Foto is van een dik half uur geleden, en weerberichten en weermannen/vrouwen.....ik heb er niks mee, ik zie buiten wel welk weer het is -->> Nu; droog, geen wind en 3,5 °C.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed die weerberichten klopppen
Het is niet de bedoeling dat je ballen uit de ballenbak in je broekzak stopt, voorruit gooi ze even terug in de bak.quote:
Heb je niet geluisterd dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb de mededeling niet gehoord.
jezusquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, je gelooft het niet maar bij de Action verkopen ze plastic, 'sneeuwballenmakers'.![]()
Waar moet het heen? De jeugd kan geen sneeuwballen meer maken.
Waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jezusdaar is een topic over trouwens
Dat komt omdat er tegenwoordig geen sneeuw meer is....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, je gelooft het niet maar bij de Action verkopen ze plastic, 'sneeuwballenmakers'.![]()
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier!
LIF / Onzinproducten - post ze hier!
op googel ook niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...
Ah ik heb een plaatje voor je niet van de action wel van intertoys, dus die dingen bestondenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...
Dacht ik ook aan, maar het ding is van plastic en zal breken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:39 schreef FANN het volgende:
Het lijkt wel op zo'n ijschepdinges, maar hij zal wel groter zijn
Zit ik nou écht op te wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar het ding is van plastic en zal breken.
Ik heb overigens een hele stevige en toffe ijsschep, ik zal er eens een foto van maken.
Geef nou gewoon toe dat je 'de mijne' wil zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit ik nou écht op te wachten![]()
geintje
Nee!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou omdat je zo aandringtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je 'de mijne' wil zien.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit ik nou écht op te wachten![]()
geintje
Wat een mieten tegenwoordig. Gaat toch nergens meer over? Ik weet nog wel dat wij vroeger op een fiets met houten banden, waarvan er vaak nog 1 lek was ook, minstens 60 kilometer naar school moesten fietsen, toch FANN? Hoorde je ons klagen? Dacht het niet. Bikkels.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Anders krijgen de kindertjes koude handjes![]()
dát zou een ramp zijn
dat was dan vóór mijn tijdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een mieten tegenwoordig. Gaat toch nergens meer over? Ik weet nog wel dat wij vroeger op een fiets met houten banden, waarvan er vaak nog 1 lek was ook, minstens 60 kilometer naar school moesten fietsen, toch FANN? Hoorde je ons klagen? Dacht het niet. Bikkels.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit in spanning mande ijsschep van Mo
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
35 km maardus tja... dan kan ik niet klagen
Ik woonde nooit ver van mijn scholen, als het weet te bar was kon ik ook gaan lopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
35 km maardus tja... dan kan ik niet klagen
heb jij er één?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef sacha het volgende:
het is wél leuk sneeuwballen gooien met zo'n honden werpbaldinges
Das mijn eigen scheppie op mijn eigen placemat, de foto is vers van de pers.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen eigen fotoik wil een eigen foto
doe nou effe meeeeeeeeeeheeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
Ik woonde in een dorp dus alles te voet
ow... is het een placematquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Das mijn eigen scheppie op mijn eigen placemat, de foto is vers van de pers.
Twas 15 km naar de grote stad..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou effe meeeeeeeeeeheeeeeeeeeee
maak daar maar een dienstmededeling vanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou effe meeeeeeeeeeheeeeeeeeeee
nee, maar als je het leuk vindt gooien met zo'n dingen dan heb je vast ervaring dacht ikquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef sacha het volgende:
[..]
maak daar maar een dienstmededeling van
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... is het een placematik dacht gewoon een hoop keien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je nu dat het MIJN ijsscheppie is?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Daar kun je ook kleine sneeuwballetjes mee draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je nu dat het MIJN ijsscheppie is?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je nu dat het MIJN ijsscheppie is?![]()
Neuh, dat spul is niet wit, het is bruin/groen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je ook kleine sneeuwballetjes mee draaien
Of iemand zijn hersens mee inslaanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je ook kleine sneeuwballetjes mee draaien
Het is een heel handig ding uit 1 stuk, dus gaat nooit kapot, even warm maken (onder de warme kraan) en je schept het ijs er zo uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Of iemand zijn hersens mee inslaanlijkt wel een zwaar ding...
Ik dacht net als FANN dat het in een berg keien lag joh.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Das mijn eigen scheppie op mijn eigen placemat, de foto is vers van de pers.
Xenos.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht net als FANN dat het in een berg keien lag joh.Wat nou bril nodig?
te laat!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We heten niet allemaal FANN hè.
Soms trekt ze mij er zelfs in mee....quote:
Amen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]deed ik om even dat topic te volgen
![]()
maar de volgende post worden foto's
ik doelde op de eerste reactie in dat topicquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms trekt ze mij er zelfs in mee....
Mijn complimenten aan L2B voor de OP.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doelde op de eerste reactie in dat topic
dan druk je de volgende keer maar op topic volgen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]deed ik om even dat topic te volgen
![]()
maar de volgende post worden foto's
oh jah... kan ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:09 schreef sacha het volgende:
[..]
dan druk je de volgende keer maar op topic volgen ja
Dat was verrassend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef sacha het volgende:
[..]
maak daar maar een dienstmededeling van
Met een beetje winter was het dus schuifelen geblazen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
Ik woonde in een dorp dus alles te voet
Weet ik niet, mijn pa had een auto en bracht me altijd overal naar toe...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een beetje winter was het dus schuifelen geblazen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa had een auto en bracht me altijd overal naar toe...
quote:Doordat veel producten zijn afgeprijsd, is het bijzonder druk bij V&D. ,,We draaien bijna de helft meer omzet dan vorig jaar," vertelt een ingewijde met kennis van zaken. ,,Er vallen inmiddels gaten in de voorraad, er is nog voor zo'n twee weken beschikbaar."
Moet ik nu verplicht naar de V&D ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die gebruik wil maken van de aanbiedingen?
[..]
Daar ben ik al zeker een jaar of 10 niet meer geweest en al zou je het gratis kunnen halen, dan ging ik nog niet. De appeltaart was wel oké daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die gebruik wil maken van de aanbiedingen?
[..]
Heb deze geregeld netquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa had een auto en bracht me altijd overal naar toe...
Ford?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze geregeld net
[ afbeelding ]
Met APK neem ik aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze geregeld net
[ afbeelding ]
Ziet er zo op het oog keurig uit, voor zover dat te beoordelen is vanaf een foto dan.quote:
Nice, kan je weer even vooruit, en heeft je muts de wissel overleefd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, die kan wel jaar of 3 mee.
Top ... Muts ook weer blij?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, die kan wel jaar of 3 mee.
Is van zuinige eigenaar geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ziet er zo op het oog keurig uit, voor zover dat te beoordelen is vanaf een foto dan.
Dat ziet er keurig strak uit. Onderhoudsboekjes er ook bij. Heb je goed gedaan. Maarre, wéét ze het al?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is van zuinige eigenaar geweest.
[ afbeelding ]
Het bekende 'oude vrouwtje'.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is van zuinige eigenaar geweest.
[ afbeelding ]
Daar kun je wel weer even mee....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze geregeld net
[ afbeelding ]
Ik heb dat ding allang op MP gevonden joh.... Piet z'n nieuwe kenteken komt qua letters wel heel erg in de buurt van de letters op mijn kenteken.... je moet alleen eea omdraaien en één letter veranderen.quote:
OK suggereerde Piet ook al ...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat ding allang op MP gevonden joh.... Piet z'n nieuwe kenteken komt qua letters wel heel erg in de buurt van de letters op mijn kenteken.... je moet alleen eea omdraaien en één letter veranderen.
Zoveel staan er niet op in de buurt hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat ding allang op MP gevonden joh.... Piet z'n nieuwe kenteken komt qua letters wel heel erg in de buurt van de letters op mijn kenteken.... je moet alleen eea omdraaien en één letter veranderen.
Ik denk dat ze hier wel blij mee gaat zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze is ook blauw dus de schrik zal meevallen.
Er staan sowieso niet zoveel blauwe 626-jes op MP, maar het leek me idd ook niet dat je er het halve land voor zou afrijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoveel staan er niet op in de buurt hier.
Heb wel enige ervaring, dit zal zo ongeveer de honderdste zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hier wel blij mee gaat zijn
Keurig ding.
Hij stond zowat om de hoek.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staan sowieso niet zoveel blauwe 626-jes op MP, maar het leek me idd ook niet dat je er het halve land voor zou afrijden.
Als ik een andere auto wil neem ik jou gewoon mee voor de onderhandelingen.... oh wacht, ik maak eerst een keuze en dan stuur ik jou om dat ding te kopenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel enige ervaring, dit zal zo ongeveer de honderdste zijn.
LOL.... is die toko wat? Of moet je er eigenlijk ver weg blijven als je niet behoorlijk handig bent?quote:
Had deze ook nog als optie maar is van een Ali Ben Hassan en km stand vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik een andere auto wil neem ik jou gewoon mee voor de onderhandelingen.... oh wacht, ik maak eerst een keuze en dan stuur ik jou om dat ding te kopen
Een handelaar die redelijke auto's verkoopt maar heb eik alleen goed naar deze gekeken en ff snel meegenomen naar buurman met garage en daar op de brug gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... is die toko wat? Of moet je er eigenlijk ver weg blijven als je niet behoorlijk handig bent?
Hoeveel kratjes passen in die bak?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een handelaar die redelijke auto's verkoopt maar heb eik alleen goed naar deze gekeken en ff snel meegenomen naar buurman met garage en daar op de brug gehad.
Ik heb hm inmiddels ook al gevondenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Leef je uit....
Veel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes passen in die bak?
Minstens 8quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes passen in die bak?
Mijn broertje en een maat gaan wekelijks met 2 auto's naar de Kaufland en nemen dan ieder 7 - 8 kratten (20 x 0,5 ltr) mee, meestal in de aanbieding voor ¤ 5,40 per krat, en als ik nodig heb koop ik ze bij hun (tegen inkoopsprijs, anderen betalen meerquote:
Dus ze verkopen het gewoon door... Ja 0,27 per halve liter is niets... Maar smaakt het ook?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje en een maat gaan wekelijks met 2 auto's naar de Kaufland en nemen dan ieder 7 - 8 kratten (20 x 0,5 ltr) mee, meestal in de aanbieding voor ¤ 5,40 per krat, en als ik nodig heb koop ik ze bij hun (tegen inkoopsprijs, anderen betalen meer), wonen beiden tegenover me.
Het is het lekkerste pils dat er is joh, en hier in de flats wonen veel 'bekenden' die regelmatig bier nodig hebben, en voor een euro per gekoelde fles, als je er 6 via het balkon op de begane grond verkoopt heb je 14 halve ltrs voor nop.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ze verkopen het gewoon door... Ja 0,27 per halve liter is niets... Maar smaakt het ook?
Ik weet nu waar je woont dus misschien kom ik daar eens een half literje pakken of 6quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is het lekkerste pils dat er is joh, en hier in de flats wonen veel 'bekenden' die regelmatig bier nodig hebben, en voor een euro per gekoelde fles, als je er 6 via het balkon op de begane grond verkoopt heb je 14 halve ltrs voor nop.
De meesten van die jongens zijn arme sloebers.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je woont dus misschien kom ik daar eens een half literje pakken of 6
Ja vast.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je woont dus misschien kom ik daar eens een half literje pakken of 6
In Tilburg hadden vroeger Tante Pollewop die had slijterij en kon je tot diep in de nacht achterom terecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meeste van die jongens zijn arme sloebers.
Kopen zelf geen kratten in, zuipen alleen als ze geld hebben, en waar kan je dan om 22.00 u snel nog een paar flessen gekoeld bier kopen? Bij ons dus.
Er is hier ook wel op andere plekken bier te krijgen, bij de friture en zo, maar daar is het duurder voor ze en het is verder weg, plus dat ze daar niet op de pof terecht kunnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Tilburg hadden vroeger Tante Pollewop die had slijterij en kon je tot diep in de nacht achterom terecht.
MP zet er tegenwoordig een vinkje bij als de KM-stand klopt, ook bij particuliere verkopers, en op de site van de RDW kun je ook zien of de tellerstand als "logisch" wordt beschouwd (op het moment van de laatste melding bij de RDW), en dat is bij die auto idd niet zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had deze ook nog als optie maar is van een Ali Ben Hassan en km stand vertrouw ik niet.
http://link.marktplaats.nl/m1003892620
We kwamen altijd voor paar kratten tegelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is hier ook wel op andere plekken bier te krijgen, bij de friture en zo, maar daar is het duurder voor ze en het is verder weg, plus dat ze daar niet op de pof terecht kunnen.![]()
Ja! Daar hebben wij toen nog contact over gehad omdat ik het misschien wel wat vond voor mijn oudste....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb al eerder zo'n 626 gehad, V&A / [TK] Mazda 626 1.8i 1995, 175.000 Km.
Die hebben wij dus ook wel, en een fles rum, whiskey, wodka of iets te roken hebben we ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kwamen altijd voor paar kratten tegelijk.
Wordt er ook muziek gedraait daar in het parkje?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hebben wij dus ook wel, en een fles rum, whiskey, wodka of iets te roken hebben we ook.
Kan ook haast niet alhoewel die bak er of foto's wel netjes uitziet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
MP zet er tegenwoordig een vinkje bij als de KM-stand klopt, ook bij particuliere verkopers, en op de site van de RDW kun je ook zien of de tellerstand als "logisch" wordt beschouwd (op het moment van de laatste melding bij de RDW), en dat is bij die auto idd niet zo.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=xsfz72
Soms, maar niet hard, geen zin in gezeur met politie, die rijden vaak langs, maar zolang het binnen de perken blijft kunnen we onze gang gaan, we hebben er ook wel eens ge-BBQ-ed, 's zomers als de boel vol bladeren zit is dat een lekkere plek om met wat mensen buiten te vertoeven, om dat veld heen staan 3 flats vol bewoners.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt er ook muziek gedraait daar in het parkje?
In 2012 verkocht, in 2014 ingeruild zo te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:57 schreef Leandra het volgende:
Die van je schoonvader staat nu als gedemonteerd in de boeken Piet.
http://publiek.vwe.nl/
oh wauw, je mijn post is weggehaald, mag je ook nergens op reageren?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Drie man die min of meer hetzelfde vragen.
Ik begrijp je, maar je post is pleitte.....quote:
Ja ga ik doenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snapte het evengoed. Sas wil het schoonhouden denk ik.
Daar is geen beginnen aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah OK ... want ik snapte het al niet met mijn post als eerste... Verwarrend hoor die sas somsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer te reageren nu... ik wacht tot ik mijn Smoothie maak, morgen weerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar je post is pleitte.....
Ben je 2e, sta je er ineens als 1e.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... want ik snapte het al niet met mijn post als eerste... Verwarrend hoor die sas soms
Al die extra knopjes kan best lastig zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... want ik snapte het al niet met mijn post als eerste... Verwarrend hoor die sas soms
Je kan ook gewoon als je daar iets wil kwoten, de kwoot hier dumpen dan komt degene die je kwoot vanzelf wel hier aanwaaien en kan je hier verder slow sjatten, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer te reageren nu... ik wacht tot ik mijn Smoothie maak, morgen weer
Kan ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon als je daar iets wil kwoten, de kwoot hier dumpen dan komt degene die je kwoot vanzelf wel hier aanwaaien en kan je hier verder slow sjatten, probleem opgelost.
Zelf wacht ik ook tot morgen, met broodrecept. Durf bijna niet in mijn eigen topic te posten met sas in je nek.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer te reageren nu... ik wacht tot ik mijn Smoothie maak, morgen weer
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf wacht ik ook tot morgen, met broodrecept. Durf bijna niet in mijn eigen topic te posten met sas in je nek.
Dat iedereen de hele OP hier quote.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon als je daar iets wil kwoten, de kwoot hier dumpen dan komt degene die je kwoot vanzelf wel hier aanwaaien en kan je hier verder slow sjatten, probleem opgelost.
Alleen soms ook veel te serieus....quote:
Ben benieuwd.. Misschien ga ik het dan eens proberen zonder hole in the middlequote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf wacht ik ook tot morgen, met broodrecept. Durf bijna niet in mijn eigen topic te posten met sas in je nek.
Nah, morgen kom ik met foto'squote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat iedereen de hele OP hier quote.Verder staat er nog bijna niets.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Misschien ga ik het dan eens proberen zonder hole in the middle
Wat maakt die ene dag ook uit, alles gaat sowieso al langzamer op onze leeftijd. Anders kunnen mijn laatste paar hersencellen al die info niet aan.quote:
Voor een tosti? Dan ben ik benieuwd naar het resultaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel ik de broodmaschien in op kneden en dan in de hetelucht oven
Kneden doe ik met de hand en heb gasoven, wat nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Er een hete pan op zetten?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kneden doe ik met de hand en heb gasoven, wat nu?
Kan je niet na het kneden, vóór het rijzen even die haak verwijderen en dan laten rijzen en gewoon programma zonder die deeghaak door laten lopen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die ook al verkocht?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het mooie is, heb geen gasmeter.
Ik heb net wel 2 volkorenboterhammen met aardbeienjam en een koffie achter mijn kiezen,quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat maakt die ene dag ook uit, alles gaat sowieso al langzamer op onze leeftijd. Anders kunnen mijn laatste paar hersencellen al die info niet aan.
Wist je dat jij meer eet dan ik......?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net wel 2 volkorenboterhammen met aardbeienjam en een koffie achter mijn kiezen,
als ik het geweten had, had ik daar foto's van gemaakt![]()
zo van men neme![]()
2 volkorenboterhammen
Roomboter
Aardbeienjam
Besmeer de boterhammen eerst met roomboter en daarna met Aardbeienjam.
Zet koffie, als het moet in je ordinaire Senseo
Snij het brood in hapklare brokjes
Eet smakelijk!
zoiets![]()
Maar ja... het is al op
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
Besmeer de boterhammen eerst met roomboter en daarna met Aardbeienjam.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat jij meer eet dan ik......?
Die is er gewoon niet, gaat bij de stookkosten maar die zijn zowat nihil hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je die ook al verkocht?
Zeker weten, maar ik ben ook een zeer beroerde eter.quote:
Heb ik ook eens bedacht... Je kunt dat ding gewoon openen .. dus misschien eens proberen..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je niet na het kneden, vóór het rijzen even die haak verwijderen en dan laten rijzen en gewoon programma zonder die deeghaak door laten lopen?
Ik heb ooit zo'n ding gehad en 2 x gebruikt, maar of dat mogelijk is weet ik dus niet meer.
Hmm, dat zou ik ook wel willen. Enne, die handel van je, wat verkoop je zoal?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is er gewoon niet, gaat bij de stookkosten maar die zijn zowat nihil hier.
Ik hoor wel hoe dat afloopt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook eens bedacht... Je kunt dat ding gewoon openen .. dus misschien eens proberen..
Ik eet wel graagquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, maar ik ben ook een zeer beroerde eter.
Jij eet wel op de gekste tijdstippen hè? Bonen op een tijd dat een ander er aan begint te denken om maar eens richting bed te gaan en zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
voor ouwe zakken is dat ook al ingewikkeld hoor
Ik eet puur omdat het moet en eet uitsluitend dingen die ik dan nog enigszins lekker vind.quote:
Jij bent net wakker... FANN heeft er al een hele dag op zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat jij meer eet dan ik......?
Die Griek maakte dat ook wel eens maar die had nooit een gat in het middenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook eens bedacht... Je kunt dat ding gewoon openen .. dus misschien eens proberen..
Van alles waar ik verstand van heb. Veulens, auto's, PC hardware, Vintage audio.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik ook wel willen. Enne, die handel van je, wat verkoop je zoal?
Ik eet vaak gewoon midden in de nacht een warme maaltijd, eet sowieso alleen als ik echt honger heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij eet wel op de gekste tijdstippen hè? Bonen op een tijd dat een ander er aan begint te denken om maar eens richting bed te gaan en zo.
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij eet wel op de gekste tijdstippen hè? Bonen op een tijd dat een ander er aan begint te denken om maar eens richting bed te gaan en zo.
Ook dat!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent net wakker... FANN heeft er al een hele dag op zitten
Ik was vandaag om 9.30 u. wakker, heb me een peuk gerookt daarna weer omgedraaid en verder geslapen tot 12.30 u.quote:
en nog niks gegeten?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was vandaag om 9.30 u. wakker, heb me een peuk gerookt daarna weer omgedraaid en verder geslapen tot 12.30 u.
Geweldig! Als ik vroeger al had geweten dat het zo leuk en lucratief was, had ik er mijn vak van gemaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van alles waar ik verstand van heb. Veulens, auto's, PC hardware, Vintage audio.
Eén kop koffie, 2 bruine broodjes met kaas en Limburgse gebakken pastei, gewoon zoals elke dag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
Ik heb vandaag alleen koffie op, een groene Smoothie en 2 boterhammen, dat is toch niet veel?
Neuh, dat is inderdaad niet veel, maar ik zag laatst een foto en daar had je me toch een kónt op, heul bar!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
Ik heb vandaag alleen koffie op, een groene Smoothie en 2 boterhammen, dat is toch niet veel?
Hoe kan je er op leven zeg, ik zou na een paar uur omvallen van de trek.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén kop koffie, 2 bruine broodjes met kaas en Limburgse gebakken pastei, gewoon zoals elke dag.
Wat, en of ik straks nog eet weet ik nu nog lang niet.
fotosoepquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat is inderdaad niet veel, maar ik zag laatst een foto en daar had je me toch een kónt op, heul bar!
Dan heb jij meer gegeten dan ik hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén kop koffie, 2 bruine broodjes met kaas en Limburgse gebakken pastei, gewoon zoals elke dag.
Wat, en óf ik straks nog eet weet ik nu nog lang niet.
Ik doe mijn hele leven (toch al een tijdje dus) niet anders.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kan je er op leven zeg, ik zou na een paar uur omvallen van de trek.
ah... die zooiquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:30 schreef FANN het volgende:
Wat is trouwens Limburgse gebakken pastei?
Geen ondergewicht? En vreetkicks dan met dat gerook?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe mijn hele leven (toch al een tijdje dus) niet anders.
Das vanwege iets dat in het midden zit om het deeg te maken....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek maakte dat ook wel eens maar die had nooit een gat in het midden![]()
Heb je de instructies wel gelezen?Ik heb dat ding niet meer en ik zelf heb het nooit
gebruikt dus ik weet niet waarom jij een gat in het midden hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien moet je het daarna zelf nog effe in een bal kneden ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vanwege iets dat in het midden zit om het deeg te maken....
[ afbeelding ]
Lijkt gewoon een soort pate..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Erg lekker, ik eet dat samen met belegen kaas op mijn bruine of soms witte broodjes.
Ik had al gegoogeldquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Erg lekker, ik eet dat samen met belegen kaas op mijn bruine of soms witte broodjes.
quote:
Ik ben 185 cm bij 70 kg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen ondergewicht? En vreetkicks dan met dat gerook?
Ben een beetje in de war...quote:Mijn BMI is 20.5
Je gewicht past goed bij je lengte
Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent. Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je lichaam. Een gezond gewicht behouden én voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen, doe je door te eten volgens de Schijf van Vijf. Bekijk onze tips. En kruipt je gewicht omhoog of wil je een paar kilo kwijt voor de vakantie? Dan helpen deze tips je om weer in balans te komen.
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspxquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
geef eens een link, ga ik het ook effe doen
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vanwege iets dat in het midden zit om het deeg te maken....ow.... als het deeg klaar is zit het aan de kant toch Chuf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je dat ding eruit laten halen en het dán laten rijzen, dus dat geval eruit halen en die
machine dicht doen om te laten rijzen![]()
Nja, dat is heel netjes. Ik ben 187 en 20 kilo zwaarder, dat is minder netjes. .quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben 185 cm bij 70 kg.
[..]
Ben een beetje in de war...
Dat zei ik toch al.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... als het deeg klaar is zit het aan de kant toch Chuf?
dan moet je dat ding eruit laten halen en het dán laten rijzen, dus dat geval eruit halen en die
machine dicht doen om te laten rijzen
Bij een hoop broodbakmachines is het 1 programma wat in 1x alles doet, dan kan je de haak er niet tussentijds uithalen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo'nn bakmachine werkt een programma af en je hoeft er verder niet naar om te kijken.. Maar je kunt mogelijk gelijk hebben.. Neemt niet weg dat er daar waar die haak zit toch een kleiner gaatje zal vormen (daar waar die haak op zit)quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat zie ik nuquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij een hoop broodbakmachines is het 1 programma wat in 1x alles doet, dan kan je de haak er niet tussentijds uithalen.
Zolang de deksel niet vergrendeld is als het programma draait kan je die haak tussentijds wel verwijderen, kan de deksel niet open, dan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'nn bakmachine werkt een programma af en je hoeft er verder niet naar om te kijken.. Maar je kunt mogelijk gelijk hebben.. Neemt niet weg dat er daar waar die haak zit toch een kleiner gaatje zal vormen (daar waar die haat op zit)
Die heeft dat type wat gaten in het brood maakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat zie ik nu![]()
Ik weet niet welke Chufi heeft....
ow...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft dat type wat gaten in het brood maakt.
Zoek op YT dan naar welke jij hebt, want dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'nn bakmachine werkt een programma af en je hoeft er verder niet naar om te kijken.. Maar je kunt mogelijk gelijk hebben.. Neemt niet weg dat er daar waar die haak zit toch een kleiner gaatje zal vormen (daar waar die haat op zit)
Of gewoon de gaten eten, dat is goed voor je gewicht.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:45 schreef FANN het volgende:
En anders inderdaad gewoon om het gat heen eten
ik heb me gewogen, effe wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.voedingscentru(...)wicht/bmi-meter.aspx
Met gatenkaas zeker een aanraderquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of gewoon de gaten eten, dat is goed voor je gewicht.
Je was als ik het goed onthouden heb 168 cm.quote:
165 cmquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was als ik het goed onthouden heb 168 cm.
Dat is de beste BMI die je kan hebben, ik streef altijd naar een BMI van 21.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
Je BMI is 20.9
Je gewicht past goed bij je lengte
Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent. Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je lichaam. Een gezond gewicht behouden én voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen, doe je door te eten volgens de Schijf van Vijf. Bekijk onze tips. En kruipt je gewicht omhoog of wil je een paar kilo kwijt voor de vakantie? Dan helpen deze tips je om weer in balans te komen.
ik moet nog avondeten, dus dan zit ik wel op 21quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is de beste BMI die je kan hebben, ik streef altijd naar een BMI van 21.
Ik heb ook wel eens tussen de 18 en 19 gezeten, maar nooit hoger dan 20,5.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet nog avondeten, dus dan zit ik wel op 21![]()
als ik niet in die tussentijd moet kakken
ik heb hoger en lager gezeten, dit is wel goed zo, te weinig is ook niksquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens tussen de 18 en 19 gezeten, maar nooit hoger dan 20,5.
o nee dat hoort niet, dat doen wij hier nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil dat laatste niet weten.![]()
25 is ok, onder 20 is ondergewicht en boven 30 is obesitas.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hoger en lager gezeten, dit is wel goed zo, te weinig is ook niks
neh... zoveel heb ik nooit gewogen, iets meer dan 60 was het hoogste en 53 wasquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
25 is ok, onder 20 is ondergewicht en boven 30 is obesitas.
Jou kan ik makkelijk schatten, jij zit boven de 20 en onder de 25.quote:
Ik moest me ook eerst even wegen hoor, dat doe ik niet vaakquote:
Dat is knap van jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jou kan ik makkelijk schatten, jij zit boven de 20 en onder de 25.
Is prima joh, jij hebt ook geen aanleg om te zwaar te worden, jij moet net als ik juist waken voor ondergewicht.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... zoveel heb ik nooit gewogen, iets meer dan 60 was het hoogste en 53 was
het laagste, nu 57, da's wel oké toch?
BMI is de 'ideale' verhouding tussen lengte en gewicht.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is knap van jeIk heb me al een jaar niet gewogen
Dat tijdje dat ik ging sporten moest ik écht moeite doen om niet onder de 55 kg te gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is prima joh, jij hebt ook geen aanleg om te zwaar te worden, jij moet net als ik juist waken voor ondergewicht.
Ik ben zeer bekend met ondergewicht en eetproblemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat tijdje dat ik ging sporten moest ik écht moeite doen om niet onder de 55 kg te gaan![]()
ik zat af en toe op krap 53is ook niet alles
En spiermassa.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iemand van 195 cm heeft uiteraard meer lichaamsgewicht gewicht nodig dan iemand van 175 cm, en tussen volwassen mannen en vrouwen zitten uiteraard ook verschillen in lichaamsbouw.
En dan is er nog je genetische aanleg die meespeelt.
Vandaag geen boodschappen gedaan, dus niet gefietst, ik ga morgen of overmorgen wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook nietmaar ik ga ze kweken
![]()
vanmiddag nog op de hometrainer gezeten, bijna 15 minuten
Met een bord bonen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook nietmaar ik ga ze kweken
![]()
vanmiddag nog op de hometrainer gezeten, bijna 15 minuten
Bonen zijn gezond hoorquote:
Dat eet ik regelmatig om die reden, ook omdat ik al weinig aardappelen eet en omdat je er zo lekker luidruchtig van kán worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Bonen zijn gezond hoor![]()
ik weet helemaal niet of ik vanavond nog eet, ik zit al stervensvol van die boterhammen
Daar ga je alweer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog wel héle lekkere Peren, die ga ik later wel eten
Daar mogen we het niet over hebben van Moquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat eet ik regelmatig om die reden, ook omdat ik al weinig aardappelen eet en omdat je er zo lekker luidruchtig van kán worden.
Ik snaai teveel en dan nog bier en wijn en roken... kan nooit goed zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog wel héle lekkere Peren, die ga ik later wel eten
Dat is deels een nieuwe manier van leven geworden, of heb je het helemaal laten varen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:05 schreef just me het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden heel fanatiek geweest, had mijn eigen personal trainer en had voedingsadviezen. Heb nog ergens staan hoe mijn BMI toen was
Nee joh, dat ging over het stadium daarná.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar mogen we het niet over hebben van Mo
Juist.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, dat ging over het stadium daarná.
Ik snaai ook wel eens hoor en voor vanavond heb ik ook wijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snaai teveel en dan nog bier en wijn en roken... kan nooit goed zijn
Ik heb het laten varen, de personal trainer dacht dat ik ¤ 200,00 per maand te spenderen hadquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is deels een nieuwe manier van leven geworden, of heb je het helemaal laten varen?
Volgens mij was dit de inauguratie van het nieuwe fornuis in huize Sas...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk op P-day, dan eet Aap alles met een P
pfffffffffffff zonde van je 200 euroquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het laten varen, de personal trainer dacht dat ik ¤ 200,00 per maand te spenderen had![]()
Belangrijk voor mij is voor het regelmatig eten, dus eigenlijk om 07.00 uur, 10.00 uur enz.
Precies, personal trainer is overbodig, let vooral op hoe laat je eet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het laten varen, de personal trainer dacht dat ik ¤ 200,00 per maand te spenderen had![]()
Belangrijk voor mij is voor het regelmatig eten, dus eigenlijk om 07.00 uur, 10.00 uur enz.
Ik vond het wel stoer om te doen, vooral die boksbal, was erg goed voor de agressie die ik toen hadquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies, personal trainer is overbodig, let vooral op hoe laat je eet.
Dan koop je toch zo'n ding voor op zolder, al kost ie 200 euro, dat kost een eerste mnd met die trainer ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het wel stoer om te doen, vooral die boksbal, was erg goed voor de agressie die ik toen had
Sjezus wat een geld per maand! Dan kan je beter een hometrainer kopen of zo. Dat regelmatig eten herken ik wel. Zoals FANN eet hoef ik zeker niet te flikken. Niet qua hoeveelheden, maar de onregelmatige tijden. Daar kan ik niet teveel van afwijken, want dan word ik gewoon misselijk van de honger.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn zolder opruimen maar wel een goed idee!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan koop je toch zo'n ding voor op zolder, al kost ie 200 euro, dat kost een eerste mnd met die trainer ook.
Je laptop mee en dan live streamen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn zolder opruimen maar wel een goed idee!
Geen commentaarquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je laptop mee en dan live streamen.
En als je dan een keer stress hebt loop je even naar de zolder en mep je alle stress eruit. Win-win lijkt me zo, scheelt ook een doos kalmeringsmiddelen, plus dat het gezonder is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn zolder opruimen maar wel een goed idee!
was een miscommunicatie, ik ken hem via mijn eigen sportvereniging, hij vroeg hoeveel heb je te besteden en ik zei zelf ¤ 200,00 ik dacht... voor het hele traject, ik was zelf niet duidelijk geweest, heb ik wel meer last vanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus wat een geld per maand! Dan kan je beter een hometrainer kopen of zo. Dat regelmatig eten herken ik wel. Zoals FANN eet hoef ik zeker niet te flikken. Niet qua hoeveelheden, maar de onregelmatige tijden. Daar kan ik niet teveel van afwijken, want dan word ik gewoon misselijk van de honger.
Oh ja, trek moet je zeggen in Nederland.
Oh dat is balen zeg. Denk je er alles mee te kunnen betalen en dan blijkt dat je het na 1 sessie af moet tikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
was een miscommunicatie, ik ken hem via mijn eigen sportvereniging, hij vroeg hoeveel heb je te besteden en ik zei zelf ¤ 200,00 ik dacht... voor het hele traject, ik was zelf niet duidelijk geweest, heb ik wel meer last van
Het zijn wel een behoorlijk aantal sessies geweest hoor en ik heb er wel van genotenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is balen zeg. Denk je er alles mee te kunnen betalen en dan blijkt dat je het na 1 sessie af moet tikken.
Mijn gymleraar op de middelbare school moest me altijd zoeken, ik haat elke vorm van sport, tja, dat is nu eenmaal zo, ik was er veel meer niet dan wel en ondanks alles mocht de man me graag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
Het zijn wel een behoorlijk aantal sessies geweest hoor en ik heb er wel van genoten
Hij is nu overigens een collega van mij op school, de goodlooking gymmeester![]()
Oh, dat valt dan gelukkig nog mee. Ik dacht na 1x joh.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
Het zijn wel een behoorlijk aantal sessies geweest hoor en ik heb er wel van genoten
Hij is nu overigens een collega van mij op school, de goodlooking gymmeester![]()
LOL! Hier wil ik nog wel eens opdrukken en aan wat gewichten trekken, maar grote afstanden wandelen en zwemmen zoals ik vroeger deed heb ik sinds die hernia operatie niet meer gedaan.quote:
Je weet niet wat je het eerst of laatst moet plaatsen, of heb je het over luisteren?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:26 schreef sacha het volgende:
ik zit helemaal verstrikt in mijn Bowie top 100
alles tegelijk, moet maar weer even stoppenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je weet niet wat je het eerst of laatst moet plaatsen, of heb je het over luisteren?
Ja, dan is pauzeren de beste optie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:29 schreef sacha het volgende:
[..]
alles tegelijk, moet maar weer even stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |