Doe eens niet dat plaatje met die lepel.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:38 schreef Tem het volgende:
Plofkip![]()
Ik heb kippendijen op, gewoon biologisch natuurlijk.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe eens niet dat plaatje met die lepel.
Dat doen ze alleen bij foie gras.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb eend bij mijn mams gegeten. Gewoon met een trechter geforcefeed, hoop ik
Op een of andere manier zijn etenfoto's niet vaak smakelijk..quote:
Gooien ze dan de borsten weg?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij foie gras.
Ganzenborst, geen idee of men dat eet.quote:
Foie gras kan zowel van eenden als bij ganzen komen. Geen idee of ze eendenlever ook trechteren.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ganzenborst, geen idee of men dat eet.
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foie gras kan zowel van eenden als bij ganzen komen. Geen idee of ze eendenlever ook trechteren.
Eendenlever is wel lekkerder dan gans, vind ik persoonlijk
Dood is dood. Ik heb met een eend met een trechter in zijn bek niet meer medelijden dan met kippen die elkaar de ogen uitpikken omdat ze gek gemaakt worden of met varkens die met zijn honderdduizenden op een halve vierkante meter moeten zitten.quote:
Helemaal mee eens, behalve dat het voor mij dan juist logisch is om aan al die ellende niet mee te doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dood is dood. Ik heb met een eend met een trechter in zijn bek niet meer medelijden dan met kippen die elkaar de ogen uitpikken omdat ze gek gemaakt worden of met varkens die met zijn honderdduizenden op een halve vierkante meter moeten zitten.
Zo gaan die dingen, als ze het goed kunnen doen zonder dat de kosten exponentieel stijgen, vind ik het helemaal prima. Tot die tijd eet ik lekker door.
Die rare triomfhouding dat de plofkip afgeschaft is bij de meeste supermarkten, snap ik ook niet. Plofkip was vooral niet zo goed voor je, volgestopt met al die ellende, maar de kip die ervoor in de plaats komt heeft echt geen beter leven dan een plofkip, alleen een langer leven. Wat je niemand toewenst in die omstandigheden. Die pikken elkaar nog steeds de ogen uit omdat ze zo dicht op elkaar staan en tonen ook meer huid dan veren.
Ecoterroristen van Wakker Dier maken me zo mogelijk nog bozerquote:Op zondag 17 januari 2016 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, behalve dat het voor mij dan juist logisch is om aan al die ellende niet mee te doen.
quote:Victoria (Piemontese/Holstein Frisian) ontsnapte uit een slachthuis in Friesland en bleef zes dagen lang rennen. Gedurende die zes dagen werd ze wereldnieuws: de koe die rende voor haar leven. Cameraploegen filmden haar terwijl ze over besneeuwde weilanden galoppeerde, over sloten sprong en door winkelstraten liep. Ze had geen naam, maar toen ze eindelijk gevangen werd, kreeg ze een naam die deze heldhaftige dame eer aandoet: Victoria. Journaliste Karin de Mik kocht haar vrij en bracht haar naar Bert. Het heeft heel lang geduurd voordat Victoria tot rust kwam. Ze is door haar traumatische ervaringen nog steeds geen knuffelkoe, maar dat hoeft een echte overwinnaar ook niet te zijn.
http://www.koopeenvarken.nl/quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
http://www.koopeenkoe.nl/
Dit soort dingen vind ik wel vet
Dat denk ik nietquote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.koopeenvarken.nl/
Dit is vetter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Nu wil ik ff met jullie delen dat wij ook heel biologisch proberen te zijn.
Wij hebben bijv. de vriendelijkste eieren van NL.Hé die ken ik niet, waar koop je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
PLUSquote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hé die ken ik niet, waar koop je die?
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Nu wil ik ff met jullie delen dat wij ook heel biologisch proberen te zijn.
Wij hebben bijv. de vriendelijkste eieren van NL.De kippen van David hebben 10cm2 extra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David moet dus gewoon zijn bek houden.
Maarquote:Op zondag 17 januari 2016 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
De kippen van David hebben 10cm2 extra.
David moet dus gewoon zijn bek houden.
Bejaarde mongolen zelfs.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
Leuk man, eieren rapen met mongolen.
Nee jij bent leuk.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
Jij durft, zo laat.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Net lekker hardgeloopt in t-shirt en korte broek. Ik voelde mij net Wim Hof.
Ik ben geen vrouw dus ik voel me redelijk veilig.quote:
Wanneer wordt jouw aanmelding nou eens goedgekeurdquote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Specularium het volgende:
pak even de popcornquote:Op maandag 18 januari 2016 07:33 schreef YokiKater het volgende:
Staat er hier 1 zijn accu leeg te starten. Ik kan echt genieten van dat soort dingen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 07:48 schreef anonymoussie het volgende:
Ja ochtendcrew.
Ik kan gaan krbben nu.
Hij heeft het al opgegeven, ik denk dat hij nu de wegenwacht heeft gebeld. Ik zou gewoon een tik op de startmotor hebben gegeven, dat gaat die wegenwachtpief straks ook doen.quote:
Elfletterig heeft haar de moeder geneukt denk ikquote:Op maandag 18 januari 2016 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dat voor flauwekulletjes?
Het gaat een dagje worden hoor Tim, ik moet vandaag boodschappen doen en ik ben al in een grafstemming. En dan is het nog Blue Monday ook.quote:
Ik hou het journaal in de gaten #alphen2.0quote:Op maandag 18 januari 2016 08:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat een dagje worden hoor Tim, ik moet vandaag boodschappen doen en ik ben al in een grafstemming. En dan is het nog Blue Monday ook.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 07:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft het al opgegeven, ik denk dat hij nu de wegenwacht heeft gebeld. Ik zou gewoon een tik op de startmotor hebben gegeven, dat gaat die wegenwachtpief straks ook doen.
Met een hamer of een moersleutel of zo, en niet te hard natuurlijk. Gewoon even 'loskloppen'.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En moet ik de handrem er met dit weer niet opzetten ivm vastvriezen?
Ik moet je teleurstellen. Ik heb me keurig gedragen en zit nu te genieten van verse croissants.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hou het journaal in de gaten #alphen2.0
Superinteressant weer dit, heb je 24 uur met Fresku al gezien?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is één van de grootste problemen waar deze planeet mee kampt. Het is veel gevaarlijker en ernstiger dan bijvoorbeeld de huidige asielstroom waarover mensen zich (terecht) opwinden.
Dit is nog veel gevaarlijker. De macht komt steeds meer te liggen bij een klein groepje, onaantastbare, schatrijke mensen. En de rest van de wereldbevolking lijdt daaronder; dat laten de cijfers duidelijk zien.
Dit aan de kaak stellen heeft niks meer te maken met jaloezie; dat stadium zijn we allang gepasseerd. Wat hier aan de hand is, is gewoon ziek. De rijken worden alsmaar rijker en rijker, terwijl veel mensen in armoede leven. Armoede die trouwens ook weer problemen als asielinstroom in de hand werkt.
Het is een directe bedreiging voor de stabiliteit op deze planeet en er moet gewoon veel meer worden gedaan om te komen tot een eerlijker verdeling van welvaart en vermogen.
Nee, ik trek die Fresku niet al te best, sorry. Dus toen Zondag met Lubach was afgelopen, ben ik weggezapt om terecht te komen op RTL Z, waar Undercover Boss was te zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Superinteressant weer dit, heb je 24 uur met Fresku al gezien?
Echt een showtje voor jou.
Theo was ijzersterk.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik trek die Fresku niet al te best, sorry. Dus toen Zondag met Lubach was afgelopen, ben ik weggezapt om terecht te komen op RTL Z, waar Undercover Boss was te zien.
Toevallig heb ik vorige week de aflevering met Fred Teeven gezien. Dat was wel interessant om te zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Theo was ijzersterk.
Soort Hans Teeuwen tegen de greppels van halal, maar dan anders.
Zonde. Ik heb me ook gedragen vandaag; mezelf nog niet verhangen.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik heb me keurig gedragen en zit nu te genieten van verse croissants.
Deze week is Jinek nog op tv.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als specularium dan met Peter R bij Pauw gaat zitten dat ik zo'n vrolijke opgewekte jongen was en het allemaal niet kan enzo.
Ontzettend interessant was dat ja, een dikke saaie zwetende pad.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vorige week de aflevering met Fred Teeven gezien. Dat was wel interessant om te zien.
Ik zou wel een langlopende reeks openen inclusief landkaartjes en wazige foto's.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als specularium dan met Peter R bij Pauw gaat zitten dat ik zo'n vrolijke opgewekte jongen was en het allemaal niet kan enzo.
Ik hoop dat mutant speciaal voor mij terugkomt op een halve dierentuin in de OP te zettenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou wel een langlopende reeks openen inclusief landkaartjes en wazige foto's.
Ik wist niet eens dat -ie weg was...quote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat mutant speciaal voor mij terugkomt op een halve dierentuin in de OP te zetten
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zojuist één van slechtste woordgrappen ooit gemaakt.![]()
Toetsenist Vince van Reeken verlaat Di-rect
Hij heeft zelfs heel dramatisch afscheid genomen on fbquote:Op maandag 18 januari 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat -ie weg was...
Link?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs heel dramatisch afscheid genomen on fb
De frontpage is niet jouw persoonlijke speeltuin he.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zojuist één van slechtste woordgrappen ooit gemaakt.![]()
Toetsenist Vince van Reeken verlaat Di-rect
Zeg het hem maar hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De frontpage is niet jouw persoonlijke speeltuin he.
Jawel. Daar is Efteling op geselecteerdquote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De frontpage is niet jouw persoonlijke speeltuin he.
Ik zie geen topic in zijn pohi, bedoel je niet El_Mata?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs heel dramatisch afscheid genomen on fb
Dst zou heel goed kunnen. Ik bedoel die vent die altijd dierentuinen in zijn OP zet. Die van Kris en Lisannequote:Op maandag 18 januari 2016 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie geen topic in zijn pohi, bedoel je niet El_Mata?
Ja dat is die ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dst zou heel goed kunnen. Ik bedoel die vent die altijd dierentuinen in zijn OP zet. Die van Kris en Lisanne
Ja, dat is inderdaad een ander, kon al niks vinden bij mutant.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dst zou heel goed kunnen. Ik bedoel die vent die altijd dierentuinen in zijn OP zet. Die van Kris en Lisanne
Goeie user wel, kun jij nog wat van leren.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Fylax het volgende:
FB / Aan alles komt een eind - het is leuk geweest
Ja man, zo goed.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie user wel, kun jij nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |