quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB SC is hoogbegaafd wou je zeggen
Laat de fitties lekker aan KLB over, Geerd zou (desnoods) een tokkie kroeg zijn, maar men doet niemand kwaad.
Ga je dit ook goedpraten?quote:
Dit is een beetje een zwaktebod, niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
niet dat jullie de fout zouden herkennen maar oke
Nope, nootje gezetquote:
Mooi man.quote:
Nee.quote:
Ga gewoon weg danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe gwn normal man zelfs ik vind dit te ver gaan
mag best op je vingers getikt worden door andere usersquote:
Je bent niet de enige zo te zienquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om flink te rellen.
Vervelend hè, als je geconfronteerd wordt met je zieke ideeën.quote:
Gast nu al, ik kom net binnen en begin nu pas goed te bierenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ff fappen en slapen gelukkig is er een WA zonder al die stokers en is het wel gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ff fappen en slapen gelukkig is er een WA zonder al die stokers en is het wel gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik vind het wel wat anders als er ineens een hele delegatie users die nooit in een bepaalde SC te vinden is komt stoken, het gaat er normaal vrij vriendelijk aan toe hier!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag best op je vingers getikt worden door andere users
als ik me als een debiel gedraag kunnen mensen daar ook wat van zeggen
Crip komt gewoon trollen hier met lok quotes naar klbscquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
mag best op je vingers getikt worden door andere users
als ik me als een debiel gedraag kunnen mensen daar ook wat van zeggen
Nou Islam groeit wel vrij ongeremd, net als kanker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vervelend hè, als je geconfronteerd wordt met je zieke ideeën.
gek hè, als je moslims vergelijkt met kankerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel wat anders als er ineens een hele delegatie users die nooit in een bepaalde SC te vinden is komt stoken, het gaat er normaal vrij vriendelijk aan toe hier!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou Islam groeit wel vrij ongeremd, net als kanker.
Het groeit net zo snel andersquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gek hè, als je moslims vergelijkt met kanker
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou Islam groeit wel vrij ongeremd, net als kanker.
Dat praat ik niet goed, maar je gaat nu al een hele tijd door op 1 quote binnen een veel grotere context.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gek hè, als je moslims vergelijkt met kanker
In de intercity van 09:36 ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
Prez, ik vind jou een chille gast als linkse hippie, en Geerd is ook een prima kerel met een rechtste houding.
Maar vecht het even ergens anders uit
Prez rijdt sws zwartquote:
hoezo stoken? ik vind iemand terecht wijzen op een fout niet stoken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel wat anders als er ineens een hele delegatie users die nooit in een bepaalde SC te vinden is komt stoken, het gaat er normaal vrij vriendelijk aan toe hier!
Net als in een WA groep !! dat houd het wel gezellig was dit niet gebeurt hupsa Crib er meteen uit klaarquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:12 schreef renwan het volgende:
Er zouden gewoon SC mods moeten zijn, hebben nergens wat te vertellen behalve in 1 SC-reeks. Ik geef mezelf alvast op
No disrespect Geerd maar je zou geen reeksmod moeten worden, mod in je eigen SC verneukt de transparantie een beetje denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net als in een WA groep !! dat houd het wel gezellig was dit niet gebeurt hupsa Crib er meteen uit klaar
Rekening houden met wat temperament is ook een mustquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net als in een WA groep !! dat houd het wel gezellig was dit niet gebeurt hupsa Crib er meteen uit klaar
Ga lekker terug en neem dead mee naar jullie scquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo stoken? ik vind iemand terecht wijzen op een fout niet stoken.
Je kan best kritisch zijn op de Islam maar wat hier gezegd wordt gaat imo veel te ver. En dat vind ik niet zo heel snel over opmerkingen over religie
Nee, ik vecht het hier uit. De islam wordt hier gelijkgesteld aan kanker en dat is blijkbaar prima.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
Prez, ik vind jou een chille gast als linkse hippie, en Geerd is ook een prima kerel met een rechtste houding.
Maar vecht het even ergens anders uit
'jullie' sc?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga lekker terug en neem dead mee naar jullie sc
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |