Crip zit gewoon te ziekenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:56 schreef renwan het volgende:
Wel kusje voor Remqo die goede woorden over ons spreekt daarzo
Ik loop net binnen, geen idee wat hier precies gaande isquote:
Ja het erge is dat wij daar volgens mij nooit komen, komen ze hier gewoon rellen omdat het kanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat niet teveel in elkaars topics komen een goede oplossing is
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:58 schreef renwan het volgende:
Ik verklaar de WA bij deze tot vol, tenzij Geerd zijn toestemming uitspreekt.
(noodgang mag er wel bij)
Omdat je behoorlijk ver gaat met je uitspraken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:54 schreef Geerd het volgende:
Ik snap dat echt niet waarom komen ze hier? Alleen maar etteren, jaloers anders kan het niet dat het gewoon hier wel gezellig is
Hij is echtquote:
Zij of hij doet het erom lekker trollen en stieren en dan zielig doen bij de modsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat niet teveel in elkaars topics komen een goede oplossing is
Ze is wat bitchy, grote bek, klein hartje.quote:
Crip kwam hier kuttenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je behoorlijk ver gaat met je uitspraken.
Ik snap dat het in deze kringen wellicht normaal is om de islam 'kanker' te noemen, maar een hoop mensen zullen zich daardoor willen distantiëren van deze site.
Ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze is wat bitchy, grote bek, klein hartje.
Net zoals de lummels die er tegenin gaan.
Wie is de wijste?
"ik snap dat het in deze kringen wellicht normaal is"quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je behoorlijk ver gaat met je uitspraken.
Ik snap dat het in deze kringen wellicht normaal is om de islam 'kanker' te noemen, maar een hoop mensen zullen zich daardoor willen distantiëren van deze site.
Nee, jij noemt de islam "de kk van de wereld".quote:
Het is haar wel weer gelukt iigquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie is de wijste?
Dit is wat ik bedoel, niet ingaan op provocatiesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie is de wijste?
normaal gesproken wel, dit is even een uitzondering op de regel blijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |