abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159159870
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:16:09 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159159901
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:07 schreef suzi1 het volgende:

[..]

ze hoeven natuurlijk niet alles te vermelden
Nee klopt, maar als ze wel melden dat de telefoon geen nieuwe informatie heeft opgeleverd dan mag je er ook van uitgaan dat dat zo is.

Of stel je nou gewoon dat de politie liegt als ze zegt dat er geen nieuwe feiten naar voren zijn gekomen uit het onderzoek van de telefoon?

quote:
Geen onthullingen in telefoon Dascha

HILVERSUM - Het NFI (Nationaal Forensisch Instituut) heeft de vorige week aan de Zeshoven in Hilversum gevonden telefoon van Dascha Graafsma aan de praat weten te krijgen. De inhoud van de iphone 5 van het dramatisch overleden meisje uit Hollandsche Rading is helemaal gecheckt, maar dat bracht geen nieuwe feiten aan het licht.
Door Henk Runhaar - 14-1-2016, 18:33 (Update 15-1-2016, 10:05)

Dat meldt de politie donderdag. Het toestel werd vorige week door spelende kinderen ontdekt in een tegen een boom groeiende klimop op een braakliggend terrein aan de Hilversumse hof. De smartphone was door en door nat en werd bij het NFI eerst een aantal dagen in een speciale droogkast geplaatst. Aan de Zeshoven werd eerder het identiteitsbewijs van Dascha gevonden.

Het zestienjarige meisje kwam eind november om op het spoor net buiten Hilversum. Haar familie kon lange tijd niet geloven dat ze zichzelf van het leven had beroofd. Uit uitgebreid onderzoek, dat op gang kwam na veel media-aandacht, blijkt niets dat op een ander scenario wijst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159159944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

oh dit stukje :7

[ afbeelding ]
zie ik het nou goed dat je daar minstens 4 auto's kan parkeren?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:17:58 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159159950
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[..]

vaak hebben ze ook een bepaalde tactiek ja dat klopt wel :7
Ja, ouders er van overtuigen dat hun kind zelfmoord gepleegd heeft, en alle "bewijzen" dat dat niet zo is onder tafel houden is een tactiek? Ja? Van de politie in NL?

Werkelijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159159981
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet waar het is, ik ken het en ik weet ook dat je er niet zo even je auto parkeert als je uit de lus komt ;)
Heb ik dan ooit gezegd dat ik je daar even makkelijk je parkeert om wat ook te gaan doen? 8)7
pi_159159983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:17 schreef suzi1 het volgende:

[..]

met 20 auto's ook nog wel :)
ben er zelf geweest
in de bocht iets naar links en achteruit rijden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:19:14 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159159990
quote:

[..]

Ja, de ruimte is er wel, maar je komt er niet onopvallend, en onopvallend wegrijden is helemaal geen optie.

Maar goed, dat had je ook kunnen weten als je de omgeving kende en niet afging op een foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159160008
quote:

[..]

Dat zou zo maar kunnen.
pi_159160119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, de ruimte is er wel, maar je komt er niet onopvallend, en onopvallend wegrijden is helemaal geen optie.

Maar goed, dat had je ook kunnen weten als je de omgeving kende en niet afging op een foto.
zover ik heb begrepen is dat niet echt de drukste weg snachts na 2en
maar lijkt me nu niet echt mee iets om verder op door te gaan.
pi_159160163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:45 schreef gynaika het volgende:

[..]

Daar heb je geen betere apparatuur voor nodig, Gewoon goed werkende ogen.
Teken het eens uit op die beelden zou ik zeggen.
Ben benieuwd wat jouw ogen allemaal zien.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:24:44 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159160173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:23 schreef suzi1 het volgende:

[..]

zover ik heb begrepen is dat niet echt de drukste weg snachts na 2en
maar lijkt me nu niet echt mee iets om op verder door te gaan.
Of het druk is maakt niet zoveel uit, je kunt er simpelweg niet onopvallend komen en weer wegrijden.
Maar goed, ik ben blij dat Stacey die foto ook even gepost heeft, en er nog trots op lijkt te zijn ook, dat geeft gelijk even aan hoe vreselijk serieus ze met haar onderzoek bezig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159160251
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat zou zo maar kunnen.
loop jij daar vaak trouwens ?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:35:44 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159160470
Ik blijf trouwens verbijsterd dat zo'n stel "onderzoekers" als hier in het topic nog steeds niet uitgerekend heeft hoe ver haar looproute bij haar school vandaan geweest is....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159160722
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat iemand er hier een complot inziet heb ik nog niemand horen zeggen er wordt ook niemand van ook maar iets beschuldigd
Je weet precies wat ik bedoel. En nee, ik ga niet de moeite doen om jullie quotes voor je op te zoeken. Dat voegt niets toe aangezien jullie altijd met een of ander wazig 'ja maar' verhaal zullen komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis ff een stukje info, welk complot en welke theorie?
Zie hierboven.
pi_159160836
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

loop jij daar vaak trouwens ?
Dat stukje niet. Was mijn tweede poging om bij het stukje afrit te komen. De eerste route die ik probeerde te lopen is niet meer mogelijk. Loop meer bij Hollandse rading in het bos of een rondje om Hilversum via het voetstappenpad.
pi_159160924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie hier toch echt twee personen.
en er zijn mensen die niks zien op deze foto? toevalig zijn dat ook de zelfde mensen die vinden dat dit topic echt niet kan

PS niet wissen AUB
pi_159160988
als ik het filmpje per fragment bekijk zie ik de ene keer dat er een "2e persoon" uit haar komt (dus links naast haar) die niet dezelfde houding heeft, maar een ander moment is de 'schaduw' een exacte copie van haarzelf (er vanuitgaande dat zij het ook is..)
net als dat ik op een gegeven moment 3 witte schoenen zie.
dus ik vertrouw er zelf niet echt meer op, terwijl ik er ooit vrij zeker van was.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:54:35 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159161081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:49 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

en er zijn mensen die niks zien op deze foto? toevalig zijn dat ook de zelfde mensen die vinden dat dit topic echt niet kan

PS niet wissen AUB
Camera achter dubbel glas.... je ziet op het flimpje gewoon de weerkaatsing van de ruimte achter de camera in het glas, dat wordt zelfs gefilmd, dus de camera hing niet buiten.
Een camera die buiten hangt pakt immers niet de weerkaatsing van de achterliggende ruimte mee, een camera achter glas wel.

Zie je de kozijnen links ook nog rechts van die kozijnen in de lucht hangen? Of zie je die dan weer niet?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159161466
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:49 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

PS niet wissen AUB
Iedereen ziet het nu zo'n beetje
Van een weerkaatsing krijgt iemand niet ineens eerst een witte en dan ineens een groene trui of jas _O-
pi_159161551
Ik blijf die hele zaak toch gek vinden. Het is op een normale pas minstens 35 minuten lopen van de kroeg waar ze als laatst gezien is, en de plek waar ze onder de trein kwam. Ze had geen jas aan, had gedronken en heel warm was het die avond niet volgens mij. Op basis van waar haar telefoon gevonden is heeft ze niet de meest directe route genomen, maar heeft ze zeker een uur door woonwijken gelopen.

Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een meisje vrolijk met vrienden uit is, naar de WC gaat en daarna ineens besluit om naar een spoorovergang 3 kilometer verderop te lopen, zonder jas, halverwege haar telefoon weg gooit, om vervolgens zelfmoord te plegen. Het is een belachelijke redenatie om te denken dat hier niet iets aan vooraf is gegaan. En aangezien ze blijkbaar direct nadat ze terug kwam van de WC de tent verliet in flinke haast (want geen jas), zou ik eerder denken dat er iets is voorgevallen op de WC. Iets waar je een flinke trauma aan over houdt, zo snel mogelijk van weg wil en waar je je diep voor schaamt, zoals een verkrachting. Zelfs iemand die suïcidaal is komt niet plotseling tot dat besluit midden tijdens een avondje stappen met vrienden. Dat geloof ik gewoon niet. Ik kan de logica daarbij niet vinden.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_159161644
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Van een weerkaatsing krijgt iemand niet ineens eerst een witte en dan ineens een groene trui of jas _O-
En die gene is ook groter dan dascha (van shoen tot hoofd) volgens mij
pi_159161793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf die hele zaak toch gek vinden. Het is op een normale pas minstens 35 minuten lopen van de kroeg waar ze als laatst gezien is, en de plek waar ze onder de trein kwam. Ze had geen jas aan, had gedronken en heel warm was het die avond niet volgens mij. Op basis van waar haar telefoon gevonden is heeft ze niet de meest directe route genomen, maar heeft ze zeker een uur door woonwijken gelopen.

Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een meisje vrolijk met vrienden uit is, naar de WC gaat en daarna ineens besluit om naar een spoorovergang 3 kilometer verderop te lopen, zonder jas, halverwege haar telefoon weg gooit, om vervolgens zelfmoord te plegen. Het is een belachelijke redenatie om te denken dat hier niet iets aan vooraf is gegaan. En aangezien ze blijkbaar direct nadat ze terug kwam van de WC de tent verliet in flinke haast (want geen jas), zou ik eerder denken dat er iets is voorgevallen op de WC. Iets waar je een flinke trauma aan over houdt, zo snel mogelijk van weg wil en waar je je diep voor schaamt, zoals een verkrachting. Zelfs iemand die suïcidaal is komt niet plotseling tot dat besluit midden tijdens een avondje stappen met vrienden. Dat geloof ik gewoon niet. Ik kan de logica daarbij niet vinden.
Ruzie met vriendin, het uitdelen van een klap enzo heb je geheel gemist?
Of staat dat los van het niets aan voorafgevallen zijn?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:16:17 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159161799
quote:

[..]

"Iedereen"? |:(

Klets niet, er zitten meer groene vlekken in het beeld, en er zitten meer reflecties in het beeld.
Je kunt het wel blijven ontkennen, maar in feite stel je dus dat de politie haar werk niet goed gedaan zou hebben bij het bekijken van die beelden....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159161827
groter niet, dikker wel.

straks ga ik ops. verz. nog maar eens beeld voor beeld kijken. die is beter belicht ja
pi_159161872
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

"Iedereen"? |:(

Klets niet, er zitten meer groene vlekken in het beeld, en er zitten meer reflecties in het beeld.
Je kunt het wel blijven ontkennen, maar in feite stel je dus dat de politie haar werk niet goed gedaan zou hebben bij het bekijken van die beelden....
wie weet was ze het niet en hebben ze besloten dat niet naar buiten te brengen,
net zoals ze wel meer niet naar buiten hebben gebracht.
pi_159161875
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Ruzie met vriendin, het uitdelen van een klap enzo heb je geheel gemist?
Of staat dat los van het niets aan voorafgevallen zijn?
Ruzie of een klap op zich zijn geen reden om ineens te besluiten jezelf van kant te maken. Zeker niet als je een uur de tijd hebt gehad om letter en figuurlijk af te koelen. Dus die ruzie mag dan wel over iets gigantisch zijn gegaan als dat de enige reden was.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:21:26 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159161926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:19 schreef suzi1 het volgende:

[..]

Dan maakt het al helemaal niet meer uit wie er naast loopt hè.

Maar dat zij het is en alleen op de beelden te zien is, is uitvoerig onderzocht, en ook de ouders hebben haar op de beelden herkend.
Met welk doel zou je dat (dat zij het is en alleen loopt) toch iedere keer weer in twijfel willen trekken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159161938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:17 schreef suzi1 het volgende:
groter niet, dikker wel.

straks ga ik ops. verz. nog maar eens beeld voor beeld kijken. die is beter belicht ja
Als je de stoeprand als water pas neemt dan is het hoofd van die...(groen persoon) iets hoger dan die van dascha
pi_159162021
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan maakt het al helemaal niet meer uit wie er naast loopt hè.

Maar dat zij het is en alleen op de beelden te zien is, is uitvoerig onderzocht, en ook de ouders hebben haar op de beelden herkend.
Met welk doel zou je dat (dat zij het is en alleen loopt) toch iedere keer weer in twijfel willen trekken?
Zij loopt niet alleen. Waarom trek jij dat in twijfel.
pi_159162064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:19 schreef suzi1 het volgende:

[..]

Politie is vaak ook met een tactisch spel bezig
Vaak weten ze al veel meer dan ze naar buiten brengen
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:27:11 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159162095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:25 schreef gynaika het volgende:

[..]

Zij loopt niet alleen. Waarom trek jij dat in twijfel.
Omdat ze wel alleen loopt, dat is uit uitvoerig onderzoek van de beelden gebleken, de originele beelden, niet de uitgezonden beelden.

Daarbij zie je toch ook een reflectie van de kozijnen in beeld? Waarom doe je dan alsof er van degene die langsloopt geen reflectie zou kunnen zijn, maar dat dat een tweede persoon "moet" zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:27:41 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159162112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Politie is vaak ook met een tactisch spel bezig
Vaak weten ze al veel meer dan ze naar buiten brengen
Omdat ze op zoek zijn naar een "dader"?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159162117
dubbel
pi_159162148
quote:

[..]

Zie vooral wat je er in wil zien maar ik zie het niet.
pi_159162170
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zie vooral wat je er in wil zien maar ik zie het niet.
ik in het begin ook niet :)
pi_159162173
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat ze wel alleen loopt, dat is uit uitvoerig onderzoek van de beelden gebleken, de originele beelden, niet de uitgezonden beelden.

Daarbij zie je toch ook een reflectie van de kozijnen in beeld? Waarom doe je dan alsof er van degene die langsloopt geen reflectie zou kunnen zijn, maar dat dat een tweede persoon "moet" zijn.
Je ziet het of je wil het niet zien.
pi_159162215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ruzie of een klap op zich zijn geen reden om ineens te besluiten jezelf van kant te maken. Zeker niet als je een uur de tijd hebt gehad om letter en figuurlijk af te koelen. Dus die ruzie mag dan wel over iets gigantisch zijn gegaan als dat de enige reden was.
Ik zeg nergens dat dat een reden voor wat dan ook is. Ik zeg wel dat dat in jouw verhaaltje ontbreekt.
Dat je verder met een oud en inmiddels ontkracht verhaal komt over het toilet en daarna naar buiten gaan, zeg ik verder ook niets.

Over het waarom van een oud onzin verhaal posten en daaraan koppelen van een idioot gedachtespinsel vraag ik verder ook niets.
pi_159162231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik in het begin ook niet :)
Het lijkt me een mooi voorbeeld van pareidolie.
pi_159162259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:29 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het is er niet, of je wil het graag zien.
pi_159162284
Check de bewegende beelden maar. Dan lijkt het vooral een reflectie.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:34:31 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159162299
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:29 schreef gynaika het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet, het wel zien als een tweede persoon is het willen zien, ieder weldenkend mens snapt dat als er reflecties naast de kozijnen zijn, dat er dan ook reflecties naast een langslopend persoon kunnen zijn, en de reflecties die komen van de ruit waar de camera achter hangt, de ruimte waar de camera hangt komt in het flimpje ook duidelijk gereflecteerd in beeld.

Maar nogmaals; de beelden zijn onderzocht, je kunt dat onderzoek wel niet serieus willen nemen (want daar komt het op neer als je vol blijft houden dat er iemand naast haar moet lopen), maar doe dan niet alsof je bezig bent de politie te "helpen", want het enige wat je doet is twijfel zaaien, en dat doe je over het lijk van een 16-jarig meisje. Gefeliciteerd, dat is iets om trots op te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159162327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het lijkt me een mooi voorbeeld van pareidolie.
We zijn eruit!...Dat zal het zijn.
pi_159162370
maar de fietsen staan er toch niet dubbel op
of kijk ik naar de verkeerde reflectie?
pi_159162851
Dus de politie ontkent dat er meerdere personen in beeld zijn maar laat echter wel beelden uitzenden waarop meerdere personen in beeld zijn? 8)7
pi_159162856
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:36 schreef suzi1 het volgende:
maar de fietsen staan er toch niet dubbel op
of kijk ik naar de verkeerde reflectie?
dan zou alles er dubbel op moeten staan
en niet alleen 1 mannetje :)
pi_159162873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Camera achter dubbel glas.... je ziet op het flimpje gewoon de weerkaatsing van de ruimte achter de camera in het glas, dat wordt zelfs gefilmd, dus de camera hing niet buiten.
Een camera die buiten hangt pakt immers niet de weerkaatsing van de achterliggende ruimte mee, een camera achter glas wel.

Zie je de kozijnen links ook nog rechts van die kozijnen in de lucht hangen? Of zie je die dan weer niet?
De kozijnen zie je wel dubbel omdat dat dicht bij is maar de fietsen niet omdat die al wat verder staan
Allleen het kozijn zie je dubbel...auto...fietsen...stoep...zijn allemaal te ver weg dus geen spiegelbeeld in het raam
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:57:48 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159162936
De fietsen staan ook in een andere hoek, zelfs als die een reflectie hebben dan zie je die reflectie niet omdat de fietsen zelf dan in het beeld voor de reflectie staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159163104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:57 schreef Leandra het volgende:
De fietsen staan ook in een andere hoek, zelfs als die een reflectie hebben dan zie je die reflectie niet omdat de fietsen zelf dan in het beeld voor de reflectie staan.
Zelfs dit ontkennen?
Het lijkt wel U baan om alles wat er ook maar gezegd word hier meteen neer te halen
Niks aan de hand hier gewoon verder lopen
pi_159163178
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:05 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Zelfs dit ontkennen?
Het lijkt wel U baan om alles wat er ook maar gezegd word hier meteen neer te halen
Niks aan de hand hier gewoon verder lopen
Zelfs wat?
Laat eens zien wat jij denkt te zien. uitgetekend of geaccentueerd op zo een still.
pi_159163209
heb even wat ingezoomd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')