Het is binnen.....quote:Op zondag 17 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er weinig te zien vallt hoor
Fann is niet bij te houden.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och mens, hou op, járen en altijd 's nachts. Maar ja, wel ploegendienst achter de rug dan.
Zo zie je maar weer dat er geen of onvoldoende animo voor een 40+ was.quote:
oeh, postrace?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te fokkenis niet meer normaal
Ho wacht even, komt ook door mijn avontuur natuurlijk. Morgen kakt het weer in.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat er geen animo voor een 40+ was.
maar toen was er ook een SCquote:Op zondag 17 januari 2016 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat er geen animo voor een 40+ was.
morgen toch het verhaal over je vader ?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ho wacht even, komt ook door mijn avontuur natuurlijk. Morgen kakt het weer in.
Nat shirt dan? Strak soms?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon t shirtje manniks niet spannend
Och Jezus ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
morgen toch het verhaal over je vader ?
Er komen natuurlijk steeds meer 40+quote:Op zondag 17 januari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
maar toen was er ook een SCen die ging niet zo snel......
Ja verdomd, moet je zien hoe lang FOK! al bestaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er komen natuurlijk steeds meer 40+
Ja, geen mens wist dat er een oude van dagen club ergens verstopt in CUL zat, hoewel het er aangenaam vertoeven was.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er komen natuurlijk steeds meer 40+
Koen heeft chips zie ikquote:Op zondag 17 januari 2016 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
morgen toch het verhaal over je vader ?
ja maar die wil hij weer niet delen!!quote:
Zit ie weer aan de rum?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar die wil hij weer niet delen!!
Ik heb geen ideequote:
Ben wel beetje uitzondering van mijn generatie maar de topposter is maar 6 jaar jonger.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja verdomd, moet je zien hoe lang FOK! al bestaat.
Je scheelt 6 jaar met tong?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wel beetje uitzondering van mijn generatie maar de topposter is maar 6 jaar jonger.
En wij hebben TreeHut hier.
Kijk altijd met plezier daar, heb alleen niet zoveel nuttigs te melden.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, geen mens wist dat er een oude van dagen club ergens verstopt in CUL zat, hoewel het er aangenaam vertoeven was.
en hoeveel uur ik hier al heb doorgebrachtquote:Op zondag 17 januari 2016 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja verdomd, moet je zien hoe lang FOK! al bestaat.
Onze eigenste onnavolgbare Hut.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wel beetje uitzondering van mijn generatie maar de topposter is maar 6 jaar jonger.
En wij hebben TreeHut hier.
Damn, ik ben actief geweest vanaf april 2004.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
en hoeveel uur ik hier al heb doorgebracht
Serieus soms moet ik 3 dagen nadenkenquote:
ik pas 16 jaarquote:Op zondag 17 januari 2016 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn, ik ben actief geweest vanaf april 2004.
Af en toe krijg ik het wel mee, maar meestal heb ik een WTF moment bij zo'n post.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms en vooral geniaal alhoewel het vaak pas dag later doordringt.
Het duurt even voordat je die begrijpt.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Af en toe krijg ik het wel mee, maar meestal heb ik een WTF moment bij zo'n post.
Ik wist niet eens dat het al zó lang bestondquote:Op zondag 17 januari 2016 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is écht vanaf het begin dus.
jep, ik kan bijna mijn hele leven teruglezen op FOK!quote:
dat denk ik ookquote:Op zondag 17 januari 2016 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
jep, ik kan bijna mijn hele leven teruglezen op FOK!
ja straksquote:Op zondag 17 januari 2016 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat doorzichtige natte vodje om je lichaam draperen, toch!
Daar is er ook maar één van.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Serieus soms moet ik 3 dagen nadenken
ik zit best wel eens oude topics te lezenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
jep, ik kan bijna mijn hele leven teruglezen op FOK!
Ergens sinds begin 2000 is het snel gegroeid met al die breedband internet.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het al zó lang bestond
genant eigenlijk...quote:
Ik heb ze verdeeld.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit best wel eens oude topics te lezen
Schei toch uit. waarom zou je iets te verbergen hebben om je voor te schamen. Daar hebben we tegenwoordig andere mensen voor.quote:
er zijn er toch wel meer? Sas geloof ik.... meer kan ik effe niet bedenkenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hehe eindelijk weer eens een niet roker...
er is ergens nog n topic waarin mijn dochter vraagt hoe laat ik opstaquote:Op zondag 17 januari 2016 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schei toch uit. waarom zou je iets te verbergen hebben om je voor te schamen. Daar hebben we tegenwoordig andere mensen voor.
ow..................quote:Op zondag 17 januari 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, een beetje zware shag zo af en toe. Pakje per drie dagen zeg maar.
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:52 schreef just me het volgende:
[..]
er is ergens nog n topic waarin mijn dochter vraagt hoe laat ik opsta
Niet anti FOK! blijkbaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
Hut is antiroker![]()
en anti drinken en anti alles geloof ik
ik kan geen paard meer zienquote:Op zondag 17 januari 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik dacht mooi morgen naar Friesland met kleinzoon, was vandaag laatste dag al van hengstenkeuring.
Sas rookt en drinkt als een ... Maar ja met een aap en en postbode in huis..quote:Op zondag 17 januari 2016 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn er toch wel meer? Sas geloof ik.... meer kan ik effe niet bedenken
De anti-man.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
Hut is antiroker![]()
en anti drinken en anti alles geloof ik
Sas?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas rookt en drinkt als een ... Maar ja met een aap en en postbode in huis..
Jij bent een van de weinige niet rokers hier.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas rookt en drinkt als een ... Maar ja met een aap en en postbode in huis..
hoewel................quote:Op zondag 17 januari 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
Dus Sas moet naar buiten als ze gaar roken?
moet er niet aan denkendan stop ik nog liever
iK STOP NIET EN IK ROOK NIET BUITEN ALS IK THUIS BEN, JA IN DE ZOMER, LEKKER OP BALKON, MAAR NU DUS EVEN NIET.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
DAT BEDOEL IK!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
iK STOP NIET EN IK ROOK NIET BUITEN ALS IK THUIS BEN, JA IN DE ZOMER, LEKKER OP BALKON, MAAR NU DUS EVEN NIET.
Dan ben ik ook na een kwartier weer pleitte.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
Maar bij andere mensen rook ik niet, of ze moeten zelf gaan zitten paffen dan wel
wel ex roker dan... April 3 jaar alweer... Dees is weer begonnen ... jammer, maar somms kan ik het me wel voorstellen, zeker in haar situatie nu ...quote:Op zondag 17 januari 2016 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige niet rokers hier.
Neh... ik hou dat wel effe volquote:Op zondag 17 januari 2016 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben ik ook na een kwartier weer pleitte.
Ja dat weet ik niet hoor..quote:Op zondag 17 januari 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
je zit toch op FB met Sas, vraag dat soort dingen danquote:
ik ookquote:
Ik lul niet met Sas op FB...quote:Op zondag 17 januari 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
je zit toch op FB met Sas, vraag dat soort dingen dan![]()
waar lul je allemaal over trouwens als je FB hebt?
Hier net zo en zelf rook ik buiten, puur omdat ik niet goed word van de rooklucht als je 's morgens je nest uitkomt.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
Maar bij andere mensen rook ik niet, of ze moeten zelf gaan zitten paffen dan wel
Soms zijn hele LPs wel leuk om gewoon aan te laten staan... en dit is deel 1 van .? geen idee hoeveelquote:
Ik dacht dat dat allang algemeen bekend was... Heb het al bijna 20 jaar in de kast liggen of zo...quote:
Destijds dácht ik behoorlijk af te weten van muziek, maar dit kende ik echt niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allang algemeen bekend was... Heb het al bijna 20 jaar in de kast liggen of zo...
quote:
Ik ga nog wat klooien op de radio.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, ik ga ook mijn mandje opzoeken en sluit af met Donald Fagen, want dat is ook al even geleden en lekkere muziek.Welterusten straks!
![]()
Maakt mij niet uit, als er maar lekker muziek is.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, wat zullen we gaan uitvreten zo?
Dat regel ik wel, beetje baldadig.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als er maar lekker muziek is.
Wel zo fijn dat je nu je eigen account hebt lijkt me .. Sinead ,....quote:Op zondag 17 januari 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga nog wat klooien op de radio.
Ik hatseflats alles achter elkaar nu.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
Dan is het goed .. Alphaville... ook een 1 day fly eigenlijk toch?
Ik ben altijd aardig.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
pas op met Piet... Je hoort hem wel maar je ziet hem niet .. zoiets .. Dat was Kim
Miscommunicatie vooral en ik verdom het om te mailen.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vrienden hebben niet voor niets zoveel bans door de jaren heen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 03:25 schreef chufi het volgende:
Waar is de Griek, Donald, mr DDM, mrs MM, N, de postbode... Sas van Draak, ja zo kunnen we nog wel even doorgaan...Treehut is zometeen weer wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou hij het antwoord weten ?quote:Op zondag 17 januari 2016 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Treehut is zometeen weer wakker.
Mooie beeldspraak, maar hij zit alleen maar op fitness om naar de billen te kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is het baken in de woestijn waar we allemaal zandkorrel zijn.
Hebben ze daar zwarte glanzende leggins met kant?quote:Op zondag 17 januari 2016 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie beeldspraak, maar hij zit alleen maar op fitness om naar de billen te kijken
Geen idee wat ze daar in Hutsville dragen tegenwoordigquote:Op zondag 17 januari 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze daar zwarte glanzende leggins met kant?
Ik lul wat rond en sig schrijft mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooie beeldspraak, maar hij zit alleen maar op fitness om naar de billen te kijken
Als zn boek maar eens af komt..quote:Op zondag 17 januari 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lul wat rond en sig schrijft mee.
Dat wordt een sensatie, het is alleen wachten totdat het af is.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:13 schreef chufi het volgende:
Met een permban krijgt ie wel extra time...
Tis wel erg in de mode nu dat soort boeken en Tilburg hoor ik bijna elke week in het nieuwsquote:Op zondag 17 januari 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt een sensatie, het is alleen wachten totdat het af is.
Je wil niet weten wat sig voor inside bronnen heeft, daarom issie ook voorzichtig denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel erg in de mode nu dat soort boeken en Tilburg hoor ik bijna elke week in het nieuws
OK dan is het goed.. Pas wel op he .. zou zonde van je nieuwe auto zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 04:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat sig voor inside bronnen heeft, daarom issie ook voorzichtig denk ik.
De volgende oude bak want ben te lam om geld in auto te stoppen.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:23 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan is het goed.. Pas wel op he .. zou zonde van je nieuwe auto zijn
Dat ken ik... Ik heb geen auto meerquote:Op zondag 17 januari 2016 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De volgende oude bak want ben te lam om geld in auto te stoppen.
maar dat deeed je nietquote:
quote:
hALOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kaasstengels, met de kruimeldief erbij...quote:Op zondag 17 januari 2016 09:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met muesli hier.
quote:Op zondag 17 januari 2016 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaasstengels, met de kruimeldief erbij...
2e ronde hierquote:
Ik ontbijt nooit, maar dit zijn van die gekrulde kaas soepstengels van de bakker.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is je ontbijt? Of was je nog wakker?
quote:
Have a bakkie...quote:Op zondag 17 januari 2016 09:36 schreef just me het volgende:
[..]ik was veels te vroeg op voor de zondag, ben er nog even ingedoken maar kon toch niet slapen, vanmiddag maar even een tukje op de bank doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morning!quote:Op zondag 17 januari 2016 09:46 schreef Mickeys het volgende:
Good morning all
Ziet er goed uit MM
ik even dus grote mok koffie scoren
Herkenbaar en vervelend. Lig je een beetje te draaien, wetende dat je toch niet meer in slaap valt.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:36 schreef just me het volgende:
[..]ik was veels te vroeg op voor de zondag, ben er nog even ingedoken maar kon toch niet slapen, vanmiddag maar even een tukje op de bank doen
Handig, ik wel terug gelezen en zag dat er flink over je "geluld" isquote:
en wat is er mis met FB?quote:
Ik heb mijn mokje espres so.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:52 schreef Mickeys het volgende:
Groot is ook een groot woord hoor. Maar jij hebt een ukkepuk mokje MM.. ik gewoon de Lungo variant
Enne... egwel L2B
Flevopolder ook niks?quote:Op zondag 17 januari 2016 09:56 schreef Mickeys het volgende:
Heb nu trouwens al anderhalve week mijn sneeuwschep klaar staan, maar die 3 vlokken die hier vandaag zijn gevallen is het niet de moeite waard om te gaan sneeuwschuiven
Van mij ook.. kunnen ze tenminste lezen als ik gal over ze spui.... contact opnemen via telefoon of op andere manier schijnt te moeilijk te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je leest écht terug.Nou, daar zit familie.
Klopt... ik verwacht wel weer hetzelfde al 2 jaar geleden... toen viel er in de rest van het land bijna niets en hier een cm of ehm.. 12 geloof ikquote:Op zondag 17 januari 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flevopolder ook niks?
Meestal ligt daar de grens, in negatieve zin als je niet vn sneeuw houdt...
Heb familie in Almere en Lelystad en die hebben altijd sneeuwplaatjes, terwijl er hier niks te zien is.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt... ik verwacht wel weer hetzelfde al 2 jaar geleden... toen viel er in de rest van het land bijna niets en hier een cm of ehm.. 12 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:01 schreef Mickeys het volgende:
Ow... iets meer..... 10 februari 2013 zie ik zelfsIn 2013 hadden we hier ook een pak sneeuw, zag ik afgelopen vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk als je er wat mee kan doen, een hel als je er noodgedwongen doorheen moet...
Hier ook alleen contact met mijn zus en haar kinderen & ouders, verder zie ik de rest van de familie alleen op begrafenissen en dat wil ik graag zo houden.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Van mij ook.. kunnen ze tenminste lezen als ik gal over ze spui.... contact opnemen via telefoon of op andere manier schijnt te moeilijk te zijn.
Klopt... maar ik lees terug dat ik de grootste lol hadquote:Op zondag 17 januari 2016 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 2013 hadden we hier ook een pak sneeuw, zag ik afgelopen vrijdag.
Leuk als je er wat mee kan doen, een hel als je er noodgedwongen doorheen moet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ow... ik heb dat eerder omgekeerd. Nog wel contact met mijn (inmiddels terminale) stiefmoeder en verder neefjes en nichtjes, maar van mijn (biologische) moeder en broertje met vrouw en kids hoef ik weinig te verwachten... en zelfs dat vind ik prima zoquote:Op zondag 17 januari 2016 10:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook alleen contact met mijn zus en haar kinderen & ouders, verder zie ik de rest van de familie alleen op begrafenissen en dat wil ik graag zo houden.
Als het wil plakken tenminste...quote:Op zondag 17 januari 2016 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou èh, wat er aan sneeuw ligt schiet niet op hier. Er ligt meer aan kattenstront. Dat zal ik ook eens naar de rechtmatige eigenaar gaan brengen. Op het raam plakken is wel een goed idee, dan hebben ze wat te zien ook.
Dat is minder.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... ik heb dat eerder omgekeerd. Nog wel contact met mijn (inmiddels terminale) stiefmoeder en verder neefjes en nichtjes, maar van mijn (biologische) moeder en broertje met vrouw en kids hoef ik weinig te verwachten... en zelfs dat vind ik prima zo
Dat ja. Toch zijn er volop mensen die beweren er geen enkele last van te ondervinden. Die hebben zeker het idee dat iemand anders nooit tegen je aan kan klappen.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:04 schreef MadMaster het volgende:
Thnxquote:Op zondag 17 januari 2016 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is minder.Op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat je er klaar mee bent. Succes met je stiefmoeder, Mickey.
Dit is de hoeveelheid die er nu bij mij ligt... weinig om te gaan "plakken"quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit is de hoeveelheid die er nu bij mij ligt... weinig om te gaan "plakken"Je tuin is al net zo leuk als je huiskamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dank je... alles in aanbieding kunnen kopen gelukkig... anders was het me nooit geluktquote:Op zondag 17 januari 2016 10:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je tuin is al net zo leuk als je huiskamer.
Ow... bedenk mij ineens dat ik de buitenkraan nog moet aftappen... al wel afgesloten.. dat dan weer wel goddankquote:Op zondag 17 januari 2016 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komende nacht wordt het koud.Vanavond
gaat het al snel overal vriezen waarna
de temperatuur in de nacht daalt tot
lokaal -8 graden.
Aldus Teletekst. Maar het blijft gelukkig wel droog.
Ja het is duur. Heb hier nog 2 van zulke stoelen staan, de rest heeft mijn ex mee. En nog een stapeltje van die hard plastic Hartman stoelen. Daar kan je met z'n tweeën geen gezellige dingen in doen, want dan breken ze aan 265 stukken, bleek in de praktijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dank je... alles in aanbieding kunnen kopen gelukkig... anders was het me nooit gelukt
Als je dat vergeet kan het een dure grap worden ja!quote:Op zondag 17 januari 2016 10:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... bedenk mij ineens dat ik de buitenkraan nog moet aftappen... al wel afgesloten.. dat dan weer wel goddank
Ik wil het niet weten wat jij in die stoelen hebt geprobeerdquote:Op zondag 17 januari 2016 10:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja het is duur. Heb hier nog 2 van zulke stoelen staan, de rest heeft mijn ex mee. En nog een stapeltje van die hard plastic Hartman stoelen. Daar kan je met z'n tweeën geen gezellige dingen in doen, want dan breken ze aan 265 stukken, bleek in de praktijk.
Daar ben ik op zich niet zo bang voor, beetje door de sneeuw crossen is wel leuk.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ja. Toch zijn er volop mensen die beweren er geen enkele last van te ondervinden. Die hebben zeker het idee dat iemand anders nooit tegen je aan kan klappen.
Net gedaan. Stroomde er nog netjes uit... maar het is wel verdomde koud buiten zo in m'n "yoghurtpak"quote:Op zondag 17 januari 2016 10:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je dat vergeet kan het een dure grap worden ja!
Dank voor de reminder, maar ik hoor net dat dat al in november geregeld is...quote:Op zondag 17 januari 2016 10:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... bedenk mij ineens dat ik de buitenkraan nog moet aftappen... al wel afgesloten.. dat dan weer wel goddank
Het is anders een smeuïg verhaal hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten wat jij in die stoelen hebt geprobeerd
Beter dubbel check dan te laat inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de reminder, maar ik hoor net dat dat al in november geregeld is...
Pas vertellen als de anderen er ook zijn... dan kunnen ze reageren tussendoor en halen we misschien wel de 7 topics op 1 dag... zal FANN leuk vindenquote:Op zondag 17 januari 2016 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is anders een smeuïg verhaal hoor.
Bij de 1e sneeuwval ga ik ook altijd even handrem trekken. Dat ging leuk met de Volvo, maar de Smart dacht er anders over. Ging nog nét goed, anders lag ie in de plomp.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik op zich niet zo bang voor, beetje door de sneeuw crossen is wel leuk.
Maar ik vind die prut bij het dooien niet echt fijn, zeker niet als je te voet bent...
Met spijkerbanden was dat ook leuk in Finland.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij de 1e sneeuwval ga ik ook altijd even handrem trekken. Dat ging leuk met de Volvo, maar de Smart dacht er anders over. Ging nog nét goed, anders lag ie in de plomp.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Pas vertellen als de anderen er ook zijn... dan kunnen ze reageren tussendoor en halen we misschien wel de 7 topics op 1 dag... zal FANN leuk vinden
Oh dát lijkt me gewéldig om te doen zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met spijkerbanden was dat ook leuk in Finland.
Geen hond te bekennen op de openbare weg en raggen maar...
Ja duh.. je vorige episode was nog niet af... ik wacht nog op het vervolg !quote:Op zondag 17 januari 2016 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Nee, je wilde het niet weten, dus nu houdt het op. Aanbiedingen zijn hier altijd eenmalig.
Oude kaas, wat niet normaal te snijden valt.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:26 schreef Mickeys het volgende:
Tijd voor nog meeren een geroosterd bammetje met oude kaas
Vlieg naar Rovaniemi, huur daar een auto en rij naar het uitgestorven Noorden.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dát lijkt me gewéldig om te doen zeg.
Met zoutkristallen...quote:Op zondag 17 januari 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oude kaas, wat niet normaal te snijden valt.
even ontbijtje maken, croissantje met oude kaasquote:
Lang leve de verse voorgesneden plakken..quote:Op zondag 17 januari 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oude kaas, wat niet normaal te snijden valt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
even ontbijtje maken, croissantje met oude kaas
Tussen de keuken en bed, daarom ook de kruimeldief...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen de keuken en bed, daarom ook de kruimeldief...![]()
Niks mis met ontbijt op bed, als je ontbijt tenminste...
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]Ik regel het dan ook zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt minstens de helftquote:
Nee joh, het is veel leuker om zo'n del in een stuk oude kaas te schaven en als je het dan recht wil zien te krijgen, uitschiet en je hand zit te schaven in plaats van de kaas.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:34 schreef Mickeys het volgende:
Lang leve de verse voorgesneden plakken..
Engerd... (en ja, zoiets heb ik wel eens gedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, het is veel leuker om zo'n del in een stuk oude kaas te schaven en als je het dan recht wil zien te krijgen, uitschiet en je hand zit te schaven in plaats van de kaas.
Ja, ze blijven redelijk scherp, die kaasschaven.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Engerd... (en ja, zoiets heb ik wel eens gedaan)
iets met hand ipv kaasschaven.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:49 schreef chufi het volgende:
De eerste cijfers zijn bekend...En dan te bedenken dat we pas 5 januari open gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zie dat FOK!mededelingen het slechtst scorende subforum is, dus.....![]()
Babes & Hunks is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op zondag 17 januari 2016 12:02 schreef drakin het volgende:
Dat bier en tetten topic (hier hoort een nog in te vullen smilie)
geen hunks meer te vindenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Babes & Hunks is ook niet meer wat het geweest is...
'De rest' staat volgens mij buiten sneeuw te schuiven .quote:
Er is hier een buur ook zo achterlijk om te gaan schuiven, maar er ligt op z'n hoogst een halve centimeter en de zon staat er vol op te schijnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'De rest' staat volgens mij buiten sneeuw te schuiven .
Ik schuif geen sneeuw voor mijn deur, die zooi smelt vanzelf, waarom zou ik het weghalen (weghalen gaat niet eens, het is meer opschuivenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is hier een buur ook zo achterlijk om te gaan schuiven, maar er ligt op z'n hoogst een halve centimeter en de zon staat er vol op te schijnen.
Omdat ze je aansprakelijk kunnen stellen als ze onverhoopt hun poot breken voor jouw deur en je geen aansprakelijkheidsverzekering hebt?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schuif geen sneeuw voor mijn deur, die zooi smelt vanzelf, waarom zou ik het weghalen?
In mijn situatie is dat vrij zinloos, daarbij heb ik er ook helemaal geen zin in, voor mijn part ligt er een meter, ik vind het prima.
Dat vroeg ik me idd af, maar omdat geen SC daar doe ik het hierquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, vergeten te vermelden: dat zet ik 's avonds rond een uur of 10 klaar en je hoeft de bloem niet te zeven.
Dat is ook een manier.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd af, maar omdat geen SC daar doe ik het hier
Die heb ik wel, maar ik verdom het om te schuiven.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ze je aansprakelijk kunnen stellen als ze onverhoopt hun poot breken voor jouw deur en je geen aansprakelijkheidsverzekering hebt?
Geld, of sneeuw?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar ik verdom het om te schuiven.
Die tip gaf ik Fann gisteren omdat die van elk topic een SC maakt......foei Fann.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd af, maar omdat geen SC daar doe ik het hier
Sneeuw, geld heb ik tot op heden nog nooit hoeven schuiven.quote:
Ik heb een galerij, achter mijn deel van het pad zijn nog 2 woningen en vóór mij 1 woning, die eerste maakt zijn pad meestal wel vrij, ik dus niet, en die andere 2 ná mij zoeken het zich maar uit, dat zijn juist de 2 buren waar ik totaal geen contact mee heb (met een reden).quote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef chufi het volgende:
Op 4 hoog schuift het lastig sneeuw, als dat er al zou liggen...
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:49 schreef chufi het volgende:
De eerste cijfers zijn bekend...Niet slecht toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je mijnn Smoothie recept al gezien, voor LDS lijersquote:Op zondag 17 januari 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die tip gaf ik Fann gisteren omdat die van elk topic een SC maakt......foei Fann.
Ja leuk gedaan Fann..quote:Op zondag 17 januari 2016 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je mijnn Smoothie recept al gezien, voor LDS lijers
Ja, het ís ook leuk!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
vond ik wel![]()
godverdomme harstikke lang bezig geweest met die zooi
Ja best welquote:Op zondag 17 januari 2016 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het klinkt als een behoorlijk ernstige ziekte.
Jazeker, wel 2 ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu heb ik koffie verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |