SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 18-01-2016 20:06:48 ]F means you're fucked![]()
Heb je het nu over een van die schema's die ik postte?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:40 schreef wyccie het volgende:
Jokkebrok, nu beginnen met de training kan prima. Je hebt al HM's gelopen, hebt genoeg conditie en traint regelmatig.
Ik begon een jaar geleden ook rond deze tijd met de training. Pijll zegt dat je een maand hebt om te taperen; ik zou er zelf nog een extra LDL bij doen.
En taperen? Ik denk dat ik me even moet inlezen![]()
![]()
De crux is dat je die 42 maar één keer doet. En van één keer een keertje overbelasten raak je echt niet geblesseerd. En ook in dat schema loopt je gewoon 600km in de voorbereiding.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, volgens die lui van Sportrusten kun je al een marathon lopen met max 14 km in je trainingen. Dat vond ik nog iets té aangezien ik blessures voorzie als ik mijn lichaam ineens dwing 42 kilometer en 195 meter te gaan lopen. Hoewel het wel kan natuurlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maximaal 2.30 lopen in de voorbereiding lijkt mij prima, maar dan zou ik wel zorgen dat je de snelheid hebt dat je de marathon in max 4 uur kunt lopen. Want ineens nog 2.5 uur verder dan je ooit gelopen hebt lijkt me niet te doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier heb je zeker een punt, maar de kans dat je vanwege pijn uitstapt lijkt me toch groter.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De crux is dat je die 42 maar één keer doet. En van één keer een keertje overbelasten raak je echt niet geblesseerd. En ook in dat schema loopt je gewoon 600km in de voorbereiding.![]()
Pijn krijg je toch, hoe je training ook is. Dus ook dat is niet het geval.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt, maar de kans dat je vanwege pijn uitstapt lijkt me toch groter.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gogo weer een doel, tof!
Ik vind het wel spannend hoor, een HM. Wat een afstand lijkt het ineens. Nog maar 7 weken!
![]()
Ja he, toen ik vanmiddag klaar was dacht ik ook.. Ooh en dan nu nòg 5,1km..quote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef GotC het volgende:
Gogo weer een doel, tof!
Ik vind het wel spannend hoor, een HM. Wat een afstand lijkt het ineens. Nog maar 7 weken!
![]()
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat enzo, spannend, maar wel heel veel zin in.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mooi, al die doelen hier en zeker leuk om erover te lezen.
Wordt een mooie CPC dit jaar zo
behalve voor mij dan, aangezien ik niet meedoe
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik twijfel ook nog of ik meedoe. Ligt eraan of ik wel of niet naar de 75 switch bij de Salland...quote:Op zondag 17 januari 2016 20:39 schreef Guard het volgende:
Mooi, al die doelen hier en zeker leuk om erover te lezen.
Wordt een mooie CPC dit jaar zo
behalve voor mij dan, aangezien ik niet meedoe
F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog of ik meedoe. Ligt eraan hoe de 10km in Schoorl gaat en hoe het gaat met opbouwen van mijn kms/belastbaarheid.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja dat dusquote:Op zondag 17 januari 2016 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja he, toen ik vanmiddag klaar was dacht ik ook.. Ooh en dan nu nòg 5,1km..![]()
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat enzo, spannend, maar wel heel veel zin in.Elke keer als ik een ldl loop, denk ik 'omg, dus nog 6/7/8 km, hoe dan
'.
Maargoed, een semi-wijze man zei tegen me: 'daar train je nu dus voor'. Dat is ook wel weer zo.![]()
Ik gebruikte je even als spreekpop!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tssk...er is maar 1 vrouw die mij mag gebruikenquote:Op zondag 17 januari 2016 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gebruikte je even als spreekpop!F means you're fucked![]()
7 weken is niet veel trouwens, dan is het nog maar 8 weken tot Sallandquote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef GotC het volgende:
Gogo weer een doel, tof!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alsjeblieftquote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef Guard het volgende:
[..]
7 weken is niet veel trouwens, dan is het nog maar 8 weken tot Salland![]()
![]()
Daar zit zeker wat in. De weekafstand in zo'n schema is wel adequaat. De vraag is of het die ene duurloop van 35 km is die het hem doet, bij het al dan niet uitlopen van de marathon.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Maximaal 2.30 lopen in de voorbereiding lijkt mij prima, maar dan zou ik wel zorgen dat je de snelheid hebt dat je de marathon in max 4 uur kunt lopen. Want ineens nog 2.5 uur verder dan je ooit gelopen hebt lijkt me niet te doen..
Vandaag precies 1.37 gelopen op de Ruitenburg Halve Marathon, tevens PR
Verder was het dan ook het perfecte loopweer!
En in de training kom ik zelden boven de 12 km/uur (5:00 min/km) en dan voor maximaal 5 kilometer...![]()
Het is meestal ook niet één keer 35, ik heb voor mijn laatste marathon 6 keer boven de 25km gelopen..quote:Op zondag 17 januari 2016 21:34 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in. De weekafstand in zo'n schema is wel adequaat. De vraag is of het die ene duurloop van 35 km is die het hem doet, bij het al dan niet uitlopen van de marathon.
Vandaag precies 1.37 gelopen op de Ruitenburg Halve Marathon, tevens PR
Verder was het dan ook het perfecte loopweer!
En in de training kom ik zelden boven de 12 km/uur (5:00 min/km) en dan voor maximaal 5 kilometer...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ok, ik ga het proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tl;dr staat al een stukje terug dus die zoek je maar ff op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja! Nu we het er toch over hebben, meteen maar even wat dingen vastgelegd!quote:Op zondag 17 januari 2016 20:06 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja, ga ik wel doen. Ga jij 'm nog lopen?ik merk dat ik dat doel gewoon nodig heb voor de motivatie. Dus YUR, mag ik in de OP?
En inderdaad, toch ook maar de Safari Run. Wyccie wees me erop dat het ¤ 5,00 scheelt als je niet naar de dierentuin gaat. Nog steeds niet goedkoop, maar vooruit dan maar![]()
1
2[b] 31 januari 2016 - [url=www.safarirun.nl]Safari Run (Arnhem)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5 km
1
2[b] 6 maart 2016 - [url=www.baggerloop.nl]Baggerloop (Didam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6 km
1
2[b] 13 maart 2016 - [url=www.stevensloop.nl]Stevensloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5 km
1
2[b] 20 maart 2016 - [url=http://www.ciko66.nl/rondjenederland/]Rondje Nederland (Arnhem)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5 km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:37 schreef Murmeli het volgende:
Ok, ik ga het proberen
Top! Corniel was natuurlijk blij dat je je eindelijk aan zijn voorspeller hebt gehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tl;dr staat al een stukje terug dus die zoek je maar ff op.
Klinkt alsof je uiteindelijk toch heel vlak gelopen hebt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:37 schreef Murmeli het volgende:
Ok, ik ga het proberen
Mooi verhaal! Tof dat het je gelukt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tl;dr staat al een stukje terug dus die zoek je maar ff op.kan mij wel iets voorstellen bij die mentale blokkades, blijft toxh een van de lastiger zaken van zo lang lopen vind ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: