ik heb schapenquote:
quote:
Uitgelachen door je jeugd om je grijze haar?!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat dus.. en dan durft de jeugd je ook nog uit te lachen en te zeggen dat je grijs word... ja duh... ik ben al bijna 50...
en iemand van bijna 50 moet helemaal niet uitgelachen wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uitgelachen door je jeugd om je grijze haar?!
Dat is mijn nog nooit gebeurd.
het zou raar zijn als je op di leeftijd geen enkele grijze haar hadquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
en iemand van bijna 50 moet helemaal niet uitgelachen worden
Bij mij ook als ik in de zon loop...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de winter is mijn haar donker, 's zomers wordt het blond.
leuk om te wetenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat had ik vroeger ook. Lees: enkele decennia terug. Nu alleen met mijn wenkbrauwen. Meer kan ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie is jij?quote:
schaam je of zoiets te vragenquote:
Ik durf daar niet te slowchattenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog wel iet... Nee laat maar.
Chop chop, drink je Fristi en dan tandjes poetsenquote:
Je bent wel jankerig vanavondquote:
Nee, beter van niet. Het zit bij mij ook in mijn natuur, voor zover je dat zo kan noemen.quote:
hoppaquote:
Doet dat niet vreselijk pijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
Schaamhaar? sorry... geen idee... ik hars dat altijd netjes weg...
Nee, als je het goed doetquote:
ROFLMAOquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar nu met een reden. Je flots harsen, téring!
Watjuhquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben jij ongesteld?quote:
Geen idee... ben dat al 30 jaar niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ongesteld?
Ik zie jou telkens dezegebruiken.
Leuke ava, met je vorige ava's die langskomenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee... ben dat al 30 jaar niet meer
Flots?!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet zó oud, dus het kan ook een andere reden hebben, als ze serieus was natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud ze al is?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Enig idee hoe oud ze al is?
Ben je gek, da's gewoon ouderdom joh.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet zó oud, dus het kan ook een andere reden hebben, als ze serieus was natuurlijk
Kan je 1 goede raad geven, het is beter om nu ff onder te duiken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niks watje, scheermes hier.
Kan je het nog bijhouden in je Excel spreadsheet?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan die 'nieuwe' inbreng wel waarderen...
Vertel, Piet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan je 1 goede raad geven, het is beter om nu ff onder te duiken.
zie jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit dus:
LIF / [INFO] Baarmoederhalskanker
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit dus:
mijn oma wordt binnenkort 96 (zes-en-negentig)quote:
Damn...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit dus:
stonedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn oma wordt binnenkort 96 (zes-en-negentig)
Heftig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit dus:
Mijn schoonmoeder 92 en denkt dat ze nog auto kan rijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn oma wordt binnenkort 96 (zes-en-negentig)
Dat lijkt me dan het enige voordeel ook. Wat was je nog jong zeg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:49 schreef Mickeys het volgende:
Voordeel... je bent van dat maandelijkse gezeik af...
In jouw vers verworven wagen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder 92 en denkt dat ze nog auto kan rijden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
stonedWanneer gaan we samen roken, zuipen en daarna weer roken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kunnen we hier van lerenquote:
Ik begrijp je rode lok nu wel...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:49 schreef Mickeys het volgende:
Voordeel... je bent van dat maandelijkse gezeik af...
Dat vrouwen altijd dat verdomde uitstrijkje moeten laten doen als ze er voor opgeroepen worden !quote:
Proestquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je rode lok nu wel...
Nee ze heeft een Toyata Yaris vol met butsen en verkrachte versnellingsbak.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In jouw vers verworven wagen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat vrouwen altijd dat verdomde uitstrijkje moeten laten doen als ze er voor opgeroepen worden !
Jezus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee ze heeft een Toyata Yaris vol met butsen en verkrachte versnellingsbak.
Niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar zo'n onderzoek gaan, en dat doe ik om eerlijk te zijn ook nooit
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Naar zo'n onderzoek gaan, en dat doe ik om eerlijk te zijn ook nooit
Waar gaat ze dan zoal naar toe rijdenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee ze heeft een Toyata Yaris vol met butsen en verkrachte versnellingsbak.
Enige wrange aan dat verhaal... ik werd voor mijn 35e weer opgeroepen om een uitstrijkje te komen maken... ik was toen ietwat woestquote:
dat is ge-automatiseerdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Enige wrange aan dat verhaal... ik werd voor mijn 35e weer opgeroepen om een uitstrijkje te komen maken... ik was toen ietwat woest
Eigenlijk had je dus nog 'mazzel' dat de oproep voor een uitstrijkje eerder kwam?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat vrouwen altijd dat verdomde uitstrijkje moeten laten doen als ze er voor opgeroepen worden !
en terecht, wat slordigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Enige wrange aan dat verhaal... ik werd voor mijn 35e weer opgeroepen om een uitstrijkje te komen maken... ik was toen ietwat woest
Alk ik zoiets krijg is het toch heel snel einde verhaal met dat immuumsysteem van mij en danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Probeer je zo gezond mogelijk te eten en zo en dat laat je schieten?
Jupsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk had je dus nog 'mazzel' dat de oproep voor een uitstrijkje eerder kwam?
Op en neer naar ziekenhuis en ze helpt ook nog bejaarden in de buurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waar gaat ze dan zoal naar toe rijden
Is het zó erg joh?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Alk ik zoiets krijg is het toch heel snel einde verhaal met dat immuumsysteem van mij en dan
denk ik la maar zitten al dat gedoe, dan zit mijn tijd erop...
ja sorry
Om te leren butsen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op en neer naar ziekenhuis en ze helpt ook nog bejaarden in de buurt.
Dan krijgt ze een lintje dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op en neer naar ziekenhuis en ze helpt ook nog bejaarden in de buurt.
Kom op zeg...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Alk ik zoiets krijg is het toch heel snel einde verhaal met dat immuumsysteem van mij en dan
denk ik la maar zitten al dat gedoe, dan zit mijn tijd erop...
ja sorry
Het is echt 1 minuut werk hoor... dat onderzoekquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat zoiets met me gaat doen, maar niet veel goeds ben ik bang
Dat wéét je toch niet? Misschien hou je er wel humor aan over.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Spatel langs/in je flots en klaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is echt 1 minuut werk hoor... dat onderzoek
Dit. Die ontvang je van het RIVM en zij houden niet bij of je je baarmoeder nog wel of niet hebt.quote:
Dan moet je toch maar een uitstrijkje laten maken als je een oproep krijgtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:58 schreef Mickeys het volgende:
Een kind baren is denk ik 1000'en keer erger
Ze heeft het meer over de eventuele toestanden na een positieve uitslag heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is echt 1 minuut werk hoor... dat onderzoek
Niet eens.. gewoon zo'n wattenstaafje wat ze er even langs/in halen en klaarquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spatel langs/in je flots en klaar.
Het is net harsen...
Dat zou wél leuk zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wéét je toch niet? Misschien hou je er wel humor aan over.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze heeft het meer over de eventuele toestanden na een positieve uitslag heb ik het idee.
Je had het nog niet gepost en het aloude kwartje viel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk inmiddels.
Klopt, maar toen ik belde en het uitlegde, heb ik daarna nooit meer een uitnodiging gehad, dus helemaal geautomatiseerd is het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. Die ontvang je van het RIVM en zij houden niet bij of je je baarmoeder nog wel of niet hebt.
Wrang is het wel.
Hier!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet eens.. gewoon zo'n wattenstaafje wat ze er even langs/in halen en klaar
Vergeet de eendenbek niet, maar dan wel eerst even onder het warme water houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spatel langs/in je flots en klaar.
Het is net harsen...
Toen hebben ze waarschijnlijk wel dat vinkje achter je naam gezet...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik belde en het uitlegde, heb ik daarna nooit meer een uitnodiging gehad, dus helemaal geautomatiseerd is het niet
Ow dat gekraak van die eendenbekquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de eendenbek niet, maar dan wel eerst even onder het warme water houden
Ik kreeg zo'n plastic.. die is beter dan die metalenquote:
Die hadden we in dienst op de polikliniek ook en ik had geen idee wat we daarmee moesten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de eendenbek niet, maar dan wel eerst even onder het warme water houden
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hadden we in dienst op de polikliniek ook en ik had geen idee wat we daarmee moesten.
Totdat de vrouwelijke marrechausee binnenkwam voor een recept voor de pil...
ai.. heftigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts was bijna dood, iets met zwangerschap in eileider.
Hier ook hoor. Dan ben ik er klaar mee. Nog ff en dan ben ik 54 jaar, dan ga je toch niet lopen kwakkelen? Er zijn in dit geval geen kinderen en er hoeft aan niemand verantwoording afgelegd te worden. Mickey was nog jong, dan ga je er natuurlijk voor. Begrijpelijk.quote:
oeps....... ja dat is ook levensgevaarlijk geloof ik...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)arte-koning-om.dhtml
Nu doe je het zelf, Piet!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nee, ik ben niet bevoegd om recepten uit te schrijven...quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Dan ben ik er klaar mee. Nog ff en dan ben ik 54 jaar, dan ga je toch niet lopen kwakkelen? Er zijn in dit geval geen kinderen en er hoeft aan niemand verantwoording afgelegd te worden. Mickey was nog jong, dan ga je er natuurlijk voor. Begrijpelijk.
trustuh Treequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
Lekker groepje hier...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
ah... zo...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bevoegd om recepten uit te schrijven...![]()
Maar ik had me niet gerealiseerd dat we ook vrouwelijke patienten konden krijgen en ik misschien met zo'n ding aan de gang moest...
En ben je weleens met zo'n ding in de weer geweest?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bevoegd om recepten uit te schrijven...![]()
Maar ik had me niet gerealiseerd dat we ook vrouwelijke patienten konden krijgen en ik misschien met zo'n ding aan de gang moest...
had ik al verteld over die schaarquote:
Heb nog grote ruzie gehad op ziekenhuis toen, dokter uit koffiekamer getrokken en die moest eerst fatsoenlijke uitleg geven, zijn 1e was: Je wist toch wel dat je zwanger was.quote:
Meur ze.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
had ik al verteld over die schaar
Heb je weer legge meuren...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef chufi het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen... na een uurtje uitbuiken 2 uur bijlezen ....
Scheelde weinig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
oeps....... ja dat is ook levensgevaarlijk geloof ik...
Nee, die dingen zijn 10 maanden niet van hun plek geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ben je weleens met zo'n ding in de weer geweest?
stel je voor een bevalling en een botte schaarquote:
Welke schaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
had ik al verteld over die schaar
Ik kan me daar wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die dingen zijn 10 maanden niet van hun plek geweest.
Ik vond het overhandigen van het recept voor de pil al eng bij haar, dus gelukkig maar...
Hou 's op?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
stel je voor een bevalling en een botte schaar
Dat geluid ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook legge meuren hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
's nachts slaap ik te kort dus ergens moet ik het inhalen
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
als dan die kinderen op school karton knippen....quote:
En terecht, levende hel is hetquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik kreeg altijd al nachtmerries als ik alleen al aan een bevalling dacht.....
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben even buiten hoor. Tering Jantje...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
als dan die kinderen op school karton knippen....
24 uur en paar lepels is ook geen lolletje.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben even buiten hoor. Tering Jantje...
Het was een heel mooie jongedame en je zit daar toch in een soort van testosteron kweekvijver...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen
Oeiquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
24 uur en paar lepels is ook geen lolletje.
Nee, associeer je dat daar echt mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
als dan die kinderen op school karton knippen....
Natuurlijk, dat is op die leeftijd best wel ....... confronterendquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een heel mooie jongedame en je zit daar toch in een soort van testosteron kweekvijver...
absoluutquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, associeer je dat daar echt mee?
Word ik alweer geroepen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei![]()
Wat dacht je van kinderen die eerst met hun voeten of eerst met hun kont eruit willen
Mijn kont kwam als 1e... goed excuusquote:
Echt niet ... En dat op onze leeftijd...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt niet mee heh om tegenwoordig bij te lezen
Ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schoot in de hyperventilatie van dat meepuffen.
Zwaaar vermoeiend dat gedoe... 16 uur lang of zo dat het duurdequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schoot in de hyperventilatie van dat meepuffen.
Nee, mijn kinderen welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook? En ook een ongelukje toch?
Dan krijg je dat, slechte voorbereiding...
Bij mij dan weer niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig was het ff feest op de gang met champagne
Mijn toenmalige echtgenoot en dokter gingen roken op de gangquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig was het ff feest op de gang met champagne
Huh? dat is wel heel erg weinigquote:
Zou het een generatie overslaan...?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mijn kinderen wel![]()
Ik was dan wel een ongelukje maar lag keurig in de juiste houding.
ik overdrijfquote:
Nee dat zeg ik! Gammaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar weet je geen reet meer van.
Omdat niemand me champagne gaf en al helemaal niet op de gangquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Ons?
De gemiddelde biefstuk is zwaarder...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik overdrijfik weet niet precies hoeveel, maar ik was te vroeg en ik heb wel vaak
moeten horen hoe piepklein ik was
ah... borstvoeding enzo.... 1 glaasje mocht ook niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat niemand me champagne gaf en al helemaal niet op de gang
Ik kreeg biefstuk van de slager om aan te sterken na de bevallingquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Ons?
De gemiddelde biefstuk is zwaarder...
Beetje lullig dat ik werd gestraft omdat ik een ongelukje wasquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou het een generatie overslaan...?
Mijn eerste herinnering is dat ik in de Box ging staanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vanaf mijn 2.5 ongeveer kan ik me nog goed herinneren.
hartstikke lullig!!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ik werd gestraft omdat ik een ongelukje was
Binnen het uur nadat onze buurvrouw bevallen was, midden in de nacht, hebben we de buuf een broodje tartaar met uitjes gebracht. Mocht ze al die tijd niet en ze snakte er naar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg biefstuk van de slager om aan te sterken na de bevalling
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen het uur nadat onze buurvrouw bevallen was, midden in de nacht, hebben we de buuf een broodje tartaar met uitjes gebracht. Mocht ze al die tijd niet en ze snakte er naar.
Regelen we dat toch...
Die relatie had ik nog niet gelegd...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje lullig dat ik werd gestraft omdat ik een ongelukje was
Er was geen champagne in dat hele ziekenhuisquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... borstvoeding enzo.... 1 glaasje mocht ook niet?
tussen mij en mijn oudste broer zit 4 jaar, de pastoor kwam ook langs, maar ik weet niet of hij mijn vader isquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was een moetje anders kwam pastoor langs om te vertellen hoe het zat.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen het uur nadat onze buurvrouw bevallen was, midden in de nacht, hebben we de buuf een broodje tartaar met uitjes gebracht. Mocht ze al die tijd niet en ze snakte er naar.
Regelen we dat toch...
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
tussen mij en mijn oudste broer zit 4 jaar, de pastoor kwam ook langs, maar ik weet niet of hij mijn vader is
Helaas kreeg haar toen geboren dochter op haar 7e een hersenbloeding waaraan ze overleed.quote:
Lol, in die tijd hadden ze nog akelig veel invloed.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was een moetje anders kwam pastoor langs om te vertellen hoe het zat.
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was geen champagne in dat hele ziekenhuis
Ik denk ook dat ik compleet van de wereld was gegaan als ik een glas champagne had gedronken na de zware klus die ik had geklaard.
Da's nog vroeger. Zelf heb ik trauma overgehouden aan de box en bed met tralies.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering is dat ik in de Box ging staanis dus ook best vroeg
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas kreeg haar toen geboren dochter op haar 7e een hersenbloeding waaraan ze overleed.
Zelden iemand zo door het lint zien gaan. Ook 's nachts, verschrikkelijk...
Lust naar cholesterol...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn zus was hoogzwanger en werd nog net niet agressief omdat ze geen haring kreeg in verband met kneiter hoge bloeddruk.
Dat is heel vroegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering is dat ik in de Box ging staanis dus ook best vroeg
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
tussen mij en mijn oudste broer zit 4 jaar, de pastoor kwam ook langs, maar ik weet niet of hij mijn vader is
De horror...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
bij ons kwam altijd zo'n pater in een bruine pij langs als er teveel tijd tussen de kinderen zat![]()
méér zieltjes wilde ze daar in die kerk
Ik geloof je.quote:
Ik zie zo'n pipo nu al aan de deur komen...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mijn moeder wel... die voelde zich dan nog schuldig ook
Ik heb 1 babyfoto en die is in de box, maar niet toen ik al stond, dat poppetje kan ik me ook nog herinnerenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Mijn zoon zegt ook dat hij nog weet dat we in Spanje waren en hij in de buggy zat toen we aan het water op een steiger stonden. En dat klopt nog ook, terwijl er geen foto's van zijn.
Had jij niet een verhaal onlangs over zwangerschappen die eigenlijk niet konden?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn broertje kwam na 8 jaar toen mijn pa gesteriliseerd was.
Ken je die clip van Adré van duijn van Bim Bam? Zo'n pij had ie aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie zo'n pipo nu al aan de deur komen...
Ben daar in 3 seconde klaar mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie zo'n pipo nu al aan de deur komen...
Wie was de vader dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ho nou!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je die clip van Adré van duijn van Bim Bam? Zo'n pij had ie aan
Mijn ouders hadden 6 dochters, 5 daarvan hebben donker haar en eentje is blondquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat denk ik ook...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben daar in 3 seconde klaar mee.
Over de galerij ermee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Auw, mijn voet!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden 6 dochters, 5 daarvan hebben donker haar en eentje is blond
40+ / Foto's als kind #3quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 1 babyfoto en die is in de box, maar niet toen ik al stond, dat poppetje kan ik me ook nog herinnerenik dacht dat er geen babyfoto's van mij waren maar een zus had hem
![]()
ik ga zo effe zoeken
Als ik wazige figuren richting de voordeur zie komen schreeuw ik van de huiskamer uit tegenwoordig al OPROTTEN! Ze blijven aan de gang met collectes, Jezus aan de deur brengen, energieboeren, sportverenigingen en noem het maar op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben daar in 3 seconde klaar mee.
en de melkboer was ook blond?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden 6 dochters, 5 daarvan hebben donker haar en eentje is blond
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is net zo dwaas dan mij dus ik gok toch mijn pa.
Dat weet ik niet, toen was ik nog niet geborenquote:
bij ons waren ze állemaal spierwit, behalve 1 broer en 1 zusquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, toen was ik nog niet geboren
Dat soort dingen wil je toch helemaal niet denken over je moeder?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, toen was ik nog niet geboren
Jullie hadden ook een melkboer?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
bij ons waren ze állemaal spierwit, behalve 1 broer en 1 zus
En een schillenboerquote:
Welnee, het is ook gewoon de speling van de natuur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort dingen wil je toch helemaal niet denken over je moeder?
Plof, daar gaat het smeuïge verhaal...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, het is ook gewoon de speling van de natuur.
Vooral de blonde zus lijkt namelijk heel veel op mijn vader
Maar het is wel een leuk zussen onder elkaar plagerijtje.
Sorry, als ik het vermoeden echt zou hebben zou ik het denk ik ook niet op internet zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plof, daar gaat het smeuïge verhaal...
Je noemt net als Mo je broer 'broertje'. Zo klinkt het net of ze nog klein zijn, maar dat zal wel niet neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:33 schreef Mickeys het volgende:
Mijn broertje is ook blond, maar echt wel van dezelfde pappa als ik ook had... de rest van de familie (op 1 tante na die ook blond is) zijn allemaal brunettes
Als je veel broers en zussen hebt zijn er áltijd wel overeenkomsten gelukkigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plof, daar gaat het smeuïge verhaal...
Hij is 4 jaar jonger dan ik, anderhalve kop groter... dus ja.. broertjequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je noemt net als Mo je broer 'broertje'. Zo klinkt het net of ze nog klein zijn, maar dat zal wel niet neem ik aan?
Ik denk dat er genoeg melkboer kinderen zijn, dus zo onwaarschijnlijk hoeft het niet te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, als ik het vermoeden echt zou hebben zou ik het denk ik ook niet op internet zetten
Net als mijn zus. Gek iets is dat. Hoewel je zelf geestelijk natuurlijk helemaal niet meekrijgt dat je ouder begint te worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is 4 jaar jonger dan ik, anderhalve kop groter... dus ja.. broertje
Kolenboer was ik vergetenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een eierboer kwam ook elke week en dan nog de kolenboer 1x per maand.
Mijn zus op 1 dag na 2 jaar. Wel handig , 2 verjaardagen in 1 keer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:39 schreef just me het volgende:
Mijn broertje is op de dag af 1,5 jonger
Mijn vader was bakker. Dáár kan ik verhalen over vertellen, man man!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg melkboer kinderen zijn, dus zo onwaarschijnlijk hoeft het niet te zijn.
Posten is inderdaad een ander ding, maar dan nog. Wat kan je er aan doen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn vader was bakker. Dáár kan ik verhalen over vertellen, man man!
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg melkboer kinderen zijn, dus zo onwaarschijnlijk hoeft het niet te zijn.
Posten is inderdaad een ander ding, maar dan nog. Wat kan je er aan doen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als mijn zus. Gek iets is dat. Hoewel je zelf geestelijk natuurlijk helemaal niet meekrijgt dat je ouder begint te worden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al broertje.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:39 schreef just me het volgende:
Mijn broertje is op de dag af 1,5 jonger
Ik ga er even voor zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
wen er nou maar aan johquote:
wat niet? broertje niet of het bakker verhaal?quote:
Ja, net een vrouw hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah......eerst lekker maken en dan afhaken
net als afbakbroodjes... je koopt wat en dan moet je het zelf maar afmaken...quote:
Het bakker verhaal. Ach ik kan wel een keer iets vertellen, maar niet echt in details treden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
wat niet? broertje niet of het bakker verhaal?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
net als afbakbroodjes... je koopt wat en dan moet je het zelf maar afmaken...
Ja zoietsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
net als afbakbroodjes... je koopt wat en dan moet je het zelf maar afmaken...
De grote vraag, was het brood lekker?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
Ik ken trouwens iemand die erachter kwam dat zijn vrouw het al 2 jaar met de bakker deed![]()
Nou jah... kennen is een groot woord, broer van een zwager
Breek me de bek niet open...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
Ik ken trouwens iemand die erachter kwam dat zijn vrouw het al 2 jaar met de bakker deed![]()
Nou jah... kennen is een groot woord, broer van een zwager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |