Jij bent gewoon vals...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh.. ik zing vals en neurie ook vals... dus neh.. laat maar...
Kon nog wel eens lastig worden met het vinden van een goede. En waarschijnlijk flink duurder.quote:
Dat lag er nog op van de middagsessie...quote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er wel even een vochtig doekje overheen gehaald?
Komt wel... dit was ook wel een gokje omdat hij best goedkoop wasquote:Op maandag 18 januari 2016 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon nog wel eens lastig worden met het vinden van een goede. En waarschijnlijk flink duurder.
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lag er nog op van de middagsessie...
Ja, dat was een koopje. Stront vervelend als je rugklachten hebt, ik hoop voor je dat daar snel verandering in komt.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt wel... dit was ook wel een gokje omdat hij best goedkoop was
Morgen fysioquote:Op maandag 18 januari 2016 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat was een koopje. Stront vervelend als je rugklachten hebt, ik hoop voor je dat daar snel verandering in komt.
Waarschijnlijk was ie nog vochtig....oeps...quote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er wel even een vochtig doekje overheen gehaald?
Aha, dat is mooi snel. Misschien zijn er wervels verschoven door die klapper destijds, weet jij 't.quote:
Dan krijg je kortsluitingquote:Op maandag 18 januari 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ie nog vochtig....oeps...
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aha, dat is mooi snel. Misschien zijn er wervels verschoven door die klapper destijds, weet jij 't.
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ie nog vochtig....oeps...
Kun je beter google'n denk ik. Je kunt nu kiezen voor lijsten of pictogrammen etc etc... Alleen blijf ik nog steeds de vroegere versie het mooist vinden, toen je nog een aluminium skin kon gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ziet de huidige versie er uit?
Ik ben blijven hangen bij versie 10 en toen vond ik het wel mooi.
Ik heb het wel gebruikt om mijn CD's te digitaliseren, was wel handig met tags en zo...
nog zo 1... ja ja... ik ook van jouquote:
Ik ben stiekem niet gegaan... sorryquote:Op maandag 18 januari 2016 18:39 schreef sacha het volgende:
hè hè, het was een lange dag in de kliniek, hoe gaat het met de patiënten hier?
je hebt vast een goed excuusquote:Op maandag 18 januari 2016 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben stiekem niet gegaan... sorry
Ja.. veel te koud buitenquote:
Beetje bibberig nog, maar het gaat.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:39 schreef sacha het volgende:
hè hè, het was een lange dag in de kliniek, hoe gaat het met de patiënten hier?
zat je per ongeluk op Fan haar stoel?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje bibberig nog, maar het gaat.
Lol, dat had ik wel even lekker gevonden ja. Fris dagje geweest hè?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:49 schreef sacha het volgende:
[..]
zat je per ongeluk op Fan haar stoel?
Ook vrijwilligster daar?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. veel te koud buiten(maar ben wel even naar dierenasiel geweest om met de katten daar te spelen en te knuffelen, dus goede daad wel gedaan)
Het is nog erger dan het al was, lijkt het.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kun je beter google'n denk ik. Je kunt nu kiezen voor lijsten of pictogrammen etc etc... Alleen blijf ik nog steeds de vroegere versie het mooist vinden, toen je nog een aluminium skin kon gebruiken.
[..]
nog zo 1... ja ja... ik ook van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |