SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:08 schreef Fera het volgende:
Zou echt niet kunnen leven in Ama's troep. :$
Ook om de zelfde reden? Of is het altijd zo?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb denk ik wel ongeveer net zulke troep nu als ama.
Niks ernstigs?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Fera het volgende:
Mijn wond ging trouwens een beetje open een paar uur geleden. Schrok me kapot.
ik heb ook niks overbodigs volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
alles wat ik niet nodig heb dump ik bij mn vader
Hij is niet echt nieuw hoor haha, het is zo'n grote buffetkast die oude mensen in huis hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ik ook, geeft rust of zo. Wat voor een nieuwe kast heb je?
Dat is jouw autismequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Heb jullie hetzelfde als ik dat ik al m'n schoenen precies recht naast elkaar zet en elke week de vloer veeg enz of is dat gewoon mijn autisme
kut autistquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Heb jullie hetzelfde als ik dat ik al m'n schoenen precies recht naast elkaar zet en elke week de vloer veeg enz of is dat gewoon mijn autisme
Wat voor programma?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Ama kan denk ik wel mee doen aan zo`n sbs6-programma met Natasja Froger ja
Nee heb geen zin gehad om op te ruimen deze week, meestal is het wel netjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook om de zelfde reden? Of is het altijd zo?
uh neequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Ik heb sinds enige tijd gelukkig een schoenenrekquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:10 schreef Calcio het volgende:
Van die mensen die alles bewarenquote:
ik zou echt niet zo kunnen leven in die rotzooiquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh nee
ik slinger ze rond en ik veeg zeker niet iedere week
Ja, al was je een zeehond, heeft niks met autistisch of niet te makenquote:
Nieuw als in nieuw voor jou. Klinkt helemaal prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is niet echt nieuw hoor haha, het is zo'n grote buffetkast die oude mensen in huis hebben. Past veel in en is stevig
Het gaat mij vooral om praktisch. Mooi komt wel als ik een huis heb haha.
Maar zo is mijn kamer normaal niet!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die mensen die alles bewaren
En dan moeten zwemmen om naar de deur te komen
nice maar je gebruikt je hem welquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds enige tijd gelukkig een schoenenrek
Mijn moeder bewaart ook allerlei troepquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die mensen die alles bewaren
En dan moeten zwemmen om naar de deur te komen
gewoon een paar dagen als een holbewoner wonen en dan alles opruimen en dan kan t ritueeltje weer beginnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zou echt niet zo kunnen leven in die rotzooi
Ben er wel blij mee. Alles past er denk ik in en heb nog een kastje weg kunnen doen omdat ik de inhoud daarvan ook in de grote kast erbij kan doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nieuw als in nieuw voor jou. Klinkt helemaal prima.
Nee. Stroomde alleen aardig wat vocht uit. Maar mijn moeder heeft het behandeld.quote:
Thanks, zo even lezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
http://cvandaag.nl/interv(...)eigd-tot-alle-kwaad/
Dit is een verkorte versie.
en ik dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Naam: JC
Leeftijd: 20
Religie: Katholiek
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Hoogst genoten opleiding: Hbo
Woonplaats/province: West-Frieslandgod
Voetbalclub: FC Volendam
Favoriete eten: Pizza döner bij alanya
Favoriete drankje: Amstel biertje
Favoriete film: SS Doomtrooper
Voorkeur muziekgenre: Gangster rap en het levenslied
Lievelingsdier: Duitse herdergod
Lievelingskleur: liever dood dan rood
Politieke voorkeur: VNL
Favoriete user: Insomnia_God en Fok-itGod en supersofGod
waarom niet anglicaanse kerkquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Rot op met die kut lijstjesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat dat zich ophoopt inderdaad en eruit moetquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Stroomde alleen aardig wat vocht uit. Maar mijn moeder heeft het behandeld.
toen ik jong was room ik m'n kamer op en 1 dag later was het een rotzooi. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon een paar dagen als een holbewoner wonen en dan alles opruimen en dan kan t ritueeltje weer beginnen
Sked had je al gevraagd of je normaal wilde doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rot op met die kut lijstjes
Neeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah superchill! Dat is echt zo'n voldoening gevend iets.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee. Alles past er denk ik in en heb nog een kastje weg kunnen doen omdat ik de inhoud daarvan ook in de grote kast erbij kan doen
Wie?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sked had je al gevraagd of je normaal wilde doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
Rot zelf opquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
thanks opgeslagenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
http://cvandaag.nl/interv(...)eigd-tot-alle-kwaad/
Dit is een verkorte versie.
je moet het lijstje nooit gaan invullen, heb ik ook niet gedaanquote:
Het geeft nog meer voldoening als ik het er zo in heb staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah superchill! Dat is echt zo'n voldoening gevend iets.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rot zelf op
Ga naar Kreta met Matsoe Matsoe ofzo kuthagenees
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alles? wanneer heb je voor t laatst gepoept?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet het lijstje nooit gaan invullen, heb ik ook niet gedaan
maar goed iedereen weet alsnog alles over me
Ga opruimen danquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het geeft nog meer voldoening als ik het er zo in heb staan
Precies goed verwoord door van Klaveren god.quote:Eén van de redenen dat ik bij de PVV weg ben gegaan is de vervlakking die daar plaatsvond. Ook wat betreft de islam en de duiding daarvan. Bij VNL zeggen we: het is zeer zeker ook een politieke ideologie, maar je kunt niet uitgummen dat het ook een godsdienst is. Men gelooft in een heilig boek, een god, een profeet. Alleen is de islam veel meer politiek dan welke andere godsdienst dan ook.
Ik ben geen Schindler!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet het lijstje nooit gaan invullen, heb ik ook niet gedaan
maar goed iedereen weet alsnog alles over me
oke bijna allesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles? wanneer heb je voor t laatst gepoept?
Naja, het kwam nadat een hond op mijn buik sprong. Niet Bogie trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat dat zich ophoopt inderdaad en eruit moet
Mijn naam is echt heel erg mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar Sked zijn naam. Net als die van jou.
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies goed verwoord door van Klaveren god.
Osama?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn naam is echt heel erg mooi.
En komt veel voor in Amerika.
Goeie he ben benieuwd hoe hij het gaat doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies goed verwoord door van Klaveren god.
Chasequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga sowieso op hem stemmen vanuit de ambessadequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goeie he ben benieuwd hoe hij het gaat doen
Ben je beetje uit het oog verlorenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik dan?
en alanya? waarom geen hasret?
goede zaakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga sowieso op hem stemmen vanuit de ambessade
Partij die het dichst bij mij standpunten staat. Ook zeer genuanceerd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
goede zaak
Is wel serieus goeie partij
Jammer van brammetjesatan
zal jou nog eens voor een verkleedpartijtje aan een goed idee helpenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een radler 0.0
(nog steeds uit het kerstpakket van mn vriendin)
Lekker hoor (tastefully)quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een radler 0.0
(nog steeds uit het kerstpakket van mn vriendin)
die is wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
goede zaak
Is wel serieus goeie partij
Jammer van brammetjesatan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal jou nog eens voor een verkleedpartijtje aan een goed idee helpen
Nu is ie dood
Kk lul
Bij mij ook toppersquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Partij die het dichst bij mij standpunten staat. Ook zeer genuanceerd.
Jinek is matige showquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat hij niet bij jinek was he
maar ik zei al dat Haags al 3 letters van Osama goed had, en als 2 daarvan de beide klinkers zijn, o en a zijn, blijft er 1 over, en dat zijn de s of een m en die komen niet voor in Borat.quote:
Omarquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik zei al dat Haags al 3 letters van Osama goed had, en als 2 daarvan de beide klinkers zijn, o en a zijn, blijft er 1 over, en dat zijn de s of een m en die komen niet voor in Borat.
Eens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jinek is de beste journalist van Nederland
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben een stink punani.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben dol op vrouwen die bier drinken
Ik geloof dat je hem ooit eens gezegd had toen je mijn naam ook wist.quote:
oh daar hoef ik me gelukkig niet mee bezig te houdenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben een stink punani.
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh daar hoef ik me gelukkig niet mee bezig te houden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maak ik zoveel indruk ja?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hem ooit eens gezegd had toen je mijn naam ook wist.
Jij bent echt een van de weinige FOK!kers waar het bij mij is blijven hangen
Wederom niet waar. Jij bent wel erg gevoelig voor bepaalde zaken he?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben een stink punani.
Ja daar zal jij nooit tussenstaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef JanCees het volgende:
FB / Het Fok! Pareltjes topic
Mooi topic
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent een van mijn beste FOK!vrinden
hahah typisch grootste angst is om burgerlijk tezijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey burgerlulletje quote mij weer
Genot!
Ik was toen in Thailand en was niet echt op internet, en toen was ik het vergeten :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat ik ooit de gelegenheid krijg om jou te appen
toen ik vorig jaar een ban kreeg, had ik toto gevraagd of hij jou kon vragen of we konden appen want ik wilde je wel appen en ik moest 3 maanden zonder jou doen en dat kon ik niet verdragen
hij zou vragen, toen niks meer gehoord
Nee hoor, maar vaak begrijp ik gewoontes van 'het burgerlijke' gewoon niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah typisch grootste angst is om burgerlijk tezijn
Maakt mij niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja daar zal jij nooit tussenstaan
gelukkig hebben we elkaar weer gevondenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was toen in Thailand en was niet echt op internet, en toen was ik het vergeten :$
de volgende keer moet je het maar pmen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig hebben we elkaar weer gevonden
ja toen juistquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef JanCees het volgende:
Was Indonesië onder kolonisatie ook al moslim
ja jonge ik kreeg 3 maanden incl pm en dm banquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de volgende keer moet je het maar pmen.
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge ik kreeg 3 maanden incl pm en dm ban
dus ik wist niet hoe ik je kon bereiken
is goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.
ja Nederland was ooit het grootste moslimland ter wereldquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef JanCees het volgende:
Was Indonesië onder kolonisatie ook al moslim
Eind mei begin juniquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Etsu het volgende:
oh wanneer in mei?
ik ga in mei ook naar noorwegen
maak gewoon een instragram aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOTquote:
Nee, doe niet aan die ding man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak gewoon een instragram aan
#InsoOpReis
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOT
dan ben je net op tijd terug voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOT
geboortewatquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.
Moet niet te laat anders straks vroeggeboorte zit ik in verweggistan
social mediaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak gewoon een instragram aan
#InsoOpReis
broertje of zusje erbij.quote:
komt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.
Moet niet te laat anders straks vroeggeboorte zit ik in verweggistan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broertje of zusje erbij.
anders was het erg geweest he
Kan niet voor jou spreken maar lijkt mij niet optimaal nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broertje of zusje erbij.
anders was het erg geweest he
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan niet voor jou spreken maar lijkt mij niet optimaal nee.
ja nog paar jaartjes wachten eerst studies afmaken enzo, en baanquote:
nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkapte ik wil je nummer vraag.
Heel goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja nog paar jaartjes wachten eerst studies afmaken enzo, en baan
pas op, anders ga ik als jou verkleedquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan ben je net op tijd terug voor mijn verjaardag
Gelukkig maar!
wat voor dingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
Mijn chick was in Londen Inso.
Ze heeft allemaal harrypotter shizzle meegenomen.![]()
Vriendingod
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkapte ik wil je nummer vraag.
Hehehe, en terecht. Ik zou in een hoekje huilen. Dan op reddit vragen hoe ik een discussie over abortus moet winnen en dan de beste argumenten gebruiken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.
wie is de middelstequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
geen goed jaar tot nu toe
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan abortus. En weet dat ik het wel zou kunnen op moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, en terecht. Ik zou in een hoekje huilen. Dan op reddit vragen hoe ik een discussie over abortus moet winnen en dan de beste argumenten gebruiken.
ik zag hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er staat weer een schijtlollig plaatje op de app.
Ik ga daar deze zomer denk ik een keer heen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is nog een verrassing. Uit die Warner Bros studio's. Echt van die fanboy shit I guess.
Niks mis met de zendmast van loPIKquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zag het
vind jou best wel gay doen op die app
Wie is die eerste?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Moet je nagaan als je vrouw bent en daar achter komt, mag je niet eens drinken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je vrouw bent en daar achter komt, mag je niet eens drinken.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel erg creatief, dat moet ik toegevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis met de zendmast van loPIK
Nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Etsu het volgende:
Ey Fokkie, ik krijg in mei Inso op de app en ik krijg foto's van z'n reis toegestuurd
ben je jelly?
oquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik mag op z`n bruiloft komen
Jawel hoor. Dan mag je hem zelfs weg laten halen, zonder dat de papa daar echt wat over te zeggen heeftquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je vrouw bent en daar achter komt, mag je niet eens drinken.
Zo rol ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is wel erg creatief, dat moet ik toegeven
shut upquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor
leuk tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Dilemma, zaterdag futsallen or nah.
Oh zondag
Nee dat zou ik echt nooit doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dan mag je hem zelfs weg laten halen, zonder dat de papa daar echt wat over te zeggen heeft
ik mocht zijn leuke nichtje hebben als +1 op zijn bruiloftquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor
ben je te laat mee nu hequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik mocht zijn leuke nichtje hebben als +1 op zijn bruiloft
is hij wat voor mij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry Ets, er komt al een homo op mn verjaardag.
Niks mis mee. Hoe ga je dat regelen met je chick hier?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik mocht zijn leuke nichtje hebben als +1 op zijn bruiloft
Hij is een beetje zo'n typische fitness homo weer je welquote:
je kan je teamgenoten toch niet in de steek laten? straks hebben ze onvoldoende manquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dag erna lange practicum + moet nog voorbereiden
Ja dat is oke. Het is het lichaam van de vrouw.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Stelling: het is acceptabel als de vrouw eenzijdig bepaalt abortus te plegen
Praten we hier over de situatie dat abortus al legaal is?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Paxcon het volgende:
nee niet echtquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is een beetje zo'n typische fitness homo weer je wel
Abortus plegen, ik ben tegen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Paxcon het volgende:
moet je ons wat vertellen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik word gevraagd als invaller, is niet mijn teamquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan je teamgenoten toch niet in de steek laten? straks hebben ze onvoldoende man
ffmquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hoe ga je dat regelen met je chick hier?
jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Praten we hier over de situatie dat abortus al legaal is?
Gewoon vrij opgepompt en vrij obvious homo.quote:
dat is een compliment dat ze je goed vindenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik word gevraagd als invaller, is niet mijn team
he bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon vrij opgepompt en vrij obvious homo.
Brammetjuh snapte mij precies.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is een compliment dat ze je goed vinden
want?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Abortus plegen, ik ben tegen.
Arme kind.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wanner abortus mijn vrouw of meisje die ik zwanger maken
ik zou dwingen haar die kind te nemen en aan mij te geven
Is maar 2 uurtjesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maarja je moetwel voldoendes halen
Ja helaas wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
en als de vader het wil houden heeft hij pech?
Ja, want uiteindelijk gaat zij een uitgescheurde vagina krijgen en lopsided boobiesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
en als de vader het wil houden heeft hij pech?
de tyfus in manipuleren. Het is slecht, maar abortus=moord.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zou wat zijn, als een man je zou kunnen dwingen je 9 maanden uit te zitten als je dat zelf niet wil en de juridische mogelijkheid er is tot afbreken.
Als zijnde, haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig egoïstisch ben je dan als vrouw zijnde.
Ik zei tegen mijn ma dat ik de kleinkinderen bij haar dumpquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mijn oma en opa kunnen gewoon opvoeden snapje toch
tot ik in staat ben het zelf te doen
Ik zou nooit voor de keuze willen komen te staan. Zou het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik een verloofde die met mij op 1 lijn zit qua abortus.
Ja dan maar egoistisch hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig egoïstisch ben je dan als vrouw zijnde.
De kwestie was toch dat het zonder discussie/overleg ging?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als zijnde, haha.
Maar ja, abortus is nooit leuk. Maar ik vind de zelfbeschikking van een vrouw dan zwaarder wegen.
die zou ik ook nog wel kunnen doen denk ik maar dan word ik te erg gehecht voordat ik mn opleiding kan afmakenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn ma dat ik de kleinkinderen bij haar dump
Of had je er niet op moeten gaan zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan maar egoistisch hoor.
Had je er als man je piemel maar niet in moeten stoppen.
Ik ging er van uit dat de vrouw abortus wilde en de man niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kwestie was toch dat het zonder discussie/overleg ging?
Ja haar probleem is het niet he als jij het er niet mee eens bent. Want zij heeft die keuze dus wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of had je er niet op moeten gaan zitten.
Dat zeg ik, erg egoïstisch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja haar probleem is het niet he als jij het er niet mee eens bent. Want zij heeft die keuze dus wel.
Samen uit samen thuis. Dat zij de fysieke mogelijkheid heeft om het weg te halen maakt het niet dat haar keus zwaarder weegt vind ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja haar probleem is het niet he als jij het er niet mee eens bent. Want zij heeft die keuze dus wel.
Het zit in haar lichaam, daarmee weegt haar keuze zwaarder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen uit samen thuis. Dat zij de fysieke mogelijkheid heeft om het weg te halen maakt het niet dat haar keus zwaarder weegt vind ik.
moet je haar maar niet zwanger makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als mn chick abortus zou plegen is de enigste keer dat ik een vrouw zou slaan
dan heb je gwn mn kind gekillt
Je besluit samen seks te hebben. Samen accepteer je het risico op zwangerschapquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit in haar lichaam, daarmee weegt haar keuze zwaarder.
Het zit in haar lichaam, een consequentie van abortus legaliseren is dat een vrouw dan zelfbeschikking heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je besluit samen seks te hebben. Samen accepteer je het risico op zwangerschap
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
moet je haar maar niet zwanger maken
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bij verkrachting.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed dat een vrouw dat heeftquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit in haar lichaam, een consequentie van abortus legaliseren is dat een vrouw dan zelfbeschikking heeft.
Ja? Dan weet je toch van te voren haar mening over abortus en als die je niet aanstaat zorg je er maar voor dar ze niet zwanger raaktquote:
Lekker relevant in deze discussie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet bij verkrachting.
Hoe wil je een compromis sluiten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed dat een vrouw dat heeftMaar zeggen dat een man dan maar pech heeft is inderdaad wel egoistisch
en dat hij nog niet verlopen isquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me wel handig
Eigenlijk alleen met paspoort en creditcard reizen
Maar het is wel waar het op neer komt toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed dat een vrouw dat heeftMaar zeggen dat een man dan maar pech heeft is inderdaad wel egoistisch
het is en blijft moordquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja? Dan weet je toch van te voren haar mening over abortus en als die je niet aanstaat zorg je er maar voor dar ze niet zwanger raakt
Kind weghalen en er eentje uit Afrika adopteren. Kun je hem toffe kleding geven enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe wil je een compromis sluiten?
Uiteindelijk wel ja. Maar het geeft beetje beeld dat er niet evenveel waarde wordt gehect aan beide meningenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is wel waar het op neer komt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |