Die heb ik nu zo'n anderhalf a twee jaar en voldoet prima. Goede kwaliteit, goede accu, intuļtieve bediening, maar al die extra zooi is balen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je ooit zo'n Wolfgang ding geprobeerd?
Die zijn toch van de Aldi, ik heb eigenlijk geen idee wat de kwaliteit van die dingen is.
De vrouw van een oud collega van me heeft zo'n ding... al jaren... zij is er erg blij mee, maar ja, ze doet eigenlijk nooit wat met de telefoon behalve bellen of whatsapp/sms doenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je ooit zo'n Wolfgang ding geprobeerd?
Die zijn toch van de Aldi, ik heb eigenlijk geen idee wat de kwaliteit van die dingen is.
Zoals de meeste personen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De vrouw van een oud collega van me heeft zo'n ding... al jaren... zij is er erg blij mee, maar ja, ze doet eigenlijk nooit wat met de telefoon behalve bellen of whatsapp/sms doen
Qua prijs zijn ze zeker aantrekkelijk, maar ik heb mijn Samsung al 3+ jaar en zolang die het doet koop ik sowieso niks, en om alleen te bellen heb ik een extra simpel toestelletje van Nokia, die ik altijd bij me heb, die smartfoon laat ik vaak gewoon thuis.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik nu zo'n anderhalf a twee jaar en voldoet prima. Goede kwaliteit, goede accu, intuļtieve bediening, maar al die extra zooi is balen.
Ik ben alleen en heb een aantal zaken wat verder uitgebreid. iPad (2013) om FaceTime te kunnen doen met mijn moeder die op Bali zat toen en zij dat met alle geweld met mij wou doen (iPad heeft zij grotendeels betaald). MacBook was mede uiteindelijk beroepsmatig handig. Apple TV gedaan vanwege het netjes kunnen streamen via iTunes (Chromecast bestond toen nog niet eens) iPod Touch (2008) cadeau gekregen omdat ik langdurig ziek was en in het ziekenhuis lagquote:Op maandag 18 januari 2016 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n tweeėn en het merendeel van de apparatuur is beroepsmatig aanwezig...
Alles heeft zo z'n reden...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben alleen en heb een aantal zaken wat verder uitgebreid. iPad (2013) om FaceTime te kunnen doen met mijn moeder die op Bali zat toen en zij dat met alle geweld met mij wou doen (iPad heeft zij grotendeels betaald). MacBook was mede uiteindelijk beroepsmatig handig. Apple TV gedaan vanwege het netjes kunnen streamen via iTunes (Chromecast bestond toen nog niet eens) iPod Touch (2008) cadeau gekregen omdat ik langdurig ziek was en in het ziekenhuis lag
Dat komt omdat veel mensen dingen voor de heb willen hebben en niet omdat ze hem nodig hebben en ook gebruiken, het oogt wel stoer......quote:Op maandag 18 januari 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals de meeste personen.
Er zijn maar weinig mensen die smartphones volledig benutten...
Je hebt gelijk ook. Hier ligt er ook nog een Samsung en een Nokia. Jįren oud, simpel, maar ze doen precies waar ze voor gemaakt zijn en nog zeer goede batterijen ook na al die tijd.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Qua prijs zijn ze zeker aantrekkelijk, maar ik heb mijn Samsung al 3+ jaar en zolang die het doet koop ik sowieso niks, en om alleen te bellen heb ik een extra simpel toestelletje van Nokia, die ik altijd bij me heb, die smartfoon laat ik vaak gewoon thuis.
Eens, wij gebruiken ook niet altijd alles.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel mensen dingen voor de heb willen hebben en niet omdat ze hem nodig hebben en ook gebruiken, het oogt wel stoer......
Dito, alleen is de mijne geen iPad maar een simpel 7" tabletje.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles heeft zo z'n reden...
Het enige wat ik echt bagger (vrij naar Mo) vind aan Apple stuff is iTunes.
Dat weiger ik te gebruiken, waardeloze lay-out en dito logica.
Mijn iPod vul ik langs alternatieve wegen, gewoon via de verkenner met sleur en pleur...
En Chromecast hebben we ook, maar dat zie ik meer als leuk gadget...
Juist, die batterij gaat veel langer mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Hier ligt er ook nog een Samsung en een Nokia. Jįren oud, simpel, maar ze doen precies waar ze voor gemaakt zijn en nog zeer goede batterijen ook na al die tijd.
eh.. ik zing vals en neurie ook vals... dus neh.. laat maar...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nąh, zo af en toe wat neuriėn vind ik toch handiger.
Neem eens op, dan hebben we weer een leuk topic.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh.. ik zing vals en neurie ook vals... dus neh.. laat maar...
Hij is alweer retour afzenderquote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat ik Fann nog niet gespot heb, die zit volgens mij tegenwoordig de hele dag op dat massageding.![]()
Dan zal het wel werken, ik weet niet waar en hoe, en dat is ook goed zo...........
Dat is jammer.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is alweer retour afzenderwas niet de goeie voor mij
Nee, maar hij masseerde alleen onderrug, en ik moet juist bovenaan hebben tussen mijnquote:Op maandag 18 januari 2016 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Hij was toch niet te klein voor je achterwerk mag ik hopen.
Heb je er wel even een vochtig doekje overheen gehaald?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is alweer retour afzenderwas niet de goeie voor mij
tuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je er wel even een vochtig doekje overheen gehaald?
Hoe ziet de huidige versie er uit?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Mickeys het volgende:
iTunes had ik al vanaf versie 4... toen die nog super geweldig was en je zelf een skin kon toevoegen en je eigen indeling. Na elke grote versie update houd ik inderdaad mijn hart vast wat er nu weer is gewijzigd. Moet zeggen dat ik er inmiddels wel redelijk goed mee uit de voeten kan. Films, series, muziek, boeken... alles "stream" ik er mee... gaat prima, maar het was wel erg wennen hoor... dat geef ik toe.. er was zelf een versie waar ik toen ook niet mee uit de voeten kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |