Ah oke, straks even checken danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Was net te zien tijdens het sportjournaal, straks vast ook op nos.nl
En dan ook met topsnelheid van de parkeerplaats afrijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Dat filmpje van de NOS buiten het stadion met Kazim en zijn zaakwaarnemer![]()
Wel een gruwelijke auto trouwens
Zie niet zo snel een club komen die zijn salaris wil betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Ik neem aan dat Kazim gewoon gaat vertrekken deze winterstop. Ben benieuwd welke spits ze op het lijstje hebben staan om hem te vervangen.
El Hamdaoui van AZ overnemen. Typisch Feyenoord gokje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Ik neem aan dat Kazim gewoon gaat vertrekken deze winterstop. Ben benieuwd welke spits ze op het lijstje hebben staan om hem te vervangen.
Tsja... Ik mag hopen dat we de tijd van nemen van gokjes als Guidetti en Pelle nu toch wel voorbij zijn. Ondanks dat ze erg goed uitvielen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Hamdaoui van AZ overnemen. Typisch Feyenoord gokje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Tortugal het volgende:
[..]
En dan ook met topsnelheid van de parkeerplaats afrijden
Dat ookquote:
Ooit in Turkije geweest? Zit in de genen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat spelers als Kazim aan zo een groot ego komen
Tegen opperjood Jan Joost is zulk gedrag ook toegestaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel grappig dat bij Pelle dit gedrag wel werd getolereerd :p
en Pelle presteerde ook nét een klein beetje beter dan Kazim en is nooit te ver gegaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Tegen opperjood Jan Joost is zulk gedrag ook toegestaan.
Want de clubs zullen in de rij staan ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Hoeveel vangt ie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vraag me af wat Van Geel bezielde toen hij Kazim een contract gaf, en vooral om hem zo'n hoog salaris te geven.
Volgens Gouka een miljoen per jaar.. Sinds Feyenoord weer wat geld heeft wordt het in mijn ogen te makkelijk door de plee gespoeld door Van Geel.quote:
Mwah, dat geloof ik toch niet helemaal, ook al heb ik daar geen bewijs voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens Gouka een miljoen per jaar.. Sinds Feyenoord weer wat geld heeft wordt het in mijn ogen te makkelijk door de plee gespoeld door Van Geel.
Schopte de halve Twente catacomben in tweeën.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
en Pelle presteerde ook nét een klein beetje beter dan Kazim en is nooit te ver gegaan.
Zuchtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens Gouka een miljoen per jaar.. Sinds Feyenoord weer wat geld heeft wordt het in mijn ogen te makkelijk door de plee gespoeld door Van Geel.
Dat was ook gewoon verdiend. Ik had toen ook de neiging alles in mijn omgeving kapot te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schopte de halve Twente catacomben in tweeën.
Idd, ik stond zelfs te juichen voor Pelle toen hij de FC Twente daar even een gratis verbouwing gaf. Wat mij op dat moment betreft had ie de arbitrage daarna ook nog even doormidden mogen trappenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:21 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon verdiend. Ik had toen ook de neiging alles in mijn omgeving kapot te maken.
We kunnen het ook over Kalou gaan hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:30 schreef Caland het volgende:
Dat gejank om Ziyech wordt al bijna net zo vervelend als toen het elke transferperiode over Guidetti ging.
Of Vagner Lovequote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Kalou gaan hebben?
Of Bellamy
Toch is ie i.m.o. haalbaar en heb ik liever dat ze 8-9 miljoen in hem investeren en maar 1 speler halen, dan weer 6 spelers van het niveau Kramer, Toornstra, Kazim en Tapia etc. kopen. Niet alleen omdat het een geweldige speler is, maar ook omdat als ie genoeg mentaliteit heeft om bij dit FC Twente nog overeind te blijven en uit te blinken als een van de beste spelers van de eredivisie, hij bij dit Feyenoord al helemaal moet kunnen floreren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:30 schreef Caland het volgende:
Dat gejank om Ziyech wordt al bijna net zo vervelend als toen het elke transferperiode over Guidetti ging.
En hoe zeker is het dat die gaat slagen? De druk bij een topclub is gewoon anders dan bij een afgezakte provincieclub. Legio voorbeelden van spelers die het in de marge leuk doen, maar het niet halen in de top. En dan is zo een uitgave voor Feyenoord er een die eigenlijk niet te verantwoorden is. Van Geel spreidt zijn kansen ook het liefst, maar heeft tot op heden niet zo een gelukkige hand in aankopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Toch is ie i.m.o. haalbaar en heb ik liever dat ze 8-9 miljoen in hem investeren en maar 1 speler halen, dan weer 6 spelers van het niveau Kramer, Toornstra, Kazim en Tapia etc. kopen. Niet alleen omdat het een geweldige speler is, maar ook omdat als ie genoeg mentaliteit heeft om bij dit FC Twente nog overeind te blijven en uit te blinken als een van de beste spelers van de eredivisie, hij bij dit Feyenoord al helemaal moet kunnen floreren.
Ook dat ie voor de moeilijke weg ging en voor Marokko koos i.p.v. op de uitnodiging van de KNVB in te gaan zegt ook best veel, of dat ie een veel hoger salaris bij Feyenoord liet liggen om naar Twente te gaan was daar toch een beetje voorbeeld van.
Ik zou het een redelijk verantwoorde aankoop vinden in elk geval, zelfs al kost ie je 8 of 9 miljoen. Heel veel talent, goede kop, veel restwaarde en niet blessuregevoelig... Als je echt wil aansluiten bij Ajax en PSV dan zul je denk ik zo'n investering moeten durven doen. Het lijkt me ook geen gast die zich direct gek laat maken door het geld van een Engelse middenmoter of Turkse topclub maar die juist in is voor een 'tussenstap' bij Feyenoord. Tapia laten zitten, Immers en Vilhena voor samen 1 miljoen verkopen, nog 5 miljoen toevoegen en proberen dus, zou ik zeggen.
quote:Kazim: "Het is zo makkelijk om met jullie gasten te spelen. Jullie irriteren mij dus ik irriteer jullie. Het is gewoon grappig." [Telegraaf]
Ziyech is niet een speler die 'het leuk doet in de marge', hij is de beste speler van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En hoe zeker is het dat die gaat slagen? De druk bij een topclub is gewoon anders dan bij een afgezakte provincieclub. Legio voorbeelden van spelers die het in de marge leuk doen, maar het niet halen in de top. En dan is zo een uitgave voor Feyenoord er een die eigenlijk niet te verantwoorden is. Van Geel spreidt zijn kansen ook het liefst, maar heeft tot op heden niet zo een gelukkige hand in aankopen.
Die is al naar Monaco toe, dus dat kan nietquote:
De eredivisie is een competitie in de marge, Twente is een club in de marge, ik zie niet zo wat je nou duidelijk probeert te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:58 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ziyech is niet een speler die 'het leuk doet in de marge', hij is de beste speler van de Eredivisie.
Je kunt niet de beste speler van de eredivisie zijn als je bij Twente voetbalt. Dat je daar het niveau al snel overstijgt lijkt me evident.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:58 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ziyech is niet een speler die 'het leuk doet in de marge', hij is de beste speler van de Eredivisie.
Dat is overdreven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:58 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heb je een link of quote ofzo?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:58 schreef Oldground het volgende:
Waarom vergelijkt Maarten Wijffels in het AD van vandaag het stil spelen van Old Trafford? Voor dat laatste hoef je vrij weinig te doen, waar je in De Kuip wel heel erg anti-voetbal moet spelen wil je enige kans maken.
"PSV speelde dit seizoen al 9 uur in de Champions League, knokte zich in die tijd naar de tweede ronde en kreeg een volgepakt Old Trafford stil. Je zou denken: een hectische middag in de Kuip tegen Feyenoord is dan meer een uitdaging dan een probleem."..."De Kuip stil krijgen zoals Old Trafford, dát heeft PSV voor ogen."quote:
Bedankt, kon al niets vinden online. Gaat ze iig nooit lukken, bij ons zitten bijna geen toeristen en dagjesmensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
"PSV speelde dit seizoen al 9 uur in de Champions League, knokte zich in die tijd naar de tweede ronde en kreeg een volgepakt Old Trafford stil. Je zou denken: een hectische middag in de Kuip tegen Feyenoord is dan meer een uitdaging dan een probleem."..."De Kuip stil krijgen zoals Old Trafford, dát heeft PSV voor ogen."
Papieren versie, maar misschien dat er een deel van online staat.
Dat stil worden had dan ook meer met teleurstelling in hun eigen ploeg te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Bedankt, kon al niets vinden online. Gaat ze iig nooit lukken, bij ons zitten bijna geen toeristen en dagjesmensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |