Jinek is matige showquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat hij niet bij jinek was he
maar ik zei al dat Haags al 3 letters van Osama goed had, en als 2 daarvan de beide klinkers zijn, o en a zijn, blijft er 1 over, en dat zijn de s of een m en die komen niet voor in Borat.quote:
Omarquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik zei al dat Haags al 3 letters van Osama goed had, en als 2 daarvan de beide klinkers zijn, o en a zijn, blijft er 1 over, en dat zijn de s of een m en die komen niet voor in Borat.
Eens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jinek is de beste journalist van Nederland
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben een stink punani.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben dol op vrouwen die bier drinken
Ik geloof dat je hem ooit eens gezegd had toen je mijn naam ook wist.quote:
oh daar hoef ik me gelukkig niet mee bezig te houdenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben een stink punani.
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh daar hoef ik me gelukkig niet mee bezig te houden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maak ik zoveel indruk ja?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hem ooit eens gezegd had toen je mijn naam ook wist.
Jij bent echt een van de weinige FOK!kers waar het bij mij is blijven hangen
Wederom niet waar. Jij bent wel erg gevoelig voor bepaalde zaken he?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben een stink punani.
Ja daar zal jij nooit tussenstaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef JanCees het volgende:
FB / Het Fok! Pareltjes topic
Mooi topic
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent een van mijn beste FOK!vrinden
hahah typisch grootste angst is om burgerlijk tezijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey burgerlulletje quote mij weer
Genot!
Ik was toen in Thailand en was niet echt op internet, en toen was ik het vergeten :$quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat ik ooit de gelegenheid krijg om jou te appen
toen ik vorig jaar een ban kreeg, had ik toto gevraagd of hij jou kon vragen of we konden appen want ik wilde je wel appen en ik moest 3 maanden zonder jou doen en dat kon ik niet verdragen
hij zou vragen, toen niks meer gehoord
Nee hoor, maar vaak begrijp ik gewoontes van 'het burgerlijke' gewoon niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah typisch grootste angst is om burgerlijk tezijn
Maakt mij niet uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja daar zal jij nooit tussenstaan
gelukkig hebben we elkaar weer gevondenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was toen in Thailand en was niet echt op internet, en toen was ik het vergeten :$
de volgende keer moet je het maar pmen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig hebben we elkaar weer gevonden
ja toen juistquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef JanCees het volgende:
Was Indonesië onder kolonisatie ook al moslim
ja jonge ik kreeg 3 maanden incl pm en dm banquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de volgende keer moet je het maar pmen.
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge ik kreeg 3 maanden incl pm en dm ban
dus ik wist niet hoe ik je kon bereiken
is goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.
ja Nederland was ooit het grootste moslimland ter wereldquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:27 schreef JanCees het volgende:
Was Indonesië onder kolonisatie ook al moslim
Eind mei begin juniquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Etsu het volgende:
oh wanneer in mei?
ik ga in mei ook naar noorwegen
maak gewoon een instragram aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOTquote:
Nee, doe niet aan die ding man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak gewoon een instragram aan
#InsoOpReis
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOT
dan ben je net op tijd terug voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOT
geboortewatquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.
Moet niet te laat anders straks vroeggeboorte zit ik in verweggistan
social mediaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak gewoon een instragram aan
#InsoOpReis
broertje of zusje erbij.quote:
komt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.
Moet niet te laat anders straks vroeggeboorte zit ik in verweggistan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broertje of zusje erbij.
anders was het erg geweest he
Kan niet voor jou spreken maar lijkt mij niet optimaal nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broertje of zusje erbij.
anders was het erg geweest he
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan niet voor jou spreken maar lijkt mij niet optimaal nee.
ja nog paar jaartjes wachten eerst studies afmaken enzo, en baanquote:
nee hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkapte ik wil je nummer vraag.
Heel goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja nog paar jaartjes wachten eerst studies afmaken enzo, en baan
pas op, anders ga ik als jou verkleedquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan ben je net op tijd terug voor mijn verjaardag
Gelukkig maar!
wat voor dingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
Mijn chick was in Londen Inso.
Ze heeft allemaal harrypotter shizzle meegenomen.![]()
Vriendingod
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkapte ik wil je nummer vraag.
Hehehe, en terecht. Ik zou in een hoekje huilen. Dan op reddit vragen hoe ik een discussie over abortus moet winnen en dan de beste argumenten gebruiken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.
wie is de middelstequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
geen goed jaar tot nu toe
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan abortus. En weet dat ik het wel zou kunnen op moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, en terecht. Ik zou in een hoekje huilen. Dan op reddit vragen hoe ik een discussie over abortus moet winnen en dan de beste argumenten gebruiken.
ik zag hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er staat weer een schijtlollig plaatje op de app.
Ik ga daar deze zomer denk ik een keer heen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is nog een verrassing. Uit die Warner Bros studio's. Echt van die fanboy shit I guess.
Niks mis met de zendmast van loPIKquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zag het
vind jou best wel gay doen op die app
Wie is die eerste?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
geen goed jaar tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:
Moet je nagaan als je vrouw bent en daar achter komt, mag je niet eens drinken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je vrouw bent en daar achter komt, mag je niet eens drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |