Je had ooit een andere politieke overtuiging?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zei, het nooit veranderen van overtuiging.
Waar je mij dus van beschuldigde. Terwijl ik verderop uitlegde waarom ik zo dachtquote:Op zondag 17 januari 2016 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zei, het nooit veranderen van overtuiging.
Beetje kortzichtig hoor Janneke.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zal tot mijn dood blijven bij mijn overtuiging dat de kortste verbinding tussen twee punten een rechte lijn is.
Neeee Janneke, wat dom!!!1111 einzquote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zal tot mijn dood blijven bij mijn overtuiging dat de kortste verbinding tussen twee punten een rechte lijn is.
Nee, daar beschuldigde ik je niet van, jij zei zelf dat je nooit van overtuiging zal veranderenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar je mij dus van beschuldigde. Terwijl ik verderop uitlegde waarom ik zo dacht
Einstein disagrees.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Typisch achterhaald Euclideaans denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Wormgaten zijn het niet met u eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Wiskunde wordt wel heel grappig als je dat principe loslaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neeee Janneke, wat dom!!!1111 einz
Ik verwacht dat niet nee. Maar jij noemt dat dom.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, daar beschuldigde ik je niet van, jij zei zelf dat je nooit van overtuiging zal veranderen
Ik zei dat het geen teken van intelligentie is.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niet nee. Maar jij noemt dat dom.
Omdat je niet verder las.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zei dat het geen teken van intelligentie is.
Waarom zou een rechte lijn niet door een wormgat kunnen?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wormgaten zijn het niet met u eens.
Ik mis onze Kosmoproleet.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:11 schreef Gutmensch het volgende:
Je hebt wel eens betere TT's gemaakt Robin.
Waarom is gras groen?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:20 schreef robin007bond het volgende:
Gutmensch heeft ook nog geen argumenten gegeven waarom de SP een conservatieve partij zou zijn.
Containerbegrippen als 'links' en 'rechts' zijn dusdanig breed dat je moeilijk kunt spreken van dogmatisch vasthouden aan ideeën. Dat is iets waarvan je zou kunnen zeggen dat het niet al te snugger is.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zei dat het geen teken van intelligentie is.
Gewoon foto's van Varoufakis gaan posten. Dan leert hij het wel af.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:20 schreef robin007bond het volgende:
Gutmensch heeft ook nog geen argumenten gegeven waarom de SP een conservatieve partij zou zijn.
Waar ik gewoon een hekel aan heb is dat iedereen zijn eigen labeltjes plakt op dingen, terwijl er al een zekere consensus is onder politicologen en dergelijke.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon foto's van Varoufakis gaan posten. Dan leert hij het wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |