je moet het lijstje nooit gaan invullen, heb ik ook niet gedaanquote:
Het geeft nog meer voldoening als ik het er zo in heb staanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah superchill! Dat is echt zo'n voldoening gevend iets.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rot zelf op
Ga naar Kreta met Matsoe Matsoe ofzo kuthagenees
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rot op met die kut lijstjes
alles? wanneer heb je voor t laatst gepoept?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet het lijstje nooit gaan invullen, heb ik ook niet gedaan
maar goed iedereen weet alsnog alles over me
Ga opruimen danquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het geeft nog meer voldoening als ik het er zo in heb staan
Precies goed verwoord door van Klaveren god.quote:Eén van de redenen dat ik bij de PVV weg ben gegaan is de vervlakking die daar plaatsvond. Ook wat betreft de islam en de duiding daarvan. Bij VNL zeggen we: het is zeer zeker ook een politieke ideologie, maar je kunt niet uitgummen dat het ook een godsdienst is. Men gelooft in een heilig boek, een god, een profeet. Alleen is de islam veel meer politiek dan welke andere godsdienst dan ook.
Ik ben geen Schindler!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet het lijstje nooit gaan invullen, heb ik ook niet gedaan
maar goed iedereen weet alsnog alles over me
oke bijna allesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
alles? wanneer heb je voor t laatst gepoept?
Naja, het kwam nadat een hond op mijn buik sprong. Niet Bogie trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat dat zich ophoopt inderdaad en eruit moet
Mijn naam is echt heel erg mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar Sked zijn naam. Net als die van jou.
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies goed verwoord door van Klaveren god.
Osama?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn naam is echt heel erg mooi.
En komt veel voor in Amerika.
Goeie he ben benieuwd hoe hij het gaat doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Precies goed verwoord door van Klaveren god.
Chasequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga sowieso op hem stemmen vanuit de ambessadequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goeie he ben benieuwd hoe hij het gaat doen
Ben je beetje uit het oog verlorenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik dan?
en alanya? waarom geen hasret?
goede zaakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga sowieso op hem stemmen vanuit de ambessade
Partij die het dichst bij mij standpunten staat. Ook zeer genuanceerd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
goede zaak
Is wel serieus goeie partij
Jammer van brammetjesatan
zal jou nog eens voor een verkleedpartijtje aan een goed idee helpenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
bahquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een radler 0.0
(nog steeds uit het kerstpakket van mn vriendin)
Lekker hoor (tastefully)quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een radler 0.0
(nog steeds uit het kerstpakket van mn vriendin)
die is wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
goede zaak
Is wel serieus goeie partij
Jammer van brammetjesatan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal jou nog eens voor een verkleedpartijtje aan een goed idee helpen
Nu is ie dood
Kk lul
Bij mij ook toppersquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Partij die het dichst bij mij standpunten staat. Ook zeer genuanceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |