Waar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, er zit wel goed volk tussen.
buurman&buurmanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moest hier wel een klein beetje om lachen, maar niet veel:
http://www.dumpert.nl/med(...)alphen_a_d_rijn.html
No offence hoor, maar jij bent dus zo'n Appleboy? Omdat het stijlvol is .. ?quote:
Ja, en Fylax.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld, zijn toch alleen maar nette mensen.
Alleen IPhone.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No offence hoor, maar jij bent dus zo'n Appleboy? Omdat het stijlvol is .. ?
Vertel me alsjeblieft dat je iets van een Windows apparaat hebt en dan geen telefoon zoals LTKDV.. als is het op je werk, en Linux levert pluspunten op.
Wat een kutfilm is dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld, zijn toch alleen maar nette mensen.
Parels voor de zwijnen ..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf geen 1x staan, dus het is een kuttopic.
Iedereen heeft een Samsung (is gewoon goed spul) daarom heb ik een Sonyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alleen IPhone.
Vind ik zeer prettig in gebruik.
Een Samsung vind ik te rommelig, te veel opties/ onzin voor mij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Parels voor de zwijnen ..
Ik sta er ook niet in, want ik ben speciaal en uniekJij ook!
Ik heb wel een Samsung SmartTv.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Samsung (is gewoon goed spul) daarom heb ik een Sony.
Ik meen het, je bent een goeie gozer. Niet alles is makkelijk heh, maar de mensen die dat voelen die weten dat ook en dat maakt een mens menselijk. Trust me, i know. Daarom, Boks!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik meen het, je bent een goeie gozer. Niet alles is makkelijk heh, maar de mensen die dat voelen die weten dat ook en dat maakt een mens menselijk. Trust me, i know. Daarom, Boks!
Zit er een rekenmachine op?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb wel een Samsung SmartTv.
Wat ga je mij gay noemen, ik tief je zo ondersteboven van een flat af a sahbi. Ik doe vriendelijk, niet homo ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder moet je niet zo gay doen, ik ga weer jagen.
Awesome! Dan weet ik nog een club voor je, no hommo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga trouwens ook mijn baard laten staan.
Ik hou wel van jequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ga je mij gay noemen, ik tief je zo ondersteboven van een flat af a sahbi. Ik doe vriendelijk, niet homo ja!
Ja. Ik verwacht eigenlijk dat jij Specularium even nomineert. Wegens zijn tomeloze inzet als NWS-mod, zijn bekroning tot winnaar van de Yvonne Awards en het vormen van een mislukt komisch duo met jou.quote:
Ik heb jou genomineerdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht eigenlijk dat jij Specularium even nomineert. Wegens zijn tomeloze inzet als NWS-mod, zijn bekroning tot winnaar van de Yvonne Awards en het vormen van een mislukt komisch duo met jou.
Of gewoon een hamburger eten, ik weet zeker dat we elkaar wel eens gaan ontmoeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou wel een keer met Yoki willen helikopterspotten.
Dan moeten we naar de mac aan de loevesteinse randweg, succes verzekerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of gewoon een hamburger eten, ik weet zeker dat we elkaar wel eens gaan ontmoeten.
Dat is voor mij makkelijk te doen, voor jou een stuk lastiger denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moeten we naar de mac aan de loevesteinse randweg, succes verzekerd!
Valt best mee, kwa aansluiting prima te doen, kost me alleen 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is voor mij makkelijk te doen, voor jou een stuk lastiger denk ik.
Hehehe, echt met stoeltjes, laptop, scanner, verrekijker, alles.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Maar dan natuurlijk wel met wind uit het westen, dan valt er naast helikopters nog wat meer te zien.
Vergeet de lens van een meter lang niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hehehe, echt met stoeltjes, laptop, scanner, verrekijker, alles.
Ik kom niet verder dan een centimeter of 50quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vergeet de lens van een meter lang niet.
Nu begint het toch weer een beetje gay te worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een centimeter of 50Of ik moet de telescoop meenemen
Ja, een sterrenkijker.. dat is niets voor ons, meer iets voor moemoe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu begint het toch weer een beetje gay te worden.
Of voor Henk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, een sterrenkijker.. dat is niets voor ons, meer iets voor moemoe.
Voorlopig zijn jullie degenen met een ster achter jullie naam, ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het zero positief dat je Henk nu in de gay-scene plaatst.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig zijn jullie degenen met een ster achter jullie naam, ik niet.
Wat ook wel een leuke kloon-naam is, is Hilarium. En dan overdreven vrolijk gaan doen overal.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie nu gewoon dit
http://www.bol.com/nl/p/i(...)143-9200000040410361
Imaginarium .. je verzint het niet. Wat een fantastische nickname voor een kutkloon
Ga je gang, ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ook wel een leuke kloon-naam is, is Hilarium. En dan overdreven vrolijk gaan doen overal.
Klinkt een beetje islamitisch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ook wel een leuke kloon-naam is, is Hilarium. En dan overdreven vrolijk gaan doen overal.
Ik ook niet. Ik heb al te veel kloons.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je gang, ik begin er niet aan.
Wat een goeie comeback weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig zijn jullie degenen met een ster achter jullie naam, ik niet.
Ja, dergelijke scherpe opmerkingen en spitsvondige grappen worden van mij verwacht in dit topic. Je moet wat hè?quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dergelijke scherpe opmerkingen en spitsvondige grappen worden van mij verwacht in dit topic. Je moet wat hè?
Oh neem van mij aan; dat kan makkelijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een zak Dorito's paprika verorberen maar ik heb een paar uur geleden 5 kilo patat opgegeten.
5 kilo lijkt mij wel wat veel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk een zak Dorito's paprika verorberen maar ik heb een paar uur geleden 5 kilo patat opgegeten.
Ok, leg dit even uit. Please.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje islamitisch.
Dit had ook gekund.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:17 schreef YokiKater het volgende:
Als je had gezegd dat het een of anders spreuk uit Harry Potter was geweest dan had ik je zo geloofd. Wild met je stafje zwaaien en dan 'Hilarium!!' roepen. Dat doet Fylax ook bij zijn bae.
Ben jij een soort Brucelyn Jenner dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:21 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zwaai nooit wild.
En ik heb geen stafje.
Ik heb een staf.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij een soort Brucelyn Jenner dan.
Ok.quote:
Ja zoiets.quote:
Mijn vriendin zit nu naar een docu te kijken. Zitten veel van die vrouwendocu's op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens naar bed, Netflix begint al te zeuren of ik nog wel aan het kijken ben.
Je kunt toch gewoon meerdere profielen op 1 account maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit nu naar een docu te kijken. Zitten veel van die vrouwendocu's op.![]()
Misschien nog een account erbij nemen binnenkort.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon meerdere profielen op 1 account maken.
Wat verklaart dat precies?quote:
Heb je weer geblowed? Niks mis met diepgang, maar dan wil ik wel weten hoe je hebt gegravenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou en.
Het deed mij er gewoon aan denken.
Nee ik heb niet geblowd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je weer geblowed? Niks mis met diepgang, maar dan wil ik wel weten hoe je hebt gegravenHilarium = Islamitisch .. hoe dan??
Ach ja, als dat alles is ...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bouwkundig inzicht, Apple, Windows Mobile, Zweepslagen van Yasmin
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, als dat alles is ...
Maar ik ging slapen
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee ik heb niet geblowd.![]()
Wat is er zo bijzonder aan![]()
Was juist gewoon een ingeving.
Geen diepe analyse.
Ik begin nu te denken dat jij wat op hebt of zo...
Zucht.. Jullie zijn te braaf of te lief of te n00b om te trollen heh ...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, als dat alles is ...
Maar ik ging slapen
Nee, vind het eerder een bizar gesprek.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]You mad bro?
Ik was gewoon benieuwd naar die link, want ik zie hem niet.
De ring in!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, vind het eerder een bizar gesprek.
De link was voor mij die naam.
Als je dat niet ziet, jammer. En nu?
Ok.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zucht.. Jullie zijn te braaf of te lief of te n00b om te trollen heh ...
Het enige juiste antwoord zou zijn geweest; "Kijk eens naar je videokaart.. BURN!!"
Amateurs![]()
Ik ben lief jongen, you wont't like me when i'm angry ..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat lief-zijn-fok-beleid of zo.
Ik ben eerder geschokt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben lief jongen, you wont't like me when i'm angry ..
Trollen is wat anders hehLongcat is long, don't drink the Kool aid, etc. Don't worry, i'm from the internet.
![]()
Sorry, ik zit in mijn l0lz0r, in mijn eentje.. kan je nagaan hoe triest ik ben, dus voel je niet aangevallen ofzo. Welcome online
Je kent mij sowieso niet, maar wat is anders dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben eerder geschokt.
Zo ken ik je helemaal niet.
Met name de inhoud van jouw posts.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kent mij sowieso niet, maar wat is anders dan?
Deze analyse is misschien wel net zo inhoudloos als mijn postsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met name de inhoud van jouw posts.
Nee, absoluut niet.. maar beweer ik dat ergens? De enige experimenten die ik op internet uitvoer zijn pentests, voor de rest is niets maar dan ook niets experimenteel. Wel kan ik soms een conclusie trekken, sterker nog, dat is mijn werk geweest. Maar dat is hier niet eens op persoonlijk gebied het geval.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben toch geen proefkonijn in een of ander eigenaardig experiment?
Ja Yoki, het is kunst.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze analyse is misschien wel net zo inhoudloos als mijn posts
[..]
Nee, absoluut niet.. maar beweer ik dat ergens? De enige experimenten die ik op internet uitvoer zijn pentests, voor de rest is niets maar dan ook niets experimenteel. Wel kan ik soms een conclusie trekken, sterker nog, dat is mijn werk geweest. Maar dat is hier niet eens op persoonlijk gebied het geval.
Het enige wat mij is opgevallen en wat ik wellicht onbewust heb uitgelicht is dat men niet helemaal voor de 100% in de 'internetcultuur' thuis is, danwel een troll niet makkelijk doorziet of geen associatie heeft met het 'trollen' of de 'kunst' daarachter. Dat is bijna 30 jaar internetcultuur wat veel mensen missen.
Als je denkt dat ik je zit te 'dissen' dan heb je het helemaal mis. One love!
Die dochter van Bush vond het toendertijd leuk om haar pussy te flashen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef Peunage het volgende:
Ik heb eindelijk dat stukje van The Daily Show gevonden met Donald Trump wants to bang his daughter. Die man is zo eng.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ah, Wibi is weer met zichzelf aan het praten.
Dat is niet zo'n prestatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Die nieuwe Rockyfilm is eigenlijk gewoon heel sterk. Beter dan de vorige zes bij elkaar in ieder geval
Jij bent dan ook niet de doelgroep.quote:
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet de doelgroep.
Klinkt wel goed, waar is die te zien?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit een hele goede film is!
Bande de filles (2014) - IMDb
Hij is al uit op DVD volgens mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, waar is die te zien?
Alleen in de US.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Omg.
https://www.facebook.com/(...)69764241571/?fref=nf
Nee. Dit kan bij geen enkele Nederlandse politieke oartij. Ja bij de sgp over den here maar daar houdt het ook mee op. De Nederlandse samenleving kan dit soort dingen gewoon noet handelen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wilders zou hier denk ik ook mee weg komen
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Omg.
https://www.facebook.com/(...)69764241571/?fref=nf
Bruine boensoep met wat strokbroodjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu eens even on-topic.
Wat eten we vanavond?
Klinkt wel lekker schoon.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bruine boensoep met wat strokbroodjes.
Weet ze dat onderhand nog niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel liever tomatensoep. Maar dat ben ik mijn moeder vergeten te vertellen.
Ik communiceer denk ik te weinig met mijn ouders, of ze wordt gewoon vergeetachtig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ze dat onderhand nog niet?
Het leven bestaat niet alleen uit badderen, helaas.quote:
was ik maar een badeendquote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het leven bestaat niet alleen uit badderen, helaas.
Ik heb er een met een batterij er in.quote:
Mooi, oprotten hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens terug ga naar de weblog, ik zie dat je eindelijk weg bent.
Vandaagquote:Op zondag 17 januari 2016 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij niet bij je dinnetje zitten in het weekend?
*baequote:Op zondag 17 januari 2016 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij niet bij je dinnetje zitten in het weekend?
Hoezo ben jij al buiten geweest om deze tijd?quote:
Is ze een beetje goed in bed of is het behelpen?quote:
Als je dan maar wel beter je best dan de vorige keerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens terug ga naar de weblog, ik zie dat je eindelijk weg bent.
en iets anders post dan 'hier de ochtendploeg'quote:Op zondag 17 januari 2016 07:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je dan maar wel beter je best dan de vorige keer
Mag jij dat wel dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Felix mag nog niet eens naar een hoerem trouwens.
Vandaag is de grote sexdag toch?quote:
Wat moet je?quote:
Waarom.quote:
Je vriendin komt toch?quote:
ik werk op zondagquote:Op zondag 17 januari 2016 07:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoezo ben jij al buiten geweest om deze tijd?
Dat klinkt als bij die koppels die in hun agenda zetten wanneer ze seks gaan hebben. Eens in de maand ofzo.quote:
quote:
quote:
quote:
Hij is toch 16?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:33 schreef Paxlie het volgende:
Wordt er wel geneukt trouwens Fylax? Je bent uiteraard erg jong nog
Ja en ik ben sinds vandaag 35 dus hij is gewoon teringjong.quote:
Nog niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:33 schreef Paxlie het volgende:
Wordt er wel geneukt trouwens Fylax? Je bent uiteraard erg jong nog
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 17 januari 2016 14:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja en ik ben sinds vandaag 35 dus hij is gewoon teringjong.
gefeliquote:Op zondag 17 januari 2016 14:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 35 is een mooie leeftijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jeetje, zou je niet zeggen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:47 schreef Specularium het volgende:
Ik word dit jaar 35, komt erg dichtbij zo.
Dat betwijfel ik ten zeerste, maar bedankt voor de felicitatiesquote:Op zondag 17 januari 2016 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 35 is een mooie leeftijd.
Nou en?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef Fylax het volgende:
Hallon. Ik heb een nieuw tagje.
Twee nieuwe FoBo moderatoren!
Fantastisch, hier zijn wat ballonnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:09 schreef Fylax het volgende:
Hallon. Ik heb een nieuw tagje.
Twee nieuwe FoBo moderatoren!
quote:
Yayquote:Op zondag 17 januari 2016 15:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Fantastisch, hier zijn wat ballonnen.
[ afbeelding ]
Als je dan nu maar wel kapt met al die ego posts, want als de mensen het hier zouden boeien zouden ze je het wel vertellen. Je wint er niks aan behalve meer irritatie door het in dit soort topics neer te plempen. Succes met fappen trouwens vanavondquote:
isgoed paquote:Op zondag 17 januari 2016 15:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je dan nu maar wel kapt met al die ego posts, want als de mensen het hier zouden boeien zouden ze je het wel vertellen. Je wint er niks aan behalve meer irritatie door het in dit soort topics neer te plempen. Succes met fappen trouwens vanavond
Wordt het links of rechts vanavond?quote:
Wat zet ik precies op FOK! dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wordt het links of rechts vanavond?
weet je vriendin wel dat je dit soort dingen op FOK! zet trouwens?
Dan ben je maar 3 jr ouder dan mij... Ik dacht dat je 45 was of zo...quote:Op zondag 17 januari 2016 14:47 schreef Specularium het volgende:
Ik word dit jaar 35, komt erg dichtbij zo.
Wibiquote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan ben je maar 3 jr ouder dan mij... Ik dacht dat je 45 was of zo...
Toevallig, ik dacht dat jij 22 was ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jonge geest.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, ik dacht dat jij 22 was ofzo.
Broekie.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Teveel.quote:
Teveel.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Je bent wel erg oud inderdaad.
Oh oh, Tem voelt zich nu beledigd.quote:
Admin; als ik een basic abbo heb, kan ik dan alleen die banner bovenaan verwijderen of ook die tussendoor komen op een pagina en die links staan?quote:
Geen idee. Moet je aan Danny vragen denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Admin; als ik een basic abbo heb, kan ik dan alleen die banner bovenaan verwijderen of ook die tussendoor komen op een pagina en die links staan?
Maar waar? Er is geen centraal abbo topic in FB en in dat peil-topic wordt alles dat offtopic is verwijder.dquote:Op zondag 17 januari 2016 16:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee. Moet je aan Danny vragen denk ik.
Misschien in ABO zelf een topic openen of in BUG (ondanks dat het niet echt een bug is maar wel een functionele vraag).quote:Op zondag 17 januari 2016 16:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waar? Er is geen centraal abbo topic in FB en in dat peil-topic wordt alles dat offtopic is verwijder.d
Alle reclame weg.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Admin; als ik een basic abbo heb, kan ik dan alleen die banner bovenaan verwijderen of ook die tussendoor komen op een pagina en die links staan?
Ik kan niet in ABO zonder abo hequote:Op zondag 17 januari 2016 16:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien in ABO zelf een topic openen of in BUG (ondanks dat het niet echt een bug is maar wel een functionele vraag).
Ohja, dacht dat je er al één had.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan niet in ABO zonder abo he
Maar heb het al in dat ene FB topic gevraagd.
Ben je nou weer terug joh?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:01 schreef Tem het volgende:
Dacht een sterretje te zien bij Marianne. Niet goed gekeken waarschijnlijk.
Wishful thinking.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:01 schreef Tem het volgende:
Dacht een sterretje te zien bij Marianne. Niet goed gekeken waarschijnlijk.
Er was een tubgirlsmiley jaquote:Op zondag 17 januari 2016 17:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Was daar geen smiley van? Of was dat van 2 girls 1 cup.
quote:Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
Precies, dus vooruit met de geit.quote:
Wat gezond. Ik ga ook iets gezonds maken, bulgur met spinazie en dadels ofzoiets.quote:
Topshow, daar willen we pics van zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat gezond. Ik ga ook iets gezonds maken, bulgur met spinazie en dadels ofzoiets.
Oja, kan ik wel weer eens doen. Jij ook danquote:Op zondag 17 januari 2016 18:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Topshow, daar willen we pics van zien.
Ik ben al klaar met eten. Ik had nog wel even gedacht aan een foto want ik had de plakjes worst heel sierlijk neergelegd, Tem vindt dat leuk.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, kan ik wel weer eens doen. Jij ook dan
Houdt Tem wel van worst ja?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met eten. Ik had nog wel even gedacht aan een foto want ik had de plakjes worst heel sierlijk neergelegd, Tem vindt dat leuk.
Precies, Marianne is meer van de droge worst.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, wel van een goed opgemaakt bord.
Wie ben jij nou weer joh? Paardenlul.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:14 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Over hoeveel tijd mag ik weer mods uitschelden dan?
Ey, does normaal!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer joh, paardenlul?
Ik ben je moeder.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer joh? Paardenlul.
Nou, dit wordt weer ontzettend spannend allemaal merk ik nu al.quote:
Henk mag mij sowieso niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, dit wordt weer ontzettend spannend allemaal merk ik nu al.
En je moet even een UI nemen anders gaat Henk weer lopen zeikstralen.
He, wordt wel een beetje ordinair zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, Marianne is meer van de droge worst.
Puberaal gedrag allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
He, wordt wel een beetje ordinair zo.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:23 schreef Specularium het volgende:
Die tante die dat rompertje heeft gegeven.
Scheert zo lastig.quote:
Is Henk homo?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij homo's van een flat wilt gooien natuurlijk.
Plaatje 1 een 7.5quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Bulgur, tomaat, spinazie en dadels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Bulgur, tomaat, spinazie en dadels![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |