quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB SC is hoogbegaafd wou je zeggen
Laat de fitties lekker aan KLB over, Geerd zou (desnoods) een tokkie kroeg zijn, maar men doet niemand kwaad.
Ga je dit ook goedpraten?quote:
Dit is een beetje een zwaktebod, niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
niet dat jullie de fout zouden herkennen maar oke
Nope, nootje gezetquote:
Mooi man.quote:
Nee.quote:
Ga gewoon weg danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe gwn normal man zelfs ik vind dit te ver gaan
mag best op je vingers getikt worden door andere usersquote:
Je bent niet de enige zo te zienquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om flink te rellen.
Vervelend hè, als je geconfronteerd wordt met je zieke ideeën.quote:
Gast nu al, ik kom net binnen en begin nu pas goed te bierenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ff fappen en slapen gelukkig is er een WA zonder al die stokers en is het wel gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ff fappen en slapen gelukkig is er een WA zonder al die stokers en is het wel gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik vind het wel wat anders als er ineens een hele delegatie users die nooit in een bepaalde SC te vinden is komt stoken, het gaat er normaal vrij vriendelijk aan toe hier!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag best op je vingers getikt worden door andere users
als ik me als een debiel gedraag kunnen mensen daar ook wat van zeggen
Crip komt gewoon trollen hier met lok quotes naar klbscquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag best op je vingers getikt worden door andere users
als ik me als een debiel gedraag kunnen mensen daar ook wat van zeggen
Nou Islam groeit wel vrij ongeremd, net als kanker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vervelend hè, als je geconfronteerd wordt met je zieke ideeën.
gek hè, als je moslims vergelijkt met kankerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel wat anders als er ineens een hele delegatie users die nooit in een bepaalde SC te vinden is komt stoken, het gaat er normaal vrij vriendelijk aan toe hier!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou Islam groeit wel vrij ongeremd, net als kanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |