Eind mei begin juniquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Etsu het volgende:
oh wanneer in mei?
ik ga in mei ook naar noorwegen
maak gewoon een instragram aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer op reis ga moet je me maar op app nemen dan stuur ik jeFOTOSO van de plekken waar ik ben.
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOTquote:
Nee, doe niet aan die ding man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak gewoon een instragram aan
#InsoOpReis
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOT
dan ben je net op tijd terug voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moeten we elkaar begin mei maar op de app nemen, ik ben van 12-21 mei weg, dan hebben we 1 maand FOTOGENOT
geboortewatquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.
Moet niet te laat anders straks vroeggeboorte zit ik in verweggistan
social mediaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak gewoon een instragram aan
#InsoOpReis
broertje of zusje erbij.quote:
komt goed.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op zn laatst half mei, 3 weken denk ik.
Moet niet te laat anders straks vroeggeboorte zit ik in verweggistan
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broertje of zusje erbij.
anders was het erg geweest he
Kan niet voor jou spreken maar lijkt mij niet optimaal nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
broertje of zusje erbij.
anders was het erg geweest he
Dan zou ik spontaan aan de drank gaan op moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan niet voor jou spreken maar lijkt mij niet optimaal nee.
ja nog paar jaartjes wachten eerst studies afmaken enzo, en baanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |