Waar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, er zit wel goed volk tussen.
buurman&buurmanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moest hier wel een klein beetje om lachen, maar niet veel:
http://www.dumpert.nl/med(...)alphen_a_d_rijn.html
No offence hoor, maar jij bent dus zo'n Appleboy? Omdat het stijlvol is .. ?quote:
Ja, en Fylax.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld, zijn toch alleen maar nette mensen.
Alleen IPhone.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
No offence hoor, maar jij bent dus zo'n Appleboy? Omdat het stijlvol is .. ?
Vertel me alsjeblieft dat je iets van een Windows apparaat hebt en dan geen telefoon zoals LTKDV.. als is het op je werk, en Linux levert pluspunten op.
Wat een kutfilm is dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld, zijn toch alleen maar nette mensen.
Parels voor de zwijnen ..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf geen 1x staan, dus het is een kuttopic.
Iedereen heeft een Samsung (is gewoon goed spul) daarom heb ik een Sonyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alleen IPhone.
Vind ik zeer prettig in gebruik.
Een Samsung vind ik te rommelig, te veel opties/ onzin voor mij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Parels voor de zwijnen ..
Ik sta er ook niet in, want ik ben speciaal en uniekJij ook!
Ik heb wel een Samsung SmartTv.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Samsung (is gewoon goed spul) daarom heb ik een Sony.
Ik meen het, je bent een goeie gozer. Niet alles is makkelijk heh, maar de mensen die dat voelen die weten dat ook en dat maakt een mens menselijk. Trust me, i know. Daarom, Boks!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik meen het, je bent een goeie gozer. Niet alles is makkelijk heh, maar de mensen die dat voelen die weten dat ook en dat maakt een mens menselijk. Trust me, i know. Daarom, Boks!
Zit er een rekenmachine op?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb wel een Samsung SmartTv.
Wat ga je mij gay noemen, ik tief je zo ondersteboven van een flat af a sahbi. Ik doe vriendelijk, niet homo ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder moet je niet zo gay doen, ik ga weer jagen.
Awesome! Dan weet ik nog een club voor je, no hommo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga trouwens ook mijn baard laten staan.
Ik hou wel van jequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ga je mij gay noemen, ik tief je zo ondersteboven van een flat af a sahbi. Ik doe vriendelijk, niet homo ja!
Ja. Ik verwacht eigenlijk dat jij Specularium even nomineert. Wegens zijn tomeloze inzet als NWS-mod, zijn bekroning tot winnaar van de Yvonne Awards en het vormen van een mislukt komisch duo met jou.quote:
Ik heb jou genomineerdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht eigenlijk dat jij Specularium even nomineert. Wegens zijn tomeloze inzet als NWS-mod, zijn bekroning tot winnaar van de Yvonne Awards en het vormen van een mislukt komisch duo met jou.
Of gewoon een hamburger eten, ik weet zeker dat we elkaar wel eens gaan ontmoeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou wel een keer met Yoki willen helikopterspotten.
Dan moeten we naar de mac aan de loevesteinse randweg, succes verzekerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of gewoon een hamburger eten, ik weet zeker dat we elkaar wel eens gaan ontmoeten.
Dat is voor mij makkelijk te doen, voor jou een stuk lastiger denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moeten we naar de mac aan de loevesteinse randweg, succes verzekerd!
Valt best mee, kwa aansluiting prima te doen, kost me alleen 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is voor mij makkelijk te doen, voor jou een stuk lastiger denk ik.
Hehehe, echt met stoeltjes, laptop, scanner, verrekijker, alles.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Maar dan natuurlijk wel met wind uit het westen, dan valt er naast helikopters nog wat meer te zien.
Vergeet de lens van een meter lang niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hehehe, echt met stoeltjes, laptop, scanner, verrekijker, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |