SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 18-01-2016 20:06:48 ]F means you're fucked![]()
Heb je het nu over een van die schema's die ik postte?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:40 schreef wyccie het volgende:
Jokkebrok, nu beginnen met de training kan prima. Je hebt al HM's gelopen, hebt genoeg conditie en traint regelmatig.
Ik begon een jaar geleden ook rond deze tijd met de training. Pijll zegt dat je een maand hebt om te taperen; ik zou er zelf nog een extra LDL bij doen.
En taperen? Ik denk dat ik me even moet inlezen![]()
![]()
De crux is dat je die 42 maar één keer doet. En van één keer een keertje overbelasten raak je echt niet geblesseerd. En ook in dat schema loopt je gewoon 600km in de voorbereiding.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, volgens die lui van Sportrusten kun je al een marathon lopen met max 14 km in je trainingen. Dat vond ik nog iets té aangezien ik blessures voorzie als ik mijn lichaam ineens dwing 42 kilometer en 195 meter te gaan lopen. Hoewel het wel kan natuurlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maximaal 2.30 lopen in de voorbereiding lijkt mij prima, maar dan zou ik wel zorgen dat je de snelheid hebt dat je de marathon in max 4 uur kunt lopen. Want ineens nog 2.5 uur verder dan je ooit gelopen hebt lijkt me niet te doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier heb je zeker een punt, maar de kans dat je vanwege pijn uitstapt lijkt me toch groter.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De crux is dat je die 42 maar één keer doet. En van één keer een keertje overbelasten raak je echt niet geblesseerd. En ook in dat schema loopt je gewoon 600km in de voorbereiding.![]()
Pijn krijg je toch, hoe je training ook is. Dus ook dat is niet het geval.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt, maar de kans dat je vanwege pijn uitstapt lijkt me toch groter.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gogo weer een doel, tof!
Ik vind het wel spannend hoor, een HM. Wat een afstand lijkt het ineens. Nog maar 7 weken!
![]()
Ja he, toen ik vanmiddag klaar was dacht ik ook.. Ooh en dan nu nòg 5,1km..quote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef GotC het volgende:
Gogo weer een doel, tof!
Ik vind het wel spannend hoor, een HM. Wat een afstand lijkt het ineens. Nog maar 7 weken!
![]()
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat enzo, spannend, maar wel heel veel zin in.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mooi, al die doelen hier en zeker leuk om erover te lezen.
Wordt een mooie CPC dit jaar zo
behalve voor mij dan, aangezien ik niet meedoe
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik twijfel ook nog of ik meedoe. Ligt eraan of ik wel of niet naar de 75 switch bij de Salland...quote:Op zondag 17 januari 2016 20:39 schreef Guard het volgende:
Mooi, al die doelen hier en zeker leuk om erover te lezen.
Wordt een mooie CPC dit jaar zo
behalve voor mij dan, aangezien ik niet meedoe
F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog of ik meedoe. Ligt eraan hoe de 10km in Schoorl gaat en hoe het gaat met opbouwen van mijn kms/belastbaarheid.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja dat dusquote:Op zondag 17 januari 2016 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja he, toen ik vanmiddag klaar was dacht ik ook.. Ooh en dan nu nòg 5,1km..![]()
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat enzo, spannend, maar wel heel veel zin in.Elke keer als ik een ldl loop, denk ik 'omg, dus nog 6/7/8 km, hoe dan
'.
Maargoed, een semi-wijze man zei tegen me: 'daar train je nu dus voor'. Dat is ook wel weer zo.![]()
Ik gebruikte je even als spreekpop!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tssk...er is maar 1 vrouw die mij mag gebruikenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gebruikte je even als spreekpop!F means you're fucked![]()
7 weken is niet veel trouwens, dan is het nog maar 8 weken tot Sallandquote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef GotC het volgende:
Gogo weer een doel, tof!
Alsjeblieftquote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef Guard het volgende:
[..]
7 weken is niet veel trouwens, dan is het nog maar 8 weken tot Salland![]()
![]()
Daar zit zeker wat in. De weekafstand in zo'n schema is wel adequaat. De vraag is of het die ene duurloop van 35 km is die het hem doet, bij het al dan niet uitlopen van de marathon.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Maximaal 2.30 lopen in de voorbereiding lijkt mij prima, maar dan zou ik wel zorgen dat je de snelheid hebt dat je de marathon in max 4 uur kunt lopen. Want ineens nog 2.5 uur verder dan je ooit gelopen hebt lijkt me niet te doen..
Vandaag precies 1.37 gelopen op de Ruitenburg Halve Marathon, tevens PR
Verder was het dan ook het perfecte loopweer!
En in de training kom ik zelden boven de 12 km/uur (5:00 min/km) en dan voor maximaal 5 kilometer...![]()
Het is meestal ook niet één keer 35, ik heb voor mijn laatste marathon 6 keer boven de 25km gelopen..quote:Op zondag 17 januari 2016 21:34 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in. De weekafstand in zo'n schema is wel adequaat. De vraag is of het die ene duurloop van 35 km is die het hem doet, bij het al dan niet uitlopen van de marathon.
Vandaag precies 1.37 gelopen op de Ruitenburg Halve Marathon, tevens PR
Verder was het dan ook het perfecte loopweer!
En in de training kom ik zelden boven de 12 km/uur (5:00 min/km) en dan voor maximaal 5 kilometer...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ok, ik ga het proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tl;dr staat al een stukje terug dus die zoek je maar ff op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja! Nu we het er toch over hebben, meteen maar even wat dingen vastgelegd!quote:Op zondag 17 januari 2016 20:06 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel doen. Ga jij 'm nog lopen?ik merk dat ik dat doel gewoon nodig heb voor de motivatie. Dus YUR, mag ik in de OP?
En inderdaad, toch ook maar de Safari Run. Wyccie wees me erop dat het ¤ 5,00 scheelt als je niet naar de dierentuin gaat. Nog steeds niet goedkoop, maar vooruit dan maar![]()
1
2[b] 31 januari 2016 - [url=www.safarirun.nl]Safari Run (Arnhem)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5 km
1
2[b] 6 maart 2016 - [url=www.baggerloop.nl]Baggerloop (Didam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6 km
1
2[b] 13 maart 2016 - [url=www.stevensloop.nl]Stevensloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5 km
1
2[b] 20 maart 2016 - [url=http://www.ciko66.nl/rondjenederland/]Rondje Nederland (Arnhem)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5 km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:37 schreef Murmeli het volgende:
Ok, ik ga het proberen
Top! Corniel was natuurlijk blij dat je je eindelijk aan zijn voorspeller hebt gehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tl;dr staat al een stukje terug dus die zoek je maar ff op.
Klinkt alsof je uiteindelijk toch heel vlak gelopen hebt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:37 schreef Murmeli het volgende:
Ok, ik ga het proberen
Mooi verhaal! Tof dat het je gelukt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tl;dr staat al een stukje terug dus die zoek je maar ff op.kan mij wel iets voorstellen bij die mentale blokkades, blijft toxh een van de lastiger zaken van zo lang lopen vind ik.
![]()
@YUR mogen mossel en ik bij de Stevensloop erbij? Allebei 5 km. Voor de Drunense Duinen loop maak ik later even een code aan, nu te lui voor.![]()
![]()
Tussen 5.32/km en 6.07 denk ik. Die 6.07 Was een uitschieter omdat ik even stil stond. De daarna langzaamste km ging in 5.51. Dus kleine 20 sec verval dan. Best okay eigenlijk wel jaquote:Op zondag 17 januari 2016 21:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Top! Corniel was natuurlijk blij dat je je eindelijk aan zijn voorspeller hebt gehouden!
Klinkt alsof je uiteindelijk toch heel vlak gelopen hebt?
@DavetheNL: ja, ik merk dat een hm bij mij mentaal pittig blijft. Zeker omdat ik steeds probeer een goede tijd te lopen. De CPC ga ik dat niet doen en bij de meijendelloop deed ik dat ook niet en dan is het een stuk leuker
En @iedereen: thanks voor de complimenten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog of ik meedoe. Ligt eraan of ik wel of niet naar de 75 switch bij de Salland...![]()
![]()
![]()
Murmeli ook nogmaals gefeliciteerd!Heel mooi doorgezet en een verdiende sub2!
![]()
![]()
Bam! Goed bezig!quote:Op zondag 17 januari 2016 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Nu we het er toch over hebben, meteen maar even wat dingen vastgelegd!ik merk dat ik dat doel gewoon nodig heb voor de motivatie. Dus YUR, mag ik in de OP?
En inderdaad, toch ook maar de Safari Run. Wyccie wees me erop dat het ¤ 5,00 scheelt als je niet naar de dierentuin gaat. Nog steeds niet goedkoop, maar vooruit dan maar![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Ik ga eindelijk ook weer lekker. Na de 26km van gisteren vandaag nog 19km gelopen met 3x4km op 3'45/km. Redelijk pittige training, maar ging erg goed en heb het niet heel zwaar gehad. Hartslag had nog iets lager gekund, maar de vorm gaat in ieder geval weer vooruit. 45km gelopen dus dit weekend en gewoon totaal geen last van mijn benen, lekker is dat. Doet de krachttraining denk ik toch ook goed z'n werk.
Inderdaad nog maar 8 weken tot de Sallandtrail, gaat wel supersnel moet ik zeggen. Dus dat worden nog wat lange duurlopen de komende tijd.
![]()
Ja! Zin in!quote:
Murmeli, tof verslag!hoe is je knie nu?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Helemaal vergeten te kijken of er mensen van hier meededen in het Vondelpark![]()
Weer Angel-A gemist, gaat volgende keer niet meer gebeuren !
Ik lees dat iedereen weer stevig aan het lopen is geweest, keep it up![]()
Goed hoor Murmeli![]()
![]()
Veel succes met de trainingquote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ingeschreven voor Rotterdam marathon.![]()
![]()
![]()
![]()
Succes in ieder geval, ben benieuwd!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Thanksquote:Op zondag 17 januari 2016 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Succes in ieder geval, ben benieuwd!
Anders ik wel. Loop er al een aantal weken over te twijfelen en op die 'bevestig' knop drukken viel niet mee. Maar ja, ik weet ook zeker dat ik spijt krijg als ik weer een jaar moet wachten, dus gewoon de gok maar genomen. Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem uitloop. Al moet ik die streep over kruipen.
Ben wel niet zo'n actieve poster hier, maar mag ik in de OP?4
1
2[b] 10 april 2016 - [url=http://www.nnmarathonrotterdam.nl/]Rotterdam marathon[/url][/b]
[*] J0kkebr0k - marathon
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 22:41:12 ]![]()
De volgende keer herken ik je meteen ipv thuis pas en op de foto!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:30 schreef thelaudprince het volgende:
Helemaal vergeten te kijken of er mensen van hier meededen in het Vondelpark![]()
Goed hoor Murmeli
(Foto al gezien in het vorige deel?)![]()
Komt vast goed! Gewoon rustig starten, makkelijkste is met hartslagband en daarop focussen. Als je iets van je zones af weet in ieder geval. Vooral heel blijven in de voorbereiding en lekker veel kilometers maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Thanks
Anders ik wel. Loop er al een aantal weken over te twijfelen en op die 'bevestig' knop drukken viel niet mee. Maar ja, ik weet ook zeker dat ik spijt krijg als ik weer een jaar moet wachten, dus gewoon de gok maar genomen. Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem uitloop. Al moet ik die streep over kruipen.
Ben wel niet zo'n actieve poster hier, maar mag ik in de OP?4
[code] 10 april - NN Marathon Rotterdam(plaats)
• Jokkebrok - marathon[/code ]Probeer in de duurlopen ook wat blokken met marathontempo te doen, niet alleen maar heel langzaam lopen. Of de laatste 6-8km bijvoorbeeld op marathontempo om te leren lopen met vermoeide benen.
![]()
Stoer! Succes met de training!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik had al een linkje gekregen via facebook maar thanksquote:Op zondag 17 januari 2016 22:39 schreef Angel-A het volgende:
[..]
De volgende keer herken ik je meteen ipv thuis pas en op de foto!
(Foto al gezien in het vorige deel?)![]()
![]()
Toe maar, elke week wat te doen! Ik verheug me alweer op je baggerfotoquote:Op zondag 17 januari 2016 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Nu we het er toch over hebben, meteen maar even wat dingen vastgelegd!ik merk dat ik dat doel gewoon nodig heb voor de motivatie. Dus YUR, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Ik dacht dat je geen facebook had. Mooie foto trouwens.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:41 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ja, ik had al een linkje gekregen via facebook maar thanks![]()
Wisselend. Ff lief voor wezen dan maarquote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Zin in!
Murmeli, tof verslag!hoe is je knie nu?
Jij hebt ook weer leuke plannen!
@DavetheNL: cpc heeft als nadeel dat het weer heel raar kan doen. Maar het Is wel heel gezellig. Vandaag Was pas mijn 3e op zich, dus ook niet zoveel. Maar ook een keer 25 gedaan en afgelopen half jaar meerdere trainingen van rond de 20 km, dus de afstand zelf Is minder eng geworden.
Ben benieuwd hoe t je gaat bevallen, je 2e en hopelijk doet het weer dan lief
@J0kkebr0k: gaaf, veel succes. Waarschijnlijk kom ik wel kijken
Maart is altijd een beetje overkill bij mijquote:Op zondag 17 januari 2016 22:44 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Toe maar, elke week wat te doen! Ik verheug me alweer op je baggerfoto
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Graciasquote:Op zondag 17 januari 2016 22:45 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen facebook had. Mooie foto trouwens.![]()
I love Amsterdam btw, m'n 3 snelste 10k wedstrijden allemaal in Amsterdam![]()
![]()
Bedankt voor je tips!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Komt vast goed! Gewoon rustig starten, makkelijkste is met hartslagband en daarop focussen. Als je iets van je zones af weet in ieder geval. Vooral heel blijven in de voorbereiding en lekker veel kilometers maken.Probeer in de duurlopen ook wat blokken met marathontempo te doen, niet alleen maar heel langzaam lopen. Of de laatste 6-8km bijvoorbeeld op marathontempo om te leren lopen met vermoeide benen.
Weet ongeveer met welke hartslag ik lekker loop en dat ook lang vol kan houden. Ligt tussen de 150 en 160 in ongeveer. Marathontempo ligt volgens deze calculator op 6.04 min per kilometer
@Angel-A en Murmeli: Bedankt
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 22:51:13 ]![]()
Lijkt me gezien je andere tijden erg rap voor een eerste marathon. Vooral je hm staat niet zo scherp en een marathon is wel echt veel zwaarder dan dat. Ik zou proberen 6.20 of 6.30/km te lopen en kijken of je dat wat kan versnellen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips!
Weet ongeveer met welke hartslag ik lekker loop en dat ook lang vol kan houden. Ligt tussen de 150 en 160 in ongeveer. Marathontempo ligt volgens deze calculator op 6.04 min per kilometer
@Angel-A en Murmeli: BedanktSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mijn voorbereiding voor Rotterdam is goed begonnen met een lekkere HM in Maassluis. Hoewel ik vrijwel de hele wedstrijd alleen liep, kon ik vanaf het begin een goed tempo lopen. Verder fijne omstandigheden doordat er geen wind stond en het zonnig was. Helaas kon ik de laatste 5km mijn tempo vasthouden, maar aan dat gebrek aan duurvermogen zal de komende weken nog wel gewerkt worden
Uiteindelijk een halve minuut onder de doeltijd: 1:17:29 en thuisgekomen bleek dat ook nog eens goed voor een 3e plaats bij de M35. Ben erg tevreden met dit resultaat![]()
![]()
Ja, daar heb je gelijk in. Goed opgemerktquote:Op zondag 17 januari 2016 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lijkt me gezien je andere tijden erg rap voor een eerste marathon. Vooral je hm staat niet zo scherp en een marathon is wel echt veel zwaarder dan dat. Ik zou proberen 6.20 of 6.30/km te lopen en kijken of je dat wat kan versnellen.
Dit schema rolt er uit de generator van Runners World:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 23:00:12 ]![]()
Leuk, jij hebt hem dus ook gelopenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Mijn voorbereiding voor Rotterdam is goed begonnen met een lekkere HM in Maassluis. Hoewel ik vrijwel de hele wedstrijd alleen liep, kon ik vanaf het begin een goed tempo lopen. Verder fijne omstandigheden doordat er geen wind stond en het zonnig was. Helaas kon ik de laatste 5km mijn tempo vasthouden, maar aan dat gebrek aan duurvermogen zal de komende weken nog wel gewerkt worden
Uiteindelijk een halve minuut onder de doeltijd: 1:17:29 en thuisgekomen bleek dat ook nog eens goed voor een 3e plaats bij de M35. Ben erg tevreden met dit resultaat
Snelle tijden trouwens op de halve van Maassluis, als ik naar de mediane tijd kijk.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Uiteindelijk een halve minuut onder de doeltijd: 1:17:29 en thuisgekomen bleek dat ook nog eens goed voor een 3e plaats bij de M35. Ben erg tevreden met dit resultaat
Wat een tijd! Gefeliciteerd man!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 23:01:36 ]![]()
Wat Murmeli zegt. Die calculator voorspelt bij jouw 10km-tijd ook een HM van 1:57, en daar kom je ook lang niet aan. Dus tenzij je nog nooit een snelle HM geprobeerd hebt, zou ik voorzichtig zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips!
Over je laatste schema, uit Runnersworld: naar mijn smaak begint dit op een te laag niveau; als je nu al een ldl van 23 kan lopen, hoef je niet helemaal terug naar 18km/week. En ik zou dus zelf ook een aantal keer 30+ lopen. Maar dat is controversieel.![]()
Dat laatste heb ik nog nooit geprobeerd. Ik heb ze alleen maar zo relaxed mogelijk geprobeerd te lopen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat Murmeli zegt. Die calculator voorspelt bij jouw 10km-tijd ook een HM van 1:57, en daar kom je ook lang niet aan. Dus tenzij je nog nooit een snelle HM geprobeerd hebt, zou ik voorzichtig zijn.![]()
Holy moly wat een tijd!!! Gaaf! Gefeliciteerd en op naar Rotterdamquote:Op zondag 17 januari 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Dan zou ik eens kijken wat je daar kan. Niet jezelf dood lopen maar wel je best doen, zeg maar.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog nooit geprobeerd. Ik heb ze alleen maar zo relaxed mogelijk geprobeerd te lopen.
De trainingstempo's hierboven vind ik er goed uit zien. 2X per week trainen is voor jou je maximum? Dat Is wel nog een reden om je m rustig te starten. Uitlopen Is hoe dan ook een prestatie, en bijv rond de 4,5 uur lijkt me zeer ok voor een eerste keerSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoppa, mooie tijd weer gelopen!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Uiteindelijk een halve minuut onder de doeltijd: 1:17:29 en thuisgekomen bleek dat ook nog eens goed voor een 3e plaats bij de M35. Ben erg tevreden met dit resultaatGefeliciteerd met je 3e plek, maar dus niet op het podium gestaan aangezien je al thuis was...
Zonde.
Ben benieuwd naar jouw Marathon!
Op zich is een een halve minuut/km verval t.o.v. je 10km tijd op de Marathon nog wel te doen, kan dus best wat snellerquote:Op zondag 17 januari 2016 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lijkt me gezien je andere tijden erg rap voor een eerste marathon. Vooral je hm staat niet zo scherp en een marathon is wel echt veel zwaarder dan dat. Ik zou proberen 6.20 of 6.30/km te lopen en kijken of je dat wat kan versnellen..
![]()
Is niet mijn maximum. Zou ook 3 of 4 keer per week kunnen. Dit rolt er echter uit. Liever loop ik meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan zou ik eens kijken wat je daar kan. Niet jezelf dood lopen maar wel je best doen, zeg maar.
De trainingstempo's hierboven vind ik er goed uit zien. 2X per week trainen is voor jou je maximum? Dat Is wel nog een reden om je m rustig te starten. Uitlopen Is hoe dan ook een prestatie, en bijv rond de 4,5 uur lijkt me zeer ok voor een eerste keer![]()
Jij ook gefeliciteerd met die mooie sub2 uur!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Holy moly wat een tijd!!! Gaaf! Gefeliciteerd en op naar Rotterdam
@jero: ik was met een groep en we hadden geen zin om nog lang daar te wachten. De prijs wordt geloof ik nog nagestuurd
@schaal10: ja er wordt altijd hard gelopen in Maassluis. Net als bij veel wedstrijden in het Westland![]()
Wat een mooie prestaties zijn er weer geleverd dit weekend!![]()
Murneli's sub 2, mr. B die de HM net een fractie sneller loopt.![]()
Aangezien ik ook in training ben voor mijn eerste M kijk ik met extra belangstelling naar de schema's van J0kkebr0k. Naar mijn idee staan er in het ene schema wel heel veel lange duurlopen (weken achter elkaar van respectievelijk 28, 30 32 en 30 km). Ik ben bang dat ik dat niet ga redden.![]()
Niet ga redden, in de zin van, dat kan je niet, of die tijd kan je niet vrijmaken?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:15 schreef McTwente het volgende:
Wat een mooie prestaties zijn er weer geleverd dit weekend!![]()
Murneli's sub 2, mr. B die de HM net een fractie sneller loopt.![]()
Aangezien ik ook in training ben voor mijn eerste M kijk ik met extra belangstelling naar de schema's van J0kkebr0k. Naar mijn idee staan er in het ene schema wel heel veel lange duurlopen (weken achter elkaar van respectievelijk 28, 30 32 en 30 km). Ik ben bang dat ik dat niet ga redden.![]()
In het geval van het eerste zou een marathon lopen onlogisch zijn, pijll.
Ik neem aan dat hij geen LDL gaat doen als hij de kinderen heeft.![]()
Moet zeggen dat die "schema op maat pagina" redelijk optimistisch is met verwachte eindtijden.quote:
Gewoon niet op letten op die tijd, finish is belangrijkste. Mooie is wel dat je nu wat houvast hebt voor tempo tijdens je training. Gewoon daarmee beginnen en kijken hoe dat uitpakt.
En als het niet lekker loopt, dan pas je het gewoon wat aan.
Succes ermee
Zag hem al voorbijkomen op Strava, mooi gelopen wederom!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
Uiteindelijk een halve minuut onder de doeltijd: 1:17:29 en thuisgekomen bleek dat ook nog eens goed voor een 3e plaats bij de M35. Ben erg tevreden met dit resultaatMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Succes! Benieuwd naar hoe je de lange trainingen en de uiteindelijke M ervaart!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
![]()
Dat laatste. Al weet ik het eerste ook niet 100% zeker zolang ik het nog niet gedaan heb natuurlijk. Maar daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Niet ga redden, in de zin van, dat kan je niet, of die tijd kan je niet vrijmaken?
Ik zou dan een aantal duurlopen op avonden moeten lopen na het werk. De helft van de weekenden valt al af qua duurlopen, dus ik moet een beetje creatief zijn.![]()
Dat klopt inderdaad. Dus het zou bij mij dan meer worden: lange duurloop als ik ze niet heb en anders op maandag zo'n 15-20 km.quote:Op maandag 18 januari 2016 06:50 schreef wyccie het volgende:
In het geval van het eerste zou een marathon lopen onlogisch zijn, pijll.
Ik neem aan dat hij geen LDL gaat doen als hij de kinderen heeft.![]()
Dan zou ik voor 3X in de week gaan, denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is niet mijn maximum. Zou ook 3 of 4 keer per week kunnen. Dit rolt er echter uit. Liever loop ik meer.
Goeiemorgen trouwens. Wat ligt mijn bed lekker zeg! Ben veel te laat voor mn werk. Eens ff kijken of ik geen afspraken mis zo![]()
Beetje dom om geen vrije ochtend te nemen na een hmHeb dan toch behoefte aan meer slaap...
Een halve marathon loop ik vrij vlak en dus zonder al te veel verval. Ben benieuwd hoe dat bij een hele zal gaan. Denk dat daar wel meer verval om de hoek komt kijken. Ik ga donderdagavond mijn eerste loop a.d.h.v. het schema doen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die "schema op maat pagina" redelijk optimistisch is met verwachte eindtijden.
Gewoon niet op letten op die tijd, finish is belangrijkste. Mooie is wel dat je nu wat houvast hebt voor tempo tijdens je training. Gewoon daarmee beginnen en kijken hoe dat uitpakt.
En als het niet lekker loopt, dan pas je het gewoon wat aan.
Succes ermee
Uitlopen ga ik hem zeker, of er moet iets geks gebeuren, maar daar ga ik niet vanuit.![]()
Dankjewel. Ik zal hier af en toe wel een statusupdate posten.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Succes! Benieuwd naar hoe je de lange trainingen en de uiteindelijke M ervaart!Morning. Ik ken het. Had er ook last van. Het is ook nog eens blue monday vandaagquote:Op maandag 18 januari 2016 08:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan zou ik voor 3X in de week gaan, denk ik.
Goeiemorgen trouwens. Wat ligt mijn bed lekker zeg! Ben veel te laat voor mn werk. Eens ff kijken of ik geen afspraken mis zo![]()
Beetje dom om geen vrije ochtend te nemen na een hmHeb dan toch behoefte aan meer slaap...
Maar 3x kan inderdaad ook, hoewel ik het denk ik toch maar op deze manier ga proberen. Doe ook nog een paar avonden krachttraining, dus dat kan ik dan mooi blijven doen.![]()
Oja, dat kan je dan mooi combinerenquote:Op maandag 18 januari 2016 09:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik zal hier af en toe wel een statusupdate posten.
[..]
Morning. Ik ken het. Had er ook last van. Het is ook nog eens blue monday vandaag
Maar 3x kan inderdaad ook, hoewel ik het denk ik toch maar op deze manier ga proberen. Doe ook nog een paar avonden krachttraining, dus dat kan ik dan mooi blijven doen.![]()
Ik bleek om 10.30 in Utrecht een cursus te hebben dus heb ff de vaart erin gezet en ben nu onderweg. Geen last van blue Monday, alleen van mijn knie.
Denk dat ik mijn startbewijs voor de night trail maar even van de hand ga doen. Dat is over 2,5 week al en ik wil even goed herstellen en geen risico nemen om over 2 weken mijn benen te breken![]()
Ga ik gewoon effe lekker relaxen de komende tijd. En voor de 33 km trail trainen
quote:Op maandag 18 januari 2016 09:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja, dat kan je dan mooi combineren![]()
Ik bleek om 10.30 in Utrecht een cursus te hebben dus heb ff de vaart erin gezet en ben nu onderweg. Geen last van blue Monday, alleen van mijn knie.
Denk dat ik mijn startbewijs voor de night trail maar even van de hand ga doen. Dat is over 2,5 week al en ik wil even goed herstellen en geen risico nemen om over 2 weken mijn benen te breken![]()
Ga ik gewoon effe lekker relaxen de komende tijd. En voor de 33 km trail trainenCursus. Daar kom je vlot achter dan.
![]()
Had gisteren toch ook wel wat last van mijn knie na die halve van zaterdagmiddag. Gelukkig is het nu zo goed als verdwenen. Nog wel wat stijve kuiten.
In 2,5 weken moet je toch wel kunnen herstellen btw of liever gewoon zo min mogelijk risico?![]()
Ja. Ik ben nogal vergeetachtigquote:Op maandag 18 januari 2016 09:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Cursus. Daar kom je vlot achter dan.
![]()
Had gisteren toch ook wel wat last van mijn knie na die halve van zaterdagmiddag. Gelukkig is het nu zo goed als verdwenen. Nog wel wat stijve kuiten.
In 2,5 weken moet je toch wel kunnen herstellen btw of liever gewoon zo min mogelijk risico?
Fijn dat je weer hersteld bent! En das hoopgevend voor mij. Ik hoop later in de week al weer wat te kunnen lopen. Klein stukje ofzo.
Ja, het zal dan misschien wel hersteld zijn, maar ik ben ook niet goed voorbereid en dan vind ik t risico wat groot. Vind mijn 2 trails in maart en mei belangrijker en in maart ook nog de cpc hm. Die hoeft niet sub2, gewoon 2.05 lijkt me prima daarvoor, maar blijft 21 km.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hehe.. succes met de cursus!quote:Op maandag 18 januari 2016 09:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nogal vergeetachtig
Fijn dat je weer hersteld bent! En das hoopgevend voor mij. Ik hoop later in de week al weer wat te kunnen lopen. Klein stukje ofzo.
Ja, het zal dan misschien wel hersteld zijn, maar ik ben ook niet goed voorbereid en dan vind ik t risico wat groot. Vind mijn 2 trails in maart en mei belangrijker en in maart ook nog de cpc hm. Die hoeft niet sub2, gewoon 2.05 lijkt me prima daarvoor, maar blijft 21 km.
Moet zeggen dat het lijkt alsof ik sneller herstel dan na mijn vorige halve M. Toen had ik op de een of andere manier meer last van stijfheid en pijntjes. Goed teken
Verstandige beslissingen. Succes met herstellen dan maar he.![]()
![]()
Ik heb afgelopen oktober ook mijn eerste marathon gelopen in Eindhoven. Ik zat met dezelfde twijfels die jij hebt/had. Ik had ervoor ook HM afstanden gelopen en dacht dat het zou moeten kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehe.. succes met de cursus!
Moet zeggen dat het lijkt alsof ik sneller herstel dan na mijn vorige halve M. Toen had ik op de een of andere manier meer last van stijfheid en pijntjes. Goed teken
Verstandige beslissingen. Succes met herstellen dan maar he.
Ik weet zeker dat je een marathon kan lopen, mits je in de voorbereiding de afstanden loopt. Het gevaar lag hem bij mij in het blessurevrij blijven. Ik stelde mezelf een tijdsdoel, waardoor ik in mijn (korte) voorbereiding te enthousiast was en met blessures ging kloten. Voor jou en mij is het het belangrijkste volgens mij gewoon om de afstanden te maken zonder dingen te forceren. Snelheid is daarbij van miniscuul belang.
Dus als je blessurevrij blijft weet ik zeker dat jij 10 april gewoon gaat finishen. Ik ben er ook bij in Rotterdam. Het euforische gevoel dat je hebt zodra je de finish over rent/rolt/kruipt werkt verslavend!![]()
Succes in ieder geval. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.![]()
Gisteren 5 minuten op deloopband
gelopen, maar wel compleet pijnvrij, en ook vandaag geen (extra) last. Vanmiddag/vanavond nog weer even wat uitbouwen rustig. M'n techniek is op die afgrijselijke dreadmill wel een stuk beter dan op de weg/trails overigens
![]()
Ja doei.![]()
Ik heb me trouwens wel verbaasd over wat ik gisteren gehoord heb over het schema en de testen van defensie. Die 3000m test, dat is dus een onderdeel van de testen, maar dat wordt uitgevoerd als je 3 dagen intern zit met nog allerlei andere onderdelen, beproevingen etc. Het kan dus ook op de allerlaatste dag zijn. Dus eigenlijk moet je wel snel genoeg zijn om die 13 minuten op ieder moment van de dag en ook na andere zware trainingen te kunnen halen. Dat snap ik op zich nog wel. Maar ter voorbereiding krijgen die jongens (veelal, denk ik) dan een schema mee met grofweg: 1x per week duur, 1x per week interval (maar geen hoe of wat) en 1 keer per week 10km intensief ?!??!!
Daar breek je toch alleen maar mee af ipv dat je conditie en hardloopvermogen opbouwt bij beginnende hardlopers. Als ik het schema zou maken zou ik ze minstens 70% van de trainingstijd duurtraining laten doen, en daarnaast vooral korte intervallen. Het is natuurlijk ook niet geschikt om sneller te worden op 3000m, maar dat schema is er ook meer op gericht om fit te zijn voor als je aan die opleiding begint. Maar volgens mij is de strategie eerder; wie heel blijft en dit schema + de testen doorstaat, kan wel wat hebben. Ipv op een verantwoorde manier opbouwen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker bij gelezen en nu weer balen dat ik een klusweekend gehad heb en niet heb kunnen lopen.
Nu zoveel spierpijn dat het ws pas woensdag wordt, maar het zwagertje was erg blij met de hulp. Daar doen we het voor
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik was ook bij het Vondelparkloop-feest. Want het was erg sfeervol en leukquote:Op zondag 17 januari 2016 22:30 schreef thelaudprince het volgende:
Goed hoor MurmeliIk vond het trouwens toch wel wat glibberig op sommige plekken..
Vorig jaar was dit mijn eerst loopje op de 6,7 km ever en ik wilde dat dit jaar weer omdat ik leuk vond en om een beetje mijn progressie te kunnen meten. Die progressie is er want ik was dit jaar 6,5 minuten sneller dan vorig jaar. Toch ben ik niet helemaal tevreden want er zat eigenlijk nog meer in, maar ja..![]()
ik ging toch wat te snel weg waardoor ik een steek in mijn zij kreeg. Iets wat ik trouwens werkelijk nooit meer gehad heb, sinds mijn Evy beginperiode...Maar goed, de steek verdween nadat ik rustiger liep na de 1e ronde en toen kon ik het nog vrij goed goedmaken. Dit leverde me dan wel weer een PR op de 5 km op, Bubka-style weliswaar
En dat terwijl ik mijn 'eindsprint' inzette naar een spandoek toe, waar geen finish op stond. Die zag ik pas tijdens het uitlopen 200 meter verder.....
![]()
![]()
Ik zag die foto van The LaudPrince inderdaad ook al voorbijkomen op FB, maar wist het niet zekerHier staan trouwens ook nog wat foto's: https://picasaweb.google.(...)#6240728536908725650
O ja, gefeli Murmeli, goed gedaan, leuk verslag!
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 18-01-2016 11:34:40 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ze gaan dan ook het leger in en worden geen baanatleet, dus zo verbazingwekkend is het toch allemaal niet?
Als ze 3x per week trainen dan word je fit zat. Het enige advies wat ze evt. mee zouden kunnen geven is iets meer met mate opbouwen, want gelijk 10 km's in je weekschema is zelfs voor fitte mensen wat enthousiast misschien.Jack does it in real time...![]()
Nee oke maar waarom is de toelatingstest dan niet; je moet een uur kunnen hardlopen en een bepaalde trap op de coopertest halen of zo? Dan test je conditie en explosiviteit.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:15 schreef DeeBee het volgende:
Ze gaan dan ook het leger in en worden geen baanatleet, dus zo verbazingwekkend is het toch allemaal niet?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zou ook de test meer zoals een intern georganiseerde mudmasters houden als ik de landmacht was ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee oke maar waarom is de toelatingstest dan niet; je moet een uur kunnen hardlopen en een bepaalde trap op de coopertest halen of zo? Dan test je conditie en explosiviteit.
Hardlopen is wat dat betreft ook vrij specifiek, sommigen gaat het zoveel makkelijker af qua snelheid, beetje vertekenend beeld geeft dat. Plus een 12 minuten lang Coopertest knallen zegt meer over mogelijkheden als baanatleet dan over je duurvermogen / algehele conditie.
Ik ga hier morgen voor het eerst meetrainen met wat mensen, ben benieuwd hoe / wat, maar sowieso zin in!
Jack does it in real time...![]()
Ja precies, als je een beetje aanleg hebt voor hardlopen is het geen probleem, maar als je een zwaar gebouwde, niet zo soepel lopende man van 1.95 meter bent kun je doortrainen tot je conditie top is maar blijft het nog steeds lastig.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zou ook de test meer zoals een intern georganiseerde mudmasters houden als ik de landmacht was ja.
Hardlopen is wat dat betreft ook vrij specifiek, sommigen gaat het zoveel makkelijker af qua snelheid, beetje vertekenend beeld geeft dat. Plus een 12 minuten lang Coopertest knallen zegt meer over mogelijkheden als baanatleet dan over je duurvermogen / algehele conditie.
Ik ga hier morgen voor het eerst meetrainen met wat mensen, ben benieuwd hoe / wat, maar sowieso zin in!
Wat voor mensen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een collega vroeg mij of ik meeging. Hij speelt rugby, maar morgen gaan ze looptraining doen met anderen. Benieuwd of dat allemaal rugbyspelers zijn of meer hardlopers vooral en ze het als extra training doen. We gaan wel op de baan trainen (waar de Diamond League-meeting altijd is in Doha) in ieder geval als het goed is, dus ben benieuwd.
Jack does it in real time...![]()
Denk dat daar het gevaar bij mij ook schuilt. Ik ben vrij blessuregevoelig al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel goed (lees: beter) gaat.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:42 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen oktober ook mijn eerste marathon gelopen in Eindhoven. Ik zat met dezelfde twijfels die jij hebt/had. Ik had ervoor ook HM afstanden gelopen en dacht dat het zou moeten kunnen.
Ik weet zeker dat je een marathon kan lopen, mits je in de voorbereiding de afstanden loopt. Het gevaar lag hem bij mij in het blessurevrij blijven. Ik stelde mezelf een tijdsdoel, waardoor ik in mijn (korte) voorbereiding te enthousiast was en met blessures ging kloten. Voor jou en mij is het het belangrijkste volgens mij gewoon om de afstanden te maken zonder dingen te forceren. Snelheid is daarbij van miniscuul belang.
Dus als je blessurevrij blijft weet ik zeker dat jij 10 april gewoon gaat finishen. Ik ben er ook bij in Rotterdam. Het euforische gevoel dat je hebt zodra je de finish over rent/rolt/kruipt werkt verslavend!![]()
Succes in ieder geval. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Ik ga me inderdaad focussen op uitlopen en proberen de kilometers in het schema netjes tijdens mijn trainingen te lopen. Schema ziet er uit alsof het prima te doen moet zijn. We gaan het zien.
Zelf al vaak als supporter voor een maat bij de Rotterdam Marathon geweest en weet hoe de sfeer daar is.Nu mag ik zelf lopen.
![]()
![]()
Toch maar even realistisch geweest en een mail gestuurd naar Bertus of ik ipv de 50 ook de 25 kan doen. Ik zie mezelf niet meer in zo'n korte tijd zoveel opbouwen zonder mezelf nog meer in de vernieling te lopen.
Het is jammer, maar wel verstandig. Volgend jaar is er weer een sallandtrail waar ik de 50 of misschien wel de 75 kan doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Toch maar even realistisch geweest en een mail gestuurd naar Bertus of ik ipv de 50 ook de 25 kan doen. Ik zie mezelf niet meer in zo'n korte tijd zoveel opbouwen zonder mezelf nog meer in de vernieling te lopen.
Het is jammer, maar wel verstandig. Volgend jaar is er weer een sallandtrail waar ik de 50 of misschien wel de 75 kan doen..
Klote, maar verstandig zo te lezen.![]()
Mietjequote:Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is jammer, maar wel verstandig. Volgend jaar is er weer een sallandtrail waar ik de 50 of misschien wel de 75 kan doen.![]()
![]()
Ik krijg net op mijn FB-tijdlijn onze UHT-startfoto van vorig jaar als herinnering. Was ik net bijna die kutdag vergeten...F means you're fucked![]()
Zondag weerquote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net op mijn FB-tijdlijn onze UHT-startfoto van vorig jaar als herinnering. Was ik net bijna die kutdag vergeten...![]()
Vorig jaar was wel baggerweer![]()
![]()
Zondag herkansing!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:20 schreef YUR het volgende:
Ik krijg net op mijn FB-tijdlijn onze UHT-startfoto van vorig jaar als herinnering. Was ik net bijna die kutdag vergeten...![]()
En ik heb nog nooit zulke slechte benen gehad als toenquote:Op maandag 18 januari 2016 13:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zondag weer![]()
Vorig jaar was wel baggerweer
F means you're fucked![]()
Is de rij bij CPC HM echt zo erg als dat ie er vorig jaar uitzag ?
Ik had bij de 2x 10 die ik heb gelopen het voordeel gehad van een bedrijventeam incl. startvak bijna vooraan. Maar nu is het HM team vol en moet ik normaal inschrijven. Maar als ik vorig jaar zag hoe lang die rij was....
Anders is de 20 van Alphen misschien ook wel leuk![]()
![]()
Mij boeit waar ik sta in het startvak niks, ik start toch ergens achteraan. Liever dat dan constant ingehaald worden.
![]()
Ja die zijn er normaal gesproken welquote:Op maandag 18 januari 2016 14:17 schreef DavetheNL het volgende:
Tijd gaat toch pas lopen als je onder het poortje gaat
Zijn er eigenlijk pacers tijdens de HM?Trek eens aan mijn vinger?
Nu ik besloten heb een maat groter te gaan qua schoenen moet/mag ik dus ook het 1 en ander gaan vervangen. Vandaag nieuwe Asics besteld voor op de weg.
Salomons die ik vorige week heb gekocht lopen heel fijn, maar ik vind het voor klimmen geen succes omdat dat klemdingetje dan steeds losser gaat zitten. Het is niet zo dat ik dan ineens wel linker-rijtje loop, maar een paar keer moeten stoppen om je schoen weer vast te maken is best vervelend.
Dat worden dus mijn trailschoenen.
Dan heb ik alleen nog een paar Inov-8's in 48 nodig voor het survivalwerk en dan ben ik er volgens mij weer.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Top! Wil kijken of ik in de buurt van de 1.45 kan komen (-3,45 tot Breda). Misschien dat een goede pacer een mooie leidraad is voor de eerste helft van de wedstrijdquote:Op maandag 18 januari 2016 14:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja die zijn er normaal gesproken wel
Wel indien het fatsoenlijk weer is natúúrlijk![]()
![]()
quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoe bedoel je dat het losgaat? Doordat ze zo buigen ofzo? Doe je je veters in het vetervakje? Bij mij raken ze nooit los in ieder geval.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:29 schreef Cynic het volgende:
Nu ik besloten heb een maat groter te gaan qua schoenen moet/mag ik dus ook het 1 en ander gaan vervangen. Vandaag nieuwe Asics besteld voor op de weg.
Salomons die ik vorige week heb gekocht lopen heel fijn, maar ik vind het voor klimmen geen succes omdat dat klemdingetje dan steeds losser gaat zitten. Het is niet zo dat ik dan ineens wel linker-rijtje loop, maar een paar keer moeten stoppen om je schoen weer vast te maken is best vervelend.
Dat worden dus mijn trailschoenen.
Dan heb ik alleen nog een paar Inov-8's in 48 nodig voor het survivalwerk en dan ben ik er volgens mij weer.
En natuurlijk nog Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 18 januari 2016 15:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het losgaat? Doordat ze zo buigen ofzo? Doe je je veters in het vetervakje? Bij mij raken ze nooit los in ieder geval.
En natuurlijk nog Gefeliciteerd!![]()
Ja ik doe ze in dat vakje.
Maar bij het touwklimmen gaat-ie er soms uit, en dan schuift-ie gewoon losser.It has to mean something
Maar houden ze daar ook rekening mee bij de maximale tijd die je erover mag doen? In Tilburg bij de TTM was dat dus niet het geval, vraag maar aan Gogo, ik had nét geluk dat ik nog mocht doorlopen...quote:Op maandag 18 januari 2016 14:17 schreef DavetheNL het volgende:
Tijd gaat toch pas lopen als je onder het poortje gaatIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Vast wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar houden ze daar ook rekening mee bij de maximale tijd die je erover mag doen? In Tilburg bij de TTM was dat dus niet het geval, vraag maar aan Gogo, ik had nét geluk dat ik nog mocht doorlopen...
Zoek eens op Youtube naar de nummer laatst van... ik denk dat het 2014 was. Ontroerend filmpje. Die ga je echt wel voorblijven.
Edit: 2013 dus.
![]()
Volgens de site is de maximale tijd 150 minuten bruto. Hoe streng ze zijn weet ik alleen niet. Al lijkt me gezien dat filmpje wel mee te vallenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar houden ze daar ook rekening mee bij de maximale tijd die je erover mag doen? In Tilburg bij de TTM was dat dus niet het geval, vraag maar aan Gogo, ik had nét geluk dat ik nog mocht doorlopen...![]()
![]()
En de uitslagen van vorig jaarquote:Op maandag 18 januari 2016 17:10 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Volgens de site is de maximale tijd 150 minuten bruto. Hoe streng ze zijn weet ik alleen niet. Al lijkt me gezien dat filmpje wel mee te vallenZag 2:51 voorbij komen.
![]()
Weet niet of hier neer gezet mag worden, maar ik verkoop mijn Garmin hrm-run hartslag monitor, mocht iemand interesse hebben, staat op V&A en is erg handig voor hardlopers als je wat meer gegevens wilt.
V&A / [TK] Garmin HRM-Run hartslag/cadans sensor
Als het niet de bedoeling is dat het hier neer gezet wordt, haal ik het wel weg.Fear is the grease of society.![]()
Maandagloopje zit er weer op, eerste km's liep ik met frisse tegenzin, maar kreeg er daarna toch wel plezier in
Ook nog een beetje aan ijslopen/schuifelen/dansen kunnen doen, op sommige plekken is het nog spekglad![]()
En ook leuk; het is nog niet pikkedonker aan het eind van mijn loopjes, de dagen lengen alweer goed
Nondeju, ik heb net 9km gefietst en mijn voeten zijn volledig gevoelloos dus toch wel blij dat ik vanavond binnen trainAl heb je er met hardlopen wel iets minder last van dan met fietsen natuurlijk..
Fysio heeft de enkel ingetapet en de rug weer losgemaakt.. kijken of alles nu wat langer op zijn plek wil blijven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En daarbij: jij gaat gewoon 2.30 of minder lopen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En de uitslagen van vorig jaarZag 2:51 voorbij komen.
En ik heb ook wel eens gehoord dat ze gaan tellen zodra de laatste over de startstreep is.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooi: het oudste lid van onze vereniging werd gisteren in Westerbork gevolgd door TV Drenthe
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)Rikus-Ziel-uit-SleenIt has to mean something
Oud-studiegenoot loopt zondag in Miami zijn eerste marathon, effe wat anders dan dat weer hier
Zelfs bij de 6:00 am start is het al een aangename 16 a 17 graden
Dat is idd m'n doel, dus hoop van wel! Met, als het even kan, een negatieve split. Dat liep wel lekker bij de Vredesloop namelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En daarbij: jij gaat gewoon 2.30 of minder lopen.
En ik heb ook wel eens gehoord dat ze gaan tellen zodra de laatste over de startstreep is..
![]()
Goeie plannen!! Gewoon langzaam beginnen dan. Ik ga bij HMs te snel van start dus altijd negatieve splitquote:Op maandag 18 januari 2016 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd m'n doel, dus hoop van wel! Met, als het even kan, een negatieve split. Dat liep wel lekker bij de Vredesloop namelijk.
Heb je dan geen positieve split als je te snel van start gaat?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goeie plannen!! Gewoon langzaam beginnen dan. Ik ga bij HMs te snel van start dus altijd negatieve split
Hoe voelen je benen zich? En je knie?![]()
Ik heb mij tegen beter weten in ingeschreven voor de loting van de Zegama-Aizkorri Alpine Marathon (5472D+). Het zal wel niets worden, gezien mijn geluk bij eerdere lotingen. Maar mocht het een keer meezitten dan heb ik toch nog een leuke voorjaarsmarathon te pakken.![]()
Hup Willem!quote:Op maandag 18 januari 2016 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd m'n doel, dus hoop van wel! Met, als het even kan, een negatieve split. Dat liep wel lekker bij de Vredesloop namelijk.
Brrr... Koud! 36 min intervallen (2 min, 1 min rust) was heftig. Bij dit weer willen mijn benen een stuk minder presteren merkte ik...![]()
Zou mooi zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij tegen beter weten in ingeschreven voor de loting van de Zegama-Aizkorri Alpine Marathon (5472D+). Het zal wel niets worden, gezien mijn geluk bij eerdere lotingen. Maar mocht het een keer meezitten dan heb ik toch nog een leuke voorjaarsmarathon te pakken.![]()
![]()
Hmmm, runninglau (voor de kenners) heeft een actie waarbij je je kan inschrijven voor de marathon van Amsterdam. Je krijgt dan een schema, startbewijs en coaching van haar. Klinkt wel leuk, alleen ze selecteert maar 30 dames. Kan het altijd proberen natuurlijk..
De kans is wel heel erg klein hoor. Er loten straks meer dan 1000 mensen mee voor 225 startbewijzen (500 is de max). De rest gaat naar elite atleten en mensen die al vaker meegedaan hebben. En mensen die vaker uitgeloot zijn, krijgen een hoger gewicht in de loting. Het zijn bijna Londen-achtige praktijkenquote:.
![]()
Zo goed als kansloos dus (buiten het feit dat je wat opbouwt voor toekomstige lotingenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Devv het volgende:
[..]
De kans is wel heel erg klein hoor. Er loten straks meer dan 1000 mensen mee voor 225 startbewijzen (500 is de max). De rest gaat naar elite atleten en mensen die al vaker meegedaan hebben. En mensen die vaker uitgeloot zijn, krijgen een hoger gewicht in de loting. Het zijn bijna Londen-achtige praktijken.
)
Kan je net zo goed met de zevenheuvelenloop meedoen, zoveel mensen daar.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Devv het volgende:
[..]
De kans is wel heel erg klein hoor. Er loten straks meer dan 1000 mensen mee voor 225 startbewijzen (500 is de max). De rest gaat naar elite atleten en mensen die al vaker meegedaan hebben. En mensen die vaker uitgeloot zijn, krijgen een hoger gewicht in de loting. Het zijn bijna Londen-achtige praktijken.
![]()
Hoop dat je wordt ingeloot. Supergaaf!
![]()
Maar die mensen lopen niet zelfquote:Op maandag 18 januari 2016 20:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kan je net zo goed met de zevenheuvelenloop meedoen, zoveel mensen daar.![]()
[ afbeelding ]
Hoop dat je wordt ingeloot. Supergaaf!
![]()
Wel ieder jaar mooie beelden
Hebben jullie nog lef?
quote:Voor de Vink Baggerloop op 6 maart 2016 zoeken we nog lopers met ballen, zowel vrouwen als mannen zijn welkom. Inschrijving is mogelijk via http://bagger.baggerloop.nl/?page_id=32
Na exact een maand voorinschrijving loopt de 6 km al lekker vol. Ook de ouder en kind loop is in trek; dan kun je samen met je oom/moeder/opa of buurmeisje de bagger uitdaging aangaan. Maar voor de 12 km is er nog plek zat. Daarom zoeken we mannen en vrouwen met
• de kracht van een beer
• om te buffelen door de bagger
• de longen van een paard
• de passie van een vink
• rennen als een haas
• dan kom je als nog fris als een hoentje
Beschik je hierover ga dan de uitdaging aan en schrijf je snel in voor de ultieme baggerafstand:
12 km.
Alle informatie kun je vinden op www.baggerloop.nl.
We hopen er samen met u weer een feestje van te maken op 6 maart bij Westernboerderij de Baerle en weer een mooi bedrag op te halen voor het Duchenne Parent project om de ziekte Ducchenne spierdystrofie te bestrijden.
Namens de organisatie Baggerloop
Activiteitencommissie Triathlonvereniging Triathliem[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zwaar gebouwde niet zo soepel lopende mannen van 1.95 meter .... ik voel me een beetje aangesproken, maar ook ik red 3 km in 12 minutenquote:Op maandag 18 januari 2016 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja precies, als je een beetje aanleg hebt voor hardlopen is het geen probleem, maar als je een zwaar gebouwde, niet zo soepel lopende man van 1.95 meter bent kun je doortrainen tot je conditie top is maar blijft het nog steeds lastig.
Wat voor mensen?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Welkom terug, zwaargebouwde lange lopende manquote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Zwaar gebouwde niet zo soepel lopende mannen van 1.95 meter .... ik voel me een beetje aangesproken, maar ook ik red 3 km in 12 minutenF means you're fucked![]()
Ik ga weer verder met lurkenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Welkom terug, zwaargebouwde lange lopende man
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dat is een behoorlijke verbeteringquote:Op maandag 18 januari 2016 11:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik was ook bij het Vondelparkloop-feest. Want het was erg sfeervol en leukIk vond het trouwens toch wel wat glibberig op sommige plekken..
Vorig jaar was dit mijn eerst loopje op de 6,7 km ever en ik wilde dat dit jaar weer omdat ik leuk vond en om een beetje mijn progressie te kunnen meten. Die progressie is er want ik was dit jaar 6,5 minuten sneller dan vorig jaar. Toch ben ik niet helemaal tevreden want er zat eigenlijk nog meer in, maar ja..![]()
ik ging toch wat te snel weg waardoor ik een steek in mijn zij kreeg. Iets wat ik trouwens werkelijk nooit meer gehad heb, sinds mijn Evy beginperiode...Maar goed, de steek verdween nadat ik rustiger liep na de 1e ronde en toen kon ik het nog vrij goed goedmaken. Dit leverde me dan wel weer een PR op de 5 km op, Bubka-style weliswaar
En dat terwijl ik mijn 'eindsprint' inzette naar een spandoek toe, waar geen finish op stond. Die zag ik pas tijdens het uitlopen 200 meter verder.....
![]()
![]()
Ik zag die foto van The LaudPrince inderdaad ook al voorbijkomen op FB, maar wist het niet zekerHier staan trouwens ook nog wat foto's: https://picasaweb.google.(...)#6240728536908725650
O ja, gefeli Murmeli, goed gedaan, leuk verslag!Gefeliciteerd !
Ja, het was op sommige delen inderdaad erg glad maar ik heb er geen last van gehad gelukkigWas op voorhand wel wat bezorgd maar bij het inlopen merkte ik dat het over de hele linie wel meeviel. Volgende keer weer
![]()
![]()
Ja maar jij loopt al een aantal jaar he! Deze jongens nemen meestal maximaal een halfjaar of zo voor de voorbereiding.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Zwaar gebouwde niet zo soepel lopende mannen van 1.95 meter .... ik voel me een beetje aangesproken, maar ook ik red 3 km in 12 minutenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo. 5x1000p200. In totaal 11km op de klok. En ik liep weer lekker vooraan in de groep. Dat is wel anders dan tijdens de marathontrainingen, maar ik ben lekker in vorm geloof ik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, klopt. Gisteren Was het geen heel erg positieve split op zich. Denk dat ik de 2E helft een minuut langzamer heb gelopen dan de eerste helft.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je dan geen positieve split als je te snel van start gaat?
Hoe voelen je benen zich? En je knie?
Ik weet ook niet of ik nou echt te snel ben gestart. Ben gewoon een watje met pijn
Benen gaan goed, lichte spierpijn. Knie gaat ook vooruit. Veel gewandeld vandaag en voelde er steeds minder vandenk dat ik woensdag even 2 of 3 km hobbel om te kijken wat er gebeurt. Als t goed gaat pak ik t allemaal weer rustig op.
Wie ben jij en wat heb je met mossel gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:15 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. 5x1000p200. In totaal 11km op de klok. En ik liep weer lekker vooraan in de groep. Dat is wel anders dan tijdens de marathontrainingen, maar ik ben lekker in vorm geloof ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die 100 kg zal wel ergens vandaan komen toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jero moet meedoen.
@frsh: zwaar gebouwd? Nee toch?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ben je stiekem een negert?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Die 100 kg zal wel ergens vandaan komen toch?F means you're fucked![]()
Ik heb eigenlijk geen idee of dat echt veel Is. Bij 1.95...? Maar ok, gratenpakhuis ben je dan niet, zoals de gemiddelde hardlopertquote:Op maandag 18 januari 2016 21:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Die 100 kg zal wel ergens vandaan komen toch?
Dat is niet zwaar gebouwd, dat heet zwaar geschapen. En dat moet je maar even aan mw Frsh vragen.quote:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Pfff, hier de hele week 25-30 graden las ik net. Gelukkig ´s nachts 5-10 graden, dus dat wordt ´s ochtends of eind van de dag lopen. Ofwel: over een uurtje ofzo, voordat Guard me weer op mijn flikker geeft
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lol, in die sporthal heb ik nog getafeltennist en gebadmintont toen ik nog een klein flipsentje wasquote:Op maandag 18 januari 2016 18:40 schreef Cynic het volgende:
Mooi: het oudste lid van onze vereniging werd gisteren in Westerbork gevolgd door TV Drenthe
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)Rikus-Ziel-uit-Sleen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Vandaag ook weer rondje gelopen, 6km rustig na de duurloop van gisteren (18km). Bevalt me wel om de day after ook te lopen. Merk wel dat mijn benen dan zwaar aanvoelen, maar dat is misschien ook wel een goede training ervaring?
Komende dagen kan ik niet, vrijdag pas weer voor het eerst. Dat speelde ook mee om vandaag weer te gaan.![]()
Ach, een kans is een kans. Op iets heel tofs!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Devv het volgende:
[..]
![]()
Londen is toch 1 op 10 of zo? Dan is dit nog best een grote kans!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gewoon doen! En als je dan het uiteindelijk niet wordt ben je waarschijnlijk al zo gewend aan het idee dat je je alsnog inschrijftquote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef DeLuna het volgende:
Hmmm, runninglau (voor de kenners) heeft een actie waarbij je je kan inschrijven voor de marathon van Amsterdam. Je krijgt dan een schema, startbewijs en coaching van haar. Klinkt wel leuk, alleen ze selecteert maar 30 dames. Kan het altijd proberen natuurlijk..
Ik vind 1 op 4 best een grote kans eigenlijk. Ik zou dat risico niet durven te nemen om daar te moeten lopen![]()
![]()
HahaEn @Devv, als je doel is om een voorjaarsmarathon te lopen/als dat handig is in je grotere planning, waarom schrijf je je dan niet in voor Leiden/Enschede/Utrecht/Amersfoort/Rotterdam of zo?
Ik heb eigenlijk helemaal geen voorjaarsmarathon in de planning staan. Maar deze mogelijkheid kon ik niet laten lopenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef La_Tramposa het volgende:
HahaEn @Devv, als je doel is om een voorjaarsmarathon te lopen/als dat handig is in je grotere planning, waarom schrijf je je dan niet in voor Leiden/Enschede/Utrecht/Amersfoort/Rotterdam of zo?
. De kans is groot dat ik sowieso wel een marathon ga lopen. Ik ga er alleen niet voor trainen. Het is de bedoeling dat ik in het voorjaar zoveel routine heb opgebouwd dat ik makkelijk op laatste moment nog kan beslissen of ik ergens ga lopen. Dus jullie moeten niet gek staan te kijken als ik ineens uit het niets met een marathonverslag kom
.
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon doen! En als je dan het uiteindelijk niet wordt ben je waarschijnlijk al zo gewend aan het idee dat je je alsnog inschrijftDat is wel zo ja...
Ja kan altijd na de CPC beslissen toch? Juni is ruim op tijd om te beginnen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Precies, misschien ga ik dan in Amsterdam ook wel gewoon voor een halve. We zien het wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja kan altijd na de CPC beslissen toch? Juni is ruim op tijd om te beginnen!
Ja! Ben er volgend jaar zeker weer bij!quote:Op maandag 18 januari 2016 21:09 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke verbeteringGefeliciteerd !
Ja, het was op sommige delen inderdaad erg glad maar ik heb er geen last van gehad gelukkigWas op voorhand wel wat bezorgd maar bij het inlopen merkte ik dat het over de hele linie wel meeviel. Volgende keer weer
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Wow! Leuk! Gaan we aanmoedigen!quote:![]()
Edit: ow, of misschien toch niet? Jammerrr...![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 19-01-2016 11:11:06 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Wat ons betreft is het definitief.quote:
Als je niet door de loting heen komt, schrijven wij je wel in. Ik heb je gegevens nog van de Ekiden Zwolle![]()
![]()
Nou, ik kan ook weer verder gaan met mijn leven. Er zijn nu al meer dan 3000 aanmeldingen en de voorinschrijving is nog twee weken open. In 2015 vochten zelfs 6000 mensen om die 225 plekken.
![]()
Wat is het trouwens nou weer voor onzin dat het startnummer van de Rotterdam marathon niet wordt opgestuurd, maar dat je dat bij de Marathon Expo moet gaan ophalen?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 12:11:53 ]![]()
Dat is bij bijna alle marathons zo. Ze hopen natuurlijk dat je toch nog wat dingetjes koopt. Het is op zich wel een belevenis om een keer op zo'n marathon-expo te lopen, maar het kan ook wel extra vermoeiing zijn die je niet wilt op de dag voor de marathon, zeker als je van ver moet komen. Op de dag zelf halen kan vaak ook nog, als je daar genoeg tijd voor kunt inplannen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is het trouwens nou weer voor onzin dat het startnummer van de Rotterdam marathon niet wordt opgestuurd, maar dat je dat bij de Marathon Expo moet gaan ophalen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gelukkig woon ik niet ver van Rotterdam Centrum, dus op zich is het niet zo'n probleem. Ik vind het alleen zo onnodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is bij bijna alle marathons zo. Ze hopen natuurlijk dat je toch nog wat dingetjes koopt. Het is op zich wel een belevenis om een keer op zo'n marathon-expo te lopen, maar het kan ook wel extra vermoeiing zijn die je niet wilt op de dag voor de marathon, zeker als je van ver moet komen. Op de dag zelf halen kan vaak ook nog, als je daar genoeg tijd voor kunt inplannen.
Edit:
Overigens heb ik nog een vraagje over gels. Waar bestellen jullie die en welke? Ben daar nog vrij onbekend mee, maar denk wel dat ik ze in mijn trainingen van +25km wil gaan gebruiken.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 12:23:38 ]![]()
Ik heb ze bij verschillende webwinkels besteld (duursportvoeding, 12gobiking, ik weet eigenlijk niet meer welke). Je kunt even googlen, sommigen hebben een 'proefpakket' met 10 verschillende merken of zo, dan kun je kijken welke het best bevalt. Zelf vind ik de SIS isotone gels het fijnste, die kun je zonder water wegdrinken. Maar daarnaast heb ik het afgewisseld met Squeezy gel cola caffeine omdat caffeine mij best wel een shot geeft onderweg. De caffeine variant van SIS vind ik vies. Ik had tijdens mijn marathon ook nog Powerbar energy snoepjes met caffeine, omdat het lekker was om even te kauwen ipv alleen drinken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet ver van Rotterdam Centrum, dus op zich is het niet zo'n probleem. Ik vind het alleen zo onnodig.
Edit:
Overigens heb ik nog een vraagje over gels. Waar bestellen jullie die en welke? Ben daar nog vrij onbekend mee, maar denk wel dat ik ze in mijn trainingen van +25km wil gaan gebruiken.
Je kunt er ook een paar losse halen bij de fysieke hardloopwinkel, soms moet je voor tientallen euro's bestellen om uit de verzendkosten te komen. Ik zou zeker wel gaan 'oefenen' met gels nemen onderweg, je kunt een training van 25-30km ook prima zonder doen maar je wilt gewoon uitvinden hoe jouw lichaam erop reageert en wat het beste werkt. Voor mij werkt het bijv. goed om al vroeg met de gels te beginnen, dus tijdens mijn marathon nam ik de eerste al na 20 minuten en daarna elke 30 min. of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
12go zit praktisch om de hoek van mijn werk. Mooie toko!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb ze bij verschillende webwinkels besteld (duursportvoeding, 12gobiking, ik weet eigenlijk niet meer welke). Je kunt even googlen, sommigen hebben een 'proefpakket' met 10 verschillende merken of zo, dan kun je kijken welke het best bevalt. Zelf vind ik de SIS isotone gels het fijnste, die kun je zonder water wegdrinken. Maar daarnaast heb ik het afgewisseld met Squeezy gel cola caffeine omdat caffeine mij best wel een shot geeft onderweg. De caffeine variant van SIS vind ik vies. Ik had tijdens mijn marathon ook nog Powerbar energy snoepjes met caffeine, omdat het lekker was om even te kauwen ipv alleen drinken.
Je kunt er ook een paar losse halen bij de fysieke hardloopwinkel, soms moet je voor tientallen euro's bestellen om uit de verzendkosten te komen. Ik zou zeker wel gaan 'oefenen' met gels nemen onderweg, je kunt een training van 25-30km ook prima zonder doen maar je wilt gewoon uitvinden hoe jouw lichaam erop reageert en wat het beste werkt. Voor mij werkt het bijv. goed om al vroeg met de gels te beginnen, dus tijdens mijn marathon nam ik de eerste al na 20 minuten en daarna elke 30 min. of zo.Bedankt voor je uitgebreide antwoorden. Kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.wielervoeding.(...)ergiegels,678.html#p
Dit is best een prima deal..
By the way: Die Powerbar gels heb ik vorig jaar gebruikt bij mountainbiken in Italië. Vond zie niet lekker, ook niet vies en ook wel in te nemen zonder water.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 12:38:59 ]![]()
Ik kom even binnenwalsen met een vraag,
Heeft er iemand de tip om mn ademhaling onder controle te krijgen? Ik merk qua conditie dat mn benen verder kunnen alleen omdat ik zowat begin te hyperventileren blijf ik hangen op 4 minuten...![]()
4 minuten per kilometer?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef aapieannie het volgende:
Heeft er iemand de tip om mn ademhaling onder controle te krijgen? Ik merk qua conditie dat mn benen verder kunnen alleen omdat ik zowat begin te hyperventileren blijf ik hangen op 4 minuten...![]()
Rustiger lopen.![]()
Hahaha neejoh. 4 minuutjes lopen achter elkaar. Volgens runkeeper loop ik nu 8:34 per km.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
4 minuten per kilometer?![]()
Rustiger lopen.![]()
Hoppa, net m'n vaste rondje gelopen. 5,5km onafgebroken in een vertrouwd tempo en zonder pijn. Net als vroegeren het mag dan wel koud zijn, dit is prachtig loopweer wat mij betreft.
Nu niet te hard van stapel lopen![]()
![]()
Mooi zegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:33 schreef Vork het volgende:
Hoppa, net m'n vaste rondje gelopen. 5,5km onafgebroken in een vertrouwd tempo en zonder pijn. Net als vroegeren het mag dan wel koud zijn, dit is prachtig loopweer wat mij betreft.
Nu niet te hard van stapel lopenHopen dat het zo blijft!
Bij mij minder positieve berichten, ik was gisteren weer naar de fysio geweest en die had mijn rug maar vooral mijn enkel losgemaakt en die ook zelfs ingetapet, maar volgens mij is het gisteren met een sprongetje tijdens de zaaltraining alweer verkeerd geschotenMaar misschien is het gewoon een pijntje omdat het een tijd vast heeft gezeten.. ik weet het allemaal niet meer. Vanavond maar weer proberen wat lukt.
Ik hoop het ook. Ik merkte eerder dat ik vooral bij langere stukken lopen meer last heb. Vanuit hier is het dus zaak om die afstand langzamer dan ooit tevoren uit te bouwen. De eerste loopjes zijn ook niet voor niets 3 en 5 km. Die kan ik gewoon uitlopen en daar hoef ik dan ook niet geforceerd een schema voor te volgen.quote:![]()
Twee stappen lang inademen, twee stappen lang uitademen. Of 1 inademen, 3 uitademen, of zo. Beetje proberen om te kijken wat voor jou werkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef aapieannie het volgende:
Heeft er iemand de tip om mn ademhaling onder controle te krijgen? Ik merk qua conditie dat mn benen verder kunnen alleen omdat ik zowat begin te hyperventileren blijf ik hangen op 4 minuten...
En langzaam lopen. 8:30 voelt waarschijnlijk al erg langzaam, maar probeer het eens om nog rustiger te lopen. Het is niet de bedoeling dat je er moe van wordt. En als je langere afstanden gaat lopen, komt de snelheid vanzelf.![]()
Door jouw buik ademen, oftewel dat je buik op en neer gaat als je in- en uitademt. Hyperventileren komt doordat je in- en uitademt via je borst, dat is een oppervlakkige manier van ademen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef aapieannie het volgende:
Heeft er iemand de tip om mn ademhaling onder controle te krijgen? Ik merk qua conditie dat mn benen verder kunnen alleen omdat ik zowat begin te hyperventileren blijf ik hangen op 4 minuten...
Probeer eens jouw hand op jouw buik te leggen en dan te ademen zodanig dat jouw buik op en neer gaat.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Bedankt voor de tips! Buik ademhaling wel bekend mee,zo adem ik ook als ik trompet speel dus dat moet niet zo moeilijk zijn.
Volgende loopje maar eens even wat proberen!![]()
Ik zou nog als advies geven: focus altijd alleen op het uitademen, niet op het inademen. Inademen doe je toch wel. Waar het vaak misgaat is dat je niet genoeg de tijd neemt voor uitademen en dan ga je hoog ademen/hyperventileren. Wat pijll zegt; voor elke tel inademen 3 tellen uitademen kan daarbij goed werken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daarnet een minitriathlonnetje gedaan.
1km zwemmen - 20.00
10km fietsen (spinfiets) - 19.54
1mijl hardlopen - 10.00
Pijnvrij. Hoezee.
Ja doei.![]()
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:33 schreef Vork het volgende:
Nu niet te hard van stapel lopen
Ja doei.![]()
Ik krijg nog wel eens steken in m'n zij tijdens het lopen en dat komt dan voornamelijk als ik niet op mijn ademhaling let. Totale focus op de ademhaling en dan idd met name het uitademen in combinatie met een strak beenritme goede houding (armen bewust meer naast het lichaam zwaaien dan verkrampt ervoor hangen zoals ik snel geneigd ben om te doen) werkt het beste Uiteindelijk kan ik dat wel loslaten als ik een beetje op gang ben gekomen. Dat moment verschilt, maar is iig ern stuk voorbij 4 minuten. Oh en door de neus in- (en als get lukt ook uit)ademen.
Dat is wat ik puur uit eigen ervaring weet en werkt voor mij.![]()
Ik blijf ook een wat aanwezige ademhaling houden, zelfs buiten adem, ook al loop ik bijna 2 uur op rustig tempo. Des te meer ik erop let, des te geïrriteerder ik word dus mijn advies sluit aan op Yur z'n advies: Niet over nadenken. Sommige mensen hebben dat nu eenmaalquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Bedenk ook even een manier hoe jij je gels gaat meenemen en dan ook het aantal wat je tijdens je marathon wil meenemen. Dit zou je ook even kunnen testen, er zijn er zat die onderweg vanalles per ongeluk verliezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet ver van Rotterdam Centrum, dus op zich is het niet zo'n probleem. Ik vind het alleen zo onnodig.
Edit:
Overigens heb ik nog een vraagje over gels. Waar bestellen jullie die en welke? Ben daar nog vrij onbekend mee, maar denk wel dat ik ze in mijn trainingen van +25km wil gaan gebruiken.![]()
Goede tip! Ik ben de gelukkige bezitter van een Spibelt en weet vast ook wel iemand op te trommelen die op een bepaald punt klaar staat met een gelletjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Bedenk ook even een manier hoe jij je gels gaat meenemen en dan ook het aantal wat je tijdens je marathon wil meenemen. Dit zou je ook even kunnen testen, er zijn er zat die onderweg vanalles per ongeluk verliezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 16:31:31 ]![]()
of met een hele belt, gevuld en wel. Kwestie van wisselenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goede tip! Ik ben de gelukkige bezitter van een Spibelt en weet vast ook wel iemand op te trommelen die op een bepaald punt klaar staat met een gelletje![]()
![]()
Mijn telefoon gaat ook mee voor de muziek. Heb helaas geen (kleine) iPodquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:36 schreef Vork het volgende:
[..]
of met een hele belt, gevuld en wel. Kwestie van wisselen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 16:39:34 ]![]()
Ik zou zorgen dat je alles bij je hebt, tenzij iemand iets mee kan fietsen of rennen ofzo. Je wilt gewoon kunnen nemen wanneer je wilt en een beetje in je ritme blijven. Mensen op zoeken in de drukte lijkt me daarvoor niet ideaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goede tip! Ik ben de gelukkige bezitter van een Spibelt en weet vast ook wel iemand op te trommelen die op een bepaald punt klaar staat met een gelletjeJa doei.![]()
Is misschien ook wel zo. Reden waarom ik hier aan dacht is dat ik een aantal jaar geleden zelf op het 26km punt onderaan de Erasmusbrug klaar stond met 2 gels voor een vriend. Dat ging toen prima, maar het was wel verdomde goed opletten hem niet te missen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou zorgen dat je alles bij je hebt, tenzij iemand iets mee kan fietsen of rennen ofzo. Je wilt gewoon kunnen nemen wanneer je wilt en een beetje in je ritme blijven. Mensen op zoeken in de drukte lijkt me daarvoor niet ideaal.![]()
Als de OP nog aangepast kan worden, dan mag de 50 bij sallandtrail bij mij helaas naar de 25
En deze mag er dan in
1
2[b] 24 Augustus 2016 - [url=http://www.sportevents.be/2016/tdf/]Trail des Fantomes (La Roche en Ardenne)[/url][/b]
[*] Daywalk3r - 33 kmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Fijn Moblo en Vork!
Ik zou gels liever ook bij me hebben zodat je idd niet op hoef te letten of je diegene ziet.. En idd zo blijf je in je ritme.. (Ik heb geen ervaring met gels en marathons hoor .) Maar als ik het ooit doe dan zou ik het idd zelf bijhouden..
Afijn, vanmiddag het schema laten zien aan de trainerfysio. Hij vond het verstandig om 20 maart, 3 april en 15 april te schrappen. Volgens hem ligt het anders gewoon te dicht bij elkaar. En dat vond hij te fanatiek om mee te starten als begin. Is niet erg.
Verder kracht/coordinatie oefeningen gedaan. En jawel ik mocht op de loopband rennen. 3x1 minuut om mijn benen weer te laten wennen.. Helaas voelde ik het bekende pijntje van de lopersknie toch weer opspelen. Ook tijdens de squats(?) met gewichten (12 kg) voelde ik dat. Maargoed,kwestie van trainen in de sportzaal.. En heb hem nog niet gehoord over het weer beginnen met hardlopen dus zal nog wel niet mogen.
. Maar ik kan me dus nu wel in gaan schrijven voor een aantal wedstrijdjes
![]()
![]()
Succes vanavond, en hoop dat het meevalt met je pijntje! Enkels zijn volgens mij ook gewoon vervelend als je er last van hebt. Ik voel de enkel die ik eind okt. heb verzwikt heel soms ook nog in die stand. Duurde echt lang voordat de pijn toen wegtrok.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij minder positieve berichten, ik was gisteren weer naar de fysio geweest en die had mijn rug maar vooral mijn enkel losgemaakt en die ook zelfs ingetapet, maar volgens mij is het gisteren met een sprongetje tijdens de zaaltraining alweer verkeerd geschotenMaar misschien is het gewoon een pijntje omdat het een tijd vast heeft gezeten.. ik weet het allemaal niet meer. Vanavond maar weer proberen wat lukt.
Maar nogmaals succes![]()
![]()
Langzamer dan 8.30 is wandelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Twee stappen lang inademen, twee stappen lang uitademen. Of 1 inademen, 3 uitademen, of zo. Beetje proberen om te kijken wat voor jou werkt.
En langzaam lopen. 8:30 voelt waarschijnlijk al erg langzaam, maar probeer het eens om nog rustiger te lopen. Het is niet de bedoeling dat je er moe van wordt. En als je langere afstanden gaat lopen, komt de snelheid vanzelf.
Wat overigens ook nog kan helpen Is niet proberen te diep in te ademen. Oh en toen ik net liep Had ik ook last van hyperventilatie achtige klachten. Na verloop van tijd ging het vanzelf weg. Rustig door blijven gaan en niet pushen op tempo enzo.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langzamer dan 8.30 is wandelen.
Wat overigens ook nog kan helpen Is niet proberen te diep in te ademen. Oh en toen ik net liep Had ik ook last van hyperventilatie achtige klachten. Na verloop van tijd ging het vanzelf weg. Rustig door blijven gaan en niet pushen op tempo enzo.
Tot zo'n 8:40 / 8:50 kan ik op de loopband gewoon wandelen (ok, is goed doorstappen natuurlijk).Ja doei.![]()
Moblo en Vork
Speaking of triathlon..not sure if I was going for a swim or a run..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker gelopen met m'n badmuts op. Was vergeten hoe leuk een fartlek was!
![]()
25-30 gradenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:38 schreef flipsen het volgende:
Pfff, hier de hele week 25-30 graden las ik net. Gelukkig ´s nachts 5-10 graden, dus dat wordt ´s ochtends of eind van de dag lopen. Ofwel: over een uurtje ofzo, voordat Guard me weer op mijn flikker geeft
Hier in Nederland is het deze dagen voor de verandering koud. Ik zag op de halve marathon van Maassluis (het perfecte loopweer overigens) ook mensen kort-kort lopen - wel de snellere. Dan wen je er natuurlijk niet aan als het warmer weer wordt.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef GotC het volgende:
Moblo en Vork
Speaking of triathlon..not sure if I was going for a swim or a run..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker gelopen met m'n badmuts op. Was vergeten hoe leuk een fartlek was!
! Leuke feauteau!
Hebben mensen hier trouwens ervaring met de TomTom Multisport? Mijn Garmin is aan het overlijden en met dat kreng kun je ook zwemmen en fietsen (duh), en hij is niet al te duur.Ja doei.![]()
Zo. Dat leek wel een sociaal experiment de afgelopen weken. Drie weken lang heb ik geen meter hardgelopen. Dat kán dus zomaarVanwege algehele malaise en gebrek aan energie was en is het niet op te brengen. Omdat ik niet verwacht dat dit zomaar over gaat, bied ik bij deze startbewijzen aan voor vier héle toffe evenementen:
Puinduinrun (2 rondjes) - 31 januari: klik
Trail by the Sea (14 km) - 21 februari: klik
Koning van Spanje (12 km) - 24 april
Glencoe marathon (10 km) - 2 oktober - klik
Laat me even weten of je geïnteresseerd bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 19-01-2016 22:41:50 ]![]()
Woeee gefeliciteerd quoi!!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Feli Quoi! En met mijn voornemen om max 10ks te gaan lopen ga ik nadenken over je glencoe inschrijving. Maar dat is ook nog even werkafhankelijk.Ja doei.![]()
NO WAYfeli Q!!
Gefeliciteerd, wat leuk!
Ik heb m'n eerste training met anderen erop zitten hier, was een baantraining. Wel tof, gewoon wat mensen die samen trainen (waaronder wat collega's) en we deden een pyramideloop: 1600-1200-800-400-200. Flink aan de tempo's, al probeerde ik wel constant te lopen, wat op zich lekker ging. Mis nog wel iets basis qua conditie, maar het voelde wel goed om ook weer lekker wat te knallen op de baan!
https://www.strava.com/activities/473889185Jack does it in real time...![]()
![]()
Q, Mr. Q en Mini Q
Dank lieve mensen! En denk aan de startbewijzen@Mo: Er komt ook een marathon startbewijs van de Glencoe vrij. Niet voor jezelf, maar mocht je iemand weten in je buurt.
Ik hoop zelf binnenkort wél weer te gaan lopen hoor, hetzij wat minder ambitieus. Gewoon tot ik neerval![]()
![]()
Congrats Q's!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kom hier ook even mee posten.
Ik ben in oktober begonnen me hardlopen(via MP3 schema van evy) om af te wisselen met fietsen.
Bevalt allemaal erg goed ,wel wat kleine pijntjes af toe.Ik heb me inmiddels al voor wat events ingeschreven.
- Puinduinrun 2 rondes
- CPC 10 km
- Marathon Rotterdam 10 km![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:36 schreef Quoi het volgende:
Zo. Dat leek wel een sociaal experiment de afgelopen weken. Drie weken lang heb ik geen meter hardgelopen. Dat kán dus zomaarVanwege algehele malaise en gebrek aan energie was en is het niet op te brengen. Omdat ik niet verwacht dat dit zomaar over gaat, bied ik bij deze startbewijzen aan voor drie héle toffe evenementen:
Laat me even weten of je geïnteresseerd bent!Gefeliciteerd Q !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel iemand voor de Puinduinrun als die nog beschikbaar is.![]()
Ja hoor. DM me maarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Q !!
Ik weet wel iemand voor de Puinduinrun als die nog beschikbaar is.
En welkom! Regio 070, gok ik?![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef foetre het volgende:
Ik kom hier ook even mee posten.
Ik ben in oktober begonnen me hardlopen(via MP3 schema van evy) om af te wisselen met fietsen.
Bevalt allemaal erg goed ,wel wat kleine pijntjes af toe.Ik heb me inmiddels al voor wat events ingeschreven.
- Puinduinrun 2 rondes
- CPC 10 km
- Marathon Rotterdam 10 km
Wees voorzichtig met de pijntjes
Thnx.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hoor. DM me maar
En welkom! Regio 070, gok ik?
Ja pijnacker/nootdorp .
Het is een goede loopomgeving afgelopen zondag nog een halve marathon gewandeld in 100% autovrij gebied.![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welkom!
Wees voorzichtig met de pijntjes
Ja ik probeer naar mn lichaam te luisteren, maar dat is nog best lastig als je graag wil en een goede conditie hebt.Qua conditie en wil zou Ik een HM kunnen lopen maar de spieren gewrichten gaan dan echt in staking.![]()
Ja, dat is lastig inderdaad. De meesten hier kunnen daar wel over meepraten. Misschien kan je de uitdaging ook wat zoeken in andere omgeving (meijendelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Thnx.
Ja ik probeer naar mn lichaam te luisteren, maar dat is nog best lastig als je graag wil en een goede conditie hebt.Qua conditie en wil zou Ik een HM kunnen lopen maar de spieren gewrichten gaan dan echt in staking.) of andere ondergrond/heuveltjes (skiberg Bergschenhoek bijv) . Die halve marathons lopen niet weg
Over startbewijzen gesproken: wie kan ik blij maken met mijn startbewijs voor de petzl night trail? Afstand is 15 km, datum 6 Feb geloof ik.
Edit: ik wil hem overslaan omdat ik geen gelegenheid heb (gehad) om te oefenen in het donker en geen risico durf te nemen met het oog op blessures.
Is al weg
[ Bericht 26% gewijzigd door Murmeli op 19-01-2016 21:26:08 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gefeliciteerd Quoi!![]()
@motorbloempje: ik heb inmiddels een jaar de TomTom Multisport Cardio. Dus als je iets wilt weten...Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
De Puinduinrun is een aardige uitdaging.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig inderdaad. De meesten hier kunnen daar wel over meepraten. Misschien kan je de uitdaging ook wat zoeken in andere omgeving (meijendel) of andere ondergrond/heuveltjes (skiberg Bergschenhoek bijv) . Die halve marathons lopen niet weg
Vandaag voor het eerste de route 3 rondjes(9 km totaal) gelopen en Ik was gesloopt😂![]()
nou, of ie bevaltquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gefeliciteerd Quoi!![]()
@motorbloempje: ik heb inmiddels een jaar de TomTom Multisport Cardio. Dus als je iets wilt weten...
Ja doei.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:54 schreef xMissi het volgende:
[..]
Succes vanavond, en hoop dat het meevalt met je pijntje! Enkels zijn volgens mij ook gewoon vervelend als je er last van hebt. Ik voel de enkel die ik eind okt. heb verzwikt heel soms ook nog in die stand. Duurde echt lang voordat de pijn toen wegtrok.
Maar nogmaals succesIk ben uiteindelijk maar naar de fitness gegaan, vertrouwde het toch niet. Er schoot 's middags ineens ook een vervelend krampje in mijn linkerbeen. Ik vind het toch wel raar dat sinds mijn rug is losgemaakt ik ineens aan elk willekeurig lichaamsdeel pijntjes heb
Het is overigens heel andere pijn dan een verzwikte enkel, omdat hij juist vast is gaan zitten. Het doet ook niet superveel pijn maar het is wel vervelend en ik vertrouw het gewoon niet helemaal om erop te lopen, je landt er toch met je hele gewicht op elke pas. Ik hoop echt niet dat het weer vast zit maar dat het gewoon een reactie is op de behandeling, want volgens de fysio gaat het ook niet vanzelf weer los dus dan kan ik wéér langs.
Maarja, misschien krijg ik supergrove armspieren nu door dit gedoe #elknadeelhebzijnvoordeelIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat heb ik helaas nog niet kunnen proberen....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Werkt hij ook een beetje goed bij het zwemmen?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:36 schreef Quoi het volgende:
Zo. Dat leek wel een sociaal experiment de afgelopen weken. Drie weken lang heb ik geen meter hardgelopen. Dat kán dus zomaarVanwege algehele malaise en gebrek aan energie was en is het niet op te brengen. Omdat ik niet verwacht dat dit zomaar over gaat, bied ik bij deze startbewijzen aan voor drie héle toffe evenementen:
Laat me even weten of je geïnteresseerd bent!Waaah gefeliciteerd Quoi en meneer Q! Leuk nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool q, jij en de lange man van harte (was ik getuige van je voorlopig laatste wedstrijd? )
@moblo ik heb hem nu anderhalf jaar en ben er prima tevreden over. Heel soms valt hij alleen uit voor de training en dan krijg ik hem alleen aan als de stroom erin gaat (geen lege batterij dan)Trek eens aan mijn vinger?
Dankje en kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:10 schreef CaLeX het volgende:
Cool q, jij en de lange man van harte (was ik getuige van je voorlopig laatste wedstrijd? )Toen nog niksvermoedend en 's middags compleet voor pampus liggend.
![]()
Hier nog een groot aantal foto's van de Vondelparkloop (ben nog ff aan het herbeleven)
http://myalbum.com/album/zxVZDzNGyfrsTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Quoi, mocht je toch weer meer energie krijgen voor wedstrijdjes, dan kun je allemaal nieuwe PRS gaan zetten, snelste 5k met baby in de buik
Wat leuk Q!!!! Gefeliciteerd!PR's voor de baby zekerquote:Op woensdag 20 januari 2016 07:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Quoi, mocht je toch weer meer energie krijgen voor wedstrijdjes, dan kun je allemaal nieuwe PRS gaan zetten, snelste 5k met baby in de buik
Hier gaat het even weer wat minder, de overbelasting in mn spier naast mn scheenbeen blijkt wat erger dan ik dacht, dus helaas alweer anderhalve week niet gelopen![]()
En de komende weken ook veel reizen voor werk, dus dan gaat er ook niet heel veel van hardlopen komen gok ik...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan kan je daarna fit weer beginnen toch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
Wat leuk Q!!!! Gefeliciteerd!
[..]
PR's voor de baby zeker
Hier gaat het even weer wat minder, de overbelasting in mn spier naast mn scheenbeen blijkt wat erger dan ik dacht, dus helaas alweer anderhalve week niet gelopen![]()
En de komende weken ook veel reizen voor werk, dus dan gaat er ook niet heel veel van hardlopen komen gok ik...![]()
Hier ook bagger, mijn enkel voelde vanochtend bij het opstaan een stuk beter dus wilde het lopen proberen maar ik kwam al vrij snel tot de conclusie dat het echt weer helemaal verkeerd staat. Wat een baggersport is hardlopen toch ook als het niet gaat zoals je wil
*boks*quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier ook bagger, mijn enkel voelde vanochtend bij het opstaan een stuk beter dus wilde het lopen proberen maar ik kwam al vrij snel tot de conclusie dat het echt weer helemaal verkeerd staat. Wat een baggersport is hardlopen toch ook als het niet gaat zoals je wilJa doei.![]()
Gaat de batterij wel 'lang' mee?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:10 schreef CaLeX het volgende:
Cool q, jij en de lange man van harte (was ik getuige van je voorlopig laatste wedstrijd? )
@moblo ik heb hem nu anderhalf jaar en ben er prima tevreden over. Heel soms valt hij alleen uit voor de training en dan krijg ik hem alleen aan als de stroom erin gaat (geen lege batterij dan)Ja doei.![]()
Ik wil denk een Mio Fuse kopen om hartslag te meten bij het fietsen en hardlopen zonder externe band. Daarna om dit te synchen naar Strava. Iemand hier ervaring mee? Of een andere aanrader voor een normale prijs?![]()
![]()
Jij ook weer last dan?quote:
@LT: waardeloos
Ik ga weer even een klein loopje doen. Heel klein loopje hoor.
Spierpijntjes van zondag zijn weg, wel nog wat moeie pootjes, but I've got an addiction to feed.
Nee. Maar het sloeg ook vooral op het laatste deel van d'r post.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij ook weer last dan?
@LT: waardeloos
Ik ga weer even een klein loopje doen. Heel klein loopje hoor.
Spierpijntjes van zondag zijn weg, wel nog wat moeie pootjes, but I've got an addiction to feed.Ja doei.![]()
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. Maar het sloeg ook vooral op het laatste deel van d'r post.
Ja hardlopen is de sport met de meeste blessureleed als het om niet contactsporten gaat.
Het is natuurlijk ook een grote belasting op he lichaam.![]()
Neehoor ik doe met je mee 😃quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:14 schreef dapluiz het volgende:
Gefeliciteerd Q! Moet ik de puinduin maar alleen doen dan![]()
Nee hoor. Ik zal er zijn. Waarschijnlijk bovenaan de hoogste trap, met fototoestel in de aanslag.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:14 schreef dapluiz het volgende:
Gefeliciteerd Q! Moet ik de puinduin maar alleen doen dan
Nogmaals thanks allEn LT, wie weet zet ik nog wat PR's neer idd!
Ik vergat bij mijn startbewijzen de mooie Koning van Spanje! Allemaal mooie uitverkochte evenementen, dus grijp je kans. Vriendenprijsje gegarandeerdquote:![]()
Hardloopje ging best okHeerlijk tempo (eindelijk lukte het om rustig te lopen,rond de 6.30/km) en bijna 5 km. Benen klaagden niet, maar ben snel moe wel. Voorlopig lekker kalm aan
Ik heb nog nooit een lege batterij gehad tijdens het lopen (loopjes max 2 uur, en ben niet heel loyaal naar het opladen toe), wel eens 3 weken niet gelopen. Toen was hij wel leeg (maar ook niet vol aan het begin van die 3 weken)quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat de batterij wel 'lang' mee?
@Q helaas tijdens de puinduin op vakantie, anders had ik je graag geholpen (de KvS ga ik al en de andere 2 zijn me net te ver)Trek eens aan mijn vinger?
@Quoi, ik zie nu dat de puinduin pas de 31E Is...
Ik ga erover denken
Klaar met denkenzie fb bericht
goede vervanger voor de night trail toch?
Weet niet wat de Multisport kost maar denk dat je beter voor de nieuwere kan gaan ivm software updates etc. Afhankelijk van wat je wilt GPS+HRM+opslag voor muziek zijn de nieuwe modellen er vanaf 149,- (tot 299,-)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Leuke feauteau!
Hebben mensen hier trouwens ervaring met de TomTom Multisport? Mijn Garmin is aan het overlijden en met dat kreng kun je ook zwemmen en fietsen (duh), en hij is niet al te duur.
Ik heb de Runner 2 cardio music en die bevalt goed. Activity tracking zou beter kunnen, maar dat is meer een gimmick voor mij.
Ik heb hem 'gratis' (punten inlveren) via de KLM flyingblue punten shop, en de ING had of heeft ook een actie (rentepunten en geld) voor het oude model dacht ik.
Er is een forum van TomTom https://en.discussions.tomtom.com/ met de problemen en tips ;-)
Wel zijn er wat bluetooth problemen met headsets (gebruik ik nog niet dus geen ervaringen mee) verder is de mysports app/webpagina niet fijn, maar bij de export kun je strava, endomondo nike+ etc. instellen.
Batterij gaat 5 uur mee met HRM en GPS en opladen is in een uurtje of 2 gedaan.
Edit: en van harte Quoi!Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Nou, ik kan vanavond langs bij de fysio om het opnieuw te laten intapen en we zijn tot de conclusie gekomen dat het toch echt beter is om het goed rust te geven nu en 'even' niet meer te lopen of sprongoefeningen of zo te doen. Hoe lang even is.. geen idee. Ik denk dat er een potloodstreep door Schoorl kan, sowieso dus ook geen Baarn deze zondag. De zoveelste DNS de laatste maanden. Maarja.. misschien maar beter om alle doelen even te schrappen en echt rustig op te bouwen na die rust.. anders zit ik straks op trainingskamp op Tenerife terwijl ik helemaal niet kan trainen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh wow heftig voor je.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, ik kan vanavond langs bij de fysio om het opnieuw te laten intapen en we zijn tot de conclusie gekomen dat het toch echt beter is om het goed rust te geven nu en 'even' niet meer te lopen of sprongoefeningen of zo te doen. Hoe lang even is.. geen idee. Ik denk dat er een potloodstreep door Schoorl kan, sowieso dus ook geen Baarn deze zondag. De zoveelste DNS de laatste maanden. Maarja.. misschien maar beter om alle doelen even te schrappen en echt rustig op te bouwen na die rust.. anders zit ik straks op trainingskamp op Tenerife terwijl ik helemaal niet kan trainen.
Wanneer is het trainingskamp? Daar moet je wel fit naartoe inderdaad
Eind maart, duurt nog wel even. En anders is het ook geen verkeerde plek voor vakantie natuurlijk.. maarja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh wow heftig voor je.
Wanneer is het trainingskamp? Daar moet je wel fit naartoe inderdaad
Ik vind het wel echt balen dat ik bewust heb gezegd; oke, na de marathon geen grote doelen, eerst een beetje flierefluiten en dan beslissen wat ik wil. Dat werd een snelle 10km in februari, en ik weet zeker dat ik fit genoeg ben om hem onder de 40 te lopen maar dat stomme lichaam werkt gewoon niet mee. Nu al sinds augustus pijntjes gezeik en moet ik blij zijn als ik 3x in de week kan lopenEn ik zit ook echt in een megadepressie met mijn PhD dus ik heb ook wel behoefte aan lopen om mijn hoofd leeg te maken maar dat kan dus ook niet. Frustraties frustraties.
Lijkt me verstandig, hoe rot dat ook is..quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Maarja.. misschien maar beter om alle doelen even te schrappen en echt rustig op te bouwen na die rust.. anders zit ik straks op trainingskamp op Tenerife terwijl ik helemaal niet kan trainen.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Waarom vind je dat balen dan, dat je even geen grote doelen hebt gesteld? Met weer een M training zou je jezelf toch juist meer gesloopt hebben? of heb je je gesloopt met de crossjes?quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eind maart, duurt nog wel even. En anders is het ook geen verkeerde plek voor vakantie natuurlijk.. maarja.
Ik vind het wel echt balen dat ik bewust heb gezegd; oke, na de marathon geen grote doelen, eerst een beetje flierefluiten en dan beslissen wat ik wil. Dat werd een snelle 10km in februari, en ik weet zeker dat ik fit genoeg ben om hem onder de 40 te lopen maar dat stomme lichaam werkt gewoon niet mee. Nu al sinds augustus pijntjes gezeik en moet ik blij zijn als ik 3x in de week kan lopenEn ik zit ook echt in een megadepressie met mijn PhD dus ik heb ook wel behoefte aan lopen om mijn hoofd leeg te maken maar dat kan dus ook niet. Frustraties frustraties.
Ruim 2 maanden moet te doen zijn ja.
Inderdaad wel klote dat je je uitlaatklep mist nuhard op jacht naar een vervangende uitlaatklep misschien dan maar?
Sterkte meis
Nee ik vind het balen dat ik ondanks dat ik het dus rustig aan heb gedaan, het éne doel waar ik de laatste maanden op gefocust heb dus niet ga halen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom vind je dat balen dan, dat je even geen grote doelen hebt gesteld? Met weer een M training zou je jezelf toch juist meer gesloopt hebben? of heb je je gesloopt met de crossjes?
Ruim 2 maanden moet te doen zijn ja.
Inderdaad wel klote dat je je uitlaatklep mist nuhard op jacht naar een vervangende uitlaatklep misschien dan maar?
Sterkte meisIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Probeer niet te vergeten wat je wél hebt bereikt en gaat bereiken. Je bent ondanks een dijk van een marathon redelijk heel gebleven, loopt vaak top 3 en gaat komend jaar ook nog eens f*cking promoveren! Je bent geen supermens hè? (of.....quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee ik vind het balen dat ik ondanks dat ik het dus rustig aan heb gedaan, het éne doel waar ik de laatste maanden op gefocust heb dus niet ga halen.)
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, maar pas op dat straks niet het gehele kaartenhuis instort omdat je die staande wilt houden. Zet dan die extra kaart er dan maar even niet bovenop.
Allemaal goed bedoeld![]()
![]()
Dit vind ik dus ook LT.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Probeer niet te vergeten wat je wél hebt bereikt en gaat bereiken. Je bent ondanks een dijk van een marathon redelijk heel gebleven, loopt vaak top 3 en gaat komend jaar ook nog eens f*cking promoveren! Je bent geen supermens hè? (of.....)
Ik kan niet in jouw hoofd kijken, maar pas op dat straks niet het gehele kaartenhuis instort omdat je die staande wilt houden. Zet dan die extra kaart er dan maar even niet bovenop.
Allemaal goed bedoeld
Het is echt balen.. Maar idd misschien wel even beter om nog een stapje terug te doen.
Sterkte en succes LT!![]()
Herkenbaar, herkenbaarquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eind maart, duurt nog wel even. En anders is het ook geen verkeerde plek voor vakantie natuurlijk.. maarja.
Maar naar je lichaam luisteren is het beste wat je kan doen, helaas.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nu snap ik hem! En ja, dat is zeker balen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee ik vind het balen dat ik ondanks dat ik het dus rustig aan heb gedaan, het éne doel waar ik de laatste maanden op gefocust heb dus niet ga halen.
Even flink vloeken maar en dan toch de rust maar nemen en kijken of je daarin een soort van acceptatie kan vinden. Met de benen omhoog op de bank een stomme film kijken heeft ook zn charmes (donderdag Is de marathon op rtl4)
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
(donderdag Is de marathon op rtl4)
Bedankt voor de tip!
![]()
Heb je die nog niet gezien? Of ga je mevr pijll hem laten kijken?quote:
Die film helpt niet om mijn enthousiasme te temperen. Scheelt, ik kan dan toch niet kijken en ik heb hem toch al gezien
Ik doe morgen wel even live verslag, net zoals hier bij de echte marathon gebeurt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef DeLuna het volgende:
Die film helpt niet om mijn enthousiasme te temperen. Scheelt, ik kan dan toch niet kijken en ik heb hem toch al gezien
En nee, ik had 'm nog niet gezien!![]()
![]()
Jullie zijn lief. Ik weet ook dat ik af en toe minder streng moet zijn en de dingen wat positiever moet zien. Maar dat lukt soms niet, zeker niet op een maandag in januari die je met een pijnlijk loopje begint. Maar goed, veel yoga en bankhangen it is, en dan komen er vast betere tijden aan!
Ik heb niet zoveel te besteden en niet zoveel eisen. Hoef ook echt geen muziek uit m'n horloge en een hartslagmeter op m'n pols hoeft ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:57 schreef ser het volgende:
[..]
Weet niet wat de Multisport kost maar denk dat je beter voor de nieuwere kan gaan ivm software updates etc. Afhankelijk van wat je wilt GPS+HRM+opslag voor muziek zijn de nieuwe modellen er vanaf 149,- (tot 299,-)
Ik heb de Runner 2 cardio music en die bevalt goed. Activity tracking zou beter kunnen, maar dat is meer een gimmick voor mij.
Ik heb hem 'gratis' (punten inlveren) via de KLM flyingblue punten shop, en de ING had of heeft ook een actie (rentepunten en geld) voor het oude model dacht ik.
Er is een forum van TomTom https://en.discussions.tomtom.com/ met de problemen en tips ;-)
Wel zijn er wat bluetooth problemen met headsets (gebruik ik nog niet dus geen ervaringen mee) verder is de mysports app/webpagina niet fijn, maar bij de export kun je strava, endomondo nike+ etc. instellen.
Batterij gaat 5 uur mee met HRM en GPS en opladen is in een uurtje of 2 gedaan.
Edit: en van harte Quoi!
Ja doei.![]()
Niemand ervaring met zo'n ding?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:39 schreef Leonos het volgende:
Ik wil denk een Mio Fuse kopen om hartslag te meten bij het fietsen en hardlopen zonder externe band. Daarna om dit te synchen naar Strava. Iemand hier ervaring mee? Of een andere aanrader voor een normale prijs?![]()
![]()
Dingquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar het lijkt me niet handig als hardloophorloge want volgens mij kun je er onderweg geen afstand, snelheid, gelopen tijd op zien?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je koppelt 'm via bleutooth aan je 'device', wat waarschijnlijk je telefoon is waarop bijv Strava draait. Dat zou voor mij een dealbreaker zijn. Liever gewoon alles in een ding. Ziet er wel leuk uit![]()
![]()
DC Rainmaker heeft een recensie: http://www.dcrainmaker.com/2014/12/fuse-depth-review.html
Ik vind het een lelijk en onhandig ding, en DC mat een afwijking van 10% in gelopen afstand. Dus het is niets voor mij.![]()
Ok snap ik heb deze luxe uitvoeringook omdat ik hem gratis kon krijgen. Anders was de muziek ook geen must geweest hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te besteden en niet zoveel eisen. Hoef ook echt geen muziek uit m'n horloge en een hartslagmeter op m'n pols hoeft ook niet
Maar dan is er nog steeds de nieuwe voor hetzelfde bedrag volgens mij.....Euro 149,-
https://www.tomtom.com/nl(...)Click_Link=top_nav_4 vs https://www.tomtom.com/nl(...)gps-watch/dark-grey/quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dingvoor dat geld heb je ook een TomTom of Garmin ofzo en die hebben wel afstand, snelheid etc. op het scherm. Maat van me heeft een FitBit ook een optie maar is meer een activitytracker/sporthorloge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ja, heb er hier een paar gezien voor £85 in een aanbieding. Fitbit, nah.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:01 schreef ser het volgende:
[..]
Ok snap ik heb deze luxe uitvoeringook omdat ik hem gratis kon krijgen. Anders was de muziek ook geen must geweest hoor.
Maar dan is er nog steeds de nieuwe voor hetzelfde bedrag volgens mij.....Euro 149,-
https://www.tomtom.com/nl(...)Click_Link=top_nav_4 vs https://www.tomtom.com/nl(...)gps-watch/dark-grey/
[..]
voor dat geld heb je ook een TomTom of Garmin ofzo en die hebben wel afstand, snelheid etc. op het scherm. Maat van me heeft een FitBit ook een optie maar is meer een activitytracker/sporthorloge.Ja doei.![]()
Zo'n sporthorloge kan je dan ook met strava koppelen?
Beetje noob met deze dingen. Wil het eigenlijk ook voor het fietsen gebruiken om hartslag te bekijken![]()
![]()
Ja, sommigen wel ja. De meeste moderne shizzle heeft wel bluetooth of andere koppelingsmeuk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:13 schreef Leonos het volgende:
Beetje noob met deze dingen. Wil het eigenlijk ook voor het fietsen gebruiken om hartslag te bekijkenJa doei.![]()
Ja, maar dan heb je geen Strava app nodig. De trainingen worden gewoon geupload naar je computer/software van Garmin/Suunto whatsoever, en je kunt inschakelen dat ze dan ook gelijk op Strava komen. Het verschil is dat je data dan direct via de GPS van je horloge gemeten wordt en je het dus ook gelijk kan zien, en het nauwkeuriger is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:13 schreef Leonos het volgende:
Beetje noob met deze dingen. Wil het eigenlijk ook voor het fietsen gebruiken om hartslag te bekijkenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt goed. Zit me nu in te lezen over de Polar M400.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je geen Strava app nodig. De trainingen worden gewoon geupload naar je computer/software van Garmin/Suunto whatsoever, en je kunt inschakelen dat ze dan ook gelijk op Strava komen. Het verschil is dat je data dan direct via de GPS van je horloge gemeten wordt en je het dus ook gelijk kan zien, en het nauwkeuriger is.
Nadeel is dat ik smalle polsen heb. Binnenkort maar eens passen![]()
Thanks voor de info![]()
![]()
zoals moblo en LT ook al melden hebben de horloges meestal wel software om te koppelen aan verschillende apps als strava, endomondo etc.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:13 schreef Leonos het volgende:
Beetje noob met deze dingen. Wil het eigenlijk ook voor het fietsen gebruiken om hartslag te bekijken
Ik had een oude van de aldi die alleen aan een desktop/laptop kon en in die tool van het horloge kon je data terugzien maar ook gpx exporteren, manueel, en ook manueel uploaden in al die sites.
Nu zit er op die Garmins/TomToms/Suntoos etc. meestal bluetooth dus kan je die koppelen aan een app op je telefoon en in die app kun je weer je data (automatisch) laten overzetten naar strave/endomondo etc.
Van TomTom weet ik nu ook dat dit ook via een laptop/desktop (via de oplaadkabel) kan. Gok dat dat met de andere merkenook zo is, en dat dat wat stabieler werkt omdat bluetooth nu eenmaal niet zo betrouwbaar is.
Ook wordt via deze manier de GPS geupdate, moet om de 3 dagen ofzo ivm sattelieten positie voor de GPS.
Wel een puntje om op te letten als je wilt fietsen/crossfit etc. is dat de hartslagsensor op de pols dan wat minder accuraat is omdat de bloedvaten wat afgeknepen worden door de druk van de handen op het stuur/kettlebell. Wordt als 'probleem' gezien, maar is inherent aan de techniek.
Ook met koud weer zijn ze wat minder nauwkeurig dan een borstband. Maar een goede warming up doet al veel om dit te verhelpen.
Succes met zoeken er is keus genoeg ;-)Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Grappig, word ik net benaderd door iemand van marketing en communicatie van onze lokale hardloopwedstrijd. Hij had een blog van me gelezen die ik vorig jaar geschreven had adhv die wedstrijd en hij wil hem gaan gebruiken in het blaadje die wordt gemaakt rondom die wedstrijd
Ik ga Quoi achterna
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuk! Word je nu het 'gezicht' van die wedstrijd?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig, word ik net benaderd door iemand van marketing en communicatie van onze lokale hardloopwedstrijd. Hij had een blog van me gelezen die ik vorig jaar geschreven had adhv die wedstrijd en hij wil hem gaan gebruiken in het blaadje die wordt gemaakt rondom die wedstrijd
Ik ga Quoi achterna
Denk ik niet, maar het is wel grappigquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Word je nu het 'gezicht' van die wedstrijd?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik las eerst de laatste zin en dacht aan een wereldwonder. De eerste zwangere man.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga Quoi achterna
Maar dat is leuk!Delen hè als het uit is?
![]()
Klopt. Mijn Garmin logt simultaan op z'n eigen software, Endomondo, Runkeeper, Strava en Myfitness (of die haalt zijn data weer van runkeeper, kan ook).quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:30 schreef ser het volgende:
[..]
zoals moblo en LT ook al melden hebben de horloges meestal wel software om te koppelen aan verschillende apps als strava, endomondo etc.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog iemand zin om hard te lopen met Kevin Hart?
https://www.nike.com/even(...)_RNNG116_FCBK_NL_YES
JANUARI 30, 2016 8:44 - 11:00, Vondelpark.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: