jij goede turk jwz maar dezzze toerk iz niet goed integratie je weer toch dezzze Toerk iz doofquote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
ewa wat is er mis met turken abi ik ben turks
ah nee hij kan best goed Nederlands vind ik maar dit slaat gwn nergens opquote:Op maandag 18 januari 2016 18:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij goede turk jwz maar dezzze toerk iz niet goed integratie je weer toch dezzze Toerk iz doof
jah iz raar maar mizzgien koeltoer weet jequote:Op maandag 18 januari 2016 18:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah nee hij kan best goed Nederlands vind ik maar dit slaat gwn nergens op
TS heeft waarschijnlijk een zwaarde stem dan jouw 3 jarige stemquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef MrSalazar het volgende:
Nja, mannenstem... Jongemannenstem zou ik zeggen.
In Nijmegen zijn kapsalons duur.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef yosander het volgende:
Hij dacht zeker dat je een vrouw was omdat je een medium kapsalon bestelde
Nee ik heb best een zware stem eigenlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
TS heeft waarschijnlijk een zwaarde stem dan jouw 3 jarige stem
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:12 schreef SpecialK het volgende:
Nick: Ja hoiiii met Nicky... Ik wil eventjes wat van die superrrr lekkere kapsalonnetjes van jullie proeven, hoorrrr.
Turk: *Oeh dat's een lekker wijf*
Nick: Ja hoiiii met Nicky... Ik wil eventjes wat van die superrrr lekkere kapsalonnetjes van jullie proeven, hoorrrr.
een kwart...quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
ewa wat is er mis met turken abi ik ben turks
HO HO 16 he!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS klinkt als een 15-jarige...oh wacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |