Foto is van een dik half uur geleden, en weerberichten en weermannen/vrouwen.....ik heb er niks mee, ik zie buiten wel welk weer het is -->> Nu; droog, geen wind en 3,5 °C.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed die weerberichten klopppen
Het is niet de bedoeling dat je ballen uit de ballenbak in je broekzak stopt, voorruit gooi ze even terug in de bak.quote:
Heb je niet geluisterd dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb de mededeling niet gehoord.
jezusquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, je gelooft het niet maar bij de Action verkopen ze plastic, 'sneeuwballenmakers'.![]()
Waar moet het heen? De jeugd kan geen sneeuwballen meer maken.
Waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jezusdaar is een topic over trouwens
Dat komt omdat er tegenwoordig geen sneeuw meer is....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, je gelooft het niet maar bij de Action verkopen ze plastic, 'sneeuwballenmakers'.![]()
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier!
LIF / Onzinproducten - post ze hier!
op googel ook niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...
Ah ik heb een plaatje voor je niet van de action wel van intertoys, dus die dingen bestondenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...
Dacht ik ook aan, maar het ding is van plastic en zal breken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:39 schreef FANN het volgende:
Het lijkt wel op zo'n ijschepdinges, maar hij zal wel groter zijn
Zit ik nou écht op te wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar het ding is van plastic en zal breken.
Ik heb overigens een hele stevige en toffe ijsschep, ik zal er eens een foto van maken.
Geef nou gewoon toe dat je 'de mijne' wil zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit ik nou écht op te wachten![]()
geintje
Nee!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou omdat je zo aandringtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je 'de mijne' wil zien.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit ik nou écht op te wachten![]()
geintje
Wat een mieten tegenwoordig. Gaat toch nergens meer over? Ik weet nog wel dat wij vroeger op een fiets met houten banden, waarvan er vaak nog 1 lek was ook, minstens 60 kilometer naar school moesten fietsen, toch FANN? Hoorde je ons klagen? Dacht het niet. Bikkels.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Anders krijgen de kindertjes koude handjes![]()
dát zou een ramp zijn
dat was dan vóór mijn tijdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een mieten tegenwoordig. Gaat toch nergens meer over? Ik weet nog wel dat wij vroeger op een fiets met houten banden, waarvan er vaak nog 1 lek was ook, minstens 60 kilometer naar school moesten fietsen, toch FANN? Hoorde je ons klagen? Dacht het niet. Bikkels.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit in spanning mande ijsschep van Mo
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
35 km maardus tja... dan kan ik niet klagen
Ik woonde nooit ver van mijn scholen, als het weet te bar was kon ik ook gaan lopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
35 km maardus tja... dan kan ik niet klagen
heb jij er één?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef sacha het volgende:
het is wél leuk sneeuwballen gooien met zo'n honden werpbaldinges
Das mijn eigen scheppie op mijn eigen placemat, de foto is vers van de pers.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen eigen fotoik wil een eigen foto
doe nou effe meeeeeeeeeeheeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
Ik woonde in een dorp dus alles te voet
ow... is het een placematquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Das mijn eigen scheppie op mijn eigen placemat, de foto is vers van de pers.
Twas 15 km naar de grote stad..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou effe meeeeeeeeeeheeeeeeeeeee
maak daar maar een dienstmededeling vanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou effe meeeeeeeeeeheeeeeeeeeee
nee, maar als je het leuk vindt gooien met zo'n dingen dan heb je vast ervaring dacht ikquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef sacha het volgende:
[..]
maak daar maar een dienstmededeling van
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... is het een placematik dacht gewoon een hoop keien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je nu dat het MIJN ijsscheppie is?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Daar kun je ook kleine sneeuwballetjes mee draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je nu dat het MIJN ijsscheppie is?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof je nu dat het MIJN ijsscheppie is?![]()
Neuh, dat spul is niet wit, het is bruin/groen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je ook kleine sneeuwballetjes mee draaien
Of iemand zijn hersens mee inslaanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je ook kleine sneeuwballetjes mee draaien
Het is een heel handig ding uit 1 stuk, dus gaat nooit kapot, even warm maken (onder de warme kraan) en je schept het ijs er zo uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Of iemand zijn hersens mee inslaanlijkt wel een zwaar ding...
Ik dacht net als FANN dat het in een berg keien lag joh.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Das mijn eigen scheppie op mijn eigen placemat, de foto is vers van de pers.
Xenos.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht net als FANN dat het in een berg keien lag joh.Wat nou bril nodig?
te laat!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We heten niet allemaal FANN hè.
Soms trekt ze mij er zelfs in mee....quote:
Amen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]deed ik om even dat topic te volgen
![]()
maar de volgende post worden foto's
ik doelde op de eerste reactie in dat topicquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms trekt ze mij er zelfs in mee....
Mijn complimenten aan L2B voor de OP.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doelde op de eerste reactie in dat topic
dan druk je de volgende keer maar op topic volgen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]deed ik om even dat topic te volgen
![]()
maar de volgende post worden foto's
oh jah... kan ookquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:09 schreef sacha het volgende:
[..]
dan druk je de volgende keer maar op topic volgen ja
Dat was verrassend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef sacha het volgende:
[..]
maak daar maar een dienstmededeling van
Met een beetje winter was het dus schuifelen geblazen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
Ik woonde in een dorp dus alles te voet
Weet ik niet, mijn pa had een auto en bracht me altijd overal naar toe...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een beetje winter was het dus schuifelen geblazen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa had een auto en bracht me altijd overal naar toe...
quote:Doordat veel producten zijn afgeprijsd, is het bijzonder druk bij V&D. ,,We draaien bijna de helft meer omzet dan vorig jaar," vertelt een ingewijde met kennis van zaken. ,,Er vallen inmiddels gaten in de voorraad, er is nog voor zo'n twee weken beschikbaar."
Moet ik nu verplicht naar de V&D ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die gebruik wil maken van de aanbiedingen?
[..]
Daar ben ik al zeker een jaar of 10 niet meer geweest en al zou je het gratis kunnen halen, dan ging ik nog niet. De appeltaart was wel oké daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand die gebruik wil maken van de aanbiedingen?
[..]
Heb deze geregeld netquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa had een auto en bracht me altijd overal naar toe...
Ford?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze geregeld net
[ afbeelding ]
Met APK neem ik aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze geregeld net
[ afbeelding ]
Ziet er zo op het oog keurig uit, voor zover dat te beoordelen is vanaf een foto dan.quote:
Nice, kan je weer even vooruit, en heeft je muts de wissel overleefd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, die kan wel jaar of 3 mee.
Top ... Muts ook weer blij?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, die kan wel jaar of 3 mee.
Is van zuinige eigenaar geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ziet er zo op het oog keurig uit, voor zover dat te beoordelen is vanaf een foto dan.
Dat ziet er keurig strak uit. Onderhoudsboekjes er ook bij. Heb je goed gedaan. Maarre, wéét ze het al?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is van zuinige eigenaar geweest.
[ afbeelding ]
Het bekende 'oude vrouwtje'.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is van zuinige eigenaar geweest.
[ afbeelding ]
Daar kun je wel weer even mee....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze geregeld net
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |