SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************![]()
Is dit het niveau van deze SC?quote:
Nee die islam is zo fijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en Calcio die over heel FOK! stalkt om te zeggen hoe erg de islam is.
Des te meer je erop reageert des te harder er weer tegenin wordt gegaan. Probeer het te negeren zou ik haast zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en Calcio die over heel FOK! stalkt om te zeggen hoe erg de islam is.
Wat weet jij van de islam?quote:
dan haal je hem toch uit de hoes neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:37 schreef Geerd het volgende:
Vooral die hoofddoek vrouwen doen ze hun chipkaart andersom in de hoes omdat ze daar opstaan zonder hoofddoek![]()
Wat zou je willen zeggen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:42 schreef dopfles1 het volgende:
durf niet zo hardop te praten als er meiden in de buurt zijn
Crip doet het extra lok quotes plaatsen in klbquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Des te meer je erop reageert des te harder er weer tegenin wordt gegaan. Probeer het te negeren zou ik haast zeggen
Dat ook lekker negeren danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Crip doet het extra lok quotes plaatsen in klb
Oh in fobo bedoel je?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:46 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat doe je met die bijtel op die foto in je profiel?
word er een beetje bang vanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh in fobo bedoel je?
Dat is om stenen mee te meppen.
Ahja ik zie het de KBsc gaat er ook niet heel soepelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik post daar niet maar daardoor komt Deadprezz hier weer heen
Crip komt hier kutten en uitlokken, dan de quotes naar KlB doen om het nog meer te verstieren hier en dan zielig doen dat der comments worden verwijderdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ahja ik zie het de KBsc gaat er ook niet heel soepel
KLB zit weer te kutten hierquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:50 schreef renwan het volgende:
WAT GEBEURD HIER ALLEMAAL GODVERDOMME!
KAN IK JULLIE NOU NIET EEN AVOND ALLEEN LATEN?
Optyfen nou, ik bescherm deze reeks met mijn levenquote:
Noodgang heeft topic gesavedquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Optyfen nou, ik bescherm deze reeks met mijn leven
Crip zit gewoon te ziekenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:56 schreef renwan het volgende:
Wel kusje voor Remqo die goede woorden over ons spreekt daarzo
Ik loop net binnen, geen idee wat hier precies gaande isquote:
Ja het erge is dat wij daar volgens mij nooit komen, komen ze hier gewoon rellen omdat het kanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat niet teveel in elkaars topics komen een goede oplossing is
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:58 schreef renwan het volgende:
Ik verklaar de WA bij deze tot vol, tenzij Geerd zijn toestemming uitspreekt.
(noodgang mag er wel bij)
Omdat je behoorlijk ver gaat met je uitspraken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:54 schreef Geerd het volgende:
Ik snap dat echt niet waarom komen ze hier? Alleen maar etteren, jaloers anders kan het niet dat het gewoon hier wel gezellig is
Hij is echtquote:
Zij of hij doet het erom lekker trollen en stieren en dan zielig doen bij de modsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat niet teveel in elkaars topics komen een goede oplossing is
Ze is wat bitchy, grote bek, klein hartje.quote:
Crip kwam hier kuttenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je behoorlijk ver gaat met je uitspraken.
Ik snap dat het in deze kringen wellicht normaal is om de islam 'kanker' te noemen, maar een hoop mensen zullen zich daardoor willen distantiëren van deze site.
Ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze is wat bitchy, grote bek, klein hartje.
Net zoals de lummels die er tegenin gaan.
Wie is de wijste?
"ik snap dat het in deze kringen wellicht normaal is"quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je behoorlijk ver gaat met je uitspraken.
Ik snap dat het in deze kringen wellicht normaal is om de islam 'kanker' te noemen, maar een hoop mensen zullen zich daardoor willen distantiëren van deze site.
Nee, jij noemt de islam "de kk van de wereld".quote:
Het is haar wel weer gelukt iigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie is de wijste?
Dit is wat ik bedoel, niet ingaan op provocatiesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie is de wijste?
normaal gesproken wel, dit is even een uitzondering op de regel blijkt.quote:
Ik ben het hier ook absoluut niet mee eens, maar gezien de context, waarom zou je hier dan zoveel ophef over maken in dit topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, jij noemt de islam "de kk van de wereld".
doe mij lokasenna maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:02 schreef renwan het volgende:
Hier zijn tetten en nou kappen met deze ongezelligheid. Als je hier gezellig mee wil doen ben je van harte welkom maar kom je alleen kutten blijf dan lekker weg!
[ afbeelding ]
Solly ik ga morgen mij zelf straffen en de koran lezen zo goed dead?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, jij noemt de islam "de kk van de wereld".
Jij snapt het, concentreer je op de leuke users, negeer de vervelende.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel, niet ingaan op provocatieslekker negeren en doorgaan!
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef renwan het volgende:
Op het moment dat hier weer een of ander figuur komt zieken om het zieken dan kun je op een gegeven moment wel verwachten dat mensen dingen gaan roepen puur om ze te pakken.
Oke prez, veel plezier in een andere SCquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van hebben.
Open er een topic over !quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van hebben.
Wat vind jij van de islam deadprez?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van heeft.
KLB SC is hoogbegaafd wou je zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben in het openbaar.
Hou ff op, deadprez islam.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij van de islam deadprez?
SL was daar al bang voor daarom ging die al wegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:06 schreef renwan het volgende:
Wat ben je in en in triest als je gewoon in een SC komt posten waar het eigenlijk altijd gezellig is puur en alleen om te zieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |