Doe eens niet dat plaatje met die lepel.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:38 schreef Tem het volgende:
Plofkip![]()
Ik heb kippendijen op, gewoon biologisch natuurlijk.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe eens niet dat plaatje met die lepel.
Dat doen ze alleen bij foie gras.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb eend bij mijn mams gegeten. Gewoon met een trechter geforcefeed, hoop ik
Op een of andere manier zijn etenfoto's niet vaak smakelijk..quote:
Gooien ze dan de borsten weg?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij foie gras.
Ganzenborst, geen idee of men dat eet.quote:
Foie gras kan zowel van eenden als bij ganzen komen. Geen idee of ze eendenlever ook trechteren.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ganzenborst, geen idee of men dat eet.
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foie gras kan zowel van eenden als bij ganzen komen. Geen idee of ze eendenlever ook trechteren.
Eendenlever is wel lekkerder dan gans, vind ik persoonlijk
Dood is dood. Ik heb met een eend met een trechter in zijn bek niet meer medelijden dan met kippen die elkaar de ogen uitpikken omdat ze gek gemaakt worden of met varkens die met zijn honderdduizenden op een halve vierkante meter moeten zitten.quote:
Helemaal mee eens, behalve dat het voor mij dan juist logisch is om aan al die ellende niet mee te doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dood is dood. Ik heb met een eend met een trechter in zijn bek niet meer medelijden dan met kippen die elkaar de ogen uitpikken omdat ze gek gemaakt worden of met varkens die met zijn honderdduizenden op een halve vierkante meter moeten zitten.
Zo gaan die dingen, als ze het goed kunnen doen zonder dat de kosten exponentieel stijgen, vind ik het helemaal prima. Tot die tijd eet ik lekker door.
Die rare triomfhouding dat de plofkip afgeschaft is bij de meeste supermarkten, snap ik ook niet. Plofkip was vooral niet zo goed voor je, volgestopt met al die ellende, maar de kip die ervoor in de plaats komt heeft echt geen beter leven dan een plofkip, alleen een langer leven. Wat je niemand toewenst in die omstandigheden. Die pikken elkaar nog steeds de ogen uit omdat ze zo dicht op elkaar staan en tonen ook meer huid dan veren.
Ecoterroristen van Wakker Dier maken me zo mogelijk nog bozerquote:Op zondag 17 januari 2016 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, behalve dat het voor mij dan juist logisch is om aan al die ellende niet mee te doen.
quote:Victoria (Piemontese/Holstein Frisian) ontsnapte uit een slachthuis in Friesland en bleef zes dagen lang rennen. Gedurende die zes dagen werd ze wereldnieuws: de koe die rende voor haar leven. Cameraploegen filmden haar terwijl ze over besneeuwde weilanden galoppeerde, over sloten sprong en door winkelstraten liep. Ze had geen naam, maar toen ze eindelijk gevangen werd, kreeg ze een naam die deze heldhaftige dame eer aandoet: Victoria. Journaliste Karin de Mik kocht haar vrij en bracht haar naar Bert. Het heeft heel lang geduurd voordat Victoria tot rust kwam. Ze is door haar traumatische ervaringen nog steeds geen knuffelkoe, maar dat hoeft een echte overwinnaar ook niet te zijn.
http://www.koopeenvarken.nl/quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
http://www.koopeenkoe.nl/
Dit soort dingen vind ik wel vet
Dat denk ik nietquote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.koopeenvarken.nl/
Dit is vetter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Nu wil ik ff met jullie delen dat wij ook heel biologisch proberen te zijn.
Wij hebben bijv. de vriendelijkste eieren van NL.Hé die ken ik niet, waar koop je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
PLUSquote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hé die ken ik niet, waar koop je die?
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Nu wil ik ff met jullie delen dat wij ook heel biologisch proberen te zijn.
Wij hebben bijv. de vriendelijkste eieren van NL.De kippen van David hebben 10cm2 extra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David moet dus gewoon zijn bek houden.
Maarquote:Op zondag 17 januari 2016 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
De kippen van David hebben 10cm2 extra.
David moet dus gewoon zijn bek houden.
Bejaarde mongolen zelfs.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
Leuk man, eieren rapen met mongolen.
Nee jij bent leuk.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
Jij durft, zo laat.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Net lekker hardgeloopt in t-shirt en korte broek. Ik voelde mij net Wim Hof.
Ik ben geen vrouw dus ik voel me redelijk veilig.quote:
Wanneer wordt jouw aanmelding nou eens goedgekeurdquote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
pak even de popcornquote:Op maandag 18 januari 2016 07:33 schreef YokiKater het volgende:
Staat er hier 1 zijn accu leeg te starten. Ik kan echt genieten van dat soort dingen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef anonymoussie het volgende:
Ja ochtendcrew.
Ik kan gaan krbben nu.
Hij heeft het al opgegeven, ik denk dat hij nu de wegenwacht heeft gebeld. Ik zou gewoon een tik op de startmotor hebben gegeven, dat gaat die wegenwachtpief straks ook doen.quote:
Elfletterig heeft haar de moeder geneukt denk ikquote:Op maandag 18 januari 2016 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dat voor flauwekulletjes?
Het gaat een dagje worden hoor Tim, ik moet vandaag boodschappen doen en ik ben al in een grafstemming. En dan is het nog Blue Monday ook.quote:
Ik hou het journaal in de gaten #alphen2.0quote:Op maandag 18 januari 2016 08:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat een dagje worden hoor Tim, ik moet vandaag boodschappen doen en ik ben al in een grafstemming. En dan is het nog Blue Monday ook.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 07:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft het al opgegeven, ik denk dat hij nu de wegenwacht heeft gebeld. Ik zou gewoon een tik op de startmotor hebben gegeven, dat gaat die wegenwachtpief straks ook doen.
Met een hamer of een moersleutel of zo, en niet te hard natuurlijk. Gewoon even 'loskloppen'.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En moet ik de handrem er met dit weer niet opzetten ivm vastvriezen?
Ik moet je teleurstellen. Ik heb me keurig gedragen en zit nu te genieten van verse croissants.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou het journaal in de gaten #alphen2.0
Superinteressant weer dit, heb je 24 uur met Fresku al gezien?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is één van de grootste problemen waar deze planeet mee kampt. Het is veel gevaarlijker en ernstiger dan bijvoorbeeld de huidige asielstroom waarover mensen zich (terecht) opwinden.
Dit is nog veel gevaarlijker. De macht komt steeds meer te liggen bij een klein groepje, onaantastbare, schatrijke mensen. En de rest van de wereldbevolking lijdt daaronder; dat laten de cijfers duidelijk zien.
Dit aan de kaak stellen heeft niks meer te maken met jaloezie; dat stadium zijn we allang gepasseerd. Wat hier aan de hand is, is gewoon ziek. De rijken worden alsmaar rijker en rijker, terwijl veel mensen in armoede leven. Armoede die trouwens ook weer problemen als asielinstroom in de hand werkt.
Het is een directe bedreiging voor de stabiliteit op deze planeet en er moet gewoon veel meer worden gedaan om te komen tot een eerlijker verdeling van welvaart en vermogen.
Nee, ik trek die Fresku niet al te best, sorry. Dus toen Zondag met Lubach was afgelopen, ben ik weggezapt om terecht te komen op RTL Z, waar Undercover Boss was te zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Superinteressant weer dit, heb je 24 uur met Fresku al gezien?
Echt een showtje voor jou.
Theo was ijzersterk.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik trek die Fresku niet al te best, sorry. Dus toen Zondag met Lubach was afgelopen, ben ik weggezapt om terecht te komen op RTL Z, waar Undercover Boss was te zien.
Toevallig heb ik vorige week de aflevering met Fred Teeven gezien. Dat was wel interessant om te zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Theo was ijzersterk.
Soort Hans Teeuwen tegen de greppels van halal, maar dan anders.
Zonde. Ik heb me ook gedragen vandaag; mezelf nog niet verhangen.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik heb me keurig gedragen en zit nu te genieten van verse croissants.
Deze week is Jinek nog op tv.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als specularium dan met Peter R bij Pauw gaat zitten dat ik zo'n vrolijke opgewekte jongen was en het allemaal niet kan enzo.
Ontzettend interessant was dat ja, een dikke saaie zwetende pad.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vorige week de aflevering met Fred Teeven gezien. Dat was wel interessant om te zien.
Ik zou wel een langlopende reeks openen inclusief landkaartjes en wazige foto's.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als specularium dan met Peter R bij Pauw gaat zitten dat ik zo'n vrolijke opgewekte jongen was en het allemaal niet kan enzo.
Ik hoop dat mutant speciaal voor mij terugkomt op een halve dierentuin in de OP te zettenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou wel een langlopende reeks openen inclusief landkaartjes en wazige foto's.
Ik wist niet eens dat -ie weg was...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat mutant speciaal voor mij terugkomt op een halve dierentuin in de OP te zetten
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zojuist één van slechtste woordgrappen ooit gemaakt.![]()
Toetsenist Vince van Reeken verlaat Di-rect
Hij heeft zelfs heel dramatisch afscheid genomen on fbquote:Op maandag 18 januari 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat -ie weg was...
Link?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs heel dramatisch afscheid genomen on fb
De frontpage is niet jouw persoonlijke speeltuin he.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zojuist één van slechtste woordgrappen ooit gemaakt.![]()
Toetsenist Vince van Reeken verlaat Di-rect
Zeg het hem maar hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De frontpage is niet jouw persoonlijke speeltuin he.
Jawel. Daar is Efteling op geselecteerdquote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie geen topic in zijn pohi, bedoel je niet El_Mata?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs heel dramatisch afscheid genomen on fb
Dst zou heel goed kunnen. Ik bedoel die vent die altijd dierentuinen in zijn OP zet. Die van Kris en Lisannequote:Op maandag 18 januari 2016 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie geen topic in zijn pohi, bedoel je niet El_Mata?
Ja dat is die ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dst zou heel goed kunnen. Ik bedoel die vent die altijd dierentuinen in zijn OP zet. Die van Kris en Lisanne
Ja, dat is inderdaad een ander, kon al niks vinden bij mutant.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dst zou heel goed kunnen. Ik bedoel die vent die altijd dierentuinen in zijn OP zet. Die van Kris en Lisanne
Goeie user wel, kun jij nog wat van leren.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Fylax het volgende:
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
Ja man, zo goed.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie user wel, kun jij nog wat van leren.
Die hele maan is nep man.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer dat we nu nooit zouden weten of de maanlanding echt is of niet.
Heeft meer aan het forum toegevoegd dan jij hoor, dus ik zou niet zo neerbuigend doen.quote:
Enge manier van denken, die gast.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft meer aan het forum toegevoegd dan jij hoor, dus ik zou niet zo neerbuigend doen.
Maakte altijd mooie gedetailleerde OP's in NWS. Soms té gedetailleerd, dat wel.
Ook een van de gangmakers van BNW. Dus ik snap niet waar deze houding van je vandaan komt
Hij heeft een keer een ban gehad door ruzie met El_M dus daarom is het nu een lul.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft meer aan het forum toegevoegd dan jij hoor, dus ik zou niet zo neerbuigend doen.
Maakte altijd mooie gedetailleerde OP's in NWS. Soms té gedetailleerd, dat wel.
Ook een van de gangmakers van BNW. Dus ik snap niet waar deze houding van je vandaan komt
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een ban gehad door ruzie met El_M dus daarom is het nu een lul.
Haha, dat was leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een ban gehad door ruzie met El_M dus daarom is het nu een lul.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel me even waarom dan? Voorbeelden, argumenten, ik ben benieuwd waarom jij je zoveel beter voeltquote:
Hij heeft een keer een dagrecord aan posts gemaakt.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me even waarom dan? Voorbeelden, argumenten, ik ben benieuwd waarom jij je zoveel beter voelt
Ik ga niet terugzoeken, te veel werk. maar heb wel eens posts gezien van hem op de fp en bnw waarbij ik denkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me even waarom dan? Voorbeelden, argumenten, ik ben benieuwd waarom jij je zoveel beter voelt
Kut-user was het. Nog geen seconde gemist. Mutant01 had ik eigenlijk ook nog niet gemist. Z'n afwezigheid was me niet opgevallen. Met Mutant01 kon je op zich wel goede discussies voeren. Helaas betrok hij alle kritiek op moslims altijd op zichzelf, alsof het over hem ging.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie user wel, kun jij nog wat van leren.
Kan gebeuren heh, dat mensen helemaal mad worden om iets wat gevoelig bij ze ligt.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kut-user was het. Nog geen seconde gemist. Mutant01 had ik eigenlijk ook nog niet gemist. Z'n afwezigheid was me niet opgevallen. Met Mutant01 kon je op zich wel goede discussies voeren. Helaas betrok hij alle kritiek op moslims altijd op zichzelf, alsof het over hem ging.
Ja hoor, dat kan. Maar als je herhaaldelijk uitlegt dat hij het niet op zichzelf moet betrekken en dat dan toch blijft doen, tja....quote:Op maandag 18 januari 2016 18:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan gebeuren heh, dat mensen helemaal mad worden om iets wat gevoelig bij ze ligt.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we het nu weer gewoon over de moeder van Fylax hebben?
Ja dat denkt iedereen ook als jij weer eens iedereen de kanker toewenst met je kleine bekkie onder het schuimquote:Op maandag 18 januari 2016 18:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga niet terugzoeken, te veel werk. maar heb wel eens posts gezien van hem op de fp en bnw waarbij ik denk
Als je zo denkt ben je wel eng.
Dat doe ik dus echt al maanden niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat denkt iedereen ook als jij weer eens iedereen de kanker toewenst met je kleine bekkie onder het schuim
timmmmmmmm is een beetje prikkelig.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doe ik dus echt al maanden niet meer.
Denk je dat mensen die indruk daarom niet meer van je hebben? Mata heeft dat ook al maanden niet meer hedaanquote:Op maandag 18 januari 2016 18:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doe ik dus echt al maanden niet meer.
Grappig, aangezien Mata al maanden niet meer post.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat mensen die indruk daarom niet meer van je hebben? Mata heeft dat ook al maanden niet meer hedaan
Nou ja, sommige mensen hebben belangrijkere dingen in hun leven dan een spelletje om orikkelig van te wordenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
timmmmmmmm is een beetje prikkelig.
Hij realiseert zich pas 24 uur dat Feyenoord weer geen titelkandidaat is.
Haha, ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:33 schreef Fylax het volgende:
En mensen hebben weldegelijk een beter beeld over mij gekregen.
Dat NEC laatst won van Feyenoord vond ik wel erg hilarisch.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
timmmmmmmm is een beetje prikkelig.
Hij realiseert zich pas 24 uur dat Feyenoord weer geen titelkandidaat is.
Dan heeft hij het toxh ook al maanden niet gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Grappig, aangezien Mata al maanden niet meer post.
Als hij nu zou posten, zou hij nog steeds zo posten.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heeft hij het toxh ook al maanden niet gedaan?
Matador had het gewoon wel gezegd omdat hij zo'n baas is.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat NEC laatst won van Feyenoord vond ik wel erg hilarisch.
Dat vertelde ik echter niet aan de ouders van mijn vriendin.
Wat mist er nog dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar de transformatie is nog steeds niet compleet.
Krijgt Fylax een kut?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar de transformatie is nog steeds niet compleet.
Onze eigen kleine Jomanda hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 18:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als hij nu zou posten, zou hij nog steeds zo posten.
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we het nu weer gewoon over de moeder van Fylax hebben?
Mani heeft nog steeds hoop dat hij er een kan gevenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
Of kan beter vragen of hij een lul krijgt hahhahahahaha.
maar waarachijnlijker is dat ze op fylax lijktquote:Op maandag 18 januari 2016 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar maken we altijd wel grappen over maar misschien is het wel een hete bae.
Kin Feenstraquote:Op maandag 18 januari 2016 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo, nu weer even ontopic.
Die 'sextape' van Geraldine en Kim Feenstra
Waarom heb ik geen linkje?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo, nu weer even ontopic.
Die 'sextape' van Geraldine en Kim Feenstra
Zou ze allebei wel doen, maar de ''sextape'' viel tegen.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sekstape Geraldine met Kim Feenstra online
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kan zo tussen de mummies in het Rijksmuseum van Oudheden.
Ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie heeft zich blue gevoeld vandaag?
Ik heb eigenlijk best wel een goede dag, had alleen een ochtendhumeur.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet alleen vandaag natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ook. Krijg ik nu ook een knuffel?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Krijg ik nu ook een knuffel?
Het was aardig helder vandaag ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap in ieder geval wel dat ze het blue monday noemen
-1quote:Op maandag 18 januari 2016 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het was aardig helder vandaag ja.
De dag is nog niet voorbij hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
We hebben het in ieder geval wel overleefd vandaag.
Mijn dag wel, ben er wel klaar mee.quote:
Doeiquote:Op maandag 18 januari 2016 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn dag wel, ben er wel klaar mee.
Lekker in bed liggen en hopen dat je niet meer wakker wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
We hebben het in ieder geval wel overleefd vandaag.
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker in bed liggen en hopen dat je niet meer wakker wordt
quote:
Eerst Utopia.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet nu al, GTST moet nog beginnen.
Oja, moet wel even zien hoe het afloopt met Laura en Janine.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet nu al, GTST moet nog beginnen.
RTL Boulevard mocht het net niet uitzenden, 'te pikant'quote:Op maandag 18 januari 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou ze allebei wel doen, maar de ''sextape'' viel tegen.
Misschien koop ik de Linda wel.
Snap ik wel hoor, hartstikke aanstootgevend allemaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
RTL Boulevard mocht het net niet uitzenden, 'te pikant'.
Ik heb wel ergere dingen gezien of gehoord in dat programma. Ze zullen wel tijd te kort hebben gehad omdat Peter R weer zo vreselijk veel interessants te vertellen had. Dus verwezen ze maar door naar de website.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, hartstikke aanstootgevend allemaal.
Hebben we het nu weer over Fylax' moeder? Het blijft niet leukquote:Op maandag 18 januari 2016 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, hartstikke aanstootgevend allemaal.
Adidas trainingspak.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat zou gepast zijn om aan te doen naar een sterrenrestaurant? Ik ben daar heel slecht in
Een stormtrooperspak.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat zou gepast zijn om aan te doen naar een sterrenrestaurant? Ik ben daar heel slecht in
Een broek wordt meestal wel gewaardeerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Ja dat was ik wel van plan. Maar is het gek als ik gewoon mn spijkerbroek aandoe of moet het wat toonbaarder?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een broek wordt meestal wel gewaardeerd.
Met de juiste schoenen, geen gympies, en een net overhemd moet dat makkelijk kunnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat was ik wel van plan. Maar is het gek als ik gewoon mn spijkerbroek aandoe of moet het wat toonbaarder?
Gewoon jezelf zijn, joh. Badmuts op dus.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat was ik wel van plan. Maar is het gek als ik gewoon mn spijkerbroek aandoe of moet het wat toonbaarder?
Jij was de enige van wie ik wel een bruikbaar antwoord had verwacht. Jammer ditquote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, joh. Badmuts op dus.
Het is een bruikbaar antwoordquote:Op maandag 18 januari 2016 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij was de enige van wie ik wel een bruikbaar antwoord had verwacht. Jammer dit
Ja met je badmuts. Heel bruikbaar. Ik vind beide opties dus helemaal prima, draag ook vaker een pak. Weet alleen niet wat gepaster is daarquote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een bruikbaar antwoord
Ik kleed me altijd als mezelf, vraag maar aan Specularium, Uccie en Fokker.
Nou doe dan maar een pak, als je je daar lekker in voelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja met je badmuts. Heel bruikbaar. Ik vind beide opties dus helemaal prima, draag ook vaker een pak. Weet alleen niet wat gepaster is daar
Als je geen zwerversjeans aandoet, kan dat prima.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja met je badmuts. Heel bruikbaar. Ik vind beide opties dus helemaal prima, draag ook vaker een pak. Weet alleen niet wat gepaster is daar
Ik heb je inderdaad alleen maar naakt gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een bruikbaar antwoord
Ik kleed me altijd als mezelf, vraag maar aan Specularium, Uccie en Fokker.
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad alleen maar naakt gezien.
Oh, nostalgiequote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, nostalgie
Deze gebruikte ik vaak in msn-gesprekken met jongens die mij later afwezen.
Ik had een tijdje dagelijks ellenlange msn-gesprekken met een jongen van school, die een klas hoger zat. Elke dag na school uren achter het scherm, heel gezellig en ik vond hem heel leuk natuurlijk. Tot hij op Valentijnsdag vertelde dat hij bij een vriendin van mij aan de deur was geweest met een roos en liefdesverklaring - haar vriend had open gedaanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]herkenbaar, alleen dan met meisjes.
Dat is niet echt mijn ding. Ik vind het ook jammer dat ik te dik ben om mijn overhemd in mn broek te doen zonder een colbertquote:Op maandag 18 januari 2016 19:54 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook pikzwarte jeans.
Je ziet het verschil amper in vergelijking met een pantalon.
Zit lekker en oogt netjes.
Zit jouw broek dan gewoon niet te strak?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding. Ik vind het ook jammer dat ik te dik ben om mijn overhemd in mn broek te doen zonder een colbert
Dan drink je je Coronaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Alweer 16 dagen zonder alcohol. Ik mist mijn Corona.
Story of my life.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen ook keihard gefriendzoned konden worden.
Nog 2 weken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb je het drinken afgezworen dan?
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, ik ken succesvolle zakenmensen die er met hun dikke pens ook gewoon zo bijlopen. Lekker bourgondisch leven.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding. Ik vind het ook jammer dat ik te dik ben om mijn overhemd in mn broek te doen zonder een colbert
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, ik ken succesvolle zakenmensen die er met hun dikke pens ook gewoon zo bijlopen. Lekker bourgondisch leven.
Nee, dat is geen succesvolle zakenman en dat gaat ook gewoon te ver. Die man is levensgevaarlijk vies dik.quote:
Hij verdient genoeg met niks.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is geen succesvolle zakenman
Toen zaten er ineens krassen in je polsenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had een tijdje dagelijks ellenlange msn-gesprekken met een jongen van school, die een klas hoger zat. Elke dag na school uren achter het scherm, heel gezellig en ik vond hem heel leuk natuurlijk. Tot hij op Valentijnsdag vertelde dat hij bij een vriendin van mij aan de deur was geweest met een roos en liefdesverklaring - haar vriend had open gedaan
Ik al 21, dus zeik niet hommo.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Alweer 16 dagen zonder alcohol. Ik mist mijn Corona.
Nee joh, ik laat me toch niet gek maken door mannen. Dit soort avonturen was de geboorte van #TeamOpzij.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen zaten er ineens krassen in je polsen?
Maar at hij ook vlees?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ik laat me toch niet gek maken door mannen. Dit soort avonturen was de geboorte van #TeamOpzij.
Vast wel, dat at ik toen zelf ook nogquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind specularium ook wel lief hoor, zou graag aan zijn baard zitten.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast wel, dat at ik toen zelf ook nog
quote:
Toen was ik 14 ofzo.quote:
KLB / Turk van shoarmatent die denkt dat ik een vrouw benquote:Op maandag 18 januari 2016 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weer zo negatief over andere users
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KLB / Turk van shoarmatent die denkt dat ik een vrouw ben
Dit topic is gelukkig niet beschamend.
Uiteraard, ik had een boek gelezen over zulke dingenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen wist je ook heus wel dat je met dat rare ding daar beneden meer kon dan alleen plassen.
Die jatte ik altijd van mijn zus, heb er nog nachtmerries van.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uiteraard, ik had een boek gelezen over zulke dingen
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KLB / Turk van shoarmatent die denkt dat ik een vrouw ben
Dit topic is gelukkig niet beschamend.
Fylaxientje.quote:
Suc6. Ik zie je graag weer verschijnen ads.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga weer solliciteren voor de frontpage, wil net zoveel tagjes als Fylax hebben.
Ik zal LTDKV eens aanschrijven.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Suc6. Ik zie je graag weer verschijnen ads.
Dat lijkt me de beste oplossing om je er weer in te kletsen, bij mij heb je redelijk weinig kansquote:
Redelijk weinig is niet niksquote:Op maandag 18 januari 2016 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me de beste oplossing om je er weer in te kletsen, bij mij heb je redelijk weinig kans
Timmmmm is er nog.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen eindredactie dan?
Bij Yasmin voor de deur.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:32 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk?
Hopelijk is hij niet overleden.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:32 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk?
Nouja, hopelijk niet te snel.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:32 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk?
Wie heeft het over dood?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dus jij wil graag dat hij dood gaat?
Eikel.
Dat gunt hij me gewoon, dat waardeer ik heel erg in Fylax.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh dus jij wil graag dat hij dood gaat?
Eikel.
Ja, hij gaat langs figuren uit zijn showtje om te kijken hoe het nu gaat. Lijkt mij wel een topshow.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:32 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk?
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, ik wou graag solliciteren voor een redactie frontpage tagje.
Moet je ekkes lief aan Tem vragenquote:Op maandag 18 januari 2016 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, ik wou graag solliciteren voor een redactie frontpage tagje.
Niks, maar je hebt destijds dingen met hem afgesproken geloof ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat heeft die nou met de frontpage te maken.
eigenlijk nietquote:Op maandag 18 januari 2016 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt destijds dingen met hem afgesproken geloof ik.
Ditquote:Op maandag 18 januari 2016 21:43 schreef YokiKater het volgende:
#Fokker89moetterugopdefrontpageinhetkadervanpositiviteit
Oh dan weet ik het niet, moet je bij yvonne zijn. Of Danny.quote:
Die slapen al.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het niet, moet je bij yvonne zijn. Of Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |