Halve liter was genoegquote:
Het zou zomaar kunnen dat ik het als erg zoet ervaar, want suiker eet ik niet zoveel. Hoewel, in het weekend wil ik nog wel eens mijn eigen gemaakte dropshot drinken en dat is ook zoet.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Halve liter was genoegals je het trouwens té zoet vind kan je er altijd een beetje (soja) melk
bij flikkeren
Ja. je kan het ook met banaan doenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik het als erg zoet ervaar, want suiker eet ik niet zoveel. Hoewel, in het weekend wil ik nog wel eens mijn eigen gemaakte dropshot drinken en dat is ook zoet.
Het is trouwens wel een prijzige smoothie, dame.
Oh, dropshot recept kan ik er ook wel een keer bijkwakken in dat bak ouwe zak topic.
Ik doe minstens een jaar met een kilo suiker.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat ik het als erg zoet ervaar, want suiker eet ik niet zoveel. Hoewel, in het weekend wil ik nog wel eens mijn eigen gemaakte dropshot drinken en dat is ook zoet.
Het is trouwens wel een prijzige smoothie, dame.
Oh, dropshot recept kan ik er ook wel een keer bijkwakken in dat bak ouwe zak topic.
Heb je weleens gezien hoeveel die piepkleine flesje kosten?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aan de andere kant is een smoothie van alleen fruit ook duur.
Die avocado zal het wel heerlijk zacht maken ja. Net wat je zegt, dan blijkt je een knol van een avocado te hebben gekocht, of je knijpt erin, denkt dat ie rijp is, maar dan is ie nog keihard van binnen. En dan is het zonde van het geld.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja. je kan het ook met banaan doenmaar dit vind ik wél veel lekkerder, alleen als
ik geen avocado heb, of ik heb per ongeluk weer van die vieze rottedan doe ik het
met banaan![]()
Droprecept?ja doe dat maar dan
Dan neem je toch bloem en gist, maar, zelfrijzend is in feite ook gewoon bloem, droge gist en wat smaakstofjes waaronder vanille extract, alleen is dat al kant en klaar, whatever that may be....quote:Op zondag 17 januari 2016 14:12 schreef Mickeys het volgende:
Weer goede recepten voor de LDS persoon...
Denk erover om die van L2B te gaan proberen... weet alleen niet of zelfrijzend bakmeel gaat werken i.p.v. patentbloem en gist
Dat is héél lang zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe minstens een jaar met een kilo suiker.
Kan je nagaan, ik gebruik alleen 2 schepjes suiker in mijn dagelijkse kop koffie en af en toe een schepje bij de jus.quote:
Geen idee, daar let ik nooit op, want ik maak alles vers. Alles wat je zelf maakt is veel lekkerder. Als je het goed doet dan hè.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien hoeveel die piepkleine flesje kosten?dat is hélemaal duur en de rest
zit allemaal zooi bij, is helemaal niet lekker als je vers gewend bent....
Bij de jus? Waar is dat goed voor?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je nagaan, ik gebruik alleen 2 schepjes suiker in mijn dagelijkse kop koffie en af en toe een schepje bij de jus.
Smaak, maar ik gebruik met hetzelfde doel ook wel honing en (Limburgse [chauvinist die ik ben]) appelstroop.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij de jus? Waar is dat goed voor?
Gaat niet worden zoals met gist, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder, dus rijst het pas in de oven. Je zou het kunnen maken en dan meteen in de oven mieteren, maar ik heb geen idee of het wat zal worden. Wie weet heb je een wereldrecept te pakken.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:12 schreef Mickeys het volgende:
Weer goede recepten voor de LDS persoon...
Denk erover om die van L2B te gaan proberen... weet alleen niet of zelfrijzend bakmeel gaat werken i.p.v. patentbloem en gist
Ah ja natuurlijk, suiker haalt net als zout de smaak op.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smaak, maar ik gebruik met hetzelfde doel ook wel honing en (Limburgse [chauvinist die ik ben]) appelstroop.
Dan pleur je er toch zelf wat bakpoeder bij.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat niet worden zoals met gist, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder, dus rijst het pas in de oven. Je zou het kunnen maken en dan meteen in de oven mieteren, maar ik heb geen idee of het wat zal worden. Wie weet heb je een wereldrecept te pakken.
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan pleur je er toch zelf wat bakpoeder bij.
Dat spul heet 'backin', van Dr. Oetker, koop je in een pakje met van die kleine zakjes, net zoals vanillesuiker.quote:
Ik heb hier wel een voorraadje van die meuk liggen, dus ik zóu het kunnen proberen binnenkort.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul heet 'backin', van Dr. Oetker, koop je in een pakje met van die kleine zakjes, net zoals vanillesuiker.
Meestal, afhankelijk van de hoeveelheid bloem zijn er een of twee theelepels nodig, die verhouding staat op het pakje aangegeven, dat is bij droge gist net zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een voorraadje van die meuk liggen, dus ik zóu het kunnen proberen binnenkort.
Jep, pakje per pond bloem meen ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal, afhankelijk van de hoeveelheid bloem zijn er een of twee theelepels nodig, die verhouding staat op het pakje aangegeven, dat is bij droge gist net zo.
Ik reken in gewichtsmaten of in lepels, maar niet in zakjes.quote:
Uit mijn hoofd --> 18 gram.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, de inhoud van dat zakje.
Zou zomaar kunnen Mo, want ik heb hier zakjes met 15 gram, maar dat is geen Baukje.quote:
Waar?quote:
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:
Dan wacht ik het resultaat af voordat ik het ga proberen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:24 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga kijken of ik morgen een stokbroodje en een soort van Italiaanse bol kan maken... en als het niets word, dan is de kliko geduldig
Ja ja... gedaan... ik weet alleen nu niet wat klaar ligt...quote:
een bruidsboeket...quote:Op zondag 17 januari 2016 15:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja ja... gedaan... ik weet alleen nu niet wat klaar ligt...
ah oke...quote:
Droge gist heeft een peper en zout kleur, bakpoeder is indd wit.quote:
Alsof ik dat niet in de kast heb liggen...quote:Op zondag 17 januari 2016 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Droge gist heeft een peper en zout kleur, bakpoeder is indd wit.
Ik weet niet of jij wel een iets met droge gist bakt, en denk eraan dat spul heeft een THT.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet in de kast heb liggen...
Dat was een beste! Bedankt en FANN trouwens ook nog.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ook even een gerecht toegevoegd in Koken & Bakken
Maar wel een lekker makkelijke... meestal maak ik het 's morgens klaar en laat ik het tot 's avonds zo staan en warm het dan nog even op... dan is het nog lekkerderquote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was een beste! Bedankt en FANN trouwens ook nog.
Ja dat wel iddquote:
Oh ja, dan kan het lekker intrekken en 'huwen' de smaken. Verdomme, ik heb het niet in huis, anders maakte in het ter plekke.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar wel een lekker makkelijke... meestal maak ik het 's morgens klaar en laat ik het tot 's avonds zo staan en warm het dan nog even op... dan is het nog lekkerder
Tja.. hier is de super gewoon open... tot vanavond 8 of 10 uur geloof ik zelfsquote:Op zondag 17 januari 2016 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan het lekker intrekken en 'huwen' de smaken. Verdomme, ik heb het niet in huis, anders maakte in het ter plekke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Met een klein stukje rijden kan ik ook wel bij een Jumbo komen die open is, maar om nou te gaan rijden voor alleen een pot bonen gaat me net even iets te ver.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. hier is de super gewoon open... tot vanavond 8 of 10 uur geloof ik zelfs
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:04 schreef Mickeys het volgende:
Ik zit sowieso nog even naar al mijn "kook&bak" foto's te kijken.. mijn hemel... wat ik allemaal gemaakt heb... pffDie taarten ben je een kei in ja. Daar zou je zo een winkel voor kunnen openen, of op bestelling werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Heb er nog een foto aan toegevoegd. Winkel is niet rendabel.. kostprijs is veel te hoog om zoiets te gaan verkopen op kleine schaalquote:Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die taarten ben je een kei in ja. Daar zou je zo een winkel voor kunnen openen, of op bestelling werken.
Misschien in opdracht danquote:Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die taarten ben je een kei in ja. Daar zou je zo een winkel voor kunnen openen, of op bestelling werken.
Te duur joh.. jij gaat echt niet een taart bij mij bestellen voor 25/30 euro wat het mij ongeveer aan kostprijs kost en arbeidstijd...quote:
maak er maar één voor doedie, die is jarig vandaag!quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Te duur joh.. jij gaat echt niet een taart bij mij bestellen voor 25/30 euro wat het mij ongeveer aan kostprijs kost en arbeidstijd...
het is leuk als hobby voor een keertje
Vast wel .. Wat de gek er voor geeftquote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bruidstaarten kan je leuk aan verdienen.
Zeker weten, en die betalen graag teveel, het is tenslotte 'de mooiste dag van je leven'quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bruidstaarten kan je leuk aan verdienen.
Was jij getrouwd met die griet waar je gisteren over vertelde? Ik dacht dat je alleen met haar had samengewoond.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, je denkt er net zo over als ik.
De eerste keer trapte ik daar nog in.. de 2e keer goddank niet meerquote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, je denkt er net zo over als ik.
Bij mij was het 1 x en nooit weer, ik deed het sowieso alleen ivm de kinderen, zonder kinderen was ik waarschijnlijk nooit getrouwd geweest.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De eerste keer trapte ik daar nog in.. de 2e keer goddank niet meer
Doedezemaar, die was hier tot vorig jaar veel.. Nu zit ze vnl in MUZ op Radio49 waar ze het doet met Symphonic,quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef Mickeys het volgende:
Zo goed ben ik niet. Ik zie op FB de prachtigste bruids- en verjaardagstaarten voorbij komen...
Wie is doei? (gefeliciteerd in ieder geval)
Nee, trouwen heb ik altijd iets vreemds gevonden. Alleen al dat 'tot de dood u scheidt' gelul. Hoe kan je dat nou weten vooruit? Je kan elkaar wel spekzat zijn na een jaar en 100 worden. Dat lijkt me nogal lang duren dan.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was jij getrouwd met die griet waar je gisteren over vertelde? Ik dacht dat je alleen met haar had samengewoond.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Doedezemaar, die was hier tot vorig jaar veel.. Nu zit ze vnl in MUZ op Radio49 waar ze het doet met Symphonic,
Die kan dit jaar qua leeftijd het getal niet positiever of negatiever 'spiegelen'.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Doedezemaar, die was hier tot vorig jaar veel.. Nu zit ze vnl in MUZ op Radio49 waar ze het doet met Symphonic,
Meestal duurt het ook veel korter dan 100 jaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, trouwen heb ik altijd iets vreemds gevonden. Alleen al dat 'tot de dood u scheidt' gelul. Hoe kan je dat nou weten vooruit? Je kan elkaar wel spekzat zijn na een jaar en 100 worden. Dat lijkt me nogal lang duren dan.
Door dat ze trouwen ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal duurt het ook veel korter dan 100 jaar.
Jij leest m, net als ik ook in eerste instantie, verkeerd hahahahaquote:Op zondag 17 januari 2016 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal duurt het ook veel korter dan 100 jaar.
Ja, ik zag het, maar goed, een 25 jarig huwelijk is tegenwoordig al een unicum.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij leest m, net als ik ook in eerste instantie, verkeerd hahahaha
Dan is ze 1 jaar jonger dan mijn gespiegelde getalquote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan dit jaar qua leeftijd het getal niet positiever of negatiever 'spiegelen'.
1 van de redenen waarom ik toen samen met mijn inmiddels ex, besloten hadden de tekst te laten aanpassen...quote:Op zondag 17 januari 2016 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als het tot de dood ons scheidt zou wezen, hadden of mijn ex of ik dood moeten zijn, dat vind ik persoonlijk niet echt nodig en een beetje lullig voor de kinderen, wat mij betreft loopt ze nog tot haar 100e rond, het is haar gegund.
2 hier.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ze 1 jaar jonger dan mijn gespiegelde getal
Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik ook nog gewoon onder de levenden ben.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik toen samen met mijn inmiddels ex, besloten hadden de tekst te laten aanpassen...
oh jee... kan mij voorstellen dat je daar slapeloze nachten van hebt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef sacha het volgende:
ik heb het al eens verteld maar daar komt ie nog een keer...
ik dacht vroeger als klein kind dat je MOEST trouwen![]()
ik had daar slapeloze nachten van
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef sacha het volgende:
Nou.... met dat halve potje erin ook niet?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:26 schreef Mickeys het volgende:
Overigens.. mijn gerecht schijnt ook te moeten "huwen" vertelde L2B net... tja.. en dat huwelijk duurt maar 1 dag... langer overleeft het niet...
en wat nu als ze het wel erg zou vinden?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik ook nog gewoon onder de levenden ben.
kon er helemaal nerveus van wordenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]En je had uiteraard geen idee met wie en of je daar wel zin in had, geweldig.
Lol!quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef sacha het volgende:
ehm... nee... je hebt het voor die tijd al opgegeten... zo lekker is hetquote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou.... met dat halve potje erin ook niet?
Dat moet wel met al die lekkere dingen erdoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... nee... je hebt het voor die tijd al opgegeten... zo lekker is het
Zou ik ook geworden zijn als ik gedacht had dat het een verplichting zou zijn...quote:
Onder de jurk uit of het huwelijk?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef sacha het volgende:
dromen over jurken heb ik nooit gedaan, was alleen maar aan het verzinnen hoe ik er in godsnaam onderuit kon komen
Dat is een aanname, die mogen niet.quote:
ik zit nu naar jurken te kijken, mijn zoon gaat van de zomer trouwen..quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef sacha het volgende:
dromen over jurken heb ik nooit gedaan, was alleen maar aan het verzinnen hoe ik er in godsnaam onderuit kon komen
Klopt en ze blijkt een jaar jonger te zijn maar dan klopt dat gespiegel verhaal van jou weer nietquote:Op zondag 17 januari 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een aanname, die mogen niet.
Ah, hij gaat in het wit?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit nu naar jurken te kijken, mijn zoon gaat van de zomer trouwen..
In een jurk?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit nu naar jurken te kijken, mijn zoon gaat van de zomer trouwen..
Of het jouwe niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en ze blijkt een jaar jonger te zijn maar dan klopt dat gespiegel verhaal van jou weer niet
quote:
ik zal het eens aan zijn vriendin vragenquote:
Laten we maar gewoon niet oordelen en hopen dat ze samen gelukkig worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal het eens aan zijn vriendin vragen
Misschien wel handig om dat van te voren duidelijk te hebbenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal het eens aan zijn vriendin vragen
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel handig om dat van te voren duidelijk te hebben
De maand is nog niet voorbij...quote:Op zondag 17 januari 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum "40+ - the Reboot!" van 01-01-2016 t/m 17-01-2016
nr / aantal posts / gebruiker
001 1851 FANN
002 1124 chufi
003 0841 Piet_Piraat
004 0727 Mickeys
005 0633 Mo_Muffin
006 0580 Lucky2Bastard
007 0440 drakin
008 0426 MadMaster
009 0391 sacha
010 0326 Leandra
klik hier voor meer stats
Hieperdepiep voor FANN.
Holy chips.... 4e plek...quote:Op zondag 17 januari 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum "40+ - the Reboot!" van 01-01-2016 t/m 17-01-2016
nr / aantal posts / gebruiker
001 1851 FANN
002 1124 chufi
003 0841 Piet_Piraat
004 0727 Mickeys
005 0633 Mo_Muffin
006 0580 Lucky2Bastard
007 0440 drakin
008 0426 MadMaster
009 0391 sacha
010 0326 Leandra
klik hier voor meer stats
Hieperdepiep voor FANN.
kokkerelse... ik zit ondertussen nog even mijn foto's door te worstelen... zie mooie dingen... niet alleen taarten die ik gemaakt heb.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga even de keuken in... Wat voorbereiden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kokkerelse... ik zit ondertussen nog even mijn foto's door te worstelen... zie mooie dingen... niet alleen taarten die ik gemaakt heb.
Tafel van 1 bij 2 meter voorzien van nieuw plakplastic motiefje:Crea Bea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Jah.. maar ik was op zoek eigenlijk naar mijn paprika quiche... das gelukt dus die staat ook nu bij koken&bakken erbijquote:
Ik heb er geen hekel aan, maar ik ben gewoon erg lui.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:18 schreef Mickeys het volgende:
En dan moet je bedenken dat ik eigenlijk een godsgruwelijke hekel aan koken heb
[..]
kokkerelse... ik zit ondertussen nog even mijn foto's door te worstelen... zie mooie dingen... niet alleen taarten die ik gemaakt heb.
Tafel van 1 bij 2 meter voorzien van nieuw plakplastic motiefje:Fraai ook. Dat was wel even prutsen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ben zó blij dat ik zo kan gaan eten. Bijna misselijk van de honger en dan kom jij dáár weer mee aan. Leuk gezicht met verschillende kleuren paprika en hoe ze uit de vorm komen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jah.. maar ik was op zoek eigenlijk naar mijn paprika quiche... das gelukt dus die staat ook nu bij koken&bakken erbij
Eh... ja . Laatste foto zie je ook nog de kast op de achtergrond. Dat was zo'n goedkoop wit geval ding...quote:Op zondag 17 januari 2016 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai ook. Dat was wel even prutsen zeker?
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben zó blij dat ik zo kan gaan eten. Bijna misselijk van de honger en dan kom jij dáár weer mee aan. Leuk gezicht met verschillende kleuren paprika en hoe ze uit de vorm komen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... ja . Laatste foto zie je ook nog de kast op de achtergrond. Dat was zo'n goedkoop wit geval ding...Zo zeg! Een complete metamorfose, het knapt er enorm van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Heel mooi gedaan, zeer secuur uitgevoerd, maar als ik daar lang naar moet kijken wordt het me wel duizelig...quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... ja . Laatste foto zie je ook nog de kast op de achtergrond. Dat was zo'n goedkoop wit geval ding...
Ze zouden dat soort folie ook voor sommige mensen moeten hebben...quote:Op zondag 17 januari 2016 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo zeg! Een complete metamorfose, het knapt er enorm van op.
Dat. Na een half uur zou ik alles weg flikkeren, omdat het vol met kreukels zou zitten als ik het probeer.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel mooi gedaan, zeer secuur uitgevoerd, maar als ik daar lang naar moet kijken wordt het me wel duizelig...
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zouden dat soort folie ook voor sommige mensen moeten hebben...
Lol... daarom staat dat alles ook bij mij op zolderquote:Op zondag 17 januari 2016 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel mooi gedaan, zeer secuur uitgevoerd, maar als ik daar lang naar moet kijken wordt het me wel duizelig...
Zover was ik ook bijna hoor... na een week bezig te zijn geweest... met zowel de kast als de tafel.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Na een half uur zou ik alles weg flikkeren, omdat het vol met kreukels zou zitten als ik het probeer.
ehm.. niet helemaal eerlijk van me... Ik moest eerst de zooi opruimenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm.. niet helemaal eerlijk van me... Ik moest eerst de zooi opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is in ieder geval nette zooi.
L2B's Mixcloud
[..]
Tafel van 1 bij 2 meter voorzien van nieuw plakplastic motiefje:Je bent idd behoorlijk bezig geweest de afgelopen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen in de Storyquote:Op zondag 17 januari 2016 09:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Handig, ik wel terug gelezen en zag dat er flink over je "geluld" is
Ik dacht meer aan de voorpagina van de Telegraaf.. maar Story mag ookquote:
Dan moet je maar teruglezen... heb ik nl echt gedaanquote:
Maak je niet druk, louter positieve dingen.quote:
een bouwpakketquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
appleflap gegetenquote:
sapperdeflapquote:
Een macbook moet je niet eten joh! dat ligt veel te zwaar op de maagquote:
Ja daar haal jij weer het nieuws meequote:Op zondag 17 januari 2016 18:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een macbook moet je niet eten joh! dat ligt veel te zwaar op de maag
kennisgemaakt met (...) die is vrachtwagenchauffeur met graafmachinesquote:
hehehe.... ikke wel.. maar ja, de mijne was ontploft dus moest toch een nieuwe hebbenquote:
graven is het nieuwe zeurenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kennisgemaakt met (...) die is vrachtwagenchauffeur met graafmachines
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een bouwpakket
[ afbeelding ]deze is van blik +-7 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
totaliteit 7 cm?quote:
maar het is nog niet helemaal afquote:Op zondag 17 januari 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja een soort mini bouw-pakketje
http://www.ebay.nl/itm/11(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
[ afbeelding ]
Knap hoor (en ja, ik had gezien dat het het Opera house moest voorstellenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nu bij 22 maar 4 t/m 16 heb ik overgeslagenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Een Ikea handleiding is ineens simpel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er even voor gaan zitten natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Ikea handleiding is ineens simpel dan.
Wordt een lange zit.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Je moet er even voor gaan zitten natuurlijk.
deze lijkt me moeilijk:quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Mickeys het volgende:
Mannen en handleidingen??? eh... ik dacht dat mannen daar niet aan deden
Ik lees ze altijd achteraf.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef Mickeys het volgende:
Mannen en handleidingen??? eh... ik dacht dat mannen daar niet aan deden
Steeds een uurtje.quote:
Die windmolen anders ook... leek het welquote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze lijkt me moeilijk:
[ afbeelding ]
Of zelf een web-shop beginnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die windmolen anders ook... leek het wel
hebben ze ook metalen molens Hut?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deze lijkt me moeilijk:
[ afbeelding ]
ja uit China allesquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... ja . Laatste foto zie je ook nog de kast op de achtergrond. Dat was zo'n goedkoop wit geval ding...Ik vind het mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een werk![]()
gepriegel en ik heb niet zo'n tangetjequote:
Henk?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kennisgemaakt met (...) die is vrachtwagenchauffeur met graafmachines
tangetje voor bij plakplastic? Wat ben jij van plan?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
gepriegel en ik heb niet zo'n tangetje
nee ik ben zijn naam vergeten maar zijn jongste broer zit al vanaf 13 in een tehuis zuurstofgebrek bij de geboortequote:
die lipjes gaan door de gleufjes en dan moet je ombuigenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tangetje voor bij plakplastic? Wat ben jij van plan?
Plakplastic heeft geen lipjes en gleufjes... dat is nu juist het probleemquote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die lipjes gaan door de gleufjes en dan moet je ombuigen
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die lipjes gaan door de gleufjes en dan moet je ombuigen
Ha duh.. Hut begon ermee.. ik jat alleen maarquote:
Echt vast zit het niet maar dat zie je toch nietquote:
Die heb ik dan even gemist?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar deden we toch niet meer aan dacht ik gelezen te hebben
Jij denkt teveel.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar deden we toch niet meer aan dacht ik gelezen te hebben
Ik gaf antwoordquote:
quote:
en ik beroep mij op mijn afwezigheid dus sowieso niet meegekregenquote:
Dat maakt niet uit, sommige dingen wil je niet zienquote:Op zondag 17 januari 2016 18:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Echt vast zit het niet maar dat zie je toch niet
Wat leukquote:Op zondag 17 januari 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kost trouwens ook geen drol en wordt gratis verzondenquote:
Uren vermaak voor weinig.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
kost trouwens ook geen drol en wordt gratis verzonden
Jups, maar ik heb mijn eigen dagenlange vermaak projectjesquote:
Vette bek met die truffelquote:Op zondag 17 januari 2016 19:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens die aardappeltjes met 0,00000000000000002 % truffel gegeten net
met spruitjes en het was best lekker
O die is leuk! Waar vind ik deze? (behalve bij jou thuis)quote:Op zondag 17 januari 2016 18:56 schreef Mickeys het volgende:
Ah.. sowieso staat de star destroyer en de flacon er tussen en "mijn" geliefde robot R2-D2![]()
[ afbeelding ]
Wat een werk idd.. oh projectjes ? do tell ?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, maar ik heb mijn eigen dagenlange vermaak projectjes
Niet bij mij thuis maar via eBay. Hut kwam ermeequote:Op zondag 17 januari 2016 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O die is leuk! Waar vind ik deze? (behalve bij jou thuis)
Het was best wel vet jaquote:
Staat ergens tussen post 50 en 200 van dit topicquote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat een werk idd.. oh projectjes ? do tell ?
Ah food dus ?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat ergens tussen post 50 en 200 van dit topicInclusief foto's
Wat gaaf! Ik hou van priegelwerkjes.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis maar via eBay. Hut kwam ermee
http://www.ebay.nl/itm/11(...)_rvr_id=968021550474
Food staat in het koken&bakken topic, hier staat mijn tafel en kast project (creatief met plakplastic)quote:
Ik heb truffelsmaak in een flesje van de Lidlquote:Op zondag 17 januari 2016 19:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens die aardappeltjes met 0,00000000000000002 % truffel gegeten net
met spruitjes en het was best lekker
dan ga ik dat eens halen...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb truffelsmaak in een flesje van de Lidl
Ik neem vanuit Spanje altijd van die potjes truffel mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flesje met truffelsmaak? Is dat een truffelsaus dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zei, vertelquote:Op zondag 17 januari 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee, die doet trouwens gewoon meeis geen houwen meer aan
In de regio waar ik dan vaak kom worden wel echte truffels opgespoord.... Maar ik neem dat nooit mee.. Net zoals daar in de buurt ook saffraan wordt geoogst...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem vanuit Spanje altijd van die potjes truffel mee.
Is niet 100% truffel, maar komt het beste in de buurt daarvan...
Chocoladetruffelsaus...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een flesje met truffelsmaak? Is dat een truffelsaus dan?
Daarom, ik ga eens even rustig een peuk roken, want dit is me te druk, vlieg heen en weer.....quote:
Wel toevallig dat het altijd begint als jij net online bent. Toeval?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef FANN het volgende:
En dat is NIET mijn schuld![]()
ik kom net binnen
Een spray.. zeg 0.004 % of zo.. spul is sterk...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een flesje met truffelsmaak? Is dat een truffelsaus dan?
Het is heerlijk spul, maar zelfs in Spanje te duur.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In de regio waar ik dan vaak kom worden wel echte truffels opgespoord.... Maar ik neem dat nooit mee.. Net zoals daar in de buurt ook saffraan wordt geoogst...
Dat lijkt me dan weer niet lekker over aardappeltjes.quote:
Is dat niet ontzettend kunstmatig?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Een spray.. zeg 0.004 % of zo.. spul is sterk...
Ik heb maar 1 40+ topic in mijn AT (deze), de rest knikker ik er uit als ik er gereageerd heb en dan zien we na een tijdje wel wat er actueel is....quote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, ik ga eens even rustig een peuk roken, want dit is me te druk, vlieg heen en weer.....
10.5 x 7cmquote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef Deisyy het volgende:
In welke afmeting moet ik me zoiets voorstellen?
Ik vind het wel lachen dat het 40+ forum na terugkomst direct weer een bruisend forum is........quote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 40+ topic in mijn AT (deze), de rest knikker ik er uit als ik er gereageerd heb en dan zien we na een tijdje wel wat er actueel is....
Mooi hè. Beter dan andersom.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat het 40+ forum na terugkomst direct weer een bruisend forum is........
Echt hè.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen dat het 40+ forum na terugkomst direct weer een bruisend forum is........
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de 3 Star Wars miniaturen net besteld.. ben erg benieuwdquote:
Dat zegt genoeg over het draagvlak.quote:
Leuk ding!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de 3 Star Wars miniaturen net besteld.. ben erg benieuwd
Precies en dat wisten we allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over het draagvlak.
Als het me lukt zal ik te zijner tijd de foto's wel plaatsenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het me lukt zal ik ter zijner tijd de foto's wel plaatsen... ik geef gewoon anders Hut de schuld hahahaha
Fout, in 40+ is alles de schuld van Sas.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het me lukt zal ik te zijner tijd de foto's wel plaatsen... ik geef gewoon anders Hut de schuld hahahaha
écht heh, ik proef die 0,0000000000000000002 % nogquote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Een spray.. zeg 0.004 % of zo.. spul is sterk...
oh jah... dat sowiesoquote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fout, in 40+ is alles de schuld van Sas.
Altijd!!!
Denk het wel eigenlijk.. Ik heb het ook nog niet zo vaak gebruikt hoor .. ik wacht tot de THT datum dan is het pas goed..quote:
Ik heb er een.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik de enige 40+-er zonder Paypal-account?
misschien over IJsquote:Op zondag 17 januari 2016 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet lekker over aardappeltjes.
Ow, okequote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fout, in 40+ is alles de schuld van Sas.
Altijd!!!
Ik ben nu maar 11 euro kwijt inclusief verzending... tja... dat kan ik nog wel lijdenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik een speakerset heb gekocht voor de laptop, dan kon dit pakketje wel eens het volgende worden. Leuk om te doen.
Neequote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Heb je weer wat omhandenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de 3 Star Wars miniaturen net besteld.. ben erg benieuwd
Geen idee, ik heb er wel 1.. al een jaar of 10/15 denk ikquote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt, buiten de SC om.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar maak ik al jaren gebruik van.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt mij een helquote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik een speakerset heb gekocht voor de laptop, dan kon dit pakketje wel eens het volgende worden. Leuk om te doen.
Can't live without it...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Is ook niks voor jou, veel te eng allemaal.quote:
Heb ik toch wel... dat solliciteren kost me uren per dag... ben niet goed in motivatie brieven schrijvenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Goffer, ik heb me zojuist geregistreerd bij ebay en ik weet nu mijn wachtwoord al niet meer
Geef anders mijn topic als referentie op.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb ik toch wel... dat solliciteren kost me uren per dag... ben niet goed in motivatie brieven schrijven
kan je geen emailnummer invullen zodat je een nieuw wachtwoord krijgt? Heb ik zooooooooo vaakquote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Goffer, ik heb me zojuist geregistreerd bij ebay en ik weet nu mijn wachtwoord al niet meer
Welkom op het internet.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk iets met 40 er in....quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat werkt niet in de IT... die vinden dan dat ik het nog moet maken ook... en als ze zien dat het 40+ is ben ik op voorhand al afgewezen omdat ze nl een jong team hebben (ja, die afwijzingsreden heb ik inmiddels al 4 keer op zak)quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef anders mijn topic als referentie op.
als ik wil frutten ga ik wel weer schilderenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon kalm aan lezen en in elkaar frutten.
Emailnummer...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je geen emailnummer invullen zodat je een nieuw wachtwoord krijgt? Heb ik zooooooooo vaak
Dat blijft altijd lastig...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb ik toch wel... dat solliciteren kost me uren per dag... ben niet goed in motivatie brieven schrijven
Kan niet met jouw rug.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik wil frutten ga ik wel weer schilderen
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Emailnummer...
Doe maar geen Ebay én geen PayPal, Fann...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |