HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:Wil iedereen die mobiel op FOK! zit
géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!
Ik ambieer niet om naast Geerd te staan.
Mijn droom is om ooit een trein te rijden als team met Geerd. Als machinist door het landschap cruisen en af en toe stoppen om samen met Geerd wat probleemjongeren op de Veluwe uit de trein te bonjouren omdat ze vrouwen lastig vallen of dat ze zwart rijden. We zouden wat dat aan gaat prima kunnen zorgen voor orde en tucht. Zoals het hoort.
Maar Geerd is groter dan het bedrijf, de machinisten, de spoorwegen of wie dan ook. **************************************************************************************************************************************************
God:•
GeerdGodin:•
roosjeroosje1988De rest van de volgelingen stellen we graag aan u voor middels een leuk rijmpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk:
Topicreeks: Wachten op vannacht !!!Bonusmateriaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Zo, laten we nu stoppen met praten over verzonnen figuren
zo, nog iemand wat te vertellen?
Juistem tieten en bier !!!
Ik zwaai naar dieren.
Je kan ook gewoon een vriending uit roemenie halen, zoals sije brinckman
lokasenna ik heb je een DM gestuurd
Ik snap dat echt niet waarom komen ze hier? Alleen maar etteren, jaloers anders kan het niet dat het gewoon hier wel gezellig is
Ik zwaai naar dieren.
Die homo's hebben geen WA groep, dat is zuur
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Wel kusje voor Remqo die goede woorden over ons spreekt daarzo
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
heeft lokasenna als een vriendje?
Wat is deze!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:
Ze is wat bitchy, grote bek, klein hartje.
Net zoals de lummels die er tegenin gaan.
Wie is de wijste?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ik hoorde dat het hier gezellig is.
(she/her)
quote:
normaal gesproken wel, dit is even een uitzondering op de regel blijkt.
- Ian Malcolm
Ah fylax is hier! Ik ken iemand!
Ga je nog naar Roffa fylie?
quote:
Jij snapt het, concentreer je op de leuke users, negeer de vervelende.
Maar bedenk wel, een moslim-gast kan ook een leuke gast zijn.
- Ian Malcolm
deadprez
One more rail
wat gaan jullie mij quoten voor mijn ninja edit
Stop the violence
Down with the hate
Op
vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef
engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
deadprez
One more rail
niet dat jullie de fout zouden herkennen maar oke
Stop the violence
Down with the hate
Op
vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef
engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
-
[ Bericht 100% gewijzigd door smegmanus op 17-01-2016 10:18:26 ]
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:[..]
Snap ik. Ik heb deze sc nooit heel hoog ingeschat en dat er een gebrek aan creativiteit is verbaast mij ook niet.
Het is alleen een beetje jammer dat uitspraken als 'islam is de kk van de wereld' deze site een bepaald imago geven waar niemand buiten wat minderbegaafden in deze sc profijt van hebben.
KLB SC is hoogbegaafd wou je zeggen

Laat de fitties lekker aan KLB over, Geerd zou (desnoods) een tokkie kroeg zijn, maar men doet niemand kwaad.
- Ian Malcolm