat dat wel meevalt.. Een mannetje of 15-20?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens hoeveel geld zou er vanuit dit topic eigenlijk uitstaan bij crowdfund projecten op het moment, denk dat dat echt een flinke som is op het moment.
We zouden vanuit hier zo een fiks project kunnen funden als een soort inner fok! circle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |