Ik ben het hier ook absoluut niet mee eens, maar gezien de context, waarom zou je hier dan zoveel ophef over maken in dit topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, jij noemt de islam "de kk van de wereld".
doe mij lokasenna maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:02 schreef renwan het volgende:
Hier zijn tetten en nou kappen met deze ongezelligheid. Als je hier gezellig mee wil doen ben je van harte welkom maar kom je alleen kutten blijf dan lekker weg!
[ afbeelding ]
Solly ik ga morgen mij zelf straffen en de koran lezen zo goed dead?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, jij noemt de islam "de kk van de wereld".
Jij snapt het, concentreer je op de leuke users, negeer de vervelende.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel, niet ingaan op provocatieslekker negeren en doorgaan!
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef renwan het volgende:
Op het moment dat hier weer een of ander figuur komt zieken om het zieken dan kun je op een gegeven moment wel verwachten dat mensen dingen gaan roepen puur om ze te pakken.
Oke prez, veel plezier in een andere SCquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van hebben.
Open er een topic over !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van hebben.
Wat vind jij van de islam deadprez?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van heeft.
KLB SC is hoogbegaafd wou je zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben in het openbaar.
Hou ff op, deadprez islam.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij van de islam deadprez?
SL was daar al bang voor daarom ging die al wegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef renwan het volgende:
Wat ben je in en in triest als je gewoon in een SC komt posten waar het eigenlijk altijd gezellig is puur en alleen om te zieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |